Robin loopt ook nog niet los hoor Wel heel hard achter zn loopauto en verder achter alles wat schuift. Ook aan 1 hand. Komt vanzelf wel. Kruipen kan hij als de beste, razendsnel!
pfff twijfel twijfel twijfel... we moeten onze gewerkte uren via een intranet doorgeven. als ik onder eigen naam inlog, is week 27 helemaal blanco... niet eens de datums krijg ik dan te zien. Dit zou mijn 1e week nieuwe contract zijn. log ik nu (stiekem) onder een ander in, zie ik wel de planning van week 27... Zou ik dan nu niet verlengd krijgen??? Pfff doemscenarios blergh.... maandag gesprek dus gewoon afwachten.......
Hoi meiden, ben ik weer even. Een hele onzekere week achter de rug maar gelukkig vandaag positief nieuws! Mijn moeder had vorige week bij de controle bij de oncoloog vocht achter de longen. Ook is ze de laatste tijd erg moe en voelt ze zich ziek. Daarnaast is ze na zes jaar kunstmatige overgang ivm hormonale borstkanker door de medicijnen heen weer ongesteld geworden(en dat op haar 56e!), wat erop wijst dat de medicijnen niet meer werken, haar lichaam is er resistent voor geworden. De artsen waren overtuigd dat de kanker voor de derde keer terug was, maar uit de bioptie van het vocht is gebleken dat er geen kankercellen in zitten! We zijn dus erg opgelucht. Wel is het zo dat het van groot belang is dat ze zo snel mogelijk weer in de overgang is, anders werken de kankerblokkers niet en heeft kanker weer vrij spel. Ze krijgt nu dus andere meds en haar eierstokken moeten eruit zodra ze hormonaal stabiel is, maar goed, alles beter dan chemo! Maandag nog een ctscan om te kijken of er niet ergens anders kanker zit, maar vooralsnog ziet het er goed uit. Uit bloedonderzoek blijkt dat ze een flinke virale infectie ergens heeft (waarschijnlijk gewoon een goede griep) dus dat zou verklaren dat ze zich zo ziek voelt. Verder toevallig tegen een nieuwe auto aangelopen, toen mijn auto stuk ging konden we eigenlijk geen nieuwe aanschaffen maar deze konden we zo goedkoop aankomen mét nieuwe apk dat het toch gelukt is. Ik ben dus weer mobiel, yes!!! En kan dus ook naar de meeting, dus als iemand voor mij het adres/tijden/ander meetinggerelateerde info heeft...graag! Luckey, spannend! Op mijn werk ook flinke bezuinigingen, letterlijk iedereen met een tijdelijk contract heeft gisteren te horen gekregen weg te moeten. Waaronder mijn vaste collega. Hoop dat het niets betekend en je volgende week goed nieuws krijgt! Goed dat je zo hard aan jezelf werkt zeg. Enne, ik zou niet-leuke-client inruilen voor leuke client! Jorietje: Liv loopt ook nog niet los hoor, als ze een goede bui heeft loopt ze aan één handje maar meestal wil ze twee stevige handjes haha. En losstaan doet ze ook niet, kleine bangert. Even een vraagje: Zijn er meer kindjes die gefrustreerd zijn en dat afreageren op de omgeving? Liv is momenteel iedereen die in de buurt komt aan het meppen. Ze weet heel goed dat het niet mag want zwaait dan van nee met haar vingertje (stiekem super schattig haha) en zegt nee! Maar doet het doet steeds. En niet af en toe, nee echt continue. Laat haar goed merken dat mama dat niet lief vind en niet accepteerd maar wat kan ik nog meer doen? Ik heb het idee dat het komt door een stukje frustratie, meer willen dat ze kan/durft.
CVM... Jippie.... meeting..... Verdere info... geen idee eigenlijk is nog niks vastgesteld haha. Adres heb ik ook niet... of heb ik dat ook gemist.... Werk.... nichtje kan wel week 27 inzien dus we wachten maar af. heb gemaild naar planning dat ik niet meer zeker weet welke week ik vakantie had. week 28 en 29 week ik zeker maar had ik nu week 27 of week 30??? Ook dat ik in dat intranet week 27 blanco heb... Hoop dat ze gauw antwoord...... Als ze niet zouden verlengen vraag ik me toch echt af wat de reden is want als clienten toch geklaagd hebben, worden ze heel erg bedankt... doe dat in mijn gezicht!~!!!!! Ondeugd... alina bijt.... vandaag leidster in been gebeten, afdruk door de spijkerbroek heen. autch!!!!!!!! meer als blijven herhalen dat het niet mag kun je niet doen......
Luckey: ja zou het denk ik ook wel weten. Stomme client eruit, leuke erin...Oh lees net verder, zou het niet ook gewoon zijn omdat ze dat nog niet hebben doorgevoerd omdat je nog niet officieel verlengd bent?
Cvm: wat een goed nieuws van je moeder!! Echt een opluchting. Fijn van je auto ook! Guus wordt alleen heel Boos als hij iets niet mag en gaat dan met dingen gooien. Ik negeer hem dan maar hahaha
Meiden: Pampers in de aanbieding bij Wehkamp. 6 pakken voor 45 euro!! Heb ze net besteld... Omgerekend 0,20 cent per luier (maat4) En geen verzendkosten!
Dames, ik heb in de club alle details gepost over de meeting..alleen de tijd nog! Wat hadden we vorige keer gedaan 12 of 13u zoiets?? Is wel een beetje dutjes tijd, maar de kleintjes zullen vast onderweg wel slapen.. Cvm, poehh wat een opluchting zeg. Jullie hebben een enorm heftige periode achter de rug dus, fijn dat de uitslag goed was. Hopelijk werken de nieuwe medicijnen snel voor haar. Topper van de auto en dat je naar de meeting kan! Gezellig! Livje is erbij! Yeah! Nog een meisje Luckey, ik had een heel verhaal in de club geschreven als reactie over therapie ed, maar zag net dat die niet is geplaatst! #^*+$ Ik schrijf morgen weer wat! Ik vind je iig een topvrouw! Cb bezoek..Krystian is ineens sinds eind maart gewoon een kilo aangekomen!! Daarvoor nog geen 250gram sinds december.. Hij weegt nu gewoon 10,5kg en is 77cm gaat hier niet op dat ze slanker worden als ze gaan lopen..hij heeft ineens zon peuterbuikje haha..wel is hij nog op de gemiddelde(0) lijn. Iig moet ik echt afscheid nemen van het babytijdperk en hem zelf laten lopen.. Ik krijg echt last van m'n rug de laatste weken en met een hernia verleden(2jr terug) en slijtage wat toen op de mri zichtbaar was moet ik het niet te veel pushen. Ik moet mezelf er echt aan herinneren, het is zo makkelijk om hem steeds van hot naar her te sjouwen maar hij kan echt al veel..hij rent gewoon. Ook wil hij geen handje vasthouden op straat! Ik zit er echt aan te denken om zon tuigje aan te schaffen, vooral in de stad en dan vooral Amsterdam, waar we veel zijn is het gewoon link. Ik ben nooit een tuigjes fan geweest maar het is dan echt voor zijn veiligheid. Ik heb online een paar gezien die aan een lief rugzakje vastzitten..denk dat het er zo eentje wordt, maar i zit nog wel te twijfelen.. Wat vinden jullie van tuigjes??
Ik vind tuigjes echt zo zielig, net een hondje... Zou me doodschamen (sorry) Maar is zeker wel heel verstandig qua veiligheid!! Hier maar gewoon in de buggy, met veel protest!
Hahaha, je hoeft geen sorry te zeggen.. tja ik ben het absoluut met je eens. Maar toch heb echt de engste gedachten wat er zou kunnen gebeuren als hij straks echt snel gaat rennen. Mijn broertje was ook een "rennertje" en mijn moeder vertelt steeds het verhaal hoe hij een keer zich van haar hand lostrok en een hele drukke weg rennend overgestak in z'n eentje, mij moeder en mij op de stoep achterlatend. Hij was toen wel bijna drie maar toch ging op het nippertje goed..allemaal auto's die gelukkig voor hem stopten. Kleintjes zien echt 0% gevaar. En als ze een leeftijd hebben dat je het ze niet kan uitleggen is het lastig in een stad. Hij gaat buiten ook meestal in de wagen, in een supermarkt in de kar. het zou dus alleen voor sommige wat gevaarlijkere stukken zijn als hij los loopt. Mijn moeder woont in het centrum van Amsterdam, veel verkeer, veel water ed...als ik daar bv met hem loop naar het speeltuintje ofzo. Dat soort stukken, niet de hele tijd dus. Dit is het "tuigje" UP TO 50% OFF - Skip-Hop Zoo-Let Owl Rucksack | Alexandalexa ik twijfel dus nog wel, misschien ff afwachten totdat hij wat groter is.
tuigje geen gezicht indrrdaad....in een dorp waar geen autoos komen. maar in amsterdam met een rennende dreumes die nog niet luisterd misschien wel heel verstandig!
Even snel... Tuigje... hier ook geen. Drukte van Amsterdam hebben we hier niet. Zou gewoon een tijdje dwingen aan handje te lopen en mocht hij hier nou echt niet aan wennen dan toch maar een tuigje.....
Ik val er hier weer ff in.... Zit met griep thuis, geen puf meer om verder te lezen sorry... Zag wel iets over een tuigje... Ik vind het niks, m'n hond heeft er ook een
Titania: ik vond tuigjes ook altijd zielig maar het is echt 100% voor hun veiligeheid en niet jouw gemak! Mijn kids willen echt absoluut niet meer in de kar zodra ze konden lopen! Wij wonen hier echter buiten dus geen tuige nodig maar bij mijn zusje in London en bij ons in Den Haag had ik er best vaak graag een gehad.... NB in de Uk is het volstrekt normaal overigens...
Oh, bedenk wel dat als ze net lopen ze nog niet zo stabiel zijn en je ze dan jiust kan omtrekken door dat tuigje.
pfff de fysio opperde ook al medicatie... al is het maar om even wat rust in het hoofd te creeren zodat ik dingen anders kan bekijken.... zucht..... een ander was net weer heel erg verbaasd dat ik "dit" heb want ik ben toch zo vrolijk altijd..... ja laat het ook niet iedereen merken he..... minime... rijden wij weer samen????? Meeting... zal rest even in club doen
@Titania: In eerste instantie vind ik een tuigje zielig en stom, maar nu ik er verder over nadenk is het inderdaad gewoon voor de veiligheid, en dat heb je wel nodig in een stad als Utrecht! Dus ik zou het gewoon doen! @Luckey: Ja, ging ik wel vanuit ja (samen rijden) Ik neem aan dat jij gewoon weer mijn kant op komt, en dat we vanuit hier met onze auto verder gaan? Is vorige keer goed bevallen, vond het erg gezellig
Minime... ik ging er ook van uit maar ja... wil proberen niks meer te verwachten haha... Gezellig... we hebben alleen de kleine quinny niet meer dus ik heb meer plaats "nodig" voor mijn buggy... moet toch echt eens gaan kijken voor een normaal opvouwbaar exemplaar hoor.....
Geen probleem, wij hebben tegenwoordig een Ford Focus station, dus ruimte genoeg in de kofferbak Maak me alleen een beetje zorgen over het parkeren in Utrecht, ik kan namelijk niet fileparkeren....maar ja, hopen dat we een ruimere plek kunnen vinden