oef blij te lezen dat niet alleen ons manneke spookt dacht eertst dat t kwam doordat ie ziek is, maar afgelpen nacht is de koorts drastisch gezakt en nog spoken ondanks bekaf te zijn vandaag overdag weigerde hij ook in alle staten slaapje te doen, met pijn en moeite 1 uurtje overdag geslapen, effect dat ie omviel van de moeheid zowat met avond eten toen lekker in bad gedaan gevoed en hij ligt nu in droomland, ben benieuwd aankomende nacht
Bonje bij de buren haha.... nee hoor. het ergste is dat nr 23 gewoonweg niet spoort. Bij de vorige buren (toevallig poolse mensen) heeft in 6 maanden tijd 31 (!!!!) keer de politie aan de deur gestaan. We hebben toen allemaal geklaagd bij de woningvereniging maar die kunnen niets doen omdat over haar geenklachten binnen komen..... Ik hoop gewoon dat ze nu de goede voor zich heeft!!!!! De eerste buurman wat gegaan is had regelmatig de politie aan de deur omdat hij snachts de wc doorspoelde. De andere kant heeft een rechtzaak gehad omdat de lucht vd slang vd wasdroger haar op de lucht sloeg... ze heeft het gewonnen, die mensen moesten de wasdroger ergens anders neerzetten.... Gisteravond heeft ze met voorwerpen op de muren geslagen..... ja echt geschift
Minime: Ik weet niet wat voor kaartjes van anubis je bedoelt, soort spaarkaarten ofzo net als voetbalplaatjes? Wij hebben hier in de omgeving geen jan linders haha. Maar zou ze graag willen hebben, mijn oudste stiefzoon is groot fan van het huis anubis dus dan heb ik iets leuks voor m als we hem weer te zien krijgen. Musty, pfff hoop dat je kiddies snel fitter zijn!
@CVM: zie deze site: Het Huis Anubis - Jan Linders (ik heb ze nog niet opengemaakt) Ik zal er nog wat sparen, en dan stuur ik ze naar je op. Ik heb je adres geloof ik nog wel
Minime: Superleuk voor Jimmy die actie! Ga een oproepje plaatsen op zp of meer mensen voor me willen sparen! Verder: Goeiemorgen, hier nog een klein spookje hoor, gisteren overdag amper geslapen, vannacht gelukkig wel maar na de ochtendvoeding om 6 uur vond ze het wel tijd om op te staan. Helaas voor haar was het mama te vroeg op dr vrije dag haha, dus heb haar even laten mopperen en uiteindelijk viel ze wel weer in slaap en slaapt nu nog. Vandaag een dagje NIETS doen, lekkerrrr. Huis is aan kant en was weggewerkt dus ga lekker genieten van mijn meisje en misschien even een bakkie doen bij mn schoonzus
Goedemorgen, @Luckey, jeetje ben je mooi klaar mee met die buren. @Musty, beterschap voor allemaal daar. @De rest, sorry heb wel bijgelezen maar nauwelijks wat onthouden. Hier een druk weekend gehad. Omzet van de rommelmarkt was iets meer dan de vorige keer maar niet om van te juigen. Vandaag een rotdag denk ik. De oudste haalt mij het bloed onder de nagels vandaan met haar driftbuien. Ze is bij mijn moeder geweest dit weekend dus zal strak staan van de kleurstoffen. Er wat van zeggen heeft geen zin want tegen mij ontkent ze toch alles. Vince wordt ook steeds vervelender bij mij. Omdat ik hem al die maanden steeds vast heb gehad weigert hij nu dus echt om alleen te spelen ofzo bij mij. Allemaal erg lekker. Daarbij komt nog eens dat de financiele situatie flink druk legt op de relatie en het werk van hubby hem nu in een hoekje duwt. Het komt er op neer dan ze hem gaan verplichten om van 9 tot 6 te werken in de drukke periode die er nu aan komt. Ookal weten ze dan ik nu in de avonden werk en hij dat dus echt niet kan. Nou tel 1 en 1 maar bij elkaar op. Weigert hij dan volgt er ontslag en accepteerd hij kan ik niet werken. Nu moet hij van mij een vrije dag vragen en moet hij uitzendbureaus langs. Hoop zo dat hij dat deze week nog krijgt! Nu ga ik maar eens wat doen aan de zeurende baby en gillende peuter hier in huis. Gadver.... ik kan op deze momenten echt wel janken!
wow jeetje vica, t blijft ook allemaal maar komen bij jullie heh? sterkte! en idd van die momenten dat je gillend gek kan worden hier straks naar de ka ben benieuwd, verder deze week druk met van alles en vooral verjaardag van ons meis t weekend zaterdag bij mijn ouders met alle fam uit belgie en maastricht en zondag thuis met schoonfam en vrienden
Goedemorgen, @Luckey: heerlijk van die buren . Ik heb zelf ook luidruchtige buren, dus ik kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt. @Musty: ik weet niet zeker of het van de week gaat lukken (moet extra werken). Kan het evt een weekje later? Als het niet kan wachten zal ik wel wat proberen te regelen. @Vica: hé bah bij jullie gaat ook niks vanzelf he? Balen weer! Dikke knuf! @CVM: geweldig dat de nacht goed is gegaan. Geniet lekker van jullie dagje niks doen .
grrrr kennen jullie dat? Heb je je beebje net lekker gewassen en schone kleertjes aangedaan, daarna lekker drinken gegeven, uiteraard even uitbuiken in de wipper om spuugpartijen te voorkomen....so far so good. Na een kwartiertje leg je een tevreden beeb met lekker bol buikje in de box (waar net een schoon boxkleed inzit) om te spelen en ja hoor.....draait het draakje op de buik om eens flink te spugen en er voordat je wat kunt doen ook nog met handjes, mouwen en gezicht in te graaien. Heb het maar even schoongewreven en het boxkleed omgekeerd en haar verder laten spelen. Nu ligt ze stinkend naar de melkspuugjes in bedje te slapen....Als ze wakker is maar even in badje doen en schone kleren aan....again Ach zo blijft mama bezig toch?
@ mir geef niet had al wat gewassen gestreken (ik ben ze*kmuts ja) maar dan zet ik t toch wel al in de kelder heb t nu boven staan zodat t niet muf ruikt maar staat in de weg t is een vuilniszakje en een half tasje (t al gewassen zit in t tasje) weekje later komt mij ook iets beter uit @ cvm.... herkenbaar! alleen hier weten ze t juist op momenten te doen dat t eigenlijk gewoon niet mogelijk moet zijn!
@CVM: zooooo herkenbaar!!! Met het verschonen van het bedje idem. Net alles schoon en dan idd alles onder spugen. Ahg ja zo blijft een moeder goed bezig . @Tandjes: vanaf wanneer gaan jullie die poetsen? Daimen's tandjes onder zijn al door, maar nog niet heel goed zichtbaar. Nu al poetsen?
Nou dametje is bloedchagrijnig vandaag, gezellig :S Slapen wilde ze weer niet dus eerst maar in bad gedaan, toen laten drinken en daarna bleef ze bleren dus hup weer in bed...Nu is het stil *afkloppen*. Merk dat ze nu echt wat meer kindje word, ze kan ineens verlegen kijken en gaat dan met dr koppie helemaal tegen me aan en uit dr ooghoekjes kijken, en net was ze echt bang voor het badeentje, eerder zag ze dat ding amper of greep ze ernaar om m in dr mond te doen! Grappig hoor, die veranderingen! Tandjes poetsen: Hier nog geen tand in zicht haha, maar ze adviseren om vanaf het eerste witte puntje te oefenen met poetsen, eerst met je vinger en een minibeetje babytandpasta en later met een babyborsteltje. Nog meer beebs die nooit een droge huis hebben gehad en nu wel? Liv heeft ineens een droog gezichtje en eczeemachtige droge plekken op haar kin. Heb het nu ingesmeerd met witte vaseline, is dat goed of sluit het af? Zal misschien door het weer komen...?
CVM: Herkenbaar van het spugen... Af en toe! haha Ik heb ook witte vaseline voor zijn droge huid. Ook voor zn wangetjes. Is goed. Voor de rest wel bijgelezen, maar alweer vergeten....
Hier: Even een dipmomentje... Weet even niet wat ik er mee moet. Ik heb net Jesley laten wegen bij het CB. En hij is maar 100 gram aangekomen in 3 weken tijd En ik heb begrepen dat hij ongv 400 gr. per maand moet aankomen. Wat moet ik hier nu mee? Die muts die het wegen deed weet helemaal niks, en zei dat ik het maar moest bespreken bij mn volgende afspraak. Over 3,5 week Lastig!!
@FB, hier dezelfde 'zorgen' Vince daalt ook heel erg in de groeilijn. Hij zat ruim boven de +1 lijn en de vorige keer zat hij er ineens net onder. Ik vind het maar niks, maar hun maken zich er niet druk om.
FB: 100 gram is inderdaad niet zoveel, wat is nu zijn schema? Soms groeien ze de ene maand weinig en de maand erop ineens dubbel zoveel, als hij tevreden is en goede plasluiers heeft zou ik me niet te druk maken. Dit is overigens de reden dat ik niet tussendoor ga wegen, ik kijk gewoon naar hoe vrolijk en gezond mijn meis eruit ziet en ga daar op af. Doen jullie al vlees in het groentehapje? Ik ben er gisteren mee begonnen, beetje gekookte kipfilet door de andijvie met aardappel en appel. Ze vond het heerlijk! En geeft er al iemand rijst? Ik heb gisteren gekookt voor de hele week en heb voor vanavond rijst met courgette, zoete tomaat en gekookte kipfilet. Ben benieuwd of ze ook maar een hap neemt want de structuur is heel anders dan aardappels/groente. Rijst blijft toch een beetje korrelig ondanks lang pureren....En madame is niet van de stukjes, als het niet boterglad is eet ze geen hap!
FB, geen idee of ze met deze leeftijd nog 400 gram per maand moeten aankomen. Soms als ze ziek zijn geweest ofzo groeien ze even wat minder. En dan trekt dat later weer bij. Als jij vindt dat hij normaal eet/drinkt, dan hoef je je niet opeens zorgen te gaan maken. En anders misschien proberen er iets meer eten/drinken in te krijgen. No worries meis, kindjes gaan nu eenmaal niet altijd 'recht volgens de lijn'! Meer zieken dus, ook kindjes. Zielig hè. Hoop dat iedereen snel weer fit en vrolijk is! Ik ben wel opgeknapt, al weet ik niet of ik morgen wil werken Voel me nog erg slapjes.
Pff... Rebecca's familie (van ex) heeft weer contact opgenomen. Nog een stress situatie dus. Vince is de hele tijd aan het spugen. Wat fijn toch allemaal weer