Zo, de 14-maanden prikjes zitten er weer op gelukkig. Ging eigenlijk best goed. Robin moest even flink huilen, maar toen we de kamer uitliepen was het alweer over. Hij zag alweer vanalles waar hij naar kon wijzen en 'dat' 'dat' 'dat' naar kon roepen Op de fiets terug en thuis was hij weer lekker vrolijk en nu ligt hij alweer ruim een uur te pitten. Maar goed, de eventuele bijwerkingen komen pas 5-10 na de prikjes. Hopelijk gewoon helemaal niet Hij was 75 cm (of 76 of 77, ze konden niet goed meten, meetlatje was kwijt...) en 9725 gram. Niet heel veel aangekomen de laatste 3 maanden (maar 325 gram!) maar was niet erg zij de arts, omdat die kleintjes nu zo actief zijn. Straks nog even lekker wandelen, als het niet gaat regenen althans.
@Luna: nee komt mij ook niet bekend voor! @Mini: gelukkig heeft Robin ook niet zoveel last van de prikjes gehad. Hopelijk krijgt hij er ook geen last meer van. Daimen was ook zoiets aangekomen in een paar maanden tijd. Maar dat is idd gelukkig niet erg. Het is voornamelijk in de lengte wat ze nu goed groeien.
Luna is onbekend..... morgen terug naar de huisarts voor die uitslag van alina. de zalf werkt niet.... tevens voor mij de afspraak gemaakt...
hoi hoi, 14 maanden prikjes zijn hier weer een maand uitgesteld. Ook omdat ze de 11 maanden prik net pas gehad heeft, maar ook omdat ze weer eens ziek is. Maar daar krijgen ze inderdaad pas na iets van een week meestal last van. Luna komt mij niet bekend voor...raar dat die ineens lid wil worden. Hier begint Liv een beetje op te knappen, gelukkig maar. Ze is vanmorgen een ochtendje naar het kdv geweest en heeft lekker gespeeld. Ze is de rest vd week natuurlijk niet geweest maar wilde haar voor de regelmaat toch even brengen, mét pcm op doktersrecept tegen de keelpijn. s Middags is ze net als de rest van de week bij oma geweest die deze week weer onze grote redder was, die had namelijk een week vrij. Toch handig! Rustig hier de laatste dagen zeg! Hoe is het met alle kindjes? Hier de laatste dagen last van niet willen gaan slapen 's avonds, hoe moe ze ook is. Gaat hondert keer in bed staan en gooit dan de knuffel eruit, tja en dan maar brullen. Laten huilen werkt niet want ze kan in bed niet zelf gaan zitten én ze wil haar knuffel terug, zucht...
ik spring in meiden *diepe zucht * alweer ik ga effe terug reageren wat ik me nog herinner van t lezen telkens @ luckey... meis wat een moeilijke situatie zo (had ook in de club gelezen) dikke knuffs, heb helaas geen tips oid voor je, maar je bent een topper! en wat een schrik met je meis, gelukkig helemaal goed gekomen, en tja ze zijn zo snel @FB.... wowies! wat super van jesley! @ foeske... hoe voel je je ? @ muggen.....ik en lf totaal geen last van maar manlief en md des te meer @mir.... dat hadden we met ons meis ook viel dr tanden heel lelijk door dr lip toen heeft t een tijdje geduurt eer ze weer los ging lopen @ cvm... heftig zeg zo met je meiske, "gelukkig" nu wel een oorzaak gevonden, hoop dat de ab snel aan slaat! knuffs @ demaco... geeen idee wie dat is :S @ mini.... fijn dat alles goed was op cb! md heeft ze vandaag ook gehad maar is neit helemaal in zn hum en is pas gaan slapen na pcm @ luckey... ai ai ben beneiuwd wat de ha zegt morgen @ titania...lastig zeg die uitslag, hier hebben ze beide wel wat warmte uitslag maar niet zodanig dat..
hihi lees dat er meer zijn met een nieuwe hobby....knuffels uit bed gooien haha even een knuf voor iedereen die het nodig heeft!!
Liv heeft maar 1 knuffel in bed, konijn, waar ze onafscheidelijk mee is. Zonder konijn duimt ze niet en zonder duim slaapt ze niet...Ze is dan ook intens verdrietig als ze konijn uit bed gooit maar ja, ze doet het toch echt zelf. Compleet over d'r toeren is ze dan, maar als ik hem teruggeef ligt ie er binnen een minuut weer. In het begin hielp het wel als ik even tien minuten wachtte voor ze hem terug kreeg, dan was zo zo blij dat ze konijn weer had dat ze intens knuffelend gelukkig in slaap viel. Maar helaas kan ik de laatste tijd wel een keer of zes heen en weer lopen eer ze uiteindelijk opgeeft. Tja, meestal ben ik blij dat konijn haar grote liefde is, toch een stukje vertrouwdheid en troost als mama er niet is, maar soms is het ook wel lastig zo'n knuffel waar ze niet zonder kunnen!
wat een bengeltje cvm lf heeft de welbekende mvr poes en inmiddels inclussief kittens whahaha, maar die worden gelukkig in bed toegestopt en alleen mvr poes mag mee op stap maar die is al de zoveelste al een antal keren kwijtgeraakt maar ze kan echt niet zonder, maar t mag van mij md heeft meneer aap en hij kan er zo heerlijk mee donderen, en ook duimen, of hij doet een arm in zn mondje en trekt eraan en hij een beetje elastish en dan schiet ie zo woppa.... en lachen en brullen en gieren dan alle2
@Knuffels: Daimen heeft verschillende tut-doekjes in bed en 2 W&P knuffels, waar hij regelmatig mee gooit en op gaat staan . Verder gaat er weinig mee als we op stap gaan. Miss een speeltje maar een knuffel heb ik nooit gedaan. Aan de ene kant wel handig, want dan ontstaat er ook geen paniek als knuffel verloren gaat, maar aan de andere kant heeft het ook iets heel schattigs een kindje met een knuffeltje.
Cvm, gelukkig is liv weer wat opgeknapt. Musty, eigenlijk wel goed, met vlagen wat misselijk, maar dat heb je als dat in je karakter zit Gooien, alles gooien is hier in trek
Konijn is het eerste wat ik gekocht heb in mijn zwangerschap, heb er toen twee gehaald en nooit een ander knuffeldoekje aangeboden zodat ik zeker wist dat ze zich niet aan een ander nergens-te-krijgen knuffeltje zou hechten. Inmiddels heb ik er 3 voor thuis (kan ik ze zeer regelmatig wassen, is wel nodig want ze sabbelt er ook op) 1 op het kdv en 1 bij oma. Ga er nog een paar bijhalen nu ze nog verkrijgbaar zijn want dit lijkt een liefde voor het (kinder)leven! Hier even een spammetje van mijn toen-nog-baby met konijn
Jeej stelletje boefjes dat het zijn! Ik vind dit zo'n leuke leeftijd!!!! Hier worden ook knuffels en speen uit bed gemikt.. hij heeft een hondje en een poes..dan hoor je ineens op de babyfoon "ha ha ha"(geluid dat een hondje voor m maakt, in het Pools is het "hau hau") staat ie ernaar te wijzen..of als hij z'n speen eruit heeft gegooid heeft ie een grote boefige smile op z'n gezicht als ik de kamer in kom lopen en als ik dan vraag welke kant de speen ligt weet ie het nog precies voor me aan te wijzen(ligt vaak onder bed aan de muur kant ergens) echt een boefje! En oh zo lief. Elke ochtend krijgen zowel poes als hond een grote kwijlkus van 'm. Zo'n smelt moment..
Robin heeft Schapie waar hij altijd mee slaapt. Die gaat ook mee als hij naar opa en oma gaat logeren. Ik heb wel nog een andere knuffel in bed liggen, zodat die ook zijn geur krijgt, voor het geval Schapie weg is. Als ik Schapie was is het trouwens geen probleem, hij knuffelt gewoon gelijk verder zodra hij terug is (en slaapt dan ook wel zonder als hij in de machine zit). Robin gooit ook alles uit zn bed, maar gelukkig pas 's ochtends als hij wakker is (zal zich wel snel vervelen)
hier staat een grote Nijntje in bed (is ook een muziekdoos) woezel en pip en nijntje als tutdoekje...en er hangt een pluche zon aan de rand (heeft ze van mijn ouders gekregen met geboorte)
ik lig altijd te lachen in bed als ze wakker wordt.....trek ze eerst aan dat zonnetje, is een muziekdoos....dan pakt ze die grote nijn, en als ze die dan precies in zijn ene hand knijp gaat die ook spelen haha