Dames ik spam even onze uitnodigingen voor Daimen's verjaardag. M'n zusje heeft ze samen met mij gemaakt. Ik vind m erg leuk geworden. Voorkant: Bekijk bijlage 223465 Achterkant: Bekijk bijlage 223466
We vieren mijn verjaardag a.s. zaterdagavond.. Lars is nu bij mijn schoonmoeder, dus ik krijg er zelf niet heel veel van mee of hij veel last heeft, ze belt als het te gek wordt, want dan ben ik liever zelf bij hem. Je hebt leuke uitnodigingen zeg voor Daimens verjaardag!! Ik heb het wat simpeler gehouden: gewoon een mail gestuurd naar de familie haha, moet alleen nog even een kaartje maken voor ons buurmeisje.. Ik zie dat jullie het ook een dag eerder vieren, wij ook. Lars is ook op maandag jarig, maar dat vieren we op zondagmiddag. Was eerst van plan gewoon op maandag te vieren, maar de helft kon al niet en vroegen of ze zondag mochten komen, dus ja, dan iedereen maar op zondag @All, wat doen jullie voor taart/gebak o.i.d voor als de kleine jarig is? Ik zit zelf gewoon aan een slagroomtaart te denken, dat mag wat mij betreft eigenlijk niet ontbreken als je 1 jaar wordt.. Al is het alleen maar voor de foto's
Even ego, zit op m'n tel... We zitten net in de tram terug uit het ziekenhuis(voor Krystians teentje). Wat blijkt, ze hebben de afspraak per ongeluk op de verkeerde locatie gemaakt(dit zkh heeft er twee) Ik heb nog een bevestigingsbrief gehad en alles.. Schijnt vaker te gebeuren daar. Nu mogen we de 28ste. Ik ben wel pissig, Krystians hele ritme overhoop. Hij slaapt al niet sinds 6:30. Z'n boterham wou hij net ook al niet..oeff @Jorietje, gefeliciteerd!!! Ik ben za aan de beurt, toch wel anders eerste verjaardag als mama, je staat niet meer in het middelpunt van de aandacht. hopelijk voel je je toch speciaal! Ik hoop dat Lars gauw een beetje opknapt!
@Taart: mijn szus maakt een Woezel en Pip taart met aarbeien vanille creme vulling . En een klein taartje voor Daimen zonder ei, ook van W en P. @Titania: he getver moet je weer wachten! Wat dom zeg dat ze je op de verkeerde locatie aangemeld hebben . Ze weten dat het vaker gebeurd, maar doen er vervolgens niks mee.!!
Sorry erg druk,beetje teveel gedaan afgelopen dagen... Lees wel mee,even snel via tel maar geen tyd om te reageren. Ben blij dat ik even zit, zo weer naar mn werk!! X
Hey dames, @Jorietje, van harte gefeliciteerd! @Mir, supermooie uitnodiging. @Taart, hier gewoon slagroomtaart ofzo. Misschien voor Vince zijn eigen tompoes ofzo.. Even kijken of iemand dat kan maken in mijn omgeving. Anders gewoon ook een klein slagroomtaartje om te 'slaan' haha. @Mirena, nou gisteren hoofdpijn gehad maar binnen de perken gebleven en af en toe een beetje kramp. Nu nergens geen last meer van! Hier net bij het cwi geweest. Er is een plan opgesteld. Ik ga een reintegratietraject in voor 6 maanden. 4 dagen in de week werken op het cwi in de lunchroom. Kan ook Sociale Hygiene halen enzo als ik dat wil. De 5e dag ga ik waarschijnlijk dan die opleiding af maken. En als je een reintegratietraject volgt mag je onbeperkt kdv afnemen en val je dus nog niet in de nieuwe wet kinderopvang.
@Taart.. zit nog ns even rond te neuzen op internet, ik denk dat ik voor de visite een mini tompouce doe met een foto van Lars en dan iets van Hoera Lars 1 jaar erop ofzo, kan via Hema.. Onze familie is niet zo van de taarten, maar iets kleins vinden ze wel lekker.. En dan haal ik voor Lars wel ergens een goedkoop slagroomtaartje om in te graaien Ik denk er dus nog ns even over na haha
Daar ben ik weer meiden, heel wat bij moeten lezen Maar als eerste wil ik even zeggen dat ik het echt super lief vind hoe jullie meeleven naar onze afspraak donderdag!! Jullie zijn top!! Ik ben weer net zo nerveus als de eerste keer hihi.. Nu even de reactie's die zijn blijven hangen: Jorietje: Wat fijn dat jullie bink zich zo goed ontwikkeld en zo goed groeit Altijd fijn om te horen.. Demaco: Wat fijn dat het plaatsen mee is gevallen!! Maar volgens mij heb ik iets gemist.. Waarom een beenmergpunctie?? Waar denken ze dan aan?? Preuts/Gene: Toen wij net de MMM ingingen vond ik het ontzettend vervelend om constant bij elk onderzoeken met de benen uit elkaar te moeten, soms was ik ook echt boos en zei dan tegen vriendlief "waarom hoef jij alleen bloed te prikken en een potje te vullen, grrr" .. Maar goed na alle onderzoeken, heel wat eendenbekken, contrastvloeistoffen enz enz was ik er wel ver overheen en hoorde het er eigenlijk bij! Na mijn bevalling van 6 dagen met geregeld controle op ontsluiting heb ik echt geen enkele gene meer! Ben er helemaal overheen Jorietje: Gefeliciteerd met je verjaardag Maak er een leuke dag van.. Mir: Wat een leuke uitnodiging!!! Taart: Hier laten we een 3laagse taart maken met allemaal felle kleurtjes en een klein taartje voor Naud zelf Hier: Vanochtend met Naud op controle geweest bij de huisarts en zijn longontsteking is helemaal over Wel hebben we volgens mij de afschuwlijke 11 maanden sprong mogen verwelkomen, ik merkte de afgelopen dagen al dat hij zich minder goed zelf kon amuseren en dat hij alleen maar aan mij wou hangen maar ik dacht dat het kwam doordat we in Zeeland waren en hij niet in zijn vertrouwde omgeving was, maar hier thuis is het net zo!! Afgelopen nacht zijn we er serieus TWAALF keer uit geweest (tussen 19.30 & 05.00), toen was ik het zat en heb hem bij me in bed gepakt maar ook daar kon hij niet rustig slapen.. IK BEN GESLOOPT!! Nja vandaag hier thuis maar eens gestoft, gestofzuigd (is dat correct NL) en gedweild.. Zometeen lekker een stukje wandelen en dan hoop ik vanavond optijd naar bed te kunnen
gave uitnodiging en goede ideeen voor taart mmm krijg trek Slechte nachten pfff dat is echt een groot nadeel / mankement wat ze er niet bij zeggen hahahahah Demaco wat super dat reintregratie traject. nu kom je weer onder de mensen en ben je ook weer eens jezelf. op het kdv zullen r en v het vast naar hun zin krijgen. hier ligt rive te slapen D is op school en Viggo ligt een tukkie te doen op de bank. Dusssss mama kan gaan leren bleeeggghhhhh zo geen zin in maar ja 9 mrt examen dus moet nog ff blokken.....
@Niske: Dikke knuffel voor jou ivm de afgelopen nacht.. @Preutsheid: Tja de eerste keer bij de gyn met de benen wijd was wel ff een dingetje. Maar ja je moet er wat voor over hebben. Na 6 IUI's en meer dan dubbel zoveel inwendige echo's, onderzoeken en eendebekken en een ingeleide bevalling maakt het me eigenlijk niet heel veel meer uit..
@Jorietje: Happy Birthday!!! Robin krijgt 1 maart zn prikjes....ben benieuwd. De vorige keren had hij er toch wel een beetje last van. @Mir: Erg mooie uitnodiging!! @Taart: Ik wil voor Robin een apart taartje (slagroom) kopen zodat hij lekker kan graaien Mn schoonzus gaat ook een taart voor Robin maken, dus ik denk dat wij die zelf eten. @Titania: Wat slecht geregeld van het ziekenhuis! Helemaal voor niks geweest dus Toen wij in december voor controle met Robin naar de KA moesten, stonden wij ook niet ingepland voor die dag! Terwijl ik toch echt een bevestiging van het ziekenhuis thuis had gekregen (en die ik gelukkig ook mee had). Gelukkig konden we toen tussendoor geholpen worden (hebben wel een half uur moeten wachten), maar ik merkte ook wel dat ze niet echt tijd voor ons had. @Demaco: Klinkt als een goed plan dat reintegratieproject! Fijn dat je nu iets hebt om naar uit te kijken EN dat geen rekening hoeft te houden met de nieuwe voorwaarden van kinderopvang. @Nikske: De 11 maanden sprong schijnt heel heftig te zijn....ben er nu al bang voor. Ik vond de 9 maanden sprong ook al zo heftig (was ook tegelijkertijd met zn eerste tandjes..) @Hier: We doen eigenlijk niet aan Valentijn, maar hubby heeft vandaag goed nieuws gekregen over een hoogstwaarschijnlijk nieuwe baan, dus ik heb een lekker doosje bonbons gehaald, en een lief kaartje erbij geschreven Vanavond ga ik bij een vriendinnetje eten (met andere vriendinnen), dus we zijn al niet samen straks, maar we willen dan donderdag lekker uitgebreid gaan eten om het goede nieuws te vieren Doen jullie aan Valentijn???
Prikjes: Naud is 23 febr aan de beurt.. De laatste keer heeft hij er een beetje last van gehad maar ze zeggen wel dat ze er bij 11maanden het meeste last van hebben.. VSM heeft hier druppeltjes voor Tujababy druppels | VSM Geneesmiddelen voor oplossingen bij schaafwondjes, zonnebrand, eczeem, hoest en griep Het helpt sneller te herstellen na de vaccinaties.. Mini: De 9maanden sprong vond ik idd ook best heftig dus ik verheug me al op deze *not* Valentijn: Vriendlief is werken van 10.30 - 23.00uur dus we hebben niet echt tijd om iets leuks te doen vandaag ofzo.. Wel had hij vanochtend een lief kaartje voor me met een ontbijtje incl versje jus d'orange hihi..
valentijn.... wij doen daar niet aan. soms haal ik wel een kaartje of zo maar dat is dan meer omdat ik er in de winkel tegenaan loop. vind het persoonlijk maar commercieel gedoe, elke dag zeggen we dat we van elkaar houden dus hoeft niet extra op die dag. Trouwdag idd.... vergeten we zelfs altijd haha....
Preuts nee niet echt meer na 3 bevallingen hahahahah Valentijn doen we niet aan morgen zijn we 9 jaar samen dus de 15e is onze dag. Maar onze trouw dd 15-6 krijg ik altijd rode rozen de bos wordt elk jaar groter Hier in het zwembad aant hangen. Zoon heeft les tot 5 uur
hoi meiden, jullie gaan me toch te snel hoor.... Zal even wat kleine dingetjes reageren: Demaco: Goed van dat traject, fijn dat het plaatsen v spiraal meeviel! Mir: Leuke uitnodigingen! Jorietje, gefeliciteerd! Titania: Balen dat je voor jan l*l naar het ziekenhuis gegaan bent Zeg! K. de rest van de dag weer in zijn ritme gekomen? Musty, hoe is het bij jou? Luiers: Hier 3 pakken maat 3 kv gehaald, 210 luiers voor 19,95 Valentijn: Heb manlief wel een kaartje gestuurd, hij mij natuurlijk niet hahaha, het went Hier: Willen jullie even in de club lezen? Zet er zo even een berichtje in. Liv vandaag laatste dag kdv gehad. Werd om 5 uur gebeld, ze had 38.0 en was huilerig. Meteen gehaald, was toch bijna klaar op mn werk. Kom ik daar, heel warm hangerig meiske met dikke tranen. Thuis meteen getempd: 38.9! Ze was helemaal van slag dus flesje melk gegeven en meteen in bed gelegd. Ze slaapt dus al vanaf 18 uur en is vermoedelijk de nacht al in, zonder groentehap...Nouja, dan maar een extra fles vanavond laat hoor! Morgen lekker een dagje vrij, en dan donderdag gaat ze (als ze niet ziek is) naar haar nieuwe groep! Gisteren daar intake gehad en ze mocht een uurtje blijven om te spelen, ging goed!!!!
hmm ik probeer het derde deel van mijn verhaal in de club te plaatsen maar hij loopt vast, foutmelding.
@Valentijn.. tja, zonder lover weinig valentijn he @Nikske, wauw mooie taart! Pfoe wat een heftige nacht zeg! Fijn dat de ontsteking helemaal weg is bij hem! @Beenmergpunctie, eind van de zwangerschap kwamen ze er achter dat mijn bloedplaatjes en witte bloedcellen verhoogd zijn. In het database stond zelfs dat dat een jaar daarvoor ook al was, maar de huisarts had er nooit wat van gezegd. Kon van de zwangerschap komen dus na 8 weken weer bloedprikken. Helaas nog altijd hetzelfde. Toen uitgebreide testen op van alles en nogwat gehad en ook daar kwam niks uit. Intussen nog een paar keer geprikt en morgen de laatste keer. Als nu de waardes niet goed zijn (wat ze dus niet waren van de week bij de huisarts) moet ik een beenmergpunctie. Er zijn een paar chromosoomafwijkingen geloof ik die dit kunnen veroorzaken. Die willen ze gaan zoeken in het beenmerg. Overigens is het niet zo dat de waardes gevaarlijk zijn of wat dan ook. Max waarde van de bloedplaatjes is 400 en die van mij zitten steeds tussen de 450-500. Niet extreem. Maar waar het door komt weet niemand dus. @KC, spannend 9 maart examen! @MInime, wat leuk dat je hubby waarschijnlijk een nieuwe baan heeft! @Sprong, volgens mij merk ik hier ook wat van een sprong.. Vince is al dagen aan het huilen huilen en huilen overdag. Snachts gaat wel redelijk. Dacht eerst door zijn handje, maar de blaren waren vanavond helemaal weg. Is nog wel flink rood waar de blaren zaten maar ook als hij gewoon lekker op schoot zit ofzo huilt hij heel veel. Kan er niet echt wijs uit worden. @Prikjes, Vince mag 12 maart. Weet iemand hoe het zit met de prikjes en het kdv. Mogen ze na de vaccinatie gewoon naar het kdv? Vince heeft van de 1e 3 prikken 0,0 last gehad. Geen verhoging, niet huilerig, niet slaperig helemaal niks. Ik wil hem gewoon naar het kdv brengen en dan eventueel ophalen indien nodig. @Cvm, beterschap met Liv!