@Demaco: Robin is beide keren de dag erna gewoon naar het KDV gegaan. De dag zelf had hij wat verhoging, maar de dag erna had hij geen last meer. @2BG: Jeeh wat heftig zeg! Maar als ze echt alcoholiste is, krijgt ze daarvoor dan hulp? Of wil ze dat niet? Ik zou mn kindjes er ook niet heen brengen, maar zoals ik uit je verhaal begrijp heb je niemand anders die op ze kan passen. Erg moeilijke situatie, ik zou me er niet gerust bij voelen. Wat vindt/zegt je man ervan? Het is tenslotte zijn moeder! @Nikske: Supermooie taart! @Musty: Leuk om die ontwikkeling steeds te zien bij die kleintjes he. Robin begint zich nu ook eindelijk op te trekken. Op gladd ondergrond komt hij nog niet verder dan zn knietjes, maar als hij op de mat bij de bank kan hij zich al optrekken tot staan. Kruipen nog niet. Hij zit wel continu op zn knietjes, of op handen en voeten (Ziet er gek uit hihi), maar komt nog niet vooruit. @mikija: Knuffel voor jou! Soms is moeder zijn best zwaar he.. @Musty: Geniet van de chocola! Lekker he @Jorietje: Bij 14 maanden inderdaad weer prikjes, en als ik het goed heb is dat de eerste keer in het armpje, wat ze al helemaal niet leuk vinden! (en ze worden steeds sterker...dus wordt een worsteling...weet ik nu al)
Jorietje: van harte nog met je verjaardag!! 2bg: ik hoop dat jullie snel een andere opvang hebben of jij een andere baan, wan ik begrijp dat dit niet echt veel uitzicht biedt.... Mikija: knuf! Nobody said it was easy....Ik voel me soms ok alsof ik me door 6-en moet delen (oh ja...dat is vaak ook zo.... hahahaha)
2bg: jeetje wat heftig! Al helemaal moeilijk omdat ik kan begrijpen dat je je kindjes daar niet heen wil brengen, maar aan de andere kant is het ook hun oma natuurlijk en daar zou je ze het liefst toch met een gerust hart bij achterlaten.. Succes Cvm: een knuffel voor jou n.a.v de club!! Mikija: ik denk dat we allemaal wel eens momenten hebben dat we onszelf voorbij rennen, ikzelf kan echt niet tegen een rommelig huis en voel me dan nog rotter.. Maar op momenten dat ik mezelf voorbij ren weet ik wel wat prioriteit is en dat is de kleine man en ikzelf, dat huis komt morgen (of overmorgen) wel!! Knuff * sorry meiden ik vergeet heel veel reacties nu, maar lig in bed en via de telefoon is terug scrollen en reageren niet echt makkelijk* Hier: naud is vandaag echt super lief geweest, vrolijk, goed geslapen niets aan de hand.. Totdat het avond bedtijd was!!! Schreeuwen schreeuwen zodra ik hem al boven zijn bed hield.. Mee naar beneden genomen, even geknuffeld en gespeeld en terug naar bed (dat was 20.45uur) maar ondertussen ben ik alweer 2x bij hem geweest dus ik verwacht niet veel goeds vannacht Baalmoment.. Vriendlief moest vandaag werken van 10.30_23.00 uur maar hij belde net dat hij nog een melding had en het minimaal 01.00uur ging worden had gehoopt hem vandaag nog eventjes te zien maar dat ga ik niet redden! Nou meiden ik ga proberen een beetje slaap te pakken voordat ik er weer uitmoet.. Tot morgen, sweet dreams
Goeiemorgen, Livje heeft 13 uur aan 1 stuk geslapen en voelt zich weer prima, hopen dat dit zo blijft! Alleen ben ik zelf nu echt beroerd, hoofdpijn, keelpijn en alles is me teveel werk. Nou had ik al een dag vrij genomen zodat Liv kon uitrusten voor ze op het nieuwe kdv start en om achterstallig huishouden te doen, maar ben bang dat van het laatste weinig terecht gaat komen. Straks als het dametje weer sl;aapt maar even het hoognodige doen!
Lars was gisteravond erg onrustig, hij werd regelmatig wakker en even kort huilen en weer slapen, maar om 23.30u was hij echt flink aan het huilen (nou het was echt krijsen) hem er maar even uitgehaald, getroost, wat rond gelopen tot hij gekalmeerd was en even gelachen met hem. Toen teruggelegd, nog even protesteren en hij sliep redelijk snel weer gelukkig. En ook vannacht om 4.00u werd ie huilend wakker, speentje gegeven, nog even gehuild en ook toen ging ie weer slapen tot vanmorgen ca 7.30u. Heel vreemd, zo kennen we hem ook helemaal niet. We vermoeden dat het nog met de prikjes te maken heeft gehad of met het dagje bij oma, is toch anders dan thuis. Maar goed wij mogen niet klagen, er zijn er ook die hele nachten met de ukkies in de weer zijn. Vandaag is mijn moeder jarig en ik wilde Lars daar aankomende nacht eigenlijk laten slapen en hem dan morgenochtend weer ophalen, maar aangezien gisteravond en nacht onrustig was, doe ik dat toch maar niet, we nemen hem maar gewoon mee terug naar huis. Als er dan wat is dan is mama in de buurt, dat is toch beter dan oma, hoe lief ze ook voor hem is
@Cvm: balen dat jij je zo beroerd voelt, hopelijk gaat het snel beter.. Wel heel lekker dat Liv zo goed geslapen heeft @Niske: hoe is de nacht gegaan? @Mikaja: dikke knuffel Ow ja, ik kwam gister thuis, staat er een bos bloemen van man en zoon op tafel, lieverd ik hou van jou, je bent een supermama... lief he..
Jorietje, wauw, wat lief van ja man! Hier niets hoor...die vent van mij is niet romantisch aangelegd. Hier: Voel me alweer wat beter, lange leve pcm. Toch alweer aardig wat gedaan in huis. De box zou vandaag opgehaald worden, verkocht via mp, maar krijg net een mailtje dat ze toch maar geen intresse hebben. Lekker dan, alle zooi bij elkaar gezocht en nu zit ik er nog mee.Wil m graag bewaren voor de toekomst maar hij past niet door het luik van de zolder geen En hier in huis laten staan voor misschien wel3 jaar gaat me ook te ver.
CVM: fijn dat Liv zich beter voelt. Nu dus beterschap voor jou!Kan debox niet (deels) uit elkaar? Jorietje: tsja, soms is gewoon niet duidelijk wat er dwars zit. Hopelijk vannacht weer een goede nacht!
CVM: fijn dat Liv zich beter voelt. Nu dus beterschap voor jou!Kan debox niet (deels) uit elkaar? Jorietje: tsja, soms is gewoon niet duidelijk wat er dwars zit. Hopelijk vannacht weer een goede nacht!
Hey meiden, De erste boosheid is wel weer gezakt ondertussen. @man: die steekt een beetje zijn kop in het zand en wil het niet echt zien. Hij vind het heel erg dat z'n moeder zichzelf kapot aan het makn is en dan gaat de beschermmodus in en dat is een beetje afstand nemen bij hem. @hulp: ze heeft al meerdere keren hulp gehad en de laatste keer was in me zwangerschap. Heb der toen helemaal meebegeleid en overal mee naar toe gegaan. Maar nu gaat me man zijn tante der dus helpen en ik hoop echt dat het allemaal niet voor niks is en dat ze er nu echt voor gaat. Ben vrees het ergste. Maar goed blijven ademhalen en weer door maar denk ik. @nikske: hoe was je nacht? Beter nu of nog steeds drama? @jorientje: hoop dat Lars weer snel de oude is. Hier een (weer) zwaar hoestend en snotterend kind. @valentijnsdag: nee hier niks. Alleen een brief van de belastingdienst @cvm: gelukkig voelt Liv zich weer wat beter alleen nu jij nog. En wat balen van die box zeg. Heel irritant ook om het zo op het laatste moment te doen.
Hoi hoi, 2bg: Zware situatie zeg met je schoonmoeder! Sterkte... Helaas te vroeg gejuichd, hier een klein jengelend meisje met bijna 39 koorts, wil op 1 borde pap na om 11 uur niets meer eten/drinken en heeft net ook nog eens flink gespuugd, ongelovelijk wat er uit zo'n klein meisje kan komen! u ligt ze weer sinds 18 uur te slapen, hopen dat ze vanavond laat wel goed drinkt!!! Zelf ook helemaal niet lekker, echt zo'n griepgevoel, bah!
Mikija: Jeetje zou me ook de rambam schrikken zeg bah. cvm: arme liv. arm jij. Beterschap. voeding: zijn jullie al over naar voeding 3? Quinte heeft heel lang 180cc gegeten\gedronken. Maar sinds een week drinkt ze 210 maar zelfs daar heeft ze niet genoeg aan. Dus ga morgen maar nutrilon 3 halen denk ik.
Meiden de avonden zijn hier echt een groot drama! Naud huilt al sinds half7 en wil met geen mogelijkheid naar bed.. Sorry dus voor mijn afwezigheid!
@2bg.....wist niet hoe snel ik er uit de stoel moest trekken, wat ik zo in d'r mond zag eruit gelepeld met me vinger, en wat te drinken aangeboden.....pppffff
dat snap ik heb het gelukkig nog nooit echt meegemaakt alleen dat ze het zelf weer terug kon krijgen. @nikske: neem je tijd meis. Weet hoe het is een niet slapend kind. Dikke digikroel
meiden, ik maak me een beetje zorgen om Liv. Ze heeft al de laatste drie verschoningen een droge luier en heeft net maar 50 cc gedronken. Verder niets gegeten/gedronken sinds dat bordje pap die er helemaal uitkwam. Ze had net 38.8 (valt nog mee) en duidelijk keelpijn, dus maar een pcm gegeven en weer naar bedje. Ze hoest zich de pleuris, arm schatje. Als ze vannacht/morgenochtend niet wil drinken bel ik meteen de huisarts!
Nikske... dikke knuf hoor!!!! Hoop dat de nacht toch nog goed gaat.... Mikija.... hier gelukkig nog nooit gehad, altijd zelf weer kunnen redden... maar blijf het een vies gezicht vinden hoor.... Hier toestraks de kolder in de kop gehad en mijn trouwjurk weer aangetrokken. sem wilde mama graag als prinses zien... Nou hij past nog perfect hoor.... Jarenlang kwam ik er niet in maar omdat ik giga ben afgevallen (helaas) dus weer wel... als gegoten... Foto zie facebook!!!!!..... verder beterschap voor de zieke mamas en kids.... hier alleen een hoestend ottertje dat weigert zijn sjaal om te doen, tja dan moet je het zelf weten he..... Ik nog 3,5 uur werken en dan heerlijk weekje vrij!!!!!
cvm wat geef je te drinken? gewoon water of "warme" voeding?? misschien dat de voeding te warm is voor haar keeltje??? Beterschap!!!!