Wordt vanzelf wel meer Kreeg Robin in het begin ook, nu eet hij al een vol bordje van 200 gram + toetje! Dit vervangt nu ook wel een hele fles van 200 cc. Courgette: Ik denk dat je hem eigenlijk niet hoeft te schillen. Als wij het zelf eten, was ik alleen, maar schil ik niet.
Ik schil de courgette nooit. Ook niet als wij hem zelf eten. Musty: je kan inderdaad ook nog een rietje proberen. We hadden dit keer bijna weer een flessenweigeraar (wat is er toch met die jongens??), maar door onze rampen ervaring met no1 zijn we bij no2 en no3 meteen na 4 weken elke dag een fles afgekolfde melk gaan aanbieden. Toen we dat een paar keer beetje waren vergeten bij Guus was het meteen mis, maar gelukkig na ene paar dagen weer op de rit. Als je dus ooit nog een 3de krijgt. Wees daar dan alert op!
@mikija: Ik ben zelf meer gaan geven, al best snel eigenlijk. De eerste dagen 1 ijsblokje, daarna 2 en zo steeds wat meer. Na een paar weken kreeg hij toen 6 ijsblokjes (vaak combi van 2 groentes). Toen wilde hij ineens de groente die ik maakte niet meer, en ben ik halve potjes (met groente, aardappel of rijst en vlees/kip). Sinds een week krijgt hij nu een heel potje (of zoals vandaag 200 gram zelfgemaakt hapje) en is de fles van 17.00 uur vervallen. Ik ben wel bij 4 maanden al begonnen met groente geven, dus het is heel langzaam aan steeds wat meer geworden. Gewoon beetje proberen
oke, ga eerst de broccoli en courgette nog ff los introduceren en dan eens kijken met 1 blokje meer opbouwen hihi
Goedemorgen! @Courgette, hier gewoon met schil gemaakt. Goed wassen en dan gewoon koken. Eet het zelf ook met schil. Hier wederom een gebroken nacht gehad. Maar R heeft heerlijk geslapen! Dit keer was het V die steeds wakker werdt. Zo iedereen douchen en dan de fietskar voor het eerst uitproberen. Samen met mijn moeder boodschappen doen en hopelijk kunnen we ook even langs een priklab. Scheelt mij weer, anders moet ik in mijn 1tje gaan en 2 kids meenemen. Vanmiddag gesprek voor uitkering. Zooooo geen zin in!
Kan best dat de courgette wat verkleurd ja. Je hebt m zeker geschild? Met schil eromheen ziet ie er groener uit (als je hem pureer, bedoel ik)
Hey hey, Nou woensdag weer terug naar het cwi. Schiet lekker op, maar goed.. de uitkering krijg ik zowiezo gelukkig. Verder een lekker dagje vandaag. Kids waren lief. De fietskar was geweldig! Ik vond het supermakkelijk en de kids vonden het heel leuk!
Stilletjes hier. Super dat de fietskar zo goed beviel!!!!!!! Hier net terug van een spokenwandeltocht met het kdv ... heel geslaagd. Alina alleen doodop. Drinken is op beetje raar verlopen. 14.20 gedronken 16.00 groentehap 20.00 bv Oeps.,.. zal wel schade tanken worden vannacht..... Reiki behandeling gehad en kon die vrouw dus totaal niet. Ze had haar handen op mijn buik en zei opeens: boh jij hebt veel overgegeven he. Ik word gewoon misselijk Was er gewoon stil van want tja de zwschap was niet echt een pretje. Naderhand vroegi ze nog waar ik zo bang voor was. Als ze me sa.raakte merkte ze angst...... Ik kreeg het advies wat meer op mezelf te vertrouwen en niet zoveel de bevestiging van anderen te zoeken!!! slik haha... heel apart allemaal
Klinkt indrukwekkend Luckey!!! Demaco: Leuk dat de fietskar zo goed beviel! Mikija: Ik schil de courgette ook altijd en word idd bij het koken soms wat bruinig, geeft niets AL: Vraagje in de besloten club......dus als iemand wil reageren...
ik heb gereageerd cvm @ luckey... wat apart dat die vrouw de spijker op de kop sloeg zeg maar @ demaco... fijn dat de fiets goed bevalt! balen dat je woe weer terug moet @ all.... dat flesweigeren, tja ik weet niet zo wat ik ermee moet, wil van de week kijken of t evt mogelijk is om rond 12 uur live te gaan voeden, t is de bedoeling dat ik langzaamaan ga werken (op managementcentrum van zh) en dan valt het nog te doen de afstand naar kdv, maar als ik evt in andere regio wordt ingezet....... moeilijk! kdv kaarte idd zelf aan om evt papje ervan te maken en zo te lepelen @ me2... pooh nou idd, dat terwijl we toch vanaf 5/6 wk zijn begnnen met flesje aan te boeden op advies van t cb @ hoeveelheden wisselt heel erg! hij is wel een spruitjesliefhebber net als mama whaaha, bikte zo 200 gr weg vanavond stoofpotje, en daar ging maar 100 gr van in fruit ligt net eraan hoeveel zin ie heeft met brood voelt ie zich helemaal in de nopjes @ titania... hi! sprong lekker in, beterschap voor de kleine man en denk aan jezelf, wij lopen niet weg @ luckey.... ze groeien allemaal lekker in hun eigen tempo balen dat ie er nu over gaat liegen helaas geen tips voor je @ demaco.... wat een vreselijke ervaring met die bus, goed dat je er werk van gemaakt hebt en dat ze je serieus namen! knuff voorR @ mikaja.... je zit rond de 6 mnd mssn regeldagen?? hier weer ongi.... cyclus als je t zo nog mag noemen van 17 dg (daarvoor 78 dg) shoot me moe en verkouden, kids beetje grieperig, dus we zijn lekker aan t lamballen en rommelen in huis gister taai taai popjes gebakken en met mn meis versiert gister zelf om half 9 na bed gegaan was niet lekker kon niet op lbeen staan van de bi, beetje tegek gedaan blijkbaar 12 uur kwam ons manneke voor voeding en om 6 uur en zo tot 8 uur vanochtend geslapen met de kids
Even snel vanaf mn telefoon, want we zitten in Centerparcs. Ik lees wel mee maar kom waarschijnlijk maandag weer uitgebreid reageren
Goedemorgen! @Musty, oeh vervelend zeg dat je cyclus zo raar doet.. Hier ook. Ineens lange cyclussen en omdat ik de afgelopen keer bang was zwanger te zijn na het later omdoen van het condoom heb ik temp bijgehouden. En net als ik dacht heb ik niet eens een eisprong gehad. @Luckey, lijkt mij heel apart zo'n reiki behandeling. Maar ik herken wel wat ze zegt. Je zoekt hier ook heeeeel vaak bevestiging of je het allemaal wel goed doet. Niet dat ik dat erg vind hoor, maar ze heeft wel gelijk dat je meer op jezelf moet vertrouwen. Zoals je hier overkomt doe je het echt allemaal gewoon goed hoor Hier een betere nacht gehad. R is gelukkig langzaam aan het opknappen en hoest minder. Nu is V behoorlijk verkouden. Vandaag eigenlijk maar weinig plannen. Waarschijnlijk komen mijn moeder en haar man hier om de lichten op mijn fiets te maken. Verder gewoon lekker rustig aan doen en even de slaapkamers opruimen. Die liggen helaas nog wat overhoop door het uitzoeken van allerlei spullen van ex en S.
Demaco.. ik denk dat een overblijfsel is van vroeger. Ik ben altijd heel erg onzeker. En ik weet wel hoe ik het wil doen en hoe het moet, maar zal altijd blijven zoeken naar bevestiging. Moet ik echt eens vanaf stappen!!!! Want ik maak mezelf vaker gek dan dat nodig is. Nu weer omdat dochterlief niet goed wil drinken aan de borst. De wereld is veel te interessant... maarja mijn productie keldert hier mee wel (al merk ik dit niet echt aan het kolven, dus zal wel meevallen met die achteruit gaande productie)..... Maar wel heel apart dat zij dat merkt alleen maar door haar handen op mij te leggen/zweven....