@FB, witte vaseline sluit het niet af. Bij de apotheek kan je het ook halen en die weten er meer van. De gewone vaseline is echt niet goed met eczeem omdat dat dus wel afsluit. Wellicht hebben ze het daarmee verward. Maar in ieder geval goed smeren. Zwitsal zit parfum in dus dat zou ik in ieder geval niet doen nu. Ookal zou parfum niet de reden zijn dan irriteerd het wel meer als er eenmaal eczeem is. Ik heb toen voor Vince een witte creme gekregen van de huisarts. Volgens de huisarts was het witte vaseline. Op de verpakking stond een hele moeilijke naam hahaa. Hopelijk kan het bij Jesley ook met zo'n creme verholpen worden. Weet je toevallig of hij het heeft sinds je wat nieuws geeft? Bijv granen? Het hoeft niet perse een allergie te zijn maar kan ook zonder allergie voedselgerelateerd zijn. Moeilijk zeg! Je rug klinkt echt alsof er spieren vast zitten. Warmte helpt dan vaak wel. Maar misschien een keer naar de fysio? @Cvm, sterkte voor je man! Het is gewoon niet leuk. @MiniMe, beterschap allemaal! Goeie actie van die broeken zeg! @Luckey, hoe gaat een soepstengel bij jullie? Hier slaapt iedereen. Hubby is verkouden en Vince ook. Hopelijk blijft het daarbij. De verf is binnen. Alleen een beetje stom dat de praxis hier aan het verbouwen is op de verf afdeling en de eigen merk verf gewoon niet aanwezig is. Niet 1 bus! En dat was juist de verf die 1+1 gratis is nu. Dat werd hem dus niet. Doorgegaan naar de Leenbakker en een dekbedovertrek voor mijn meis gehaald (met allemaal gekleurde cijfers) en toen maar naar de Gamma voor verf. Het is Metalic verf geworden. Lijkt mij wel cool hahaha. Voor de jongens blauw metalic en voor Rebecca lichtpaars metallic. Tja, mama wou roze maar daar was ze het niet mee eens. Het moest geel worden, maar de metallic geel was niet mooi genoeg vond ze hahaha. Dus ze heeft zelf paars uitgekozen. Sz vond het stapelbed heeel leuk natuurlijk! Alleen mocht hij nog niet boven slapen. Er mist 1 onderdeel om de schoef mee vast te zetten. Dus morgen gaan we die even goed vast zetten met mega schroeven hahaha. Dat is nu teveel herrie.
@CVM: sterkte, hopelijk wordt de koorts van het weekend minder. Jeetje al 3 weken heeft je man z'n kinderen niet gezien!!! ONGELOOFLIJK dat dat zomaar kan . Kan me heel goed voorstellen dat jullie ze nu heel erg beginnen te missen. @FB: wat gaat het lijnen goed zeg! Ik heb even een weekje pauze haha. Volgende week zal ik weer moeten gaan straten anders groei ik dicht . Hopelijk trekt het eczeem bij Jesley snel weg. @Mini: heerlijk dat je even een uurtje heb kunnen slapen. Meestal wel te kort hé, maar beter iets als niets. Fijn dat je in de stad goed geslaagd bent.
@Vica: fijn dat je eindelijk voor verf geslaagd bent. Super cool die metallic kleurtjes. Denk dat het heel leuk gaat worden .
Ja ik ben benieuwd maandag bij de HA, hoop wel dat ik er iets voor krijg. Ja wel vreemd, want vroeg duidelijk om witte vaseline. Maar wacht nu even tot maandag. Zo doe ik m even in een goed oliebadje. Het enige wat de laatste tijd veranderd is; aardappel bij zn groente, pyamapapje (denk zelf dat het hier mee te maken heeft) en sperzieboontjes. Voor de rest niks veranderd. In zn nek/hals heeft hij al hele tijd, maar dacht de HA aan warmte uitslag. Maar ja, warm is het nu helemaal niet meer. En nu natuurlijk ook in zn gezichtje en rondom ze mond, dit is soms minder en dan weer erger. De hele droge plekken heeft hij op zn voet en lichtjes achter zn oren. Ook zijn zn ogen soms wat rood, alsof hij moe is... *Die kleuren klinken heeel mooi! Ben benieuwd naar het resultaat Rebecca heeft dus nu al haar eigen willetje haha
Vica... kleuren klinken super!!!! Rest even blanco sorry... Hebben loges hier maar die zijn nicotine-happen haha.... Soepstengel ging wel redelijk. Natuurlijk veel gesabbel en veel plakte aan het truitje maar ze vond het wel lekker. Wil dit af en toe geven...... groente en fruit hebben de voorrang en pas als ze dit in goede mate eet mag ze "toetjes/snacks". Momenteel eet ze 50-100 gram fruit en beetjes groenten.....
@Vica: Gaaf die metallic verf! Wij hebben in de woonkamer ook een paar (korte) muren met metallic verf. Bruin/goud achtig. Is erg mooi! Kwam wel precies met aanbrengen, want je ziet snel strepen. Maar gaat vast goedkomen
Wie weet waar ik zo'n set/kit kan kopen om een voet- en/of handafdruk te maken? Prenatal zit niet bij ons, dus iemand een ander idee? Wil ik doen voor verjaardag van schoonmoeder
@FB, pyamapapje kan zeker wel. Er zitten veel verschillende dingen in. Wellicht eens proberen om een tijdje alleen fijne granen te geven. Ipv het pyamapapje. Dit ivm toevoegingen enzo. Vince reageerde de 1e keer bij het pyamapapje ook met gezwollen ogen zoals hij eerder altijd deed. Daarna was het wel over maar dat geeft toch wel aan dat dit wat moeilijker valt dan de gewone granen. Volgens mijn KA dan. En wellicht de opvolgmelk die erin zit. Wij zijn er inmiddels achter dat Vince echt echt niet tegen Nestle poedermelk kan. Krijgt hij eczeem, krijst hij en is weer mega onrustig. Ben benieuwd wat je huisarts zegt. Rebecca heeft zeker een enorme eigen wil. Soms wel heeeel moeilijk hoor. Behalve als stiefzoon er is want dat wilt ze alles wat hij ook doet/wilt . @Moeders recht na scheiding, klinkt heeel lullig maar ik ben er toch wel heeeel blij mee. Als vaders standaard net zoveel recht zouden hebben had ik een mega probleem gehad of zelfs mijn dochter niet meer gehad.. Wel vind ik dat ze het gewoon per geval inhoudelijk zouden moeten bekijken, maar ja, dat kost natuurlijk weer teveel geld. Als de vader al weinig intresse had in de kids dan hoeft hij ook geen rechten te krijgen vind ik. Andersom zeker wel. Maar eigenlijk is het maar stom. Moeders horen het beste voor hun kind te doen. Ook het contact met de vader onderhouden als dit gewoon normaal verloopt (ouder-kind contact dan). Dat er uberhaupt mensen zijn zoals de ex van hubby van cvm is echt zielig. Het lijkt er op (zover je vanaf internetcontact kan beoordelen dan) dat hubby gewoon een lieve vader is die het beste met ze voor heeft. Dat de ex dan op die manier de kinderen weg gaat houden is echt verschrikkelijk. Vince is echt niet lekker. Rode tranende ogen, neusje dicht, hoesten.. Maar gelukkig geen koorts. Dus een echte verkoudheid. Hij heeft net maar 50cc van de laatste fles gedronken. Maar hij had ook geen groente gekregen vandaag. Ik heb hem een gewone fles gegeven ipv de groente omdat dat nu toch wat lekkerder gaat. Van groente spuugt hij de laatste dagen wat meer nu hij wat ziekjes is.
Ik heb hem bij de Kruidvat gekocht. Maar hij ligt nu ruim 1 jaar later nog ongebruikt in de kast. Ik ben zo bang dat het mislukt omdat Rebecca echt niet stil kan zitten. Vince al helemaal niet hahaha. Misschien nu toch eens bij Rebecca proberen of wellicht van haar handje. Wbt de verf. Wat mij betreft kijkt het niet zo nauw met strepen hoor. Ik vraag mij af hoe snel de pennen/stiften enzo eroverheen gaan. Met Rebecca heb je 10 paar ogen nodig want ze vind zichzelf zooooo creatief
@ minime..... wij hebben afdrukken met een simpele stempelkussen op stevig karton gemaakt krijgt je het ook mooi gedetaileerd kan je altijd zelf nog een leuk lijstje omheen doen verder kan je bij de action ook een set halen van klei, deze hebben we bij ons meis gedaan gips is hier altijd mislukt voorbeeldje
@Vica: Volgens mij is 90% van Nederland momenteel verkouden. Ik hoor bijna niet anders om me heen Hier ook alledrie verkouden. Normaal ben ik 1 x per jaar verkouden, maar nu we Robin hebben en hij naar het KDV gaat, ben ik al een paar keer verkouden geweest (sinds augustus...dus gaat vast nog meer komen) @Musty: Ik ga morgen even bij Action kijken. Ik wil er ook niet teveel geld aan uit geven, voor het geval het mislukt. Die van jou zijn dus met stempelkussen gemaakt? Is wel heel mooi geworden! Zoiets kan ik dan ook maken. (ben alleen niet zo creatief als jij) Waar haal je zo'n stempelkussen eigenlijk???
t beste kan je een stempelkussen gebruiken die je voor hobbien gebruik/ kinderstempels .... ik wilde te snel en had bij de rbuna zon bedrijfsstempelkussentje gehaalt dat was t snelst en kortst bij maar wat een zoooi! om zn handjes en voetjes schoon te krijgen met hobbystempel dinge is t er zo vanaf
Voetsetje klei action is hier mislukt, ik drukte die kleine voetjes bijna plat maar nog geen afdruk" Ach, beetje verf en dan op een leuk kartonnetje werkt nog het beste Hier de voetjes op papier gezet met verf, ingescand op de pc, toen op fotopapier uitgeprint met een mooie foto en "voor de liefste oma"erop gezet en ingelijst, oma was kipgelukkig. Eczeem: Vaseline lanette creme heet het, maar moet je geloof ik op recept krijgen. Werkt wel super! Kids opzoeken: Nee zomaar naar het huis van ex gaan doen we niet, zou niet de eerste keer zijn dat mevrouw een scene begint waar de kids bij zijn en dan gunnen we ze niet. Bellen doen we elke dag en elke dag krijgen we te horen dat we ze niet mogen zien/spreken zolang hubby niet aan zijn "financiele verplichtingen" voldoet. Voor de goede orde: We betalen wel maar niet het bedrag wat zij graag wil omdat we het simpelweg niet hebben. Hadden we het wel dan hadden we het allang gegeven om de kids te kunnen zien. Ach ja ooit komt het goed, het (nog) vertrouwen in de advocaat n rechter
@ cvm... de truck is t klei goed warm voor te kneeen @ vaseline... is idd vaseline lanette en krijg je alleen op recept @ cvm... echt ronduit vreselijk voor je hubby zeg, geen goed woord voor die vrouw over (sorry meiden dat ik zo inspring)
Vraagje, Wat doen jullie de kleintjes aan de voeten in de winter? En wat voor maatje hebben ze nu? Ik had mooie laarsjes gekocht (maat 19) met slofzool zeg maar, maar helaas zijn ze zo goed als te klein. Ze blijven ook niet goed zitten en uit enthausiasme had ik de kaartjes er al af en zelfs weggegooid. Nu dus op zoek naar een andere optie of die laarsjes een maat groter halen, alleen waren die toen niet meer op voorraad. Vooral kleine maatjes.
Ik doe Guus van die zachte leren schoentjes aan. Heb nog genoeg van de andere twee liggen en heb net 2de hands via internet Bart's winterlaarsjes gekocht in maat 6-12 maanden.
Goeiemorgen, hoera, Liv is na een goede nacht (1 nachtvoeding) om 8 uur wakker geworden, koortsvrij en megavrolijk Hopen dat ze ervanaf is nu! Zelf ook wel weer fit, nu hubby nog. Die heeft zo onrustig geslapen, steeds praten in zijn slaap over het hele gedoe, hij was echt "op zoek" naar de jongens, heartbreaking Nu op zoek naar leuke goedkope activiteiten voor vandaag om m n beetje af te leiden. Slofjes/schoenen: Liv past eindelijk in maat 16 en heb van die uggs van h&m gekocht, staat zoooo schattig vooral met een maillot en jurkje maar ze blijven niet echt goed zitten. Verder heb ik van die leren slofjes (www.superslofjes.nl) Van die boumy's maar dan goedkoop! En die blijven heel goed zitten en zijn lekker warm. Heb ook slobsokken met antislipzool maar die blijven ook niet p[erfect zitten en heb via internet in de aanbieding barts gekocht, soort snowboots voor als het echt koud is maar dan van helemaal zacht materiaal zonder zool of iets. Perfect voor als het écht koud is. Liv heeft nu 's nacht een dikkere slaapzak, dekentje en lakentje en een korte romper met pyama, maar haar armpjes en handjes zijn echt ijsklontjes 's nachts en 's morgens.....Zou ik haar een lange romper en pyama aan moeten doen? Armpjes liggen altijd boven de deken.....Moeilijk moeilijk hoor, al die keuzes Iemand nog plannen voor vandaag?
Welcome! | kleertjes.com Dat zijn die barts, echt ideaal als het eenmaal echt goed koud is, of op de slee bijbvoorbeeld Mijn neefje had ze vorig jaar en ik heb ze toen al gekocht na de winter omdat ze toen maar een tientje waren.
Ik ben aan t werk helaas, tot 18.00 uur! Jesley is bij opa en oma zodat vriend even kan uitslapen. Vanmiddag gaat hij even klussen bij een vriend en dan haalt hij Jesley op.... Nek/rugpijn is alleen maar weer erger geworden. Heb er ook knallende koppijn door pffff Zo naar buiten, brrrr koud!!