Mooie foto's! Hier even snel want ik ga nu werken. Morgenochtend kan de dienst niet doorgaan dus die doe ik nu. Vince is bij mijn schoonzus en Rebecca bij mijn moeder. Hubby en ik gaan morgen samen op de rommelmarkt staan. Heb er helemaal zin in! Net de kinderwagen verkocht (is toch te zwaar om de trap op en af te tillen dus wij gaan over op de buggy). Alleen 1 zenuwpunt. Was afgelopen maand gestopt met de pil ivm die hoofdpijnen. Dus ik wacht op menstruatie zodat ik weer kan starten. Maar ben nu 30-31 dagen zeker al verder maar nog niks geen ongi. Dacht het vorige week echt te worden want het best veel krampen. Maar nu nog niks. Vreemd want normaal is mijn natuurlijke cyclus 26-29 dagen. En wij zijn toch echt UITERMATE nauwkeurig geweest. Straks wellicht nog een test halen. Voor de zekerheid. Ik vind dit maar niks die onzekerheid. Ik verwacht natuurlijk een nega test want we zijn echt super nauwkeurig geweest met anti-conceptie maar dan weet ik ook gelijk dat ik ieder moment ongi kan verwachten. Zo nu op naar het werk!
@CVM: Leuke foto! En wat zit je haar leuk! Had je niet eerst langer haar? Dit staat je goed @Vica: Ohoh alweer in spanning? Maar vorige keer was het toch ook iets te laat? Maar testen kan geen kwaad, wel zo fijn voor je gemoedsrust. @Hier: zoooo klaar met stofzuigen. Veel werk, maar nu is alles weer netjes Is erg mooi geworden, we zijn tevreden met het resultaat! Morgen nog een laatste laagje verf voor de afwerking, en dan de keuken weer inruimen. Spullen van het aanrecht staan nu nog allemaal in de serre, dus daar is het nog wel een beetje rommelig.
@mini, nee vorige keer had ik klachten en slikte ik de pil door. nu overigens nergens last van dus het zal wel los lopen
Ja inderdaad, maar wel beetje spannend denk ik. Ik zou er niet aan moeten denken nu zwanger te zijn. Ooit wil ik het wel weer hoor, maar nu zou het niet ideaal uitkomen. Eerst wil ik nog lekker van onze Robin genieten!
Wat is het de laatste dagen rustig hier...! Vica: Succes morgen op de rommelmarkt! Ik doe dit ook 1x per jaar met een vriendin. Dan halen we meestal samen wel iets van 400/500 euro op 1 weekend. Wel vermoeiend, maar zeker wel de moeite waard! Ik ben nu alweer een jaartje aan t spullen sparen, waarschijnlijk van het voorjaar weer staan! Meestal in de Kuip! Lekker druk! Foto's: ik zag leuke foto's voorbij komen Ik zal zo ook weer eens een leuke foto plaatsen
Hier nog een leuke foto. Die kreeg ik van vriendlief toen ik aan het werk was... Dat maakt je dag weer goed!
Goedemorgen, @CVM: waar woon je? Ik heb namelijk nog een paar zakjes weleda bv thee liggen.. Als het niet te ver is kan ik het een keer komen brengen. Opsturen is denk ik te duur!? @FB, Musty en CVM: wat een geweldige foto's. Knappe kinderen hebben jullie hoor . @Vica: wat was de opbrengst van de rommelmarkt? (of heb ik er overeen gelezen?) @Mini: heerlijk dat alles weer aan kant is en jullie nu lekker van de extra ruimte kunnen genieten. @Hier: gisteren gewerkt. Daarna nog gauw boodschappen gedaan. Eenmaal thuis maar even een pizza in de oven geknald, ben aan het lijnen eigenlijk, maar ik had echt geen puf meer om te koken. Vriendjelief had Daimen opgehaald toen hij klaar was met werken. En wel ja.. weer overstuur. Nu heeft vriend wel naar m'n tips geluisterd en is met de kleine man gaan wandelen. Binnen paar minuten was hij vertrokken . Gelukkig maar, want ik begon me al zorgen te maken. Vanochtend om 5.30 melde meneer zich al terwijl hij gisteren z'n laatste fles een uur later als normaal had gekregen. Zo zie je maar dat dat soms niks uitmaakt. Daarna nog 2 uurtjes verder kunnen slapen gelukkig. Nu is Daimen lekker aan het spelen op de speelkleed (waar hij trouwens binnen no-time vanaf gekropen is ). Even vriendlief wakker maken, want hij mag eindelijk Daim worteltjes geven.
@Mir: Jesley werd vanmorgen ook al om 05.45 wakker voor zn fles!! Terwijl hij normaal nooit eerder dan 07.00 uur komt.... Vaag he!
Net weer lekker geshopt voor Jesley! Alleen hij vind t steeds minder leuk om in de kinderwagen te zitten. Dus ja, loop ik ook niet op mn gemak te winkelen. Dus we zijn niet zo lang geweest. Wel 2 hele leuke shirt gekocht voor m bij V&D Daar hebben ze best leuke kinderkleding zeg!! En een leuke speelgoedje bij BartSmit
@FB: Ik ga ook vaak naar V&D voor Robin. Erg leuke kleertjes! @Hier: Vanmiddag naar de kermis geweest. Was echt SUPERdruk (een van de grootste kermissen in NL..), dus eigenlijk geen doen met de kinderwagen. Robin had het ook al snel gezien en ging huilen (bijna krijsen). Dus toen maar weer naar huis gelopen. Toen we weg van de drukte waren, was het ook gelijk weer goed. Onderweg nog een ijsje gehaald Wel van het heerlijke weer genoten!
Ik was er 2 weken geleden geweest en idd hele leuke kleertjes. Dus vandaag weer terug! Ja heerlijk weer vandaag he! Echt lekker om ff te wandelen en zeker een ijsje,mmmm.... Kermis zal idd wel iets te druk geweest zijn
Hallo ladies, ik ben weer in het land dus spring er weer in vanaf hier. CVM... las dat je kolfopbrengst een dipje heeft maar dat je zo wel nog genoeg voeding hebt..... Heb je lucie al eens om tips gevraagd????? misschien moet je op andere standen kolven???? nieuwe neusspray vragen (moet elke maand nieuw he?!!!) Succes en knuffel Vica.... hoe was de rommelmarkt???? Hier... weekendje was half half... ik ben mega verkouden dus zaterdagmiddag ben ik daar naar bed gegaan en alina was ook weer vaak wakker het snachts. De reden werd dag erna duidelijk want tand nr 2 is door!!!!! Tminste je ziet hem duidelijk zitten maar voelen doe ik hem nog niet echt. Vannacht heeft ze in elk geval wel geslapen van 11 tot 6 en luiers ruiken weer een beetje beter..... Fb.... super foto!!!!
Ik kom ook even langs wippen. Vica; ben benieuwd of je goed verkocht hebt vandaag! Zag een superleuke foto van Jesley en Liv. Mooie kindjes hoor! @kleertjes; ik heb nog weinig nieuws gekocht voor de winter voor Eline, maar haar kast puilt nu al uit. Wel handig hoor een 2e meisje Eline slaapt hier heerlijk de afgelopen anderhalve week. Sinds het osteopaat bezoek lijkt het wel of ik een heel ander kind heb. En dat in positieve zin. Ze is supervrolijk (was ze ook al wel, m aar nu nog stralender) en slaapt heerlijk! Ik merk dat de maxi cosi voor haar geen prettige houding is dus probeer dat echt zo weinig mogelijk te gebruiken. Nu deed ik haar er al nooit lang in. En het lijkt wel dat we haar zelf beter zijn gaan begrijpen. Ze heeft soms houdingen waarin ik gewoon zie dat het niet prettig voor haar is. Ik snap nu waarom ze dan onrustig wordt. Ben dus dolgelukkig! Woensdag moeten we voor de 2e behandeling. Ben benieuwd of hij ook al verbeterig kan voelen.
Hey hey, @Luckey, welkom terug. Balen van de gebroken nachten. @Cvm, mooie foto! Leuk vestje idd. @FB, jij ook al zo'n schattige foto! V&D heeft idd best leuke kinderkleding. @Mir, hier gisteren ook zo'n vroege vogel. 5 uur lag hij te lachen in bed. Hier, rommelmarkt was waardeloos. Veel te mooi weer. Mensen gaan nu niet binnen over de rommelmarkt lopen. Het was echt verschrikkelijk leeg. Ook maar 60 euro omgezet. Echt waardeloos.