April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier een goede nacht gehad.
    Man van de koelkast heeft gebeld. Hij komt niet nu want hij heeft niemand die kan helpen tillen.
    Dus vanavond komt hij. Hij was niet meer aan het onderhandelen over de prijs dus dat scheelt. We zullen zien of deze wel op komt dagen.

Vandaag verder met de kinderkamer, gelijk wat spullen verzamelen voor de rommelmarkt waar ik zondag weer heen ga. Even langs de woningbouw sleutels ophalen en even een boodschapje doen.
    Hopelijk gaat het deze keer beter op de rommelmarkt.

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeimorguh!

@ zwemmen... :) ik neem geloof ik altijd t halve huis mee

@ toetje.... bij ons meis zijn we begonnen met baby danoontje maar die verkopen ze inmiddels niet meer:(, was veel goed koper dan kwarkolino ect

@ vica... laat ze maar proberen af te dingen, gewoon voet bij stuk houden! en jeetje alweer krentebard :(

@ FB... gewoon lekker via de HA bestellen, dan wordt t vergoed, bedoel je gaat toch niet dubbel betalen ;) ?
    hier heeft manlief, louise-faye als zowel mathieu-dareau de lanette, manlief nog een ander smeersel en louise-faye cortison smeersel.... kleine man krijgt ook exceem plekken in knieholtes en onder zn kin en lich op wangen..... onze eigen ha is op vakantie deze week

@ minime.... hopelijk is ie snel opgeknapt!!

@ zwemluiers .... hier ook van de kruidvat, maar nog nooit in gepoept

@ cvm... knuff, hopelijk is liv snel de oude... t liefst hou je ze dan idd thuis... maar is niet altijd mogelijk

@ voedingen.... hier nog zon 6 x bv Hij slobbert er op los :)
    en sinds vrijdag weer begonnen met fruit, vrij-za-zo appel op en ontlasting ging goed
    toen begonnen met peer en hier heeft ie enigzins moeite mee
    ma nacht zon last van krampjes gehad zo zielig!
    dinsdag cb gebelt maar moest toch even doorzetten, vrijdag weer even overleggen
    hij heeft gister wel ontlasting gehad
    gisteravond weer peer op dus ben benieuwd, hij heeft niet wakker gelegen van kramp iig

@ liedjes..... kabouter plop wordt hier lam gedraait piet piraat, daarnaast annie mg schmidt en sinds van de week vind ons meis andre rieu leuk :$;) ach ja maak mij niet uit als ze t maar naar dr zin hebben

@ voorlezen.... zijn wij heel vroeg mee begonnen ze hebben hun eigen boekenkast vol, naast boekjes om gewoon lekker mee te spelen en zelf te lezen

@luckey... wat goed van alina!!
    en laat je niet gek maken! alle kinderen hebben weleens een ongelukje of zijn niet op tijd bij de wc... OOK op de basisschool :)
    er kan ook mssn een medische oorzaak zijn? en dat hij zich schaamt en zelf niet weet wat ie ermee moet

@ FB... je gaat lekker met afvallen! :D en oef dat zal een verandering zijn van 2 dg naar 4 dg werken!

@ luckey... leuk jurkje! hopelijk kan je hm nog vinden

wat is iedereen aan t kwakkelen met verkoudheden zeg!

hier ook met zn 3 nog aan de snotter
    louise-faye is vandaag wel weer naar t kinderdagverblijf
    maandag was ze abrupt koorts vrij en dat is zo gebleven
    dus wat t exact is geweest shoot me

kleine man doet t lekker, beginnen nu wel te merken dat hij wat 'langzamer' is .... :p laten we t zo zeggen lekker gemakkelijk lui is want zn zus geeft zn speeltjes continue aan en steeds met hm bezig
    hij probeert wel zn bentjes onder de bips te krijgen al aantal weken maar wilt niet echt lukken

ma naar de KA ben benieuwd!!

gister hechtingen bij mezelf eruit, nadat er 3 keer gebelt was door t ziekenhuis voor een andere tijd, want toen liep de ok uit toen kwam er een andere chirurg en toen ARRGGGG had ze bijna zelf eruit geplukt
    maar duurt nog zon 3 maand voor ikzelf echt resultaat zal merken en dat t goed genezen is en weer helemaal kan gebruiken
    volgende week bloeduitslag, maar als die negatief is is reuma nog steeds niet uitgesloten maar dat zien we dan weer
    savonds had manlief een 'dippie' ;) dag eindigde chaotisch

vandaag lekker aanrommelen, zo kleine man voeden
    en dan naar de fysio

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik ben bij :D spammetje van mn directeurtje

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hij kan ook nog lachen :p:D

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Musty, nou lekker zeg dat het nog 3 maand duurt voordat alles soepel loopt met je hand. Balen! Fijn dat jullie aan het opknappen zijn qua verkoudheid.

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Vanmorgen weer even met Sem gepraat en hij vindt het wel leuk op school. Sommige kinderen zijn stom en doen vechten maar een paar zinnen verder spelen ze wel met hem dus denk dat het een normale schooltijd is.
    Qua ongelukjes..... Hij is dag en nacht zindelijk sinds hij 2,5 jaar oud is. Sinds mijn ziekenhuisopname vorig jaar september spelen de ongelukjes weer op.
    Voorheen alleen bij stressperiodes.
    *mijn ziekenhuis opname
    *geboorte alina, begin op basisschool.
    Toen ging het weer een tijd goed en sinds een maand nou (grof geschat) komt het gewoon dagelijks bijna voor. Soms ook een paar dagen niet hoor...
    Heb het er gisteren met manlief/vriendin overgehad en misschien dat wij als ouders toch ongemerkt teveel druk opbouwen.
    Ik zei altijd bij het naar school rijden: als je ongelukje hebt is niet erg maar zeg het meteen.
    Tot voor een paar dagen probeerde ik het dan op de "erge toer".
    Waarom plas je in de broek, je bent toch geen baby meer, je bent toch mijn grote jongen. Moet ik een luier halen???
    We gingen heb dingen verbieden (tv kijken, met grote vrachtauto spelen) enz......
    We hebben nu besloten om het er gewoon niet meer over te hebben. Niet meer waarschuwen dat hij droog moet blijven, niet meer vragen of alles goed is gegaan na de wcgang.
    Mocht het dan toch misgaan.... laat maar gaan.
    Urine is wel weggebracht dus ik heb het er straks ook met de huisarts over. Denk niet dat er wat uit gaat komen.
    Volgende week herfstvakantie, is hij dan de hele week droog en daarna op school weer ongelukjes dan ga ik een gesprek aanvragen met de jufvrouw......
    Zaterdag ga ik 1 op 1 tijd met hem doen, diertjes voeren ofzo....

Pfff ik heb mezelf weer even bloot gelegd hier zeg maar goed ben allang blij dat ik het op tafel kan gooien hier....

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

Waar zo'n forum al niet goed voor is hè?! Knuffel meis!

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Luckey, fijn dat hij niet gepest lijkt te worden. Wellicht werkt het idd beter voor Sem om hem niet steeds te waarschuwen ofzo. Tja, als ouder moet je het gewoon maar proberen he. Geen enkele methode is perfect want elk kind is anders. Voel je vooral niet schuldig he.

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

De foto's van het muurtje:
    De kleuren lijken wat donkerder dan in het echt.

10. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ja een forum.... zet er soms veel te veel persoonlijke dingen op maar het is altijd fijn als je de gedachtengang van iemand anders eens te horen krijg. NIet atlijd dat wat ik wil horen maar zet me wel tot nadenken aan......

vica.... super geworden hoor!!!! Heel leuk opgelost!!!!!

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ideaal dit forum!!
    Iedereen zit bijna in het zelfde schuitje,
    en het is toch ook een beetje anoniem....:)
    Ik ben hier heel blij mee hoor!!:D

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    luckey dikke knuffel!

@ vica, leuke kleuren!

13. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Vica: Leuk geworden de kamer zo, ideaal toch!! ;) Ik zag t al op hyves.

Luckey: Hopen dat het zo wel gaat gelukkig! Positief blijven...! knuffel

Musty: Leuk die foto's! Wat lijkt hij op zn zus zeg!! Echt 2 dezelfde gezichten!

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier: Beetje dipje vandaag. Verveel me, en maak me weer te druk om geldzaken:(

Straks misschien even zwemmen met Jesley (al kost dit ook weer geld;)) Lastig!!

Vriend heeft vanmorgen aangeven dat hij mist om leuke dingen te doen. Zoals uitgaan, weggaan en dat soort dingen. Hij word een saaie papa zegt tie! haha.
    Ik zeg heb jij er problemen mee, of ben je bang voor reacties van andere om je heen? Hij heeft er geen problemen mee en vind alles zo leuk en goed gaan, maar mist wat. Dit heb ik ook wel een beetje hoor.
    Gelukkig aan we volgende maand lekker een weekendje weg!:D

Maar heeft iemand tips, met wat leuke dingen die je samen, of met zn 3e kan doen!? Wat ook voor een man leuk is. En wat niet al te duur is...?
    Want kinderboerderij en stuk wandelen enzo vind hij niks aan!

Misschien kunnen we Jesley zaterdag bij oma laten logeren, en weer eens ouderwets uitgaan, naar t cafe/bardancing waar we altijd kwamen. Alleen ik heb het altijd wel na een uurtje alweer gezien.

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Luckey: dikke knuf! Je doet het top hoor! Met hem blijven praten maar inderdaad misschien niet meer vragen hoe het ging en "waarschuwen". Ik denk inderdaad niet dat hij gepest wordt, maar kan wel zijn dat de druk groot is voor hem. En lekker even iets met hem alleen doen!
    Fee is sinds de geboorte van Guus weer in haar luier gaan plassen en ze zegt zelf dat ze eigenlijk dan naar ehet potje moet met een grote grijns. Luier moet ook meteen uit als ze heeft geplast. En dan als ik niets vraag en er geen aandacht aan besteed heeft ze op het potje geplast...ik laat het dus nu maar even.....

Vica: leuk geworden zeg en wat een goede oplossing zo!

Musty: balen dat je nog even geduld moet hebben voordat je je hand weer helemaal kan gebruiken! Mooie spam van die lacherd!

Hier alles goed. Heb druk op kantoor dus lees wel maar reageer niet altijd!
    Guus gaat goed. Elke broek die ik uit de kast pak is te kort....die jongen groeit odner mijn handen vandaan hahahahaha

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Fb: ja Jesley een keer bij Oma brengen voor een nachtje is een goed plan, kan je weer even lekker uitgaan en samen praten! Wij gaan nog steeds veel uit eten met z'n tweeen en hebben dan een oppas. Het enige is dat je smorgens ook weer fit moet zijn omdat de kindjes natuurlijk geen rekening houden met onze alcoholinname.....hahahahaha Een weekendje weg doet vaak ook wonderen.

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja haha, dat is waar!
    Maar ik ben dan sowieso de volgende ochtend weer vroeg wakker,
    omdat ik Jesley mis, en hem snel wil gaan halen:$;)

Effe aan oma vragen of ze het weekend iets heeft!

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@FB, hier dezelfde situatie alleen geen financiele middelen om leuke dingen te doen. En we zijn beide niet echt van het uitgaan. Maar ja, ik wil wel graag een keer een filmpje pakken in de bios ofzo, maar kan gewoon niet.

@Me2, goed dat Guus zo groeit! Welke maat heeft hij nu?

19. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    FB/Vica, hier hetzelfde. Willen graag even wat doen, samen of met z'n drieeen maar helaas voor ons financieel niets mogelijk nu. En dat terwijl we met al het gedoe rondom de ex van hubby het nu wel nodig hebben om er even uit te zijn. We zitten elk vrij moment 'opgesloten' in huis met z'n tweeen en Liv en hebben nu nog maar 1 gespreksonderwerp, de ex/kids van hubby. Niet echt een gezonde situatie dus ik hoop dat er snel nieuws van de advocaat komt, jeetje wat gaat er een hoop tijd overheen voordat je uberhaupt iets hoort en dat terwijl ze toch aardig wat geld kost ;)

De situatie word eigenlijk alleen maar slechter, ex blijft bezig met haar heksenjacht rondom mishandeling dus wij hebben haar nu gezegd dat ze jeugdzorg maar op ons af moet sturen als ze zelf geloofd in haar eigen sprookjes. Ik weet dat wij goede ouders zijn en van mij mogen ze hier gerust kijken hoe wij het doen met de kids, ik heb niets te verbergen.
    Maar aan de andere kant vind ik het soms ook eng, je hoort wel vaker dat een kind zomaar weggehaald word bij de ouders terwijl er niets aan de hand is. En het gaat dan natuurlijk niet meer alleen over de jongens als ex een klacht indient, dan zullen ze waarschijnlijk ook Liv erin betrekken. En dat voelt zo oneerlijk naar haar en mij toe!!! Maar goed, we zullen zien of ze daadwerkelijk instanties inschakeld of dat ze diep in haar hart ook wel weet dat ze geen poot heeft om op te staan.

Zo, ik ben ook even mijn ei kwijt, inderdaad fijn zo'n forum!

Musty: Mooie foto van je mooie man, balen dat het nog zo lang gaat duren met je pols!

Vica: Heel leuk opgelost zo, en Vince zijn bedje staat naast Sems stapelbed?
    Misschien kun je de lattenbodem er tijdelijk uithalen en het ledikant eronder zetten? Dan hebben ze nog wat speelruimte! Wel een gave kamer trouwens met al die ramen!

O gauw naar de keuken, ben bruine bonen aan het koken voor Liv, eerst 12 uur wellen en dan ruim een uur koken....Ben benieuwd wat ze ervan vind!

20. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    thanx ladies!!!!!

ga eens even bij dochterlief kijken, die slaapt al sinds 1 uur ongeveer en om 15.40 moeten we bij huisarts zijn. Laatste voeding was om 11 uur.....

Manlief belde net op... hij kon wel huilen.
    Pfff wat doen de kids toch met ons zeg.
    Sentimentele mensen zijn we geworden.
    Gisteren bij extreme home make over was een gezin waarvan de vrouw kort na de geboorte van 3e dochtertje wat eerder naar bed ging. Uur later ging manlief naar bed en was ze dood.
    Longembolie....
    Pffff moet er niet aan denken zeg, hoop dat ik dan mag blijven spoken hoor.... Wil toch echt niet missen dat mijn kids opgroeien.
    Pfff weer tranen in mijn ogen... jakkie bah

Deel Deze Pagina