April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Vica, je hoeft toch niet te reageren op die familie?
    Als jij vind dat je ze genoeg kansen hebt gegeven en ze voegen niets positiefs toe aan Rebecca's leven dan zou ik het erbij laten. Ze heeft ze nu al een hele tijd niet gezien en het zijn vreemden voor haar...

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja en dat is het juist. Voor mij blijft het dubbel.
    Ze heeft wel een geweldige tante met 4 zoontjes. Echt een lief mens en hele lieve kinderen (ok de jongste heb ik nog nooit gezien).
    Als ze daar zou verblijven dan zal het veeeeel beter gaan dan de vorige keer bij 'opa en oma'. Puur alleen al om de kinderen om haar heen.
    Haar 'opa en oma' zijn lieve mensen hoor, maar ze zijn gewoon niet gezellig voor kinderen. En als er dan al een kind daar komt terwijl het een vreemde situatie is dan lijkt het mij zo logisch dat ze dan in de stress raakt, een kilo afvalt en weinig eet en drinkt.
    Maar goed, hun kunnen dat ook niet goed verwoorden naar mij of zijn bang dat ik dan boos wordt ofzo.
    Die tante van haar praat beter nederlands dan de meeste nederlanders. Dat zou dus ook al zoveel makkelijker zijn!

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    vica... als je al wilt dan Rebecca daarheen gaat kun je dan niet gewoon overdag regelen...
    smorgens halen en savonds weer terug... dat ze niet blijft slapen. of gaat dat niet????
    vraagt ze wel eens naar opa en oma??? anders misschien idd laten varen.....

hier... mevrouw wil niet echt slapen dus schuift zich nu door de woonkamer en raakt gefrustreerd omdat ze niet vooruitkomt haha...
    zoonlief is boven het spelen dus relatief rustig hier....

kerst/sint.... wat doen jullie met de kado's????
    had ik al vermeld dat MIJN jurkje (haha) nergens meer te krijgen is in maat 74... tenminste niet in e filialen hier in de buurt...
    baal gigantisch

4. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #1044 titania, 24 okt 2011
    Laatst bewerkt: 24 okt 2011
    :):):) ik loop ineens heeeeel veel pagina's achter met het bijlezen dus ik denk dat ik hier maar in ga springen meiden.

Ik ben een hele week flink ziek geweest en daarna (vorige week) super druk met werk geweest en zo stapelt alles zich ineens heel erg op.

We zijn vorige week ook met Krystian in Amsterdam geweest waar hij twee dagen "oefenbaby" is geweest bij een opleiding voor iets dat "Child'space" heet.. volgens de methode van "Feldenkrais" bewustwording van je lichaam door beweging. Door middel van spel, aanraking en bewegingen worden baby's gestimuleerd en geholpen om zich beter/makkelijker te ontwikkelen. De vrouw die deze methode heeft ontwikkelt liet dingen aan de cursisten zien door ze voor te doen bij Krystian. Ik vond het allemaal heel bijzonder om te zien. Zo hebben ze bijvoorbeeld gekeken naar z'n beentjes en het bleek dat hij die heel vaak overstrekt.. Ze hebben toen veel met z'n knietjes gedaan, zoals lichtjes knijpen en met platte hand ritmisch kloppen en nu buigt hij z'n knieen veel meer en is begonnen met op z'n knieen heen en weer te wiegen in de box terwijl hij dit daarvoor nooit deed! We hebben ook veel leuke spellen geleerd..wat Krystian bijvoorbeeld geweldig vond was gewiegd worden in een dekentje door twee personen, als in een soort hangmatje, hij genoot er echt van!

@ CVM
    mbt. vlees, hier toevallig gisteren mee begonnen.. ook een stukje kipfilet(25gram) met broccoli en krieltjes meegeblendert en het beviel uitstekend.. en rijst ga ik vandaag ook voor het eerst geven haha.. ook toevallig! ik ga er eigenlijk vanuit dat het ook geen probleem zal zijn aangezien rijstebloem gewoon gemalen rijst is.
    Houden jullie trouwens nog rekening met 1 ding per keer introduceren en 3 dagen achter elkaar geven? ivm allergische reactie en dat je dan weet waar de baby op reageert.. ik doe het zelf niet meer, maar misschien dat nu er wel heel veel nieuwe voedingswaren bijkomen ik het wel weer ga doen. Tot nu toe heeft hij gelukkig nooit ergens een reactie op gehad.

@ tandjes
    , nog niets te bekennen. Ik had laatst het idee dat het misschien zo ver was, omdat hij rode wangetjes had.. maar toen bleek dit gewoon door de kou/warmte overgangen te komen(veel van de kou buiten naar binnen);)

@ gewicht, ik sluit me volledig bij cvm aan. Ik heb natuurlijk wel een achtergrond met Krystian waarbij bleek dat te weinig aankomen wel zorgbarend bleek te zijn, dus ik weet hoe het voelt maar als je kind gewoon rond z'n eigen(gemiddelde) lijn zweeft zou ik me geen zorgen maken. Vooral als hij in het verleden wel "normaal"/"snel" aankwam is een afvlakking of daling in gewichtstoename heel normaal. Anthans dit wordt in alle boeken zo geschreven. Gemiddeld 400 gram per maand betekent dat als je de gewichtstoename in de 6/7 maanden dat hij nu is gemiddeld neemt .. de ene maand kan dit een kilo zijn de andere weer minder. Elk kind heeft daar z'n eigen verdeling in. Pas na langere tijd weinig aankomen kan je een achterliggende reden zoeken.. als hij verder tevreden is, goed eet en zich goed ontwikkelt zou ik me daar meer op focussen. Maakte je je al zorgen over hem voordat je wist hoeveel hij was aangekomen? Het is echt een kanjer trouwens! Ergens tussendoor nog foto's gezien van hem met babyzwemmen ..echt een droppie!

Beterschap trouwens voor alle zieke mama's en baby's.. het is een flink vervelende herfst griep die nu heerst.

Verder is Krystian erg onrustig de laatste tijd. Hij huit meer dan we van hem gewent zijn, slaapt ook heel moeilijk in en wordt s'nachts veel vaker wakker en is daarna moeilijk te troosten. Hij is niet ziek, tandjes zijn het dus ook niet. Zit er misschien een sprongetje aan te komen?? of zou het komen het doordat ik een beetje gestresst ben door de drukte op het moment. Ik heb soms echt momenten dat ik met m'n handen in het haar zit.. ik zou hem zo graag willen helpen met waar hij het zwaar mee heeft, lastig is dat toch.

5. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #1045 titania, 24 okt 2011
    Laatst bewerkt: 24 okt 2011
    @ Sinterklaas/Kerst. Wij vieren het allebei altijd met cadeautjes. Sinterklaas wordt bij mijn schoonfamilie in Groningen en kerst is echt heel traditioneel Pools bij ons.. we vieren het altijd bij m'n moeder, met de familie van mijn broertje erbij(neefje is nu 8).. het is altijd super gezellig!
    Qua cadeautjes zijn wij van plan een houten activiteiten kubus te geven.. ook wil ik een setje muziek instrumenten(drum/tambourijn/samba ballen etc.) geven omdat we veel met hem zingen en dan is het leuk om er muziek bij te maken en hem het zelf laten doen ook natuurlijk. Ik zat ook aan iets te denken wat dierengeluiden maakt, is ook altijd geweldig voor kleintjes. Het zijn wel dingen "op de groei", maar ik denk dat het tegen die tijd wel speelgoed is waar hij veel aan zal hebben. Hij heeft uiteraard nog niet door wat kerst/Sinterklaas tradities allemaal zijn, maar het is voor mij dan ook meer een excuus om te gaan shoppen voor speeltjes voor de kleine man. Tot nu toe is al het speelgoed dat hij heeft eigenlijk allemaal (kraam)cadeaus geweest van anderen.. er is trouwens echt een belachelijke hoeveelheid aan keus aan speelgoed..ik word echt duizelig als ik een speelgoedzaak binnenloop!

@ Meeting
    , is er al iets besloten?? dat heb ik ook allemaal gemist. Ben benieuwd wat de plannen zijn!

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ mir.... we poetsen nu al hij heeft sinds 1 / 2 weken 2 tandjes door

@ cvm... oh bha is t nog beetje opgevrolijkt? mathieu-dareau heeft op t moment ook een heel schraal/droog gezichtje, ik smeer vaseline lanette

@ FB.... hier heeft zn groei ook aantal weken stil gestaan (nou ja stil) dat ie nog geen 100 gr in 2 wk groeide
    die 400/500 gr p/w geld echt niet meer op deze leeftijd!

@ cvm... hoe is t met de rijst gegaan?

@ chantico... fijn dat je al wat opgeknapt bent!

@ vica.... mssn ben ik hard.... maarre waarom zou je dr naar je ex zn fam laten gaan? nemen ze enigszins verantwoordelijheid oid?
    ik zou never nooit mn kind laten gaan... niet zo zeer vanwege t eten en drinke gebeuren ect.... maar gewoon omdat ze ze niet 'dagelijks' ziet en toch erg vreemd zijn... laat de keus aan haar zelf wanneer ze zelf aangeeft contact met haar vaders familie te willen dit lijkt me te geforceerd en onzeker (wil niet aanvallen ofzo)
    lullig voor opa en oma maar hadden ze hun zoon maar bij de klodde moeten grijpen bij wijze van

@ luckey.... balen van de jurk!
    verder cadeaus, houden we beetje simpel voor sinterklaas 4 gezamelijke cadeaus (leeftijdsverschil is zo klein) en ieder een eigen cadeau... kerst nog geen idee!

maar eerts op naar dr verjaardag.... ze graat gruwelijk verwent worden

@ titania... hier idem! mathieu-dareau ook onrustig en t moeilijke troosten ect..... manlief en ik dachten ook aan sprongtje
    klinkt super gezellie de feestdagen :D

wij zijn bij de KA geweest en goeie genade :$ zo dat ie beetje stil hing met groei heeft ie een mooi spurtje gemaakt

hij is nu 8950 gr en 74,3 cm :D en hoofdomtrek 45,nog iets

verder betreft benen 5 dec krijgt hij diverse echos, 3 verschillende smiddags
    echo van heupjes, echo van lymfe en echo van bloedvaten
    er zijn teveel mogelijk heden wat t kan zijn
    in ieder geval niets van trombose oid, dus 'veilig'

verder of voeding ect gehad
    de BV blijft tot 1 jaar de hoofdvoeding
    groenten fruit brood gewoon aanbieden en kijken wat ie pakt
    betreft zn darmpjes voorlopig aankijken, maar tot nu gaat t goed

vanaf vandaag krijgt hij naast de 6 x bv soms 8x p/d.... Vreetzakkie
    om 9.30 uur fruit aangeboden
    12.00 uur broodkorst
    17.00 groente met aardappeltje en wat bv/groentenat

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Groei Jesley: Ik had op internetsite gevonden dat ze het 3e en 4e kwartaal van hun 1e levensjaar ongeveer nog 400 gram moeten aankomen....
    Hij krijgt best veel voeding op een dag, vind ik, dus veel meer geven gaat het echt niet worden hoor!

Wil wel wat extra pap geven, een bordje ipv papfles.
    En dan 11 november maar even afwachten.

Hij is altijd erg vrolijk, maar ook druk (dus verbrand zn calorieen wel;)) en goeie plasluiers enzo!

8. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Musty, met eten doe ik het hetzelfde als jou, bv als voornaamste en daarnaast groente en fruit. Zal straks wel brood bijkomen maar koekjes ed wil ik nog niet voorlopig.
    Wat is MD goed gegroeid zeg!!! Spannend, die echo's, maar wel fijn dat het iig geen trombose is!

Rijst: Hoe is het bij jou gegaan titania? Hier was het geen groot succes, ze vond de smaak wel lekker maar ze was veel aan het kokken door de structuur haha, als het niet boterglad is heeft mevrouw er moeite mee.
    Toch nam ze wel steeds een nieuwe hap want de smaak beviel dus wel, maar heel veel heeft ze niet op want bij elke hap was ze vijf minuten bezig om het weg te werken, steeds weer tongetje naar buiten, kokken en weer slikken. Nouja flink oefenen maar (want staan nog twee bakjes met groente/vlees/rijst in de vriezer :p)

De chagrijnige bui van Liv heeft helaas de hele dag aangehouden, ook amper geslapen, steeds bleren in bed. Leuk zo op mama;s vrije dag :S Ben blij dat ze nu in bed ligt hahaha.

Sinterklaas: Ik ga er denk ik niets aan doen, we hebben het nu zo krap en ze krijgt het toch nog niet mee. Kerst krijgen alle kleinkids een kadootje van oma iig en hoop dan wel zelf iets leuks te kunnen kopen, want heb nog nooit zelf iets van speelgoed gekocht!!! Veel tweedehands gekregen of als kraamkado...

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @CVM: Nou ik ga voor je sparen hoor :) Bij ons is de Jan Linders de supermarkt in onze wijk, dus we gaan er regelmatig naar toe.

@Vica: Jeeh wat een ellende met die werksituatie zeg! Hopelijk kan hij wat anders vinden. Wat doet hij precies?

Pffff ik weet niet of ik het aan zou kunnen hoor, 2 kids. Op een gewone dag waarschijnlijk wel, maar als ze allebei lastig zijn...ik heb dan al mn handen vol aan Robin.
    Ik twijfel zeer of we wel aan een tweede moeten beginnen (en hubby twijfelt nog meer). Voorlopig in ieder geval nog niet ;)

@CVM: Ja lekker he....hier ook al eens gehad. Net een nieuw, schoon truitje aan, smeert hij overal wortel (o.i.d.)
    VAndaag heeft hij al twee keer zoveel gepoept dat het de luier uit kwam, en dus romper vies... (1 x gelukkig bij KDV hihi)

@Mir: Hier nog geen tandjes, maar volgens mij is het de bedoeling ze gelijk te poetsen als ze door zijn.

@CVM: Robin heeft last van heel droge wangetjes. Vorige week waren ze ook vuurrood! Je kan er witte vaseline of sudocreme opsmeren. Werd ons geadviseerd door de apotheek.
    Komt inderdaad door het koude weer.

@FB: Geen idee, maar is het heel erg als hij een keer wat minder aankomt? Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar ik denk niet dat het erg is. Hij is voor zn leeftijd prima qua lengte en gewicht toch?
    Ik ben ook bang dat Robin de volgende keer minder is aangekomen, want hij eet de laatste tijd minder (laat vaker wat in zn fles staan).

@CVM: Ik heb wel al potjes groente gegeven, waar ook rijst/aardappel en kip of rundvlees doorheen zit. Hij lust het allemaal:). Wel eet hij maar een half potje, en laat vaak daar nog iets van staan, dus hij krijgt zo'n 80 gram binnen per keer.

@Titania: Oh wat leuk dat Krystian mee mocht doen met zo'n 'project'. Lijkt me erg interessant! Dat van die deken als hangmat ga ik hier ook eens proberen. Denk dat Robin dat ook erg leuk gaat vinden :D

Krystian is niet de enige baby die slecht slaapt en wat onrustiger is. Robin ook, en ik las dat Mathieu-Dareau ook hetzelfde probleem heeft. En ik geloof nog meerdere beebjes hier, maar weet even niet meer precies wie..
    Ik heb vorige week ook nachten gehad dat ik niet meer wist wat ik met Robin aan moest. Zo vermoeiend! En sneu dat hij maar blijft huilen, en niet goed kan aangeven wat er aan mankeert.
    Het schijnt dat ze rond deze leeftijd last kunnen krijgen van scheidingsangst. Dan slapen ze minder makkelijk en ook onrustiger. De afgelopen 3 nachten heeft Robin weer redelijk goed geslapen, dus ik hoop dat deze lijn zo doorzet:)
    Sterkte ermee....ik weet hoe je je voelt :(

@Musty: WOW die 'kleine' van jullie blijft maar groeien he! Bijna 9 kg! Pas maar op met je rug haha;)

@Hier: Robin heeft vandaag voor het eerst een halve boterham met smeerkaas op. Op het KDV was het goed gegaan met brood eten, ze hebben de stukjes met een lepeltje gevoerd. Daarbij heeft hij nog 100CC melk gedronken. Prima lunch:)
    Misschien morgenochtend dan een papfles geven. Die kreeg hij eigenlijk om 12.00 uur namelijk.

Hoe bouwen jullie de fles van 17.00 uur af? En hoeveel gram groente/aardappel/vlees moet hij dan eten wat als een volledige maaltijd beschouwd kan worden?

@All: iemand ervaring met de Puckabag slaapzak? Het is een 4-seizoenen slaapzak die je tot 2,5 jaar kunt gebruiken. Leek mij ideaal. Maar 1 slaapzak voor alle seizoenen voor de komende twee jaar. Helaas...kost wel EUR 95!!!! Ik moet dus wel zeker weten dat het een goede aankoop zal zijn.
    Iemand?

10. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Puckazak.... geen ervaring mee

Brood eten.... soms krijgt ze stukjes van het binnenste van een broodje of gewoon stukje korst. Ze sabbelt er vrolijk op los dan.
    Verder nog niet echt, wil eerst dat ze fatsoenlijk groentes eet....
    Vandaag ook weer niet gehad omdat mevrouw ongunstig sliep haha.
    1 uur op het kdv geslapen. (10 uur fles 130)
    Toen rond 1 uur gehaald en naar de vertrekplek van mijn ouders gegaan. Ze zijn naar Spanje vertrokken met de bus.
    Tegen 14 uur had ze dus pas een voeding.... al die tijd max 30 minuten geslapen.
    Tegen 16 uur weer honger en daarna in slaap gevallen tot 19 uur!!!!! Ze wilde om 19.20 pas drinken.
    20.15 uur was ze zich weer wild in de ogen het wrijven dus in bed gelegd. Was het twijfelen voor te voeden of niet, maar heb het toch gedaan...
    Zal vannacht dus wel 2x opstaan zijn... Ik gok op 12 uur en 4 uur......

Kleding vol.... ja hoor hier ook. Had haar een leuk jurkje aangedaan met schattig legginkje eronder. Komen op het KDV aan en mevrouw had de poep tot in de nek hangen, dus meteen kon alles weer uit....

Musty... zooooo die blijft maar groeien he!!! Geweldig hoor!!!

FB... ik zou gewoon even de volgende controle afwachten.
    Alina was nu ook maar 700 gram op 8 weken tijd aangekomen dus de lijn vlakte iets af... Nou ja prima toch, haalt ze wel in.
    Als hij nou volgende keer weer niet zoveel is bijgekomen zou ik idd even info inwinnen, verder kun je toch niet veel doen.
    Hij eet genoeg, beweegt volop dus laat maar gaan. Je kunt hem toch niet dwingen meer te eten....

11. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Titania... qua meeting is geloof ik nog niets zeker.
    verschillende konden 5 november wel, anderen weer niet.
    Utrecht was wel DE plek maar of het doorgaat weet ik even niet,....

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik zou zelf niet snel zo'n dure slaapzak kopen! Niet elk kind ligt tot 2,5 jaar in een slaapzak. Ik wil het liefst drie slaapzakjes hebben die passen en seizoensgeschikt zijn, want niets onhandiger dan een slaapzakincidentje (doorgelekte luier, spuugbeurt) en de andere ligt vies in de wasmand of nat aan de waslijn. Ik denk niet dat ik voor onze dochter voor 3x95 euro aan slaapzakjes heb gekocht. Veel geleend voor haar, dat wel, maar ook als ik ze nieuw had gekocht allemaal had ik dat denk ik niet bij elkaar.

Hier ook hele onrustige nachten. Ik dacht dat het kon komen door dat hij nu leert tijgeren en alle nieuwe ervaringen overdag geven vaak onrust in de nacht. Of weer een doorkomend tandje boven, want hij zit vaak met z'n vinger in z'n mond te kauwen. Maar kan ook de leeftijd zijn als ik het hier zo lees!

Goeie nacht allemaal, ik ga nu naar bed!

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Oh ja, zijn er hier meer kindjes die groentehapjes niet zo interessant vinden? Lees hier vooral over de makkelijke eters, maar hier kan het ons mannetje allemaal niet zo boeien (lees: lippen op elkaar of ongeïnteresseerd de andere kant op kijken)...

14. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Chantico, dat was hier ook zo tot ik een stukje appel meekookte, nu eet ze wel. Doe 1 appel voor 4 groentehapjes.
    Kwam op het idee doordat ik zelf uit een familie van appelmoesverslaafden kwam....Wij zijn thuis met 4 kinderen en geen van vieren lussten groente zonder appelmoes. Moet tot mijn schande toegeven dat we nog steeds allevier appelmoes p onze aardappels en groente doen haha, maar goed, ze eet in ieder geval en ik heb er ook nooit iets aan overgehouden...

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Chantico: Robin eet de laatste tijd zn groenten ook minder goed hoor. Soms doe ik er een babykoekje doorheen, dat scheelt al wat.
    Fruit vindt hij veel lekkerder!
    Robin doet ook vaak zn mondje dicht en dan tong eruit en dan blazen zeg maar....alle groenten eruit dus hihi;)

16. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Handmatig kolven gaat steeds slechter. Toch maar de electrische kolf meenemen naar het werk????

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ luckey... aw balen zeg... handmatig kolven gaat hier zoiezo te moeizaam (schijnt met grotere borsten te maken te hebben)
    dus altijd elekt.kolven

hier weer een onrustige nacht gehad
    de hele tijd mwamwa en baba en bha en boink knuffel op mn hoofd gelanceerd en grrrrr
    iemand van cb gesproken, hoogstwarschijnlijk te maken met indrukken en veranderingen mbt voeding ect rond deze leeftijd

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen!

Gisteren lekker gewerkt. Had geen fut meer om mee te schrijven eerlijk gezegd.

@Groente, hier gaat alles goed. Hij is een lekkerbek haha.

@Slaapzak, mijn meis droeg een slaapzak tot ze 1,5 was en over ging in een groot bed. Vince zal ook overgaan zodra dat mogelijk is (ruimtebesparing en ik kan een balk plaatsen aan het bed zodat hij er niet uit kan rollen) en dan gaat ook de slaapzak uit. Ik zou dus zeker niet zo'n dure kopen.

@MiniMe, hubby is momenteel reachtruckchauffeur. Maar hij wilt graag weer terug richting ICT. Echter heeft hij maar een diploma op niveau 2 en dat is vaak niet hoog genoeg. Door ervaring heeft hij de kennis wel van niveau 4 maar ja.

@Sinterklaas/kerst, hier is het de bedoeling om sinterklaas te vieren, maar heb nog niks gehoord van de rest van de familie.

@Laatste voeding, hier gaat Vince de laatste voeding steeds minder goed drinken. Hij zit snel vol en vaak moet ik hem echt wakker maken voor de voeding.
    Ik weet dat Rebecca toch al snel groente en toetje als laatste voeding had. Maar ja..
    Zou dat een optie zijn? Gewoon een uurtje na de groente een toetje geven met wat melk ipv een hele fles?

Hier gaat het goed met Vince. Weer helemaal beter en Rebecca ook.
    Hij zit nu weer op 3 papflessen (kant en klaar want hij wilt het koud) per dag. Ben even gestopt met brood en yoghurt omdat hij hele schale wangen kreeg. Maar dat kan natuurlijk ook door het weer komen. Zijn wangen zijn nu nog schaal maar niet meer zo erg. Morgen weer brood geven en als dat goed gaat weer yoghurt.

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Rijst: Jesley gister ook voor het eerst rijst gehad, met boontjes.
    Hij moest wel even wennen, maar daarna bleef hij eten, zo lekker vond hij het :D

Gewicht: De laatste keer was Jesley te weinig aangekomen,
    Vandaar dat ik nu weer ging wegen...
    Ik wacht inderdaad 11 nov (volgende afspraak CB) even af.
    Hij eet veel meer dan voorheen, dus ik verwachte dat hij wel aardig was aangekomen.
    Misschien valt het allemaal wel mee! (hoop ik)

Werken: Ik ga nu naar mn werk:( Helaas!!
    Gelukkig is Jesley heel de dag bij vriend

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nou Vince maakt mij mooi duidelijk dat het tijd word om de rommel op het plankje van de salontafel toch snel op te ruimen!

Deel Deze Pagina