luckey, zeker heftig, maar wel fijn als je nu handvatten krijgt om ermee om te gaan! liv gaat weer wat beter, vanmorgen zowaar koortsvrij na 4 dagen boven de 39.5. nu nog gaan eten want ze heeft al drie dagen niets op behalve af en toe wat hapjes vla.
cvm.... ja hij gaat me echt met dingen helpen maar mijn hele denkwijze/gevoel moet veranderen dus flink nog wat werk te gaan. qua vergoedingen zit ik alleen beperkt (geloof nog 3 ofzo) dus daar baal ik wel van..... Livje.... arme mup zeg..... hoop dat ze dalijk lekker eetN!!!!
Nikske... leuk jullie gezien te hebben hihi.... Ik was het twijfelen toen ik de tattoo zag, maar je was me voor lol. En wat is Naud een schatje zeg!!!!!
@luckey! Toevallig vandaag in de zara in Amsterdam voor je gekeken maar ze hadden de jeans jumpsuit nog maar in maat 2-3jaar.. Hij is idd echt super leuk @cvm, jeej arm Livje...Wel goed dat de koorts over is, maar ik hoop echt dat ze snel weer helemaal opknapt want dit is geen doen. Heel vervelend dat ze niet wil eten. Ik ben benieuwd wat de bevindingen van de kinderarts zullen zijn! Heb je zelf enig idee of vermoeden? Ik reageer morgen uitgebreid, ik had zaterdag een lange reply geschreven, maar toen crashte de browser en was ik m kwijt @#$'¥ Ben voldaan gesloopt na een heerlijk weekend. Gisteren heerlijke dag gehad met super weer op een nieuw ontdekte geweldige kinderboerderij en vandaag naar tunfun geweest en door de stad gebanjerd.. Tunfun was zo leuk voor Krystian, hij was zo aan het stuiteren! Ik heb me wel rotgergerd aan oudere kinderen die niet uitkijken en kleintjes omver renden en soms expres gemeen lieten schrikken. Jeugd van tegenwoordig pffft Slapen met het benauwde weer was trouwens ook hier rampzalig. K's kamer was het 28graden en met het vele wakker worden ben ik twee nachten maar midden in de nacht maar op de grond in zijn kamer gaan slapen want hij huilde ook elke keer als ik weer naar buiten sneakte. Hopelijk is vandaag beter..is nu maar 25graden
even spammen, liv heeft haar hobbelbeer ontdekt! ze kan er zelf op en af al is hij wat hoog...reageer straks uitgebreid als ze in bed ligt.
Leuke foto van Liv op de hobbelbeer! Wij hebben vorige week een zandbak gekocht, hij vindt het prachtig! We waren eerst bang dat hij het zand op zou eten, want dat deed hij op t strand wel, maar het valt mee.. Hij kan er rustig een uur in zitten spelen, ideaal.. En als er zand aan zijn handjes zit hebben we hem geleerd dat hij zn handjes tegen elkaar moet wrijven, dan gaat het eraf en hij doet het nog ook, zo geinig om te zien Het leuke (en misschien ook lastige) van de leeftijd van nu is dat hij alles overneemt hihi.. Hubbie liet gister een boer en meneertje doet hem na uiteraard niet met een echte boer maar wel met een geluid wat er op lijkt En hij heeft de grootste lol als hij met zijn handjes op tafel slaat/trommelt en dat wij dan mee gaan doen. Gister aten we bij oma en meneertje begon op tafel te slaan en er zaten 4 groten aan tafel die meededen, hij kwam niet meer bij
Luckey: inderdaad leuk om elkaar gezien te hebben! Ik herkende je meteen toen ik avonturenland binnenliep.. Hihi.. Alina was wel echt op haar plek daar zo kroop echt snel rond!! Dankje voor het compliment op Naud .. Wij zijn erna nog gaan uiteten en toen was Naud zo moe dat hij geslapen heeft van 19.30-8.30.. We wisten niet wat ons overkwam.. R zei vanochtend "nik kijk op de wekker, naud slaapt nog!" Haha Cvm: leuk hobbeldier heeft Liv! Eet ze weer een beetje? Jorietje: ze doen inderdaad alles na.. Ik moet echt vaak lachen als ik hem iets zie doen waarvan ik dan weet dat ik dat zelf altijd doe
hoi hoi, hoe gaat het hier met iedereen? Titania: Ja dat vind ik ook irritant ja dat oudere kinderen zo lomp kunnen doen. Merk het hier ook in monkeytown/ballorig. Ze hebben speciaal afgebakende stukken voor de kleintjes maar vaak zitten daar toch kinderen van boven de zes in die met elkaar lopen te etteren en daarbij de kleintjes omver lopen. En die ouders zeggen er niets van...(Hun kind is toch ook klein geweest???) Maar naar Liv toe reageer ik er maar niet op, ze kan wel tegen een stootje en wil haar niet teveel 'beschermen' zodat ze een beetje een bikkeltje word haha. Vallen en opstaan! Luckey, balen dat je zo weinig sessies krijgt zeg... Hopelijk kun je die paar keer die je nog hebt wel een hoop bereiken! Hoe gaat het nu met Sem? Vakantie: Hoera, we gaan toch een weekje weg! Naar Wezep (in Gelderland) met de caravan van mijn ouders. Duurt nog even want hebben pas 13 augustus vakantie, maar ik moet er gewoon echt even uit. Leuke camping met binnenzwembad, animatie en een berg speeltuintjes dus leuk voor alle kids. Wat zijn jullie vakantieplannen? Hier: Liv is weer aan de beterende hand, koorts is weggebleven sinds gisteren en vannacht heeft ze eindelijk weer goed geslapen. Ze eet nog zeer selectief (en dus weinig) maar als het maar lekker (lees: ongezond) genoeg is krijg ik er in ieder geval wat in. Wel nog hangerig/huilerig dus kost een berg gedult af en toe hahaha.
Binnen speeltuin: naud is echt zo'n boefje die niet in het kleine gedeelte wil maar het deel van de ouderen veeeeel spannender vind.. Nou prima ik kruip er wel achteraan, maar gister was er een jongetje die gewoon met opzet ballen in naud zijn gezichtje gooide en die heb ik dus echt wel gewaarschuwd! Daarna kon ik naud echt NET optijd omhoog trekken toen hij in de ballenbak lag en er bijna iemand op zijn gezichtje sprong! Gelukkig schrikt dat naud niet af en die speelt gewoon door dus ik probeer er niet teveel op te reageren.. Zoals cvm zegt: "vallen en opstaan"
@CVM: Super Liv op haar hobbelbeer! Wat ziet ze er lekker vrolijk uit! @Jorietje: haha ja je moet nu echt opletten met alles wat je doet en zegt. Alles kan tegen je gebruikt worden hihi @CVM: Heerlijk vakantie! Maakt niet uit waar naartoe, even er tussen uit is altijd lekker. En hopelijk is het dan lekker zomerweer! @Hier: Gisteren naar Plopsaland in Hasselt geweest. Ondanks dat Robin nog heel klein is en niet overal inkan, was het toch erg geslaagd! Het speeltuintje vond hij superleuk, en de ballenbak ook! Ook ben is manlief samen met hem van de hele grote glijbaan geweest, vond hij ook geweldig! En samen met oma in nog wat attracties, dus hij (en wij ook) heeft zich goed vermaakt. Als hij 2,5 a 3 jaar is, is het helemaal superleuk denk ik, dan kan hij bijna overal alleen in. Vanmiddag heb ik hem wat eerder opgehaald van het KDV, want ik werd gebeld dat hij koorts had. Hij was wel een beetje zielig toen ik hem ophaalde, maar thuis ging het al een stuk beter. Hij had maar 38,1 toen ik tempte. Hij is lekker in bad geweest, heeft goed gedronken en een halve banaan en toetje gegeten, en ligt nu al sinds 18.30 heerlijk te pitten. Hopelijk slaapt hij goed vannacht, en is hij morgen weer de oude.
Mini: wij wouden donderdag toevallig naar plopsa hasselt gaan, ik had laatst kaarten op vakantieveilingen gewonnen! Leuk om te horen dat het een geslaagde dag was!
mijn nicht is vandaag om 16.12uur bevallen maar om 16.25uur moesten we al afscheid nemen van Kyano. Ik heb het kleine manneke nog gezien en vast gehouden, maar pfff wat kunnen wij dankbaar zijn met onze gezonde kinderen!!
@Nikske: Pfff wat verschrikkelijk zeg! Kan me niet voorstellen hoe dat moet voelen! En WIL ik me ook niet voorstellen! Alle gezonde kindjes blijven toch echt wondertjes! Het is echt niet vanzelfsprekend helaas.. Leuk dat je kaartjes hebt via Vakantieveiling! Wij hadden 25% korting, maar waren met 4 volwassenen en moesten toch nog 52 euro afrekenen. En dat terwijl we eigenlijk voor Robin gingen! Volgende keer ook maar eens op vakantieveiling kijken.
Hij had helaas meerdere afwijkingen, open ruggetje, klompvoetjes, hartafwijking, cyste in het hoofdje en een chromosoomafwijking..
sorry voor de dubbele berichten hier maar ik kan m'n blijdschap niet meer onderdrukken.... We werden toegewuifd
@Foeske: Wow, wat moet dat geweldig zijn om te weten dat er weer een wondertje in je groeit! Lekker genieten meis!
Nikske, wat erg voor je nicht, wat een groot verlies. Ook voor jullie veel sterkte! Foeske: Dubbel maar daardoor niet minder bijzonder, wat een prachtige foto's van jullie tweede wondertje!!! Geniet van deze o zo bijzondere tijd! (toegegeven, ietwat jaloers ik wil ook!!!! Maar we wachten voorlopig nog even)