Eerst smulde hij ervan... Maar nu walgt hij er van haha Ik laat het even een paar weken rusten, en dan weer opnieuw proberen. Hij heeft net wel weer pyama-papje op (kant&klaar pakje)
Ik was nog niet bijgelezen toen ik mijn vorige reactie postte. Vica, vind het zo erg voor je! Je hebt dat andere topic onder een andere naam gepost, denk ik, ik weet niet wat je daar allemaal hebt verteld. Maar hoe dan ook, als jullie uit elkaar gaan dan is dat ontzettend rot en wil ik je heel veel sterkte wensen om dit goed door te komen. FB, hoe is het met je ouders? CVM, ongelofelijk dat ze haar zoon zulke dingen laat zeggen...
pfff ik ben MOE. Alina heeft om 4.15 uur gedronken en daarna was mevrouw zo wakker dat ze tot 5.15 uu in bed heeft liggen vertellen. Hoefde er niet meer heen maar slapen kon ik ook niet. Daarna toch nog in slaap gevallen tot 6.30 en toen moest ik opstaan omdat ze mee naar mijn ouders gaat. Haar dus ook uit de slaap getrokken en toen wilde ze niet drinken..... normaal gaat ze daar terug naar bed maar weet dus niet of dat nu ook gaat lukken. ik dalijk maar even een hete douche (spier verdraait in de rug voor de zoveelste keer sinds de geboorte) en daarna kolven en werken.... Fijne dag iedereen en VICA.... KNUF MEID, denk veel aan je!!!
Gisteren toen we naar mijn zusje reden kwam het thema alimentatie enzo naar boven. man wist niet dat je moest blijven betalen als partner opnieuw gaat samen wonen.... Verder kregen we nog net geen ruzie over waar de kinderen dan bleven, hij wilde er ook 1 en waarom zou hij alimentatie moeten betalen... ik moest maar meer gaan werken en als hij 1 kind hield, moest ik ook maar alimentatie aan hem betalen. Hij werd echt kwaad erover haha... Maar goed... gelukkig is het bij ons totaal niet aan de orde maar was wel even verhelderend te merken hoe hij er tegenover stond.... Want eigenlijk is het ook heel vreemd dat kids meestal aan de moeder worden toegewezen... waarom niet de vader???
Vica: Jeetje meid wat klote allemaal! Sterkte en wees sterk, voor je kiddies! Jij bent een ubermama en jullie komen er wel!!! Luckey, tja, ik moet je eerlijk zeggen dat als ik en hubby ooit uit elkaar zouden gaan, ik er ook niet over peins om Liv bij hem te laten, zelfs co-ouderschap zou niet bespreekbaar zijn. En dat terwijl hij een superpapa is en evengoed voor haar zorgt als ik...En mocht hij dan de voogdij opeisen via een rechter dan weet ik niet of ik heel aardig zou zijn....waarschijnlijk zou ik ook alles uit de kast trekken om hem zwart te maken dan. Heel oneerlijk maar ik denk dat geen enkele moeder zonder haar kind kan/wil leven. En papa's hebben het vaak toch minder goed geregeld, daar hebben ze immers altijd hun vrouw voor gehad
overigens, leuk bedacht van je hubby maar geen enkele rechter zou kinderen uit elkaar halen, of ze gaan allebei naar mama, of naar papa. Tenzij de kinderen ouder dan 12 zijn en zelf anders kiezen.Wat betreft alimentatie, kan ik me daar wel in vinden. Ik zou zelf ook niet afhankelijk willen zijn van een vader die alimentatie betaald, dop liever mijn eigen boontjes. Dan maar fulltime werken (doe ik nu ook haha) en gebruik maken van alle fiscale voordelen die alleenstaande mama's hebben!
Alimentatie is niet om van rond te komen he. Ook als je fulltime werkt en gewoon rondkomt is de andere ouder alimentatieplichtig. Hoeveelheid ligt natuurlijk aan meerdere factoren. Hier is een co-ouderschap ook niet bespreekbaar, maar dat spreekt voor zich. Hij wilt de lusten en niet de lasten. Wel gaan we nog wel het ouderlijk gezag regelen.
Ja gaat gelukkig wel goed! Mn moeder schrikt wel erg snel nu in het verkeer.... Maar dr hand was gelukkig niet gebroken. Ze heeft nog wel last van dr handen en knieen, en is nog ziek thuis. Met mn vader gaat het wel goed, maar die had gelukkig niet zo´n harde val gehad. Morgenavond kunnen ze pas aangifte doen. Mn ouders proberen nog wel uit te zoeken wie de mannen zijn...
Ja ik weet dat alimentatie is voor het kind en dat betalende partner dus meebetaalt aan het onderhoud/zorg voor het kind. mannetje zag het hier echter anders.... hij wil dus niet voor mij betalen, dan moet ik maar meer gaan werken... maar goed gelukkig is dit bij ons niet aan de orde, wil echt niet van mijn ventje af!!!!! Co ouderschap is dat het 1 week bij mama woont en 1 week bij papa toch??? Nee dat zou ik ook niet willen. No way dat ik zonder kinderen kom te zitten, weekend regeling wordt het dan. Maar goed manlief wil ook niet zonder kinderen dus ik ben bang dat als het hier ooit zover gaat komen het een fikse strijd gaan worden......
tja och alles went he. heb sinds de geboorte 1 maand doorgeslapen van half 8 tot 8 en daarna was het weer voorbij. Nu moet ik gemiddeld 2x per nacht eruit.... soms valt het zwaar, soms niet. Ik kan er niet mee zitten, kan haar slechts laten brullen.... Enige tijd die voor mezelf heb is als ik werk of echt kan slapen haha. Ga mijn reiki behandeling maar eens boeken geloof ik.....
Vica: oh nee, wat heftig zeg!!! Hele dikke knuf en heel veel kracht en wijsheid!c CVM: wat vreselijk dat zo'n moeder die kinderen dat tegen jullie laat zeggen.....ik ken deze verhalen helaas maar veel te goed uit de praktijk en het is voor een rechter heel moeilijk doorheen te prikken... Hier ook geen papfles meer savonds opeens!! Man gaf die als ik er wel een sniet ben savonds...Wel de fles afgekolfde melk Moet ik dus weer meer gaan kolven als ik er savonds niet ben.....