April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ik ga maar de boel afsluiten hier en dan V lekker bij mij in het grote bed leggen. Morgen vroeg eruit want we gaan natuurlijk naar Sinterklaas!

2. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Goeiemorgen,

Demaco: Ik kan me voorstellen dat je erg moet wennen, 's nachts alleen. Als hubby er 's avonds niet is hoor ik ook overal spoken en val ik ook moeilijk in slaap (en nog erger, laat ik de lichten in huis branden omdat me dat een veilig gevoel geeft hahaha). Maar voor ik hubby leerde kennen heb ik twee jaar alleen gewoond en toen ging het prima, terwijl ik toen in een minder fijn buurtje woonde. Het zal wel wennen hoor, en als je ex ze weinig geinterreseerd is in zijn eigen zoon én in een klein meisje waar hij twee jaar lang 'papa' voor geweest is, dan ben je beter af zonder hem. Hoe heeft je familie hier eigenlijk op gereageerd? En de moeder van S? kan me voorstellen dat zij er ook van baalt aangezien jij zo goed voor haar mannetje zorgde.

Hier: Vanavond carnavalsfeestje en wat zou ik graag erheen willen, even eruit en lekker losgaan met een drankje hier en daar ;) Mijn moeder wil Liv wel een nachtje nemen maar iets houd me tegen. Ik weet dat ze het goed heeft bij oma en genoeg melk in de vriezer, maar toch zie ik het niet zitten, een hele nacht zonder mijn meisje. En 's nachts met een waarschijnlijk half dronken kop (want na ruim een jaar niet drinken zal een wijntje wel aanslaan) kolven én vervolgens de opbrengst weggooien....Nee ik denk dat ik toch maar oversla!
    Of toch niet...?

Straks lekker bankshoppen, onze bank (slechts anderhalf jaar oud) is totaal verruineerd dankzij de hond van mijn ouders en nu heeft hun aansprakelijkheidsverzekering hem vergoed, dus kunnen we een nieuwe uitkiezen!

3. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Goedemiddag :D,

@Demaco: hopelijk gaan komende nachten beter. Raar dat ex helemaal niet omkeek naar V. Zoveel houdt ie niet van hem zou je dan denken, vooral omdat hij een bank belangrijker vindt als z'n eigen zoon :$. Dikke knuf en sterkte!

@CVM: één avondje voor jezelf moet wel kunnen toch? Dat heb je wel verdiend. Ik snap dat je meisje wel zal missen, maar een keertje iets leuks voor jezelf heb je soms ook nodig toch ;). Hier ook plannen om binnenkort een dagje/nachtje samen met vriendjelief weg te gaan. Even bijtanken en weer beetje aandacht voor alleen elkaar. Af en toe moet dat wel kunnen denk ik. Zal m'n mannetje ook ontzettend missen, maar het is maar voor één nachtje, en hij is in goede handen dan!

@Musty: kan volgende week zaterdag? Ben dan eindelijk vrij. Moet zo weer gaan werken, balans vanavond..BAH :(.

@Mini: ik vindt het juist heerlijk 3 dagen werken. Ik zou het denk ik moeilijk kunnen combineren met 4 dagen werken. Fijn dat het voor jou juist wel werkt. Maar nu lekker tot augustus 3 dagen werken hé ;)? Als het goed is mag ik vanaf januari 2 dagen in de week vakantie opnemen (nog 470 uur staan :$) dus dan hoef ik maar één dag in de week te werken tot de zomervakantie. Ga dan miss een opleiding volgen. Dat is mijn kans om iets anders te gaan doen. Kan haast niet wachten, maar het is zo januari!

4. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Cvm, ik zou een moord doen voor een nachtje weg, maar ik geef geen bv dus ik hoef geen gekolvde opbrengst weg te gooien enzo.
    Ja het went wel gelukkig. Gisteren ging het al iets beter.
    Hoe de moeder van S het vind weet ik niet. Ik weet wel dat ex S op zou halen gisteren maar hij was gebeld door haar en mag S nu zondagochtend halen en savonds thuis brengen. Hij was erg boos/teleurgesteld en zei dat ze inmiddels wist dat het over was tussen ons (haar schoonzus leest hier alles van mij dus ja).
    Ik weet niet wat er gebeurd is, maar leuk vond hij het niet in elk geval.

@Mir, leuk zeg dat je dan een opleiding kan volgen zeg!!

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ FB...klinkt heel logish als ie zon bezige bij is :) fijn dat alles goed was op cb!

@demaco.... uitkeringen en werken en jonge kids, t is een ramp op t moment wat ik uit omgeving hoor! vrijstellig doen/kan niet zomaar meer..... moeilijk meis!

@ luckey... whhahah nog ruimte in je vriezer dan? ;)
    en leuk dat je eindelijk naar de beurs kan!!
    wij willen in 2014 gaan ;)

@ minime.... das nog eens een goeie deal!
    :( hier doen ze helaas niets aan sint maarten, tenminste niet deze buurt/kant van de stad
    wilde met mn meis naar de andere kant gaan, maar manlief had de avond en ga niet zomaar oppas vragen als t geen nood is voor de kleine man

@ demaco.... :$ wat een LLLLLLLL********L ongelooflijk
    t intreseert hm echt blijkbaar niets zeg wat erg vooral voor vince!
    wat zegt zn ex?

@ cvm.... toch nog gaan feesten of?

@ mir... kan wel maar dat wel echt zeker, want heb nog meer liefhebbers ondertussen
    lekker hoor die uren en dan een half jr 1 dg werken!

hier naar de sint intocht in de stad geweest en intocht in winkelcentrum
    beetje maffe schoonmoeder tegen gekomen, zie lounge

verder bijkomen
    kleine man slaapt eindelijk goed snachts!
    de opossing was zo simpel domme ik

6. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Musty, fijn dat het zo leuk was! Wel een beetje apart van je sm.

Vince is zelf gaan zitten!!!! :D :D :D :D :D

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

Demaco, applaus voor Vince! En ik kan er niet over uit dat je ex niet naar hem omkijkt en Rebecca niet eens meer hoeft te zien :$

8. Chantico

Wat heb je Rebecca eigenlijk verteld over waarom hij er niet meer is?

9. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ik heb gezegd dat papa en mama elkaar niet zo lief meer vinden, maar dat papa en mama haar nog wel heel lief vinden. Verder heeft ze er niet meer naar gevraagd. Ze lijkt er geen probleem mee te hebben. Heeft ook gisteren en vandaag niet naar hem gevraagd.

10. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Zo wat knap van Vince!!!
    Gek dat ex wel van slag is dat S niet bij hem mag logeren, maar dat hij V liever niet langer dan een paar uur bij zich heeft....***!

Werken: Hier nu 3.5 dag (32 uur) maar zou graag maar 3 dagen werken hoor! Helaas niet mogelijk financieel gezien. T is wel te doen hoor, 4 dagen werken met kids, maar wel een hoop heen en weer rijden en regelen. Op mijn vrije dag en middag ben ik alleen maar aan het wassen en puinruimen!

Hier geslaagd voor een hele mooie bank, hoogste kwaliteit kunstleer. Komende week als mn vader de vrachtwagen van zn werk kan lenen halen we m op. En drie jaar garantie, ook wel fijn :) Dus hier fan van seats&sofa's!

Toch maar thuis gebleven, hubby is net weg. Heb het idee dat Liv met tandjes bezig is, vandaag 5 poepbroeken gehad, normaal max 1 per dag en luieruitslag, veel kwijlen en rode wangen...maar nog helemaal niets te voelen of zien!
    Maar mocht ze vannacht toch pieperig zijn als ze last krijgt dan ben ik er in ieder geval. Ach misschien zoek ik wel excusen hahaha, ik ben er gewoon niet zo goed in om mijn meisje weg te brengen.
    En moet morgen voor het eerst sinds voor de zwangerschap competitiewedstrijden spelen. 2x 30 minuten keihard knallen, zin in!!! Ook leuk om mijn oud teamgenootjes van het damesteam weer te zien, heb zoveel meegemaakt met die meiden maar aangezien ik nu een heel ander leven heb dan hen zie ik ze buiten de wedstrijden om niet meer.
    Neem Livje ook mee ivm voeden, ga echt niet kolven in een zwembad zonder af te sluiten ruimte (knvb bad in zeist)
    En mn moeder gaat mee om op Livje te passen als ik in het bad lig, want hubby is morgen de hele dag op pad met zijn cluppie.

11. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    O Misschien nog een tip: Bij onze AH lagen er stapels huggies voor 4 euro per pak (36 stuks). Geen folder aanbieding maar gewoon uitverkoop. Heb meteen twee pakken meegenomen, heb normaal nooit huggies maar Liv krijgt ze op het kdv aan en bevallen prima!

12. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Huggies hebben idd vaak die prijs. Wel echt een koopje! Ik vind ze toch niet zo fijn. Had inmiddels alweer kruidvat gehaald om weer te proberen maar hij krijgt er nog een rode huid van en soms uitslag. Nu over de de pampers simply dry en die vind ik net zo goed als de normale pampers die nu duurder geworden zijn.

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ik ehb hier dus een gek probleem met de huidige luiers (van duitse DM)...
    Als A. poept komt het vaak (niet altijd gelukkig) aan de achterkant boven de luier uit.
    Wat denken jullie? Luierprobleem dat ze niet goed aansluiten (als ik ze aandoe sluiten ze mooi aan en als ik ze afdoe zitten ze niet losjes ofzo) of is het gewoon een pech-probleempje...
    Verder ben ik er heel tevreden over.
    Na een nacht van 12 uur niet verschonen hangt de luier vaak onder haar, zo vol gezogen is hij maar lekken doet hij niet....
    En trouwens 100 luiers voor 11.25... tja daar kan niets aan tippen he haha

14. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Huggies heb ik er nu 108 voor 12 euro :p Maar idd, heel goedkoop! Probeer eens een ander merk om te kijken of ze dan nog doorlekt aan de bovenkant, dan weet je het...

Wie is toch fien1?

15. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Luckey, dat had ik bij mijn dochter ook altijd. Helaas nooit wat tegen kunnen vinden dus aan de luiers lag het niet. Had gewoon pech. Vince heeft vastere ontlasting dan zij had (door speciale voeding die laxerend was) dus nu geen last van.

Hier heeft Vince trouwens de smaak gelijk goed te pakken. Hij is aan het eind van de middag voor het eerst gaan zitten en daarna bleef hij het maar doen als ik hem op zijn buik legde.

Hij ligt dan op zijn buik, gaat naar kruiphouding, zet 1 voet op de grond en gaat dan met dat voetje afzetten zodat hij op zijn billen komt. Superschattig hahaha.

16. Chantico

Dat had Nathan ook toen hij nog bv kreeg. Sinds hij over is op fv, nooit meer gehad (minder dunne poep namelijk). Denk toch dat er misschien wel iets van waarheid zit in dat sommige luiers speciaal voor bv-kindjes zijn (gele pamperspakken), maar die zijn zoooo duur...

17. Chantico

Geweldig! Nathan was net per ongeluk ook in een soort zithouding terecht gekomen (hij zat inderdaad in kruiphouding en toen z'n billen naar achteren schoven ging z'n voetje iets naar voren, waardoor hij op z'n beentje kwam te zitten, met handen als steun). Hij speelde heel eventjes met iets maar wilde toen weer liggen. Weer in kruiphouding en naar voren hellen, maar omdat z'n beentje zo gek lag kukelde hij bijna op z'n snoetje. En toch niet schrikken of huilen, babys zijn bikkels!

18. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Fien, wie ben je?

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ben ook erg nieuwschierig naar die die fien .....

en goeimorguh naja goei morge, dikke keel hoofdpijn kop vol snot, heerlijk;)

kleine man slaapt echt heerlijk zeg met de deken truc :)

20. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    En wie is millenium? Heb ik ook al vaker mee zien lezen...

Deel Deze Pagina