April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Super cute zeg dat Mmmmm en over de buik wrijven.....
    Proberen we hier ook maar wil nog niet echt haha.
    Wel kushandje en zwaaien enzo.....

Net terug van sporten..... vond er geen hol aan maarja waar vind ik wel wat aan....
    We kijken het maar eens aan.
    Zou eigenlijk met mijn moeder samen gaan maar die heeft zich toch bedacht. Wilde het doen om mij te steunen maarja daarom hoeft ze het niet te doen he. Dus toch maar niet gekomen....

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Titania: Lijkt me idd verschikkelijk om te zien, als je kindje zo slap en lusteloos wordt. Ik vond het al erg toen Robin een week ziek was, hij bleef maar spugen totdat er niks meer uitkwam. Maar gelukkig gaat het allemaal weer over.

@Luckey: Wat heb je voor sport gedaan?
    Jammer dat we niet dichterbij elkaar wonen, dan konden we samen gaan. Nu doe ik niks aan sport (wandel wel heel veel met Robin)

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    minime... fitness gewoon. misschien naderhand ook nog groepslessen......

4. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)

Haha die is goed! Meestal als D gepoept heeft zegt ie "kaka" maar zal het nog eens checken als hij weer "kupka" zegt :p.

5. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    @Luckey: hier ook geen sporten hoor en zeker geen fitness. Heb het een tijdje gedaan, maar ik vind het al snel saai worden. Wel jammer dat je moeder niet mee ging!

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik vind fitness ook niets aan, maar groepslessen des te leuker. Als je met zn allen bezig bent blijf je gemotiveerd.

7. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ik moet wat om uit huis te komen en dus tijd voor mij te realiseren......

8. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Zou ik toch eens groepslessen proberen (als het uitkomt qua tijd), ik vind het echt een stuk leuker!

9. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Nog even over het praten en onze kinderarts. Het is niet zo dat Lars nu al goede woorden zou moeten zeggen hoor. Maar hij mag
    zijn eigen benaming hebben voor bepaalde dingen en dat wij dan weten wat hij bedoelt..

Kaka is dus eend en inmiddels hebben we door dat pwapwa ofzoiets een poes is. Lars heeft goed naar haar geluisterd haha..

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Luckey: ik zou toch verder zoeken naar iets wat je echt leuk vind!
    Anders ga je nog mee tegenzin weg van huis...
    Probeer de groepslessen eens idd.
    Is echt heel leuk, zeker Zumba!!:D

11. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ik kan me op dit moment nergens echt v;or interesseren.groepslessen heb ik altijd gedan (body com bat) maar moest ik vanwege schouderklachten mee stoppen. Op zich is sport wel lekker.
    Wat ik anders zou willen doen... tja alsik dat wist haha

12. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    @Luckey: ja dat blijft lastig. Ik vind ook vrij weinig leuk om te doen, zeker buitenshuis.

13. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Zwaaaai!

Ik lees geregeld mee hoor ;)

Hier gaat het allemaal steeds beter. Ik voel me beter en de driftbuien bij Rebecca nemen langzaam wat af. Vince is inmiddels ook een flinke driftkikker als hij zijn zin niet krijgt.
    Doet de laatste tijd alles lopend.

@Praten, hier zegt Vince alleen nog maar mama, papa en die. Verder echt niks.

@Box, Die was in november al weg hier.

@Sporten, fitness vind ik heeeerlijk! Doe veel liever dat dan een groepssport. Momenteel alleen aan het aquajoggen maar dat kost al veel moeite met mijn bekken.

@Lengte, gewicht. Volgens mij is Vince echt begonnen als 1 van de grootste en nu gedaald tot 1 van de kleinste.. Hij is nu 77,6cm en 9610 gram. Moet hem tussendoor laten wegen omdat hij weer was afgevallen.

@Kledingmaat, welke maat hebben jullie kleintjes nu?

14. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    Daimen zit in maat 80, maar dit begint echt klein te worden, dus we gaan snel over op 86. En Vince?

15. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @kledingmaat: Lars heeft nu maat 74 en 80. Gaat een beetje door elkaar zeg maar

16. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Vince zit nu al maanden in maat 80 en dit lijkt bij lange na nog niet te klein te worden haha. Rebecca heeft een jaar in maat 80 gezeten maar die kon ze pas aan met haar 1e verjaardag en toen ze 2 was dus over op maat 86. (Inmiddels bijna 3 en maat 98 dus weer goed bijgegroeid haha)

17. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Hier ook 74 en 80, maar bv 80 van h&m valt in sommige dingen nog erg groot.
    Ik heb laatst wat kleine maten van de bovenverdieping naar zolder verhuisd en ik had gewoon een volle verhuisdoos van maat 62! Belachelijk, hij heeft die maat gelukkig ruim een half jaartje gehad dus wel elk kledingstuk gedragen, maar toch!(veel waren wel cadeautjes)
    Ik heb echt niet zo veel van de maten die hij nu draagt haha..

@sporten, ik vind fitness wel leuk, mits ik een goede playlist heb op m'n mp3 speler, ander vind ik het ook gauw saai..maar met een leuk muziekje word ik echt vrolijk en gemotiveerd!

18. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Kledingmaat: 74 en 80 door elkaar.
    tshirtjs/jurkjes kunnen ook al 86. Hangt van het merk af.

Fitness..... als ik bezig ben is het wel lekker. verstand op 0 en gaan en dat is net wat ik nodig hebben. maar verder.... blergh.
    Vrijdag weer afspraak en toch eens navragen wat hun standpunt is met medicatie en vooral benieuwd wat hij voor me in petto heeft.....

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Kleding: Jesley heeft maat 80. Broeken vaak 74.

20. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Jelte heeft van broek 80 (wel wat aan de lange kant maar 74 is te kort) en van shirt schommelt hij tussen 80 en 86...

Deel Deze Pagina