April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Beterschap voor alle zieke kindjes en mama's! We gaan helaas weer het halfjaar in met veel snotneuzen enzo...

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Het is zeker stil hier!

Ik ben even door de financieen heen aan het lopen, begroting vernieuwen enzo. Rebecca loopt snotterend door het huis. Maar net in bad geweest en ik heb luuf op de muur gesmeerd naast het bad. Nu gaat het 'redelijk'. Vince ook een loopneusje en bij hem is sinds vandaag tandje 4 door. Hopelijk weer even er vanaf.

Nou wil ik ook nog beginnen met schilderen en moet nog wasjes draaien/vouwen enzo...

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wat veel zieken hier zeg! Beterschap iedereen!!

Het is inderdaad best rustig. Ik ben ook al heel de dag druk bezig,
    en nu ff tijd om bij te lezen.
    Vanmorgen boodschappen gedaan met Jesley.
    Net heb ik voor 2 weken groentehapjes gemaakt, pfoe toch een uurtje mee bezig geweest.
    Had 4 verschillende groente, rijst en aardappel, en ja, maar 4 pitten;)

Maar ik heb weer groente voor 2 weken. Heb nu overal 130 gram in gedaan ipv 100. Dus weer beetje opbouwen.

Jesley slaapt tegenwoordig smiddags nog maar een uurtje.
    Dus hij is ook weer wakker. Laat hem nog eventjes rustig wakker worden.
    Zo met hem naar de HA voor zn eczeem klachten.
    Alleen zal je altijd zien, in zn nekje, hals en gezicht is het weg!
    (gelukkig voor Jesley) maar in zn nekje zat het er al weken!

Het zit nog wel op zn voeten, en daar heeft hij best last van.

Ik hoef deze week alleen donderdag en vrijdag te werken:D
    Lekker hoor!!

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Misschien dat ik straks ook nog even ga wegen bij CB.
    Kijken hoeveel hij is aangekomen in 2 weken tijd....

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@FB, ik ben erg benieuwd wat de ha zegt van de eczeem. Zul je altijd zien dat het nu minder is he.

Hier toch nog een 'probleempje' met het tussenwandje. De 4 poten van het bed steken uit in vergelijking met de zijbalken. Nu kan ik het muurtje aan de zijbalken maken maar dan moet ik gaan zagen/snijden. Of de zijbalken wat verdikken met iets.. Maar dat lijkt mij weer mega veel werk. Denk toch dat ik dan alleen de zijbalken maar gebruik. En dan kijken hoe of wat.

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jesley heeft hoogstwaarschijnlijk eczeem en hij heeft een hele droge huid.
    Heb nu 2 creme´tjes meegekregen. 1 voor de eczeemplekken,
    1 voor de rest van zn lijf.
    Over 2 weken moeten we terug en dan gaan ze kijken of het veranderd is.
    Zo niet dat krijgt hij een sterkere creme en onderzoeken ivm allergie.

Ben benieuwd!

Vica: lastig van dat muurtje;)

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zo ben net lekker wezen skaten, klein uurtje met Jesley in de kinderwagen...
    Dit ga ik vaker doen :D

8. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    FB.... nieuwe hobby gevonden!!!! Lekker toch...

Alina ligt al in bed. vandaag een mega slaapdag.
    19.15 uur naar bed gisteren.
    6.30 wakker gemaakt en gevoed
    7.15 tot 9.45 bij mijn moeder geslapen
    10 uur fles 120
    10.30 fruit 1/2 potje
    12 tot 14.30 bed (wakker gemaakt) en gevoed
    16.30 gevoed
    18.30 gevoed en naar bed...
    Mevrouw hoest wel veel nu in haar bedje dus even afwachten.
    ALS ze blijft slapen maak ik haar vandaag wel om 22 uur wakker voor voeding......

Baal als een stekker hier... Had mega leuk jurkje gevonden van Bakkaboe, wilde ik het gisteren gaan kopen en is het uitverkocht. Komt waarschijnljik ook niet binnen. Boehoe....

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @FB: Ben jaloers op jou! Ik wil ook wel 2 dagen werken. Maar bij jou is het altijd wisselend toch?

Hopelijk gaat de creme werken!

@Luckey: Is het jurkje niet meer te vinden via internet?

@Hier: Inderdaad rustig vandaag! scheelt weer, hoef ik niet zo veel bij te lezen.
    Vandaag een zware dag gehad. Ik was zoooo moe. Dan nog 2 zieken op het werk en 2 op vakantie, dus minimale bezetting, dus moest nog hard werken ook;)
    Robin was vandaag ook een beetje uit zn doen op het KDV. Niet heel lastig, maar een beetje hangerig en huilering. Ik weet nu dus niet of hij een beetje ziekjes is, tandjes krijgt of dat het alleen van zn verkoudheid komt. Lastig hoor!
    Ik heb in ieder geval maar alvast Luuf en Dentinox gehaald. Robin heeft echt megarode wangetjes, echt van die rode rondjes, alsof ze erop getekend zijn. Straks dus even kijken of ik iets van tandjes aan zie komen, want nu laat hij het niet toe dat ik in zn mondje kom.
    Ik hoop maar dat dat het is, dan is er tenminste een verklaring voor zn gedrag. Ik zie nu al op tegen vannacht.... :(

10. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Slaapje duurde maar kort. 19.10 werd ze nog net niet gillend wakker en liet zich maar lastig kalmeren.
    Neusje vrijgezogen en neusspray gegeven.
    Daarna weer in bed gelegd en nu hoor ik weer wat vertelsels uit de babyfoon komen....

Minime... jurkje is van Bakkaboe, online niet te krijgen. Heb al op MP gekeken maar nee hoor... Och ja we gaan gewoon op zoek naar een nieuw jurkje haha.
    Leek hier een beetje op....
    C&A - baby jurk+t-shirt+vest? Bestel nu bij wehkamp.nl

C&A, H&M of toch gewoon JolaMode... Vindt vast nog wel iets voor het Kerstmis is haha....

Beterschap aan alle zieken!!!!!!!!

11. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Ojee veel kwakkelende kindjes hier!

Minime: Hoop voor je dat het meevalt vannacht, zo vervelend als je nachten zo gebroken zijn!

Vica: Nog gelukt met het bed?

FB: Aiii toch eczeem, hoop voor je dat de zalfjes werken!

Luckey, ojee als Alina ook maar niet ziek word. Zielig he, als ze zo liggen te hoesten in bed. Hier ook nog steeds, zelfs de puf lijkt niet heel veel te helpen.

Hier: Vandaag weer foto's geplakt in de albums van Liv en de jongens. Had van drie maanden foto's liggen dus ben wel even bezig geweest met sorteren en plakken haha.
    Liv dr eerste babyalbum is nu vol met foto's vanaf de geboorte tot 5 maanden. Dus maar in een nieuw album begonnen.
    Net even het eerste album doorgebladert...gossie wat was ze klein en mooi en wat groeit ze snel!!!

12. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    CVM.... ik ben bij Sem ook fanatiek begonnen met inplakken.
    1 album vanaf laatste maand zwschap tot 4,5 maanden oud.
    2e album heb ik geplakt tot 7 maanden geloof ik.... de rest moet ik nu nog doen...
    Bij Alina ben ik nog niet begonnen maar wil ik na haar 1e verjaardag een album laten maken met digitale fotos. Zal ik wel even mee bezig zijn, maar geen geplak en geknip meer voor mij haha.....

Ziekjes... alina snottert ook al 2 weekjs ongeveer, soms met een ratelhoestje, dan weer niet.... Smeer elke avond luuf en neusspray, overdag geen van beiden....

duim voor een goede nachtrust voor ons allemaal!!!!

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@FB, hopelijk slaan de zalfjes goed aan! Lekker hoor zo sportief bezig zijn!

@MiniMe, och Robin nu ook al. Wellicht idd tandjes. Hoop het maar want dan is het natuurlijk niet 'onnodig'.

@Cvm, Oh fotoalbums! Wat goed zeg dat je dat zo doet. Wij maken te weinig foto's en plakken doen we eigenlijk ook niet. Zo zonde eigenlijk.

@Luckey, leuk jurkje! Jammer dat de andere uitverkocht is!

@Bed, tja het gaat redelijk. Moet het wel allemaa wat aanpassen, ook in de hoogte. Maar dat lossen we wel speels op.

Onze oude koelkast hadden we via markplaats verkocht en zou om 19.30 uur opgehaald worden. Ze zijn er nog niet en ik heb niks meer gehoord. Fijn!

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    In werk eigenlijk 3 vaste dagen in de week.
    Ma/Di/Do
    Di/Do/Za (andere week)

Nu had ik deze week de maandag vrij genomen (geen oppas)
    En ze vroegen of ik de dinsdag wilde ruilen met vrijdag werken.
    Ja hoor;) haha
    Lekker lang vrij! Heerlijk...

Helaas moet ik vanaf juli 2012 4 dagen per week gaan werken!!:(
    Baal hier zo van! Zie er nu al tegenop...!
    Heb nu een jaar lang 1 dag per week ouderschapsverlof.
    En ik mag van mn werkgever echt niet minder gaan werken!!!

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Vervelend dat hij zo onrustig is. Inderdaad misschien toch zn tandjes.
    Ik zag bij Jesley dat zijn tandvlees vuurrood was onder.
    Dus denk dat het nu echt niet lang meer duurt.
    Afgelopen nacht was hij ook aan t huilen in zn slaap en heel onrustig.
    Toen ik ging kijken lag hij heel enthousiast op zn knuffeldoek te kauwen,dus denk echt tandjes.

Hopelijk heb je een goeie nacht!;)

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Vica: Zulke mensen snap ik niet! Spreek dan niks af :(

@FB: Ik werk nu 4 dagen en ik vind het in principe wel goed te doen hoor, valt me reuze mee. Vanaf november ga ik 3 dagen werken (neem ik een dag extra ouderschapsverlof) en dat vind ik ook wel heel lekker hoor, maar het is niet zo dat ik de weken aan het aftellen ben.
    Als mn ouderschapsverlofuren 'op' zijn, ga ik denk ik weer gewoon 4 dagen werken. Dan hebben financieel wat meer ruimte, en dat vind ik toch wel heel fijn. Hopelijk ben ik dan niet al teveel gewend geraakt aan 3 dagen werken....;)

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Nou, ik ga maar eens een poging doen om te slapen. Ik hoor Robin niet meer, dus hopelijk is hij in slaap gevallen. We hebben hem net ingesmeerd met Luuf, hopelijk mag het baten ;)

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Dat is ook wel een idee ja!!
    Ik ben al begonnen met foto's, leuke plaatjes en verhaaltjes enzo erbij! Word wel heel leuk hoor.
    Alleen loop nu al 3 maanden achter denk ik;)
    Moet er snel echt voor gaan zitten en dan ook meteen weer de nieuwe foto's af laten drukken.
    Maar misschien tot 1 jaar, en dan van elke jaar/elke half jaar een boek laten maken!!

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Slaap lekker!

Ik ga ook mn bedje in... Lekker vroeg!

Morgen weer wegen op mn werk! ben benieuwd!

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Oh ik heb trouwens een sollcitatiegesprek donderdag!

Voor in de avonduren. Schoonmaken. Eerst een tijdelijk project in een school, daarna als oproep voor een paar uur per avond en er komen op een gegeven moment pandjes vrij in mijn wijk en daar hebben ze eigenlijk nauwelijks schoonmakers. Ook geloof ik een school naast mijn flat. Of het bedrijf waar hubby werkt enzo. Als dit wat wordt dan kan ik de fulltime baan ook uitstellen. Dan kunnen we goed rondkomen.

Deel Deze Pagina