Had een huisarts in opleiding en in haar ogen was luieruitslag en schimmel hetzelfde... geen idee, zal wel haha. heb een recept gekregen voor een zalf, maar recept was niet nodig want zalf moest ik toch zelf betalen..... grrrr waarom dan cz he? Maar goed we smeren maar in en zien wel waar het schip strandt
Grrrrrr heel verhaal getikt... WEG!!! K** zooi kan ik weer opnieuw beginnen. Hoi dames, ik lees nog mee hoor. Alleen minder tijd om te reageren omdat m'n nieuw filiaalmanager me teveel inroosteerd. Daar kom ik later nog wel op terug. Wat ik heb onthouden: @Schoentjes: hier zachte puma schoentjes (maat 19) met klittenband want D heeft super hoge wreven. Schoenen met harde zolen lijkt mij persoonlijk nog niet fijn. @Andere geslacht aanzien: in het begin had ik daar ook nog wel aardig last van, maar tegenwoordig kan het niet missen met Daimen's stoere kuif . @Meeeten: er wordt natuurlijk gezegd dat ze vanaf 1 jaar met de pot mee mogen eten, maar hoe ver ga je hier in??? Geven jullie al kruiden. ui, knoflook ed of nog niet? ik durf het nog niet aan i.v.m Daimen's KMA verleden. Ik kook nog steeds zoutloos voor hem en vlees zonder kruiden. Ga ik te ver of kan ik idd beter nog even wachten met ui, peper ed. @Foto's/filmpjes: weer ontzettend genoten van alle mooie foto's en filmpjes . @Hier: alles wel redelijk z'n gangetje. Heb wel een vraagje...Het is een heel lang verhaal, maar ik maak m nu even wat korter want anders ben ik morgen nog niet klaar. Ik ben toen ik 14 mnd was gebeten door een hond en heb daarom al m'n hele leven angst voor die beesten. Ik probeer me daar overheen te zetten vooral ook t.o Daimen. Ik wil helemaal niet dat hij straks ook bang is voor honden. Nu gaat mijn szus/GO (zonder enige overleg o.i.d) een hond uit het asiel adopteren . Ik ben hier alles behalve blij mee gezien mijn verleden. Na lang discussiëren zijn we eruit gekomen dat de hond in de bench gaat als D op de grond speelt. In eerste instantie stemde ze hier niet mee in. Ik was dus bijna van plan Daimen ergens anders heen te brengen, want ik weet uit ervaring dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Je kunt niet van een dreumes verwachten dat die de hond goed in de gaten houdt. Hoe denken jullie hierover? Wat zouden jullie hebben gedaan?
Mir, ik begrijp je angst zeker omdat het een asielhond betreft, maar asiels plaatsen een hond niet zomaar. Als ze weten dat er kinderen in huis zijn dan plaatsen ze alleen honden die goed met kinderen gaan. Tuurlijk moet je szus die twee nooit alleen laten en er goed op letten dat daimen de hond niet constant op z zoekt maar de hele tijd opsluiten lijkt me wat ver gaan. Zo let daimen ook niet goed met honden omgaan. Ik mag hopen dat je szus zelf kan inschatten dat de hond even rust nodig heeft en hem dan wel even in de bench doet, maar de hele tijd als daimen op is vind ik wel ver gaan. Zelf hebben wij ook en hond en zij en liv zijn de dikste vrienden, gek op elkaar. Maar laat ze inderdaad nooit alleen want je weet het nooit. Maar als ik erbij ben is de hond gewoon los.
Ik heb het over als Daimen los op de grond speelt. Dat is hooguit 1 uur per dag. Ik heb het nooit over gehad dat ik vindt dat de hond de hele dag in de bench gaat. Dus ook niet als Daimen in de stoel aan het eten is. Maar szus was zelfs in eerste instantie niet van plan hond in de bench te doen als D op de grond speelt. Ik was zelf heel enthousiast naar m'n moeder aan het rennen toen ik klein was en de hond zat onder de stoel. Hij schrok van mij en heeft me vervolgens gebeten. Daimen moet ook leren met honden om te gaan, maar ik vindt hem nu nog wel erg klein. Als ik zie hoe hij soms met onze kat omgaat . Maar de hond van szus hoeft echt niet de hele dag in de bench hoor, dat vindt ik ook zielig.
Ja precies, ik keek bij mijn reactie vooral naar hoe veel liv op de grond is overdag en de hond los is en dat is wel mee dan een uur, zeker nu ze maar één keer slaapt. Maar goed, als jij je er niet goed bij voelt en jullie hebben dit kunnen afspreken, prima dan toch? Misschien scheelt het ook als je d hond eerst leert kennen en zal toch per ras ook wel verschillen hoe je gevoel bij en hond is...het enige waar ik van baal bij onze hond en die van mijn moeder, die hier vaak is, is het geflep in haar gezicht. vreet vertrouw ik ze volledig al blijven het beesten, altijd bij blijven dus.
hond is hier nooit vast, zo leer je de hond ook niet met kind om te gaan....snap je wat ik bedoel, zal de 1e tijd inderdaad vaak nee, niet doen en blablabla zijn....maar nu weet hij hier wel hoe en wat, Lisa kruipt langs m, zit aan m.....als hij het niet wil staat hij op en gaat ergens anders liggen.......als de hond iedere keer in de bench moet als de kleine gaat spelen/kruipen leert hij dit niet......zo kijk ik er naar he....
Luckey idd ff afwachten Hond, hier geen problem maar zijn samen opgegroeid en als je er al niet gek op bent snap ik best dat je je wat zorgen maakt!
Mn schoonouders hebben 4 honden (tot een paar maanden geleden zelfs 5!) en daar gaat Robin elke woensdag naar toe. In het begin maakte ik me weleens zorgen, maar ik weet dat mn schoonmoeder Robin echt NOOIT alleen laat bij de honden. De box staat daar ook nog, dus Robin zit daar ook nog wel vaker in de box. Ik denk wel dat het beter is voor je kleintje om hem er gewoon mee leren om te gaan, anders wordt hij er straks bang voor. Zo leert hij ook met huisdieren in het algemeen omgaan.
Hond.... ik zou de hond niet apart gaan zetten elke keer als Daimen komt (hij is toch elke week daar he) Je hebt nl kans dat je jaloezie gaat creeeren bij de hond (immers elke keer als daimen komt, moet hij/zij de bench in) en dat kan echt fout eindigen... Zou ze gewoon introduceren aan elkaar en er niet teveel aandacht aan besteden. Je kunt een hond (welke hond dan ook) toch niet alleen laten met een kind, want een reactie (verdediging) is zo gebeurd..... Maar speelt Daimen maar 1 uur per dag los op de grond dan. hier is Alina echt de hele tijd op de grond, alleen van de grond om te eten of slapen..... Vraagje... nu alina op de grond kruipt (buiten dan) krijg ik vlekken in de broekjes die ik er niet uit krijg met wassen. Gebruik Ariel en doe de trommel maar max 3/4 vol maar toch blijf je een waas vuil zien op de knieen. Hoe doen jullie dit of wat gebruiken jullie???? Vindt het zo zonde van de lichte legginkjes Wat een hitte he... bij alina op de kamer is het gewoon 24 graden... Heeft alleen een rompertje (mouwloos) en tshirt aan en dan de slaapzak... Lakentje losjes erover gelegd (is ze zo gewend) Slapen wil ze echt nog niet echt, begrijpelijk
wordt hier zowat niet goed. heb een mini,mini, minuscule lichte 2e streep op de zw.schapstest... Zie album
Haha Daimen is gemiddeld zo'n 10 uur per keer bij szus. Hij slaap er daar al 5 van... dat doet hij bij mij nooit. Dan ong gemiddeld een uur per dag in de stoel om te eten en ong 1 á 2 uur in de box. Dan blijft er verder weinig over . Bij mij thuis speelt D wel veel langer los. Ik begrijp jullie reacties aangezien jullie allemaal zelf honden hebben of een omgeving met honden, dus miss stel ik me ook wel aan . Maar ik wil gewoon het beste voor m'n mannetje, maar ik weet dat ik het niet kan voorkomen hoe voorzichtig je ook bent. @Foeske: wat spannend zeg. Wel onduidelijk of het nu wel of geen streep is. Morgen nog een keer testen??? @Luckey: jaaaa wat een hitte. Hoe slapen jullie kindjes? Ik heb D alleen een rompertje met korte mouw aangedaan met een zomderslaapzak (ook korte mouw). Z'n raam is een op een heel klein kiertje. Hoe doen jullie dit?
hier rompertje zonder mouwen en zomerslaapzak....heb ik vandaag gehaald hihi en Mir.....is geen aanstellen, als je het niet gewend ben is het gewoon ff raar/eng.....
@Luckey: Robin speelt inderdaad ook de hele dag op de grond (box is weg). Gelukkig hebben wij alleen 3 katten (en die ontwijken hem haha) @Slapen: Robin heeft nu een rompertje met korte mouwen en een zomerslaapzak zonder mouwen. Gelukkig zit zijn kamertje aan de koele kant van het huis, de koelste plek in het huis op dit moment! Vanmiddag heeft hij alleen in zn rompertje geslapen (zo schattig met die opgetrokken beentjes....) Hij slaapt gelukkig nog wel goed, maar ja, zn kamer is ook niet zo warm gelukkig. @Foeske: Wwaaaaahhh spannend!Ik zie toch zeker ook een streepje hoor! Overmorgen nog een keertje? @Mir: Ik snap jou ook heel goed hoor, dat je het eng vindt. Zeker omdat je er niet zelf bij bent denk ik, en je schoonzus dus maar moet vertrouwen dat ze goed oplet. Toch ben ik ook van mening dat ze aan elkaar moeten wennen en zolang je goed oplet moet het wel kunnen.
Hier hetzelfde, dus heb een berg driekwart leggings gehaald bij zeeman voor twee euro. En liv der kamer is ook erg warm dus die ligt ook in korte domper en dunne slaapzak in bed.
Streep is streep Foeske! Zonder hcg in je urine licht dat ding echt niet op hoor!!! Die in je album is dikker dan mijn 3 dagen voor NOD kruidvat streep met Krystian!!!! Was toen bang voor een vals positief omdat ie met het blote oog bijna niet zichtbaar was, je moest echt in je ogen knijpen, die van jou zie je gelijk. Ik krijg helemaal kriebels voor je hoor, ik begrijp dat je nog voorzichtig bent maar iiiiiieee Ik denk dat moederdag je geluk heeft gebracht hoor!
Foeske, duidelijk en streep hoor, ik zeg vast voorzichtig gefeliciteerd! De eerste test die ik bij liv deed was ook zo licht en kijk nu eens haha
@Foeske: Streep is streep inderdaad. Als het goed is, wordt hij alleen maar duidelijker!!! Exciting! @Vlekken: Nog geen last van gehad (behalve dan poepvlekken in witte rompertjes, maar dat is een ander verhaal). Robin heeft de laatste dagen OF een korte broek aan OF zn zwembroek, en dan worden de knietjes niet vies (blote knieeen - doet toch pijn met kruipen zou je denken...maar goed) Geen lichte legginkjes voor Robin