Mir: Oww lekker Mallorca willen wij volgend jaar waarschijnlijk heen dus ik ben benieuwd naar je ervaring! Mini: Wat een super leuke winterjas! Ik zie ook allemaal leuke winterkleding maar ik weet niet welke maat ik moet kopen.. Naud zit nu in 86/92 (bovenlichaam) en 80 (broekjes).. Vorig jaar had ik al vroeg een winterjas gekocht die behoorlijk duur was en Naud dus nooit aangehad heeft Foeske: Belgische ardennen zijn ook leuk Gaan jullie met z'n tweetjes of gaat de kleine man mee? ZARA: naud heeft wel 12-18mnd aan van de ZARA !!! Hier: ik ga snel aan het werk spiek vanmiddag weer....
Minime, ik kreeg het er spaans benauwd van maar ach haha voor die prijs had ik um ook meegenomen denk ik!! Titania, nee we willen het niet weten Mn gevoel zegt een jongen dus gaat een meisje worden! (zit er n.l. echt altijd naast!) haha Dat keukentje is idd helemaal super, mn nichtje heeft hem ook en Jelte is er niet bij weg te slaan als we daar zijn Luckey, shopse ik ga morgen een poging doen Nikske, we gaan met zn vieren
Foeske: toen R. en ik vakantie hadden merkte ik ook aan Naud dat hij veel minder "buien" had, buiten zijn ziek zijn was hij super vrolijk en lief.. Dus denk dat die kleintjes nu ook wel merken dat ze nu het liefst bij papa en mama zijn.. Sorry inderdaad met z'n viertjes Heerlijk!!!
IK HEB HEM!!!!. Mijn keukenmachine, op fb staat een foto ervan. Ben zo blij... Morgen ga ik ermee aan de slag, kan niet wachten haha...... Ben ook nog bij zara naar binnengerend maar hadden alleen maar korte jumpsuits.... erg jammer dus. Shirtjes enzo heeft ze genoeg dus heb ik niet gekocht. Voor de rest moet ik eerst kritisch gaan zijn wat nodig is en vooral welke maat. Ze heeft nu al een paar dingen in de kast nog nooit aangehad...... Jolamode.... die winkel vermijdt ik ook altijd. HEEL veel leuke dingen voor alina altijd. Merk bakkaboe... Maar moet zeggen dat ik dat ook wel eens via marktplaats koop.... blijft heel goed met wassen....
Jola mode.. Nog nooit binnen geweest Wat erg zeg want ik zie net op de site super veel leuke dingen.. Dus ik ga die winkel binnenkort eens opzoeken.. Voor de jongens-mama's.. hebben jullie de wintercollectie van Noppies gezien?? Zoveel leuks Heb nu al zin om te shoppen voor het najaar/winter hihi.. Ik wacht toch nog even want ik weet echt niet wat Naud met zijn maatjes gaat doen.. Nu dus 86/92 en ik denk dat hij zijn groeispurt nu wel gehad heeft en hier even in blijft mja zeker weten doe ik dat niet natuurlijk!! Rond september maar eens gaan kijken Vanavond rijd ik naar Zeeland want morgen ga ik met mijn zusje haar trouwjurk uitzoeken Ben echt eens benieuwd!!
Vanmorgen even bij name-it binnen gelopen... Heel veel 70 % korting! Heb een spijkerbroek, vestje, en shirt lange mouwen voor nog geen 15 euro! En name it spijkerbroeken zitten t mooist bij Jesley! Helaas hadden ze nog maar 1 model met korting! Maar wel erg leuk shoppen
JolaModa.... ik dacht in het begin ook altijd dat het oude wijven kleding was maar daar ben ik toch van teruggekomen. voor mezelf slaag ik er niet zo snel maar voor de kids eens zo meer..... Name-it.... geen idee waar hij hier ergens ligt. zal wel dichtsbijzijnde maastricht zijn of zo... al moet ik in heerlen eens bij berden naar binnen wandelen... Och misschien morgenvroeg
Nog even een aanvulling op de club. Het ochtendje weg met Sem was overigens helemaal geweldig. 1000den vragen in de bus en ik kon ze met gemak beantwoorden, geen gezucht geen geerger. Daarna hapje gegeten en de zara in. Daarna even naar Speelgoedzaak en door naar mijn keukenmachine. Toen nog even 1 winkel in en terug naar de bus. Daar weer 1000den vragen en ik kon nu niet meer zo gemakkelijk reageren. Ik was gewoon kapot..... Maar goed intussen lekker vaak geknuffeld en gezegd dat ik zooooo heerlijk vond om met hem te doen en dat hij mijn grote schat is en en en en... Thuis hebben we alina opgehaald en kwam net de hondenuitlaatster aan... die heeft sem meegenomen zodat ik even kon slapen en eigenlijk is hij daar nu nog (half 1 ben ik gaan liggen)..... Heerlijk... Dalijk als manlief thuis is gaan we tuinset kijken en daarna frietjes halen.... heerlijk dagje dus....
@Jola Mode: ze hebben er altijd zoveel leuks, dat ik soms maar moeilijk kan kiezen en het is ook niet eens zo duur De herfst/wintercollectie voor Lars moet hier nog helemaal aangeschaft worden, binnenkort maar ns gaan shoppen voor leuke dingen. Ik denk dat het maatje 80 voor de broeken en 80/86 voor truien e.d. moet gaan worden. Hangt er een beetje vanaf hoe het valt.. Wij kijken meestal bij C&A, V&D, Jola Mode en/of Terstal en als we bij Zeeman iets leuks zien kopen we dat ook, heb ik geen problemen mee
@Winterjas: Ja het is wel supervroeg, en ik hoop dat ik de goede maat heb, maar voor die prijs durf ik het risico te lopen @Noppies: Hele leuke kleding inderdaad, maar ik durf het niet meer te kopen! In maat 56 had ik een leuk pakje destijds, maar die viel zo smal en Robin is wat boller zeg maar haha. Dus ik ben bang dat het Robin niet past (heb het daarna nooit meer geprobeerd). Hij is nogal kort en compact/bol Naar mijn idee is Noppies meer voor lange slanke kindjes. (misschien zit ik er helemaal naast hoor...) @Nikske: Wow 86/92 al! Robin heeft nu net 86 in shirtjes. 80 wordt toch wel echt te klein, want hij heeft een bol buikje. Dan zit het gelijk zo straks om zn lichaam, vind ik niet mooi. Broekjes maat 74 worden nu wel te kort eigenlijk, maar 80 is weer te lang! @FB: Name It heeft inderdaad ook leuke kleertjes, en ook niet al te duur. Als het dan Sale is, is nog beter natuurlijk! (ik ga zo ook even reageren in de club...had het gelezen) @Jola Mode: Dacht ook dat het niks was in eerste instantie, maar ze hebben echt superleuke kinderkleertjes! Voor mezelf heb ik er geloof ik ook nog nooit gekocht, maar ik shop ook meer voor Robin dan voor mezelf moet ik zeggen @Luckey: Wat goed om te horen dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! Even quality time voor jullie tweetjes. Sem zal er ook van genoten hebben! @Jorietje: Ik kijk ook regelmatig bij Zeeman voor Robin hoor. Heb er ook verschillende truitjes gekocht. Broekjes vind ik daar niet zo leuk, ik wil toch graag stoere spijkerbroekjes en die heb ik daar nog niet gevonden. Die koop ik dan bij Jola Mode of V&D of H&M etc. Toch merk ik ook goed dat de kwaliteit van Zeeman wat minder is. Maar ja, voor je het weet zit hij weer in een grotere maat, dus prima voor nu Wibra heeft vaak ook leuke truitjes vind ik. Ik merk trouwens dat H&M bijna net zo goedkoop is als bv Zeeman, maar vaak net iets leuker. @Hier: Robin is weer terug van 'vakantie' bij opa en oma. Heerlijk om hem weer thuis te hebben! Hij zit onder de bultjes. Eerst dachten we dat het muggenbulten waren, maar nu denken we dat hij misschien waterpokken heeft. Hij lijkt nergens last van te hebben. Hebben jullie kindjes al waterpokken gehad? Zn schimmelinfectie is alweer bijna weg gelukkig. hij heeft 2 dagen in blote billen op de camping gelopen + het zalfje = succes
hoi hoi, fb ik ga zo de club lezen Vakantie: Nog twee weken na deze week en dan zijn wij eindelijk aan de beurt voor vakantie....nu maar hopen dat het weer dan ook weer goed is! Kleding: Hier geen jolamode maar wel brouwers mode en die verkopen ook Bakkaboe...geweldig merk!!! Liv heeft er ook wat kleertjes van, heb op zolder zakkenvol kleertjes in alle maten maar als ik eens zelf wat wil kopen is het bijna altijd bakkaboe. Winterjas: Haha tja tis vroeg maar voor dat geld...is een gokje wat de maat betreft waard! Hier liggen ook al wat winterjassen waaronder een hele leuke splinternieuwe van h&m met de kaartjes er nog aan...maat 86. Nieuw kopen doe ik ongeacht de prijs echter met niets meer, Liv groeit zo traag dat ik al te vaak dingen heb moeten wegleggen die nooit gedragen zijn. Maat: 74 zowel onder als boven. Boven past 68 ook nog. Rompers passen zowel 62/68 als 74/80. Schoentjes maat 19/20. Lopen: Hoera! Liv loopt nu zo'n 8 stapjes los...alleen met mama erbij, dus van een ander naar mama toe, de rest weigert ze. Jammer want ze loopt heel stabiel maar durft en wil niet! Gewicht: Wat wegen jullie kindjes nu? Liv is wat omlaag gegaan in de curve, zit nu tussen de -1 en -2 lijn... Niet zo gek met al dat ziek zijn maar toch balen. Ze is nu 74.3 cm en 8860 gram. Klein meisje! Luckey: Klinkt als een superdagje!!! Hier ook volop genoten van het weer deze week, zondag en maandag naar het strand, Liv vindf het geweldig!!! En vandaag wezen zwemmen bij een groot buitenbad met zandspeeltuin enz. Vond ze ook geweldig! Daarnaast in de vrije uurtjes lekker wandelen met het hondje, zoveel mogelijk zon opsnuiven! Hier: Vandaag de kinderarts gesproken. Uit het bloedonderzoek is gelukkig geen oorzaak voor het lage afweersysteem van Liv gevonden. Domme pech dus! Ook is gebleken dat het toch echt telkens veroorzaakt word door virussen, weinig aan te doen dus. Echter is het wel zo dat Liv dusdanig vaak ziek is dat het haar begint te schaden in haar doen en laten en misschien in haar groei. Moet dus toch weer naar de kno arts om te kijken of die amandelen er echt niet uit kunnen (kno arts vind het niet zinnig aangezien ze niet vergroot zijn, kinderarts deelt die mening niet omdat ze ondanks het niet vergroot zijn wel steeds ontsteken maar kno arts heeft het laatste woord...) Dus nu wachten op die afspraak en sowieso 29-08 weer terug naar de kinderarts. Verder alles goed, al zijn we errug toe aan vakantie. Weinig energie voor elkaar/het huishouden/wat dan ook. Nog even doorbikkelen!
*Jola mode: nog nooit van gehoord?? *Ik koop ook overal en nergens kleding voor Jesley. Meeste denk k toch wel by H&M. Prenatal koop ik zelden iets, vind t meestal maar saai. Vandaag ook nog een leuk Superman shirt gekocht voor m. Eerst ook vaak nog bij Wibra en Zeeman leuke dingen, maar valt tegen in zijn maat! *Jesley weegt nu rond de 9,3 kg. Ook tussen de -1 en -2 lijn hoor! Eet gewoon slecht, en veel energie. Ik maak me er niet druk meer om. Mn moedeer heeft vandaag toevallig gekeken, en ik woog zelf met 16 mdn 9,2 kg *Kledingmaat: 74/80 *Hier: ik heftig darmproblemen, pfff blijf rennen naar de wc Is echt niks voor mij, heb ik maar zelden. Pfff heb t idee nu ook koorts/verhoging te hebben
jola heeft hier alleen leuke kleren voor meisjes vind ik... volledig veilig voor mij dus nikske, ga je naar oostburg? luckey, op zo'n geslaagde dag kun je nog wel ff teren! vanmorgen flink geshopt was erg gezellig
gewicht... alina was bij laatste controle (14 maand) 9500 gram en 76 cm.... vandaag veel gebakken en morgen alleen nog de cupcakes (36 stuks) bakken en alles bekleden. Een klein deel overdag (de petit fours en mini taartjes) en de rest savonds. 2 taartjes willen schoonzusjes bekleden en ik doe dan de hamburgercupcakes en nog een minitaartje voor de jarige als kadootje van mij... Ik zou haar alleen morgen helpen met de grote taart bekleden maar heb er niks meer van gehoord. Baal er dus wel van.... maarja zal morgen nog wel komen
Heel even snelle reactie op maten en gewicht: Naud woog vorige week 11,8kg, 's ochtends bij het opstaan dus niet eens net gegeten!! Dus ik schrik er nog al van als ik hier gewichten onder de 10kg en maatje 68 in rompers lees.. Dat is bij ons echt allang verleden tijd!! Vandaag met mijn zusje een bruidsjurk gaan uitzoeken en bij jurk nummer 5 moesten we allemaal huilen dus dat was duidelijk Nu wel echt kapot want eventjes naar vlissingen (zij woont in renesse) voor een bruidsjurk is met dit weer echt geen doen in de auto!! Ik ga me snel opfrissen en nog eventjes genieten van een paar rustige uurtjes..
Robin woog bij 14 maanden (eind mei) 9750 kg en was 76 cm (maar ze konden niet goed meten - meetlatje was kwijt...). Ik heb het idee dat hij wel weer flink gegroeid is.
Hallo!! Nikske, niet schrikken hoor van 11,8 kilo. Eline woog met de 15 maanden controle al 12,3 bij 81 cm. Ene kind is groter dan het andere Heb weer even bijgelezen hoe het met de grote kids gaat. Wat worden het toch al stoere kids he? Eline loopt sinds 2 weken ook. Ze loopt, klimt, rent dus de handjes weer mooi vol aan. gisteren naar pretpark geweest en de attracties vond ze ook geweldig. Zaterdag gaan we met de hele familie. Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden. Jammer genoeg de laatste dagen wat moeite met slapen s avonds, maar gisteravond en tot nu toe gaat het goed. Dus blijf hopen dat het kwam door haar oogjes die wat ontstoken zijn. Geniet allemaal lekker van de kleine mannetje/vrouwtjes nu het vakantie is
Hier Guus 11,2 kg bij 15 maanden (mijn andere wtee wogen toen maar 9 kilo!) met een lengte van 84 cm. Geen kleintje dus hahahaha
Pfoe ik ben weer een beetje van de schrik bekomen nu ik lees dat naud niet de enige flinkerd is, hihi.. Kan ik met een gerust hart gaan slapen TRUSTE!!