hoi hoi, nou de buisjes zitten erin...Liv ging vrij rustig de narcose in maar kwam er heel overstuur weer uit. Was ook niet te kalmeren. Uiteindelijk heeft ze pcm gehad omdat ze heel erg naar dr oortje greep, waarschijnlijk had ze dus pijn. Toen we eenmaal het ziekenhuis uitliepen werd ze wel rustig en thuis ging ze meteen naar bed. Veel geslapen vandaag, meisjelief moest echt haar roes uitslapen. Nu is ze weer helemaal vrolijk, wel stinken haar oortjes enorm, wel duidelijk dat er flink wat vocht heeft gezeten. Ben benieuwd hoe het zo met slapen gaat, of ze nog last krijgt van nachtmerries enz... Demaco: Aiii zou maar zo een voorbode van waterpokken kunnen zijn...Waardeloos, solliciteren in deze tijden! Winkels: In de buggy of het karretje, anders blijf ik alles afpakken haha. Vraagje: Ik heb een mailtje van de plaatsing van het kdv gehad (tevens mijn werkgever dus). Liv moet per 1-10 over naar een verticale groep omdat de baby/dreumesgroep waar ze nu sinds februari zit op de woensdag gaat sluiten ivm kindaantallen. Ze gaat overigens drie dagen, behalve de woensdag ook op dinsdag en donderdag. Ik hoorde dit dus middels een mailtje, geen bericht gehad van de leidsters zelf oid en in de mail werd het ook echt medegedeeld als zijnde een feit, ik als ouder heb hierin niets in te brengen. Nu wil ik absoluut niet dat Liv op die verticale groep komt, ze zou tot haar tweede op deze groep blijven en daarna naar de peutergroep gaan. Ik ken de leidsters op die groep en ik vertrouw hen niet met mijn kind. Daarnaast heb ik bewust gekozen voor horizontale groepen en sta ik niet achter het idee van 0-4jaar verticale groepen. Ik heb geprobeert mijn werkdagen te veranderen zodat ze niet meer op woensdag naar het kdv hoeft maar dit mag niet van P&O. Nu heb ik dus geen andere keus dan akkoord te gaan....aldus het kdv en mijn werkgever. Ik heb gevraagd als ouder waar ik een klachtenformulier kan krijgen, ik mag dan wel werknemer zijn maar als ouder breng ik mijn grootste bezit weg en daarnaast betaal ik elke maand het volle pond. Ik ben ouder en wens ook zo behandelt te worden... Nou is het zo dat er geen klachtenformulier bestaat, ik moest maar een mailtje sturen naar het vestigingshoofd. Maarja dat is mijn eigen baas, heeft dus weinig zin...Zit er nu sterk aan te denken om mijn ongenoegen te uiten bij de oudercommissie, maar hierbij mijn dillema...De oc weet natuurlijk dat ik zelf leidster ben binnen de stichting en ik als werknemer val dus mijn bedrijf af. Maar ik wil gewoon niet zo behandelt worden als het om mijn kind gaat!!!! Wat zouden jullie doen? (Sorry voor het onsamenhangende hoor haha)
Robin is vandaag naar de kapper geweest (bij kapster thuis). Ik had een boekje meegenomen om hem af te leiden en het is supergoed gegaan! Hij ging rustig het boekje lezen en vond het helemaal niet erg dat iemand aan zn haar prutste. Ze heeft dus uitgebreid zn haartjes kunnen knippen en het is heel mooi geworden. Ziet er strak uit En dat voor maar EUR 4,00, superdeal wat mij betreft
Cvm: wat zielig dat liv ontroostbaar was in eerste instantie.. Ik ben zelf een aantal keer onder narcose geweest en zelfs ik vond het soms "eng" om bij te komen, dus laat staan zo'n klein meisje.. Gelukkig heeft ze daarna vooral geslapen, dat doet goed! Hoe gaat het met jou zelf, dood moe van alle emoties? Mini: wat goed van robin Boekjes/puzzeltjes: meiden ik lees hier regelmatig dat jullie kindjes in boekjes lezen en in andere topics lees ik zelfs dat kindjes van 1,5jaar puzzeltjes maken.. Naud heeft hier dus echt geen geduld voor, hij wil alleen maar rennen, stoeien, klimmen en buiten spelen.. Hoe kan ik ook de rustigere activiteiten stimuleren??
CVM... lastig. Een oudercommissie moet natuurlijk ook naar de leiding toestappen als zij met zoiets benaderd worden. Ik zou zelf in dit geval meteen naar het hoofdkantoor mailen/bellen of langsgaan. Dat hogerhand het maar oplost. Tenminste als een ouder naar mij toe komt met dit dilemma (ik ben voorzitster van oudercommissie) zou ik idd zelf eerst een gesprek aanvragen met de vestigingshoofd, maar als ik hoor dat dit eigenlijk geen succeseffect heeft zou ik zelf de ouders adviseren een brief/telefoontje/mail naar de directeur van de stichting te laten gaan. En dan zelf natuurlijk ook een mail sturen met deze mededeling!!!! Sem heeft zelf altijd in een verticale groep gezeten en ik vond het super!!!. Hij is ingestroomd met 9 maanden en gezeten tot 4 jaar. Nooit problemen gehad met omverlopen of weet ik veel wat. de leidsters stoten je denk ik meer voor de borst of niet? weet niet of je hier iets aan hebt ....
cvm... hopelijk heeft ze geen nachtmerries vd narcose..... nikske.... leg wel eens een puzzel voor haar neus maar op de grond gooien vd stukjes is hier ook favoriet hoor..... Minime... toppie kappersdeal zeg!!!! Hier weer geergerd over de bemoeienissen van andere mensen. Mind your own f***ing business zeg.*sorry*
@CVM: Fijn dat het achter de rug is. Wel naar om je kindje zo overstuur te zien! Je hebt haar vast lekker verwend vandaag! @Nikske: Ik lees inderdaad regelmatig een boekje met Robin. Hij heeft een boekje van Dikkie dik, maar verder vooral boekjes met plaatjes en woordjes die ik hem probeer te leren. Hij houdt zn aandacht er ook niet langer dan een paar minuten bij hoor, maar hij vindt het wel leuk. Puzzeltjes (vormenstoof) probeer ik ook weleens maar als het stukje niet door de opening past, tilt hij gewoon de deksel op. Beetje vals spelen dus. Hij raakt dan ook best snel gefrusteerd als het niet lukt. Robin is ook meer van het rondlopen, klimmen, stoeien, zandbak etc. Maar ik denk dat dat ook jongens-eigen is @Luckey: Ik snap je irritaties. Sommige mensen hebben blijkbaar niet zo'n interessant leven als jij
@Cvm, fijn dat het achter de rug is. Wat naar dat ze ontroostbaar was. Ik weet precies hoe je je voelde. Verschrikkelijk is dat he. Gaat door merg en been. Maar gelukkig het is achter de rug. Betreft de opvang.. Tja, ik zou niet weten wat je zou kunnen doen in jouw situatie, zonder dat het ongemakkelijk gaat worden. @MiniMe, wat leuk dat Vince naar de kapper is geweest en het zo goed ging! En wat goedkoop zeg! Ik heb gewoon 16 euro betaald voor Vince. Vandaar dat ik dit weekend weer de tondeuze erover heb gehaald. @Luckey, lekker laten bemoeien. Ze vinden je blijkbaar wel intressant dan he. Pure jaloezie Hier rustig avondje. Rebecca is thuis niet ziek geweest. Wel snel huilerig en zo is Vince ook. Vince had wel wat vage rode vlekjes op zijn lichaampje sinds eind van de dag. Er heersen enorm veel waterpokken op het kdv dus ff kijken hoe hij morgen uit bed komt. Morgen dagje met de kids thuis. Rebecca gaat smiddags naar mijn moeder en ik dan denk ik ff boodschappen doen met Vince. Verder weinig plannen.
@Demaco: 16 euro?!? Belachelijk toch! Ik blijf bij deze kapster en ik ga er volgende keer zelf ook naar toe. Manlief is vanavond ook geknipt, voor maar 8,50! Die kapster werkt overdag bij een salon hier in de stad (luxe zaak) dus ze weet goed wat ze doet. Voor vrouwen vraagt ze geloof ik 11/12 euro ofzo. Robin heeft ook een paar weken geleden de waterpokken gehad. Viel echt reuze mee, hij heeft er helemaal geen last van gehad. Nu ben ik wel bang dat hij het nog een keertje krijgt, omdat het nu zo minimaal was. Maar goed, dat zien we dan wel weer. hopelijk valt het bij jouw kids ook mee.
Net terug van feest van AfroJack & Friends Was echt super!! Nu snel slapen... Jes zal wel weer vroeg wakker zijn! *knuffel voor LIV!
** jaloers !! ** Naud is ook echt gek op afrojack haha.. als ik die muziek thuis heb opstaan gaat meteen zijn vingertje omhoog en dansen
Pff had ik het vorige week nog over bezuinigen.. Nou hebben we in de maand sept: * 2 bruiloften * 5 verjaardagen * 2 doopfeesten * jaarlijkse broer-zus dag naar movie park En dan nu ook nog die auto repartie.. Hoe raak je blut ?! Pfff
Ja pfff zo gaat t wel erg snel!! Gewoon leuk klein kado kopen voor verjaardagen. Is ook leuk!! En hoeft niet duur te zijn...
Ja maar wat FB?? Ik ben echt niet orgineel en creatief.. Dus misschien kunnen jullie me helpen: "kom maar op met goedkope leuke cadeau tips!"
flesje drank, pakketje douchegel ed, bon van kadopagina.nl, erg leuk en betaalbaar! dvd, boek, setje voor hand/voet verzorging, iets leuks voor in huis qua kaarsen enzo, mooie plant voor buiten.... hier geven wij voor verjaardagen v volwassenen max 20 euro en kinderen in de familie max 15 euro...kids v vrienden max 10 euro... wat voor bedragen houden jullie aan?
Cvm: als we 1 of 2 feestjes die maand hebben kijk ik niet zo zeer naar bedrag.. Maar 9 cadeau's is wat veel * bruiloft 25eur, dus dat is al 50 totaal * dan mogen die andere 7 cadeau's toch echt maar 7,50 kosten (hooguit 10eur) anders redden we het echt niet
Action en daar een leuk pakketje samen stellen. Leuke badschuim/douchegel met puf erbij... Leuk folietje eromheen en klaar. Of een leuke kandelaar met kaarsjes erin... Oh je kunt er voor 7,50 echt iets gaafs kopen hoor!!!!! Voor kids koop je een koffertje daar en doe je knutselspulletjes in. Voor de allerkleinsten heb je er ook leuk speelgoed hoor..... Leuk boekje erbij en klaar.... Hier houden we gemiddeld 15 euro aan voor verjaardagen zowel volwassenen als kids. Doopfeest/bruiloft is 25 en echte naaste familie of hele goede vrienden 50 euro.... Ik neem me altijd voor om geld hiervoor apart te leggen maar komt er nooit van. Wat ook een tip is, verschillende mensen om mij heen kopen gedurende het jaar (bij aanbiedingen bv) verschillen kinderspulletjes (teken/knutselspullen, autos, prinsessen ed) en doet dit in een bak. Bij verjaardag of zo grabbelt ze zich in haa verzameldoos altijd wel leuks bij elkaar. Omdat je het koopt op momenten dat je het wat "breder" hebt, valt het niet zo zwaar.....
@Nikske, Kijk eens bij de Action idd, Xenos en dat soort winkels. Voor kinderen kan je ook erg goed terecht bij de zeeman/wibra. Een stickervel is echt niet slechter van hun dan een andere winkel en als je dan wat stickervellen/knutsespullen/kleurboeken of wat dan ook doorneust kan je een leuk pakketje samenstellen voor bijna geen geld. Voor alle leeftijdscatagorieen wel wat. Ik hou hier altijd 10 euro pp aan ongeacht wat er is (weinig vrienden dus nooit bruiloften enzo). Laatst voor mijn zus wel verdubbeld naar 20, maar normaal doe ik dat niet. Kan gewoon niet.
Kado's: Ik haal vaak in de aanbieding, deo, douchegel, zeep, enzo. Bijv 3 voor 5 euro. Gooi ik allemaal in een mand, en als ik een verjaardag heb doe ik van alles en nog wat in een leuk mandje met doorzihtig folie en leuk strikje, klaar! En vaak heb ik dan een heel groot pakket a15 euro, wat normaal 25 a 30 is zeg maar... Action, hele leuke dingen voor in huis bijv. Aankomend weekend verjaardag: heb ik een super leuke thee-doos gekocht bij xenos, theezakjes erin, een thee glas met chocola erin. En leuk pakketje van maken
zo heb ik straks een megapakket voor een 13 jarige.....bija alles is uit de uitverkoop, pak het bij elkaar in met folie...hoppa!!