April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1984

    Mir1984 Fanatiek lid

    8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @Luckey: lijkt mij geweldig om zo'n gewicht te hebben, maar je mag idd wel wat meer wegen. Ik ben op het moment aan het dieeten om in totaal 12 kilo kwijt te raken. Dan weeg ik lichter als voor m'n zwangerschap, maar ik vond mezelf toen al aan de stevige kant.

    @Jojoki: fijn dat het nu langzaam aan weer beter begint te gaan. Hopelijk is mimetherapie de uitkomst voor jou! heerlijk dat alles met Sem goed gaat.

    @Fleuri: heerlijk paar daagjes samen op stap. Ben ik ook wel aan toe haha. Kan me wel voorstellen dat je de kleine gemist hebt.
     
  2. Vica86

    Vica86 Niet meer actief

    @Jojoki, fijn om te lezen dat er vooruitgang zit in je gezicht! Jeetje wat goed!! Hij groeit ook lekker hoor!

    @Mir, leuke foto :p Wat goed zeg dat hij gaat zitten! Grote jongen wordt het al zeg!


    Hier nog altijd veel aan het voorbereiden voor de rommelmarkt. Helaas is diegene die met mij mee zou gaan ziek. En alleen kan ik niet want dan kan ik een hele dag niet naar de wc ofzo.
    Ik krijg vandaag te horen of hij alsnog mee kan en anders moet ik maar proberen of de kids een nachtje kunnen logeren en dat hubby dan maar mee gaat. Ik heb nu alles uitgezocht en ook de kraam al betaald. Afzeggen zou doodzonde zijn in onze situatie.
    Baal er zoooooo verschrikkelijk van!
     
  3. Musty

    Musty VIP lid

    2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ luckey.... ahh op die manier.... dacht dat je t te zwaar vond :)

    @ jojoki... sam groei lekker!! fijn dat mimetherapy helpt!

    @ mir.... hihi ja hier hebben ze de winpers van papa ik ben ook jaloers whahah!
    Daimen groeit lekker!!.... bloemkool is hier geen succes whahaha

    en ja absoluut op naar de volgende 6 mnd bv :D

    ennuh we hebben t zelfde wippertje, ik alleen van een ander thema :D

    @ vica..... hopenlijk kan de rommelmarkt doorgaan



    hier vanochtend wezen wegen en meten, hij heeft een spurtje in de lengte gemaakt afgelopen week
    hij is nu 8630 gr en 72 cm :D
     
  4. Mir1984

    Mir1984 Fanatiek lid

    8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)

    Dat zou idd doodzonde zijn. Heb je verder geen vrienden/familie die met je samen op de rommelmarkt zou kunnen staan? Anders hoop ik voor je dat je man mee kan. Veel succes!
     
  5. Mir1984

    Mir1984 Fanatiek lid

    8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @Musty: wat is dat toch met mannen en lange wimpers ;). MD groiet ook goed hoor, en lekker in de lengte ook. Heb het idee dat mijn boefje alleen dikker wordt hihi.

    Wipper heb ik ban m'n ouders gehad echt ideeal ding. Heb jij er ook een tril stand op? Daimen vindt dat wel lekker om in slaap te vallen haha.

    We zullen zien hoe kleine man op de bloemkool reageert :D.
     
  6. Vica86

    Vica86 Niet meer actief

    Familie is allemaal darten dan. Ik zou mijn nichtje nog kunnen proberen, dat ga ik straks doen als ik dus te horen krijg dat hij definitief niet kan.

    Anders moet hubby wel mee denk ik.
     
  7. Musty

    Musty VIP lid

    2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    whahah idd met trilstand :D echt te handig in sommige gevallen alleen de wipper is maar tot 9 kg ;)
    en die speelboog vinden ze geweldig
    Soms is ie zo bezig dat ie zichzelf zowat lanceert :p
     
  8. Vica86

    Vica86 Niet meer actief

    @Musty, sorry had over je bericht heen gelezen.. Die MD blijft maar groeien he :D Heerlijk!


    @Box, ik heb hem opgeborgen. Ik merkte op dat Vince veel meer doet als hij op een kleed op de grond ligt! Hij vind dat veeel leuker. Hij gaat nog niet weg maar hij is wel ingeklapt. Als het een week of 2 goed gaat ga ik hem naar de schuur brengen. Pas na een jaar ga ik hem verkopen denk ik.
     
  9. Mir1984

    Mir1984 Fanatiek lid

    8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @Box: hier nog lang niet weg hoor. Daimen vindt het nog steeds leuk om in de box te spelen en z'n boxmobiel is ie ook nog steeds niet zat.
     
  10. FB1984

    FB1984 VIP lid

    17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier staat de box voorlopig ook nog wel hoor!
    Jesley vind het geweldig, rollebolt er helemaal doorheen.
    Pakt alle speeltjes vast en speelt er mee.
    Muziek mobiel vind hij ook nog leuk.

    Maar hij vind het nog leuker om met zijn knuffel tegen de muziekmobiel te slaan :)
     
  11. Vica86

    Vica86 Niet meer actief

    Vince speelt wel in de box maar blijft verder stil liggen. Net alsof hij zich gevangen voelt. Op de grond rolt hij, draait om zijn as en tijgert naar achteren. Hij lijkt zich daar veel vrijer te voelen.

    En natuurlijk speelt het ook mee dat onze kamer eigenlijk te klein is voor een box.
     
  12. Musty

    Musty VIP lid

    2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ vica... whaha geef niet, hij blijft idd maar gaan :$:D

    @ box.... die blijft voorlopig nog wel staan :D
    als rustpunt bij louise-faye ook gedaan
    hij gaat ook gewoon de hele box door, verder ligt ie ook vaak op een kleed op de vloer

    t is stilletjes de laatste dagen :)
     
  13. Vica86

    Vica86 Niet meer actief

    Het is zeker rustig hier.

    Zijn er hier meiden die fulltime werken met meerdere kids?
     
  14. Musty

    Musty VIP lid

    2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ vica... wil je full time gaan werken?
     
  15. Vica86

    Vica86 Niet meer actief

    Zit er wel aan te denken. Tot nu toe is dat de enige optie om echt vooruit te gaan. Maar dan eerst deze opleiding afmaken, die hoop ik in het 1e kwartaal van 2012 afgerond te hebben.
     
  16. Musty

    Musty VIP lid

    2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    persoonlijk zou ik t niet kunnen fulltime te gaan werken :) vind 2 daagjes kdv genoeg voor de kids, rest lekker bij mama (als t niet anders kan heb je geen keus)
     
  17. Vica86

    Vica86 Niet meer actief

    Nee ik liever ook niet.

    Probleem is wel dat wij gewoon te weinig hebben. We redden het nu, maar ze zullen elk jaar meer gaan bezuinigen en dan redden we het gewoon niet meer.
    Plus als ik fulltime werk zou hubby 4 dagen kunnen werken en 1 dag school. Kan hij alsnog de goede richting in. Maar ja, is even bekijken hoe of wat.
     
  18. Mir1984

    Mir1984 Fanatiek lid

    8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @Vica: ik vind 3 dagen werken op het moment al zwaar zat. Ik geniet echt op de dagen dat ik vrij ben. Maar ik kan me voorstellen als je zo moeilijk rond kan komen dat full-time werken de enige optie is. Het is in deze tijd voor iedereen moeilijk om goed rond te komen en alles te kunnen kopen wat je wilt lijkt mij!
     
  19. Vica86

    Vica86 Niet meer actief

    Ja idd het is ook heel moeilijk. Maar in een topic van Cvm in de lounge kan je zien hoeveel mensen overhouden per maand. Man ik kan alleen maar dromen van zulke bedragen! Wij hebben max 250 euro per maand waar we eten, kleding, kadotjes voor verjaardagen, leuke dingen van moeten halen/doen.
     
  20. Vica86

    Vica86 Niet meer actief

    Overigens vond ik het bij mijn dochter wel goed te doen om fulltime te werken.
    Meer ook omdat ik veel gebaad ben bij structuur.
    Thuis raak ik snel in de stress omdat ik geen overzicht heb.
     

Deel Deze Pagina