Ik had het al een hele tijd niet geprobeerd, want meneertje wilt eigenlijk alleen maar staan En bij het CB gingen ze kijken of hij het al kon, en bleef even zitten. Dus thuis weer beetje oefenen, en opeens bleef hij lang zitten zonder om te vallen. 10 minuutjes gezeten met zn speelgoedje, zoals op de foto.
@Cvm, fijn dat ze nu in ieder geval slaapt. Hopelijk knapt ze nu een beetje op. Titania woont in Utrecht. Ik ga zo maar richting bed. Hopelijk morgen wat langer slapen. Ben benieuwd.
Meeten... Naarden is voor ons 1:15 uur Gorinchem is 0:45 uur Utrecht is 01:05 uur Den Bosch 01:04 uur Apeldoorn 01:45 Bij ons zou ook kunnen, maar is nóg verder voor iedereen denk ik. (Spijkenisse)
Moet hier eigenlijk ook kolvem maar geen zin in. Ik gok het er maar op dat ze dir weekend vaker drinkt om de schade in re halen .......
Ik ook net gekolfd...had te weinig gedurende de dag gekolfd voor morgen...bleh....NU lekker naar bed! CVM: beterschap voor Livje!! Zo sneu die foto!! FB: hier ook opeens een paar exceem plekjes!! Ik denk dus dat hij op iets reageert omdat het nu pas is sinds het bijvoeden....maar bedenk me net dat ik van de week ook aantal ker melkproductien heb gegeten (wat ik al 4 maanden niet meer deed omdat ik denk dat Guus daar op reageerde). Hij krijgt naast groenten en vruchten alleen rijstebloempap in Pepti melk dus lijkt me niet daarvan kunnen komen...Heb het maar ingesmeerd met Vaseline zalf.
Net weer wezen babyzwemmen met Jesley! Hij vond t helemaal geweldig. Daarna nog lekker in het peuterbadje in zo´n band gedobberd... Vond hij ook leuk! Ging zwemmen op zijn manier Foto's volgen later! Nu ligt hij lekker te slapen. En ik ga kapot van de pijn. Sinds een paar dagen een beetje (spier)pijn tussen mn schouderbladen en in mn nek. Nu dus zo erg, doet gewoon echt pijn! en trekt door naar mn rug en zij. Wat zou dit kunnen zijn??? Het lijkt spierpijn, maar heb niks geks gedaan. Heb ook t gevoel dat t heel warm is, maar het voelt juist koud aan. Dus zit met een dikke fleece deken erom Maandag afspraak met HA voor Jesley zn (eczeem)plekken... Vanmorgen zaten ze wangen weer vol, en rond zn mond.
@FB, lekker hoor babyzwemmen! Wat vervelend zeg dat hij zoveel eczeem heeft. Smeer je al witte vaseline? Dit werkt vaak al wat verzachtend. Hier zit ik alweer 2 dagen in de herrie. Zo erg dat ik mijn woonkamer regelmatig uitvlucht en maar in de slaapkamer van de kids ga zitten. Daar dreunt het net iets minder door. Ben het echt allemaal spuugzat! Zo naar de praxis verf halen en boodschappen doen.
Nee dat heb ik nog niet geprobeerd, ga ik vanmiddag even halen. (ik vergeet het net) Ik smeerde eerst bepanten speciaal voor baby's, en zwitsal producten, maar niks helpt. Dus daarom denk ik echt aan eczeem. Balen van de herrie!!!:x
FB: Goed bezig!!! Geen idee wat die klachten kunnen zijn. Eczeem, hier ook op dr kinnetje sinds een week, maar ga zo even naar de huisarts dus die kan er meteen naar kijken. Schijnt wel dat het beter is om niet te zwemmen als een kindje eczeem heeft ivm chloor (droogt de huis nog meer uit) Vica: Balen zeg die herrie steeds!!!!! Hier: Vanmorgen even de ha gebeld omdat dit nu al de derde dag koort is (nog steeds rond de 39 zonder pcm) meer om te overleggen. Denk zelf dat ze een griepje heeft want inmiddels hebben hubby en ik dat ook :S Maar ze wilden haar toch even zien dus moet er om 14 uur zijn. Vandaag heeft ze echt een offday, huilen om alles, slapen net als gisteren zo goed als niet (vannacht wel redelijk gelukkig!) en spelen komt niet meer in haar op, alleen bij mama hangen...Zucht, tuurlijk is ze heel zielig en hou ik haar lekker bij me maar ik ben nu eenmaal geen type om de hele dag met een baby op de bank te hangen haha. Als ik haar een minuut in de box leg is de wereld al te klein!
FB... super zeg!!!! Vica... tijd dat die verbouwing nu achter de rug is he. vreselijk zeg... Eczeem... hier dacht ik er ook eventjes aan. In de knieholtes zag ik eczeemachtige plekken... ingesmeerd met sudocreme (had geen bepanten meer) en dag erna was het weg. Zal dus wel en warmteuitslag zijn geweest ipv eczeem... Hier... fanatiek geweest. Boven alles vochtig afgeveegd en gezogen en badkamer gedweild. Beneden de eettafel leeggeruimd (verzamelplek van alles bij ons), nu kunnen we tenminste met 6 personen eten dit weekend. Verder nog de grote vazen afgewassen en morgen ga ik langs de action voor decozooi... Heb een kaarsentic momenteel. Alina slaapt al sinds half 12 ongeveer dus WAUW haha.... Fb... pijn klachten... heb je Jesley de laatste dagen veel gedragen of veel andere dingen gedragen.... Bij mij spelen de klachten nl dan op. Momenteel weer veel last van maar ben ook veel te veel het doen....
@FB: Wat goed van je! Ruim 3 kg! Lekker hoor. Motiveerd ook weer om zo door te gaan he! Tot hoe lang gaan jullie ook alweer door? Wat betreft die pijn in je rug: geen idee.....maar ik weet hoe ontzettend vervelend het kan zijn. Doe maar rustig aan. @CVM: Wat sneu voor je meisje zeg. Wat zei de HA? @Hier: Vandaag een dagje voor mezelf gehad. Vanochtend Robin naar het KDV gebracht, en thuis nog lekker even een uurtje geslapen (zou eigenlijk nog wel langer kunnen...). Daarna een paar uur naar de stad geweest, 2 broeken (samen EUR 12.95!!! bij Vero Moda) voor mezelf, 2 rompertje en een truitje voor Robin gekocht. Daarna thuis gestofzuigd en gedweild en straks gaan hubby en ik samen Robin weer ophalen (lekker wandelen). Hier zijn we alledrie verkouden. Hubby is bijna de hele week al ziek, Robin is ook uit zn doen, en ik ben nu ook een beetje verkouden en krijg er hoofdpijn bij. Hopelijk zet het niet door.
Minime... fijn dat je toch even tijd voor jezelf had. Balen dat jullie allemaal verkouden zijn. Hier lijkt het over te zijn.... Alina heeft toestraks soepstengel gegeten toen wij aten. Het was te kort op de volgende voeding voor een potje en na de voeding viel ze in slaap dus nu ligt ze in bed... CVM... wat zei de HA?
hoi hoi, minime: Lekker zeg, zo'n dagje voor jezelf! Luckey: Ging het goed die soepstengel? Hier: Bij de ha geweest, de koorts komt waarschijnlijk doordat ze zo enorm verkouden is en dr luchtwegen vol zitten. Tis gelukkig niet ontstoken maar moet wel regelmatig puffen en elke 6 uur pcm geven zodat de koorts laag blijft. Als ze maandag nog koorts heeft moet ik meteen terug of als het erger word naar de ha post. En als de koorts weg is na het weekend moet ik woensdag terug om te kijken of de puf genoeg effect heeft. Met mij gaat het wel weer goed eigenlijk, wel flink verkouden en hoofdpijn maar verder voel ik me wel weer prima. Hubby hetzelfde dus dat scheelt. Wel begint hij de jongens nu erg te missen, hebben ze nu ruim 3 weken niet gezien en das het langste sinds hun scheiding. Zo ontzettend slecht dat moeders blijkbaar alle macht in NL hebben als het op de kids aankomt....
Ik weet het ja van het zwemmen, maar had dit 1,5 week geleden afgesproken, dus ben toch maar gegaan. Nu even afwachten bij HA maandag. Ik was nog naar winkels gegaan voor witte vaseline, maar ze adviseerde om dit niet te doen, want als het eczeem is schijnt dat af te sluiten en niet goed te zijn Hopen dat Liv snel beter word.
Ja gaat goed gelukkig Het stimuleerd wel hoor dat we het met collega's doen! Ik kan niet gaan snoepen, want vind mezelf voor lul staan als ik aan zou komen! Dus gaat goed! We doen dit totaal 6 weken, en misschien dat we daarna nog verder gaan met zn alle. Mn rug/nek is heel vaag. Ene moment is het weg, andere moment kan ik niet eens mijn kin op mn borst leggen. Ik zit nu in een dik vest, en de warmte helpt wel...
Niet normaal eigenlijk!! Ik snap het niet dat mensen dit hun kinderen aan doen Ja als er nou iets erg gebeurd is ofzo, of echt een goede reden.... Hoop dat jullie ze snel weer zien. Kan je man niet even bij hun langs gaan?? Of op een andere manier laten zien dat hij ze echt wilt zien.. Want die moeder zal hem nu wel zwart maken bij de kids:x
@CVM: Goed dat je even bij de HA bent geweest. Hopelijk zakt de koorts snel. Ja, echt ongelooflijk van die vrouw! Je man zal het er wel heel moeilijk mee hebben, dat is toch niet normaal! Ik vind dat een man net zoveel recht op zn kinderen heeft als de vrouw...maar blijkbaar kan zoiets zomaar in NL. Sterkte ermee @Luckey: Hoe ging de soepstengel? Ik wil dat binnenkort ook eens proberen. Robin heeft net voor het eerst Kwarkolino op. Hij vond het heeeerlijk!!!! Dus dat ga ik nu af en toe geven als tussendoortje / toetje (niet elke dag)