April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pfff dinsdag weer werken, na 5 weken vakantie!
    Zal wel weer zwaar tegen vallen... :(
    Zo geen zin!!

Heb vandaag weer mn oppaskindje, dus moest vroeg op!
    Vanaf half 7 alweer eruit. Jesley ligt nog heerlijk te slapen.
    Ik heb de administratie en betalingen weer even gedaan.
    Gestofzuigd en gedweild beneden... Ben nu moe! Haha

Gisteren de box weggehaald en een tafeltje en stoeltjes neergezet voor Jesley :) leuk hoor!
    Maar dan zie je meteen maar weer hoe snel t allemaal gaat!

En zit meteen weer te denken.
    Waar moet ik die box of tafel met stoeltjes gaan laten mochten we ooit nog een 2e krijgen/nemen!???
    Haha... Ik denk weer teveel na!

Fijne dag allemaal!

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Even ego.. Wat een ochtend tot nu toe!!

Naud werd om 6.25uur wakker (prima tijd aangezien het een werkdag is voor mij) dus ik dacht even gezellig samen te ontbijten en ons daarna te verzorgen..

Ik kom beneden blijkt de rietjesbeker van Naud nog in de auto van vriendlief te liggen, we hadden niet anders meer in huis dus een gewone beker was de enige optie. Nou dat ging vrijwel meteen fout en Naud was van top tot teen nat en mama kon de vloer dweilen..

Ik had Naud zijn luier afgedaan aangezien die ook nat was en zijn billen zo even frisse licht kregen, dus wij naar boven om ons te verzorgen komt hij me opeens halen op de badkamer dus ik zei "nee naud mama moet zich even verzorgen" naud liep ook weer vrolijk weg maar kwam na 3 minuten toch weer, ik maar even mee kijken bleek meneer ergens in een hoekje gepoept en geplast te hebben, dus weeeer opruimen!

Nou uiteindelijk toch nog ons beiden aan kunnen kleden en snel in de auto richting opa en oma en werk.. Sjit mijn lunch thuis vergeten dus ook nog snel een stop bij de supermarkt om een broodje en fruit te halen..

Ik ben nu al kapot en het is pas half 9.. ** PFOE WAT EEN OCHTEND **

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    pffff deze dag komt waarschijnlijk niet meer goed voor jou!
    Hopelijk een beetje een rustig dagje op je werk...

Moet ook wel beetje lachen om je berichtje hoor, hihi, sorry!
    Zie m al zitten in het hoekje.... effe lekker poepen ;)

4. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    nikske, geen fijn begin van de dag zeg... mag hopen dat het nu alleen maar beter wordt ;)

ik las een rustdag in! vanaaf trouw dus wil toch enigzins fit zijn :)

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    nikske... sterkte met de rest vd dag.... hopelijk heb je geen lastige patienten...

Hier.... vanmorgen 36 cupcakes gebakken.
    had net de 1e mix klaar, komt sem naar binnen van het fietsen. Bij het afstappen was hij langs de stoep gekomen en dus velletje van kleine teen af.... Evenlangs de huisarts.
    Daarna de rest gemixt en gebakken.
    Tevens petit fours gemaakt maar moet toch echt geen citroenkwarktaartvulling meer pakken. Tijdens het snijden werd het te zacht en schoof het alle kanten op....
    Volgende keer dus botercreme (extra) en eerst in de koelkast voor het snijden.... Hopelijk blijven e dan wel recht staan.

Vanavond maak ik de hamburgers en dalijk (als ze zich nog meldt) ga ik iemand helpen met taart bekleden.....

Foeske... veel plezier met de trouw!!!
    Gisteren trouwens ontdekt dat buurvrouw ook berchterew heeft maar daar zie je zo niks aan (geen rolstoel ofzo).......

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Nikske: Kan me voorstellen dat je wat stress had vanochtend zeg! Maar aan de andere kant, eigenlijk wilde Naud dus aangeven dat hij moest poepen/plassen, dus dat is hartstikke goed van hem!

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
  8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ahhh heeft Robin de waterpokken??:(
    Heeft hij er veel last van?
    Hij kan t maar gehad hebben ;)

9. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #2589 titania, 27 jul 2012
    Laatst bewerkt: 27 jul 2012
    Ah gussie, arm Robintje. Heeft ie er veel last van?

@Nikske, ik hoop dat je dag toch nog ok was, als ie zo begint kan het eigenlijk alleen nog beter. De timing was natuurlijk niet leuk, maar Ik heb ook een beetje om Naud moeten giechelen, idd knap dat ie zo een poepje heeft gedaan.

Gisteren hier ook rampag gehad. Ik was in Amsterdam met Krystian en het arme ventje was met dit weer snip verkouden geworden, echt mega.. Hij kon daardoor helemaal niet slapen, ik had denk ik misschien net 2uurtjes had geslapen bij elkaar..daarna belde mijn man dat onze kater weg was gelopen. Ik zat ik A'dam dood moe en kon niets doen..echt zo stressvol, kon wel janken. Trein terug had ook nog vertraging en onverwachte overstap. Uff Gelukkig is het allemaal wel goed afgelopen en is de kat terug, nu is Krystian alleen nog wel ziekjes en snapt niet helemaal dat met een verstopte neus nog een speentje erbij het wel erg moeilijk maakt. *zucht*
    Mijn man heeft wel vanaf vandaag vakantie dus we kunnen twee weken heerlijk genieten met z'n drietjes, ik vind het zo leuk!
    Krystian zegt trouwens de hele dag "mama" tegen alles wat van mij is en komt mij steeds knuffelen, terwijl hij eerst iets meer naar mijn man trok als die er was.. Oh mijn hart smelt gewoon!

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Titania: Oh wat fijn dat poes weer terug is! Ik zag het al voorbij komen op FB maar helemaal vergeten te vragen hoe het afgelopen was.
    Robin trekt sinds een paar weken ook heel erg naar mij toe! Eerst was papa iets meer favoriet, maar nu is hij echt een mama's kindje. Maar jongens trekken over het algemeen meer naar hun moeder. En ik vind dat helemaaaaal niet erg natuurlijk:D Lekker knuffelen!

@Waterpokken: Robin heeft (tot nu toe) eigenlijk alleen zn gezichtje. Er zitten wat verdwaalde pokjes op zn beentje en rug, maar dat is alles. Hopelijk blijft het hierbij. Hij heeft er ook helemaal geen last van, ik heb hem nog niet zien krabben. Volgens mij heeft hij er geen idee van dat hij er zo uit ziet haha.
    En idd hij kan het maar gehad hebben. Liever nu dan over 3 jaar ofzo, dan hebben ze er veel meer last van.

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen meiden

Nou de dag gister is toch nog goed gekomen :) toen ik eenmaal de ochtend door was moest ik ook wel lachen om naud zijn actie en vond het zelfs knap dat hij me eigenlijk had gewaarschuwd..
    Deze ochtend is trouwens precies het tegenovergesteld, heerlijk! Naud heeft uitgeslapen en al de hele ochtend slappe lach..

Mini: aaaah wat ziet dat er zielig uit, maar gelukkig heeft hij geen last dat is toch voor je eigen ook een fijn gevoel :)

Waterpokken: hebben al meer kindjes ze gehad? Mijn zusje en ik hebben ze beide 2x gehad maar mijn broertje heeft ze nooit gehad..

Titania: gelukkig is jullier kater terug!! Hoe vind krystian het in de trein??

Hier: we weten niet goed wat we vandaag willen gaan doen, door een drukke week hebben we naud echt maar elke dag 1-2uurtjes gezien en willen vandaag iets leuks gaan ondernemen, maar het weer werkt niet echt mee.. Tips?? (Geen binnenspeeltuin, die hebben we wel eventjes gezien)

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Nikske: Haha ik wou net een binnenspeeltuin voorstellen, dat ga ik waarschijnlijk vanmiddag naar toe met schoonzus en kinderen van haar vriendin. Maar verder...misschien lekker zwemmen?

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Nikske... zwemmen bij landal vaals.... alina vond het er geweldig haha... daar is ook een speelklimding en ben het denken om daar Sems kinderfeestje te houden....zag er wel sjiek uit hihi

Hier.... sinds gisteren loges.
    Sem hele dag lief gisteren en mijn ouders kwamen evenlangs en sindsdien is het voorbij.... Pffff ik heb niet gerust gisteren en ben kapot. Alina slaapt eindelijk beter nu maar michael was vergeten zijn tablet uit te zetten en kreeg om 5 uur vanmorgen een email binnen... sindsdien ben ik dus wakker....
    De hele bende is momenteel naar de action/blokken enzo en alina ligt in bed dus ik ga ook maar even op de bank liggen denk ik.... Pfffff

14. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Minime... arme robin zeg... gelukkig maar dat hij er niet veel last van heeft. Alina heeft ze nog niet gehad (terwijl echt iedereen op het kdv onder de pokken heeft gezeten....)....

15. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Luckey, ik heb ook alleen maar een rolstoel voor lange uitjes… aan mij zie je ook niets… extra rust vandaag voor jou!

Minime, tis zonde, heeft ie er veel last van?

Titania, heerlijk als ze het woord mama lekker veel gebruiken :p

Gister trouwfeest gehad… we zaten op houten stoelen en dat heeft weer eens voor veel ellende gezorgd in m’n lijf… pffff ben het zo zat dat m’n lijf een loopje met neemt. Voel me werkelijk alsof er een auto over me is gereden… bah!
    Het trouwfeest op zich was een beetje lala… lekker gegeten, slechte muziek en veel sentimenteel gedoe (misschien ben ik er gewoon te nuchter voor kan ook haha)… Maar goed naar mijn mening was het meer een afscheidsfeest dan trouw hihi
    Ga zo meteen Jelte halen die heeft bij vrienden gelogeerd… eerst maar even op slakkentempo proberen een dweil door het huis te slingeren… het is 1 grote zandbak…

16. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ik bedoel het ook niet verkeerd Foeske.... maar ik zie haar gewoon zoveel dingen doen, heb het idee dat jij het gewoon meer doseert omdat je anders veel last hebt....
    had nooit gemerkt dat zij ergens last van heeft.......
    Zo zie je maar dat de buitenkant een heel ander beeld kan geven dan wat er in iemands lichaam afspeelt....

17. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Had het ook niet als 'verkeerd' opgevat :) Ik laat aan m'n omgeving ook niet altijd blijken dat er wat is, maar in m'n hoofd draaid alles overuren om de planning rond te kunnen krijgen ;)

18. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    stuit je dan niet tegen veel onbegrip????

ik merk het al met een "gewone" depressie/oververmoeidheid" .....
    * hoe ik daar dan aan kom
    * ik ben toch altijd zo vrolijk
    * och het valt toch wel mee....

lijkt me bij jouw ziekte dan helemaal moeilijk.....

19. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    pffff ik heb een hekel aan mezelf
    schoonzusjes en schoonbroer+vriendin zijn hier en ik heb een pokkehumeur.....
    blijkbaar is de "drukte" echt teveel voor me.....

20. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Heb jij je schildklierfunctie al eens laten testen??
    Ik ga steeds meer herkennen hoe jij je voelt, toen ik een te snelle schildklier had!!

Tch nog fijne dag ;) knuffel

Deel Deze Pagina