April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    moet dit echt ff delen :D

Met onze pruts naar de folkloristischedag geweest. En wat is hij toch dol op dieren!!!

MVI 2908 - YouTube

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Aaah superschattig! En wat is hij lekker bruin! :)

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Helemaal niets geschreven gisteren.....
    Echt te merken dat het zonnetje heeft geschenen he...

Deze week weer zo'n heerlijk weer.
    Ga straks dan ook een zwembadje halen voor de kids.
    Eerst ga ik vandaag kijken voor een grotere fiets voor Sem.
    Via mp een 16 en 20 inch gevonden dus even kijken welke nou het beste voor hem is.

Mijn schoonouders belden gisteren ook nog. Ze heeft weer sjaals voor me verkocht haha...
    Zaterdag gaat mijn eerste bestelling cupcakes de deur uit dus ik kan me van de "winst" een keukenmachine halen, geen lamme arm meer tijdens het mixen....
    26 augustus staat ze op een handwerkersmarktje en daar hangt ze mijn sjaals ook neer, dus hopeljk verkoop ik er daar ook nog wat.
    Twijfel dus nu of ik zal wachten en daarna hopelijk een kenwood mixer dan kopen of dat ik nu al een koop en ooit in de toekomst een kenwood (als deze dan "overleden" is).

Ze vroegen ook nog of Sem geen week bij ze mag komen slapen..... Dat zou dan de week zijn voor hij weer naar school moet. Weer twijfels...
    *daar krijgt hij natuurlijk alle aandacht
    -zowel heel goed natuurlijk
    -maar daarna op school heeft hij dat weer niet, kan dus nadelig werken....
    * moet ik hem een week missen en alhoewel ik zal genieten van de rust, kan ik eigenlijk toch niet zonder hem!!!

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    boo meiden ik 'spring' hier in heb wel alles gevolgt maar heb weinig puf op t moment om t goed bij te houden heb t druk :)

5. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    luckey, logeren is voor hem heel leuk, jij kunt wat bijkomen en alina wat extra aandacht geven. zou het echter wel zo plannen dat hij voor school iig een paar dagen thuis is om te acclimatiseren. eventueel wat eerder daarheen dus of wat minder lang!

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ze kunnen alleen in het weekend terubrengen omdat opa gewoon moet werken..... het is 3 uur rijden dus oma doet dit niet alleen.
    Het wordt dus of zondag met schoonzusjes daar naar toe en dan vrijdag 3 aug terug. OF zondag 5 aug komen halen en wij gaan 10 aug voor het weekend daar naar toe......
    deze week nog maar eens met ze bellen en kijken wat hun beter uitkomt (ons maakt het niet uit... behalve dan het punt qua school)

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Noujaaaa heb ik 2 weken stront weer in mijn vakantie, vandaag eerste werkdag en is het prachtig!! Zometeen maar lekker barbecuen :)

Luckey: Ik zou sem lekker laten gaan (zeg ik heel makkelijk maar ik zou naud geen week kunnen missen!!).. Wat betreft school denk ik dat je je daar niet te druk over moet maken, hoe drukker jij je daarover maakt hoe meer sem hier weer op reageert terwijl hij misschien wel makkelijk terug in het ritme is na 1 schoolweekje.. Jij kent je eigen kind natuurlijk het allerbest dus volg je hart!! Maar voor hem zou het wel erg leuk zijn om zo de vakantie af te sluiten..

8. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Luckey: Ik denk ook dat het goed en leuk is voor Sem om hem te laten gaan. Lekker vakantie bij opa en oma! En voor jou zelf ook goed denk ik, lekker even alleen met Alina, wat meer rust. Natuurlijk zul je Sem enorm missen, maar dan waardeer je hem alleen maar meer als hij weer terug is :D

9. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Had idd (eigenlijk al direkt) besloten hem gewoon te laten gaan.
    Lekker veel aandacht...
    Als hij daarna lastiger zou zijn, is dat ook niet gek want school is toch heel wat anders dan 6 weken leve de lol he.....

10. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Even snel ego:
    Jeeeeeej vakantie is geboekt! Gelukkig nog wat last minute via internet gevonden. We vertrekken vrijdag voor 10 dagen naar Mallorca! Heb er zo'n zin in! We zitten in een 3 sterren hotel all inclusive, dus om eten en drinken hoeven we ons geen zorgen te maken :D. Er zit om 100m een strand en aan het hotel zelf een zwembad (ook babybadje) en een speeltuin. Gaat helemaal goed komen dus!

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Mir: ooooh heerlijk naar Mallorca! Wat fijn zeg! Alvast heel veel plezier!

@Hier: Dagje ECHT voor mezelf. Robin is bij opa en oma op de camping. Ik wilde dus uitslapen...maar kon het niet. Ik was om 6.30 uur al klaarwakker! Dus om 7 uur maar opgestaan. Eerst rustig ontbeten, daarna de oprit onkruidvrij gemaakt en blaadjes aangeveegd (was hoog nodig!). Daarna naar de kapper geweest (nog strakkere bob:D)), gewinkeld (winterjas voor Robin gekocht), naar de bieb boekjes gehaald, en net lekker geluncht. Nog even snel de woonkamer een beetje poetsen en dan met wat boekjes van het heerlijke weer genieten!

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
  13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    @Mir.... heerlijk vooruitzicht zeg...

@Minime.... met dit weer een winterjas kopen lol..... maar goed je moet wel anders zijn de leukste weg he..
    hij si onwijs gaaf zeg!!!!!

hier eigenlijk hoor ik te rusten maar ik denk dat ik dat in het zonnetje ga doen...

Morgenvroeg ochtendje met Sem alleen.... wat gaan we eens doen...

14. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    O ik ben aan het versloffen , ff reageren

Minime, Jelte heeft mama’s velletje ;)

Mooi weer, Jelte vind water ook super om mee te spelen. Heb zo’n waterspeeltafel besteld en komt vandaag (als het goed is binnen) leuk, leuk, leuk

Luckey, lekker bezig ;)

Nikske, jammer dat je vakantie er al opzit dan… ik heb 50-50…

Mir, jeeuuj heerlijk op vakantie! Veel plezier :D

Minime, stoere winterjas je bent er op tijd bij :p

Hier,
    De zwangerschap loopt op rolletjes. (over m'n lich. gaan we het nu niet hebben) Vanaf gister weer prikspullen gehad om m’n suiker 2x in de week te controleren, dus maak vandaag weer een curve en deze is tot nu toe netjes… Hopen dat het zo blijft :) Met Jelte gaat het inmiddels qua buien ook weer beter. Is tevreden en heb het idee dat hij het wel best vind dat mama vakantie heeft :p Gezellig hoor!!
    Gister hebben Steef en ik een vakantie geboekt naar de Belgse Ardennen :D We vertrekken 31 augustus voor 7 nachten. Heb er al zin an!

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Winterjas: Jaaaa ik ben er zeker op tijd bij (manlief verklaarde me al voor gek!....ik zou eigenlijk een nieuwe zwembroek halen voor Robin;)) Maar deze was zo goedkoop! Was maar 14,95!:$
    En hij is van Dirkje, dus prima kwaliteit. Online kost dezelfde jas EUR 37,50. Dus ik ben blij !:D:D

16. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #2556 titania, 24 jul 2012
    Laatst bewerkt: 24 jul 2012
    Haha, mini. Hij is leeeeuk!!
    ik ben ook flink losgegaan in de sales en heb nu al best wat leuke winterkleren in de kast liggen met 75% korting. Why not! Welke maat heb je gehaald? Ik heb mt 86 vooral. maar ben nu een beetje bang dat het dan te klein is.. Al zijn het wel vooral merken die groot vallen. Hij heeft nu 74 en 80 voor de baggy-look ;) ach ja we merken het vanzelf.
    Lekker een dagje Voor jezelf! Wat betreft uitslapen, heel herkenbaar.. Wij zij hier zo geconditioneerd op vroeg opstaan..als we een keer de kans krijgen het niet zo maar meer lukt haha

@Mir- Ahh topper, lekker zo'n exotische last minute..volgens mij gaat het een heerlijke vakantie worden voor jullie! Lekker aan het strand, klinkt perfect!

@luckey, klinkt als de beste oplossing voor jullie,Sem lekker bij opa en oma..jij ook even een adempauze. Ik weet niet hoe technisch je schoonouders zijn, maar misschien kunnen jullie in die tijd Skypen met Sem, naar elkaar zwaaien enzo, net iets leuker dan bellen..

@Foeske, fijn dat het zo lekker gaan met je zwangerschap! Jeej 12 weken zie ik al..gaat hard joh! Willen jullie trouwens straks het geslacht weten? Heb je zelf een voorgevoel?

@vakantie, we gaan 3 augustus voor een weekje naar Drenthe, maar mijn man is volgende week al vrij dus dan gaan we misschien al wat uitstapjes doen..als het goed is is mijn moederfiets dan ook binnen!!

@ hier ; vorige week vrijdag is Krystian bij mijn moeder uit logeren geweest..wij zijn voor de eerste keer sinds heeeeeel lang uit eten en naar een filmpje geweest. Moet wel zeggen dat we vooral heel veel over hem hadden en thuis hebben we een houten speelkeukentje voor hem in elkaar gezet, die hij voor zijn doop had gekregen van een van de peetmoeders en daarna alleen nog maar over gehad dat we niet kunnen wachten om zijn reactie erop te zien..dus toen we klaar waren, op naar Amsterdam gegaan en hem zaterdag ochtend weer opgehaald. Hihi

Het keukentje is trouwens echt een succes, hij is veel met zn mini pannetjes en vilten ikea groente aan het "kokkerellen" en we moeten vaak iets van m nepproeven.. mini Jamie Oliver hihi..Zo lief! Sowieso is de nare sprongetjes periode duidelijk afgelopen en hij is echt steeds knuffeliger en schattiger dan ooit! We genieten zoooo!

17. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Titania, het keukentje hebben vrienden van ons ook en is idd een groot succes.
    Hier gaat er misschien met de verjaardag een (houten) keukentje komen....

Winterkleding... ik durf niet zo goed met de maat.
    Nu draagt ze 80 voornamelijk 0sommige dingen 74) maar sommige truitjes passen ook al 86....
    Och 4 augustus gaan we dagje weg, gegarandeerd dat me dan aan de vingers blijft plakken voor de kids haha..

Morgen ga ik met sem een dagje shoppen met de bus in aken. Tenminste ik hoop dat hij wilt want daar is een keukenmachine die ik graag wil hebben het goedkoopste hahahahah.
    Zara ligt daar ook dus wil ik natuurlijk voor de jumpsuit kijken.
    Titania, kon ik voor haar nou gewoon de 12-18 maanden pakken of moet ik die maat eronder hebben.... jij bent daar meer in thuis...

Minime... 14.95 maar... boh dat is echt goedkoop..... moet ook maar eens gaan kijken dan......

Sem logeren... vanavond of morgenavond bellen we even met ze want ik meot het wel op de bso doorgeven dat hi niet komt....
    (eigenlijk best zonde overigens, ik betaal voor 12 weken vakantieopvang en hij gaat er dit jaar maar 5 ofzo..... maarja vind het ook zo lullig om hem, te brengen als wij thuis zijn(

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Jasje was overigens niet eens van de Sale, gewoon nieuwe collectie.
    Ik heb hem bij Jola mode gekocht, daar is Dirkje altijd een stuk goedkoper dan ergens anders:)

19. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #2559 titania, 24 jul 2012
    Laatst bewerkt: 24 jul 2012
    Ik heb ff wat in de club geschreven :) in 3 berichtjes want de stomme clubs kunnen maar 1000 woorden per reactie hebben :x

Wow mini.. Dat is echt geen geld! Hadden ze veel meer? Ik ga gauw kijken of ze ook een webshop hebben! Soms heeft Dirkje erg leuke dingen voor boys! (misschien moet ik maar niet kijken hahah zoals ik zei had ik al best veel geshopt :):))

@luckey. Zo op gevoel zou ik 9-12 maanden nemen als je wil dat ze het deze zomer draagt. zara 12-18 mnd valt GROOT.. Volgens het label is het 82cm maar het komt in mijn optiek meer overeen met een ruime 86...
    Grappig want de dames maten van zara vallen altijd klein, blijkbaar hebben de ulta slanke Spaanse vrouwen hele grote babies!:p
    Ik heb even een spijkerbroek opgemeten die ik uit de sale heb in die maat en de broekspijp is 42cm lang vanaf de tailleband, kruis 19cm, taille 22/23cm breed(maar die is altijd strak te trekken). Het valt echt van z'n kont nu en ziet er niet uit. Alina is kleiner en sowieso slanker dan Krystian. Misschien kan je het even vergelijken met iets wat ze al heeft.. Ik hoop dat je m nog vindt!!!! De zara heeft nu tweede ronde sale, dus nog goedkoper. Winkel had sowieso veel meer dan de website!

20. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    Dirkje is echt een leuk merk, leuke dingen, goede kwaliteit voor een leuke prijs!!

Maar winterjas durf ik nog niet te kopen hihi

Deel Deze Pagina