April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Nikske... ook bij AB of ga je bij DelaHaye. (geleen, schijnt ook hele mooie fotos te maken)

Hier ook geen andere keuze dan te laten maken. Auto is nodig voor werk en 1 auto is gezien de afstanden echt geen optie.
    Spaarrekening is wel aardig leeg nu....

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Luckey: normaal gaan we altijd naar AB, maar vind 19 euro per foto nogal prijzig aangezien ik nooit een keus kan maken en dus de hele serie koop :) nu gaan we voor het eerst naar jose goossens in stein, daar betaal je maar 1,75 per foto!!!

Jose Goossens - Fotografie Jose

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Luckey: Supermooie foto! Wij moeten eigenlijk ook nog eens een mooie foto van ons 3-en laten maken, hebben we ook niet....

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Luckey: mooie foto!! En wat is A. al weer groot zeg!
    En wat is S een leuk ventje!
    En je man had ik echt heel anders voorgesteld, hihi grappig he!
    Lijkt me een hele lieve, relaxe man!

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Neeeee ben zo moe :( naud dacht om 3.39uur dat het ochtend was dus die was opeens klaar wakker en niet in slaap te krijgen, 4.30uur viel hij eindelijk in slaap.. 6.00uur wekker van vriend en 6.30uur mijn eigen wekker *gaaaaaap*

Goodmorning ladies

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    FB... grappig....
    de meeste schrikken toch wel een beetje in de eerste instantie als ze Michael zien. Grote man, tattoos (best veel) en dan die gezichtsbeharing whahahahaha.
    Maar idd hij is echt een hele lieve man, vraag me af hoe hij het met mij uithoudt al 18 jaar LOL.....

Fotos'.... Anete Martens in Swalmen maakt ook super super super mooie fotos.
    1 uur lang schiet ze er op los en je betaalt 70 euro. Voor 5 euro kun je de dvd met fotos laten opsturen en kun je thuis zelf na bestellen.... Wij hebben dat toen voor Alina eens gedaan met ons 3 tjes en geloof dat we 168 fotos hadden haha...
    Tja ga dan maar eens kiezen.....
    AB hadden we nu via de parkstaddeal: 3 fotos voor 19 euro.....

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Luckey, leuke foto zeg!

Afgelopen week stond bij de Jumbo weer de Poses Fotograaf en hebben we foto's van Lars laten maken. Ze vroeg of wij er zelf ook bij wilden en dat hebben we deze keer maar wel gedaan. Volgende week kunnen we de gratis foto (+ evt meerdere foto's tegen betaling) ophalen, ben benieuwd naar het resultaat :D

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier: net bij HA geweest.
    Mn bloeddruk, hartslag en hart waren goed!
    Moet nu bloed laten prikken en worden er wat dingen getest.
    Even wachten wat hier uit komt...
    Maar ze denken aan paniek-hyperventilatie aanvalllen :(

9. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hmz sterkte ermee en beterschap!

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Luckey: ow dan ga ik die naam eens onthouden.. Swalen, waar ligt dat ook alweer? :)

Jorietje: leuk zo samen op de foto! Naud is tijdje geleden bij de c1000 (profi portret) op de foto geweest maar mochten ouders er helaas niet bij.. Toen heb ik ook de hele serie incl groot canvas voor boven de bank gekocht :) hihi

Fb: benieuwd wat uit het bloed komt!! Maar waardoor zou je de paniekaanvallen hebben dan?

11. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Fb... dacht dat het juist wel goed met je ging de laatste tijd... vanwaar dan de paniek-hyperventilatie aanvallen???
    Zo heb ik de laatste tijd geregeld steken bij het hart. diep inademen is er dan niet echt bij... Duurt maar even en dan is het weer weg.... (ben er nog niet vor bij huisarts geweest).
    Psych is nog maar 2x en dan leek het hem wel goed zo... gewoon wat opfrisconsulten als ik die nodig had....

Swalmen... kant van Roermond op... Voor mij ongeveer 45 minuten rijden... (vandaar dat we hadden laten opsturen haha).
    maar vond het heel fijn daar, wil nog wel eens terug.....

12. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Aanvallen: Heb ook geen idee waar dit vandaan komt?
    Misschien toch weer te druk de laatste tijd?
    Snap er ook niks van, want voel me gewoon goed!
    En geen stress ofzo...
    Ja af en toe, maar dat heeft iedereen wel eens!?
    Maar gister kreeg ik die "aanval" onder t winkelen.
    Kan toch niet van stress komen?
    Misschien stress omdat ik weer op tijd op mn werk moest zijn?

Eerst maar eve bloeduitslagen afwachten en wat dingen uitsluiten.
    Ik heb dit ook gehad aan t einde van mn zwangerschap.
    Dat was ook de rede van inleiden!

13. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #3113 titania, 27 aug 2012
    Laatst bewerkt: 27 aug 2012
    @ Luckey, ik vind de foto's echt geweldig,ook die op fb echt te lief! Mooi gezinnetje heb je! en Alina is echt super fotogeniek, ze kijkt ook recht in de lens..zo schattig!
    Voel jij je er goed bij dat je nog twee sessies hebt? Gaat het beter met je nu?

@ fb, Ik ben benieuwd of er wat uit de bloedtest komt. Je hebt iig wel best veel verschilldende klachten, zoals vermoeidheid en rugpijn.. kan ook door wat anders veroorzaakt worden. Ik hoop iig
    van harte dat het niet paniekaanvallen zijn. Wat dat betreft is het makkelijker iets te hebben waar je een pilletje tegen kan slikken.. paniekaanvallen kunnen echt heftig zijn en moeilijk om vanaf te komen. Iig sterkte en hopelijk heb je snel duidelijkheid!

@ Nikske, ahhh pittige nacht! Sterkte met de vermoeidheid nog.. hier ook rampzalige nacht en uiteindelijk K bij ons in bed genomen, maar 6:30 was hij toch echt wel wakker.
    Balen dat het allemaal niet meezit met de auto en alle cadeaus er nog bij, hopelijk vallen de kosten voor de auto mee!!

Krystian is al een dag of twee echt uit z'n doen, heel huilerig..steeds komen knuffelen, echt troost nodig. Ik vermoed dat het de snijtanden zijn, want hij huilt soms ook tijdens het eten en doet ook veel zijn vingers in z'n mond. Het is echt zoooo zielig!

Verder ben ik echt bezig om heel veel structuur in mijn leven in te brengen. Ik blijf iig het komende half jaar nog thuis, maar ik wil wel activiteiten hebben voor zowel K als mezelf.. zo gaan we maandag naar een speelinloop(kids tussen 0-4, spelen, liedjes zingen, knutseltje..echt een kdv achtige sfeer), dinsdag hele middag speeltuin/kinderboederij,woensdag nar Amsterdam en daar afspreken vriendin die op een leeftijdsgenootje van K past..ook leuke dingen doen(er is daar altijd zoo veel te doen, veel leuker dan in Utrecht), donderdag dreumes dans, vrijdag muziek.. dan is de week weer om. De activiteiten zijn vaak maar 1,5/2,5 uur ofzo maar ik denk dat dat wel genoeg is.. verder vind ik het belangrijk om hem ook te leren laag drempelige sociale georganiseerde activiteteiten te doen.. Hij is uit zich zelf best sociaal en het verbaaasd me elke keer dat hij het zo goed doet met andere kindjes.. speeltjes delen, lachen en "spelen" etc. zonder dat hij een dag naar het kdv is geweest..ik denk dat hij het echt allemaal leuk gaat vinden, zo niet dan pas ik het schema nog wel aan. Wel heeft hij nog steeds echt last van verlatingsangst. Buitenshuis kan ik vaak niet eens even weg naar de wc, ook al blijft hij bij bekenden is het echt drama.. soms in huis als we alleen zijn ook, naar de wc of naar boven is metteen dikke tranen, zelfs als ik het van tevoren aankondig. In het weekend is het erger nog met papa dan met mij..
    Hebben julle kindjes ook nog last van verlatingsangst??

Als er een plek vrij komt gaat hij vanaf april gaat hij twee ochtenden naar de peuterspeelzaal. Voor mezelf heb ik echt structuur in het huishouden en activiteiten voor mezelf nodig.. ik ben nog bezig om dingen echt op papier te zetten en een weekplanning te maken anders merk ik dat ik heel onrustig wordt en uiteindelijk niets gedaan krijg zoals ik het wil en dan alleen maar loop te balen van mezelf.

14. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Mooie foto’s luckey! :D

FB, kun je jezelf hierin vinden? Als je geen idee hebt waar dit vandaan komt, komt het misschien uit je onderbewustzijn… of tis gewoonweg heel iets anders! Succes

Hier alles oké buik groeit niet normaal!! Morgen mag ik weer spieken :D

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Foeske... 17 weken alweer zeg... ik kan me herinneren dat bij mij de tijd echt voorbij kroop (zeker met die misselijkheid erbij) maar toch vliegt hij ook weer om he..... Kan me niet voorstellen ooit zwanger geweest te zijn en ik was het toch echt 2,5x.....

Fotos... thanx... alina is idd op momenten een modepopje haha. Maar hebben even moeten hoddelen voor die eeuwige duim uit de mond te krijgen...

Ik... ja het gaat wel beter dan half jaar geleden maar ben er nog niet. Mis echt de zelfdiscipline om iets te doen.
    * ben al 2 weken niet naar sportschool geweest, was deels ook te warm maar toch
    * moet administratie van 2 jaar nog wegwerken en oude papieren vernietigen.... erger me er mateloos aan maar doe er ook niks mee....
    * moet eigenlijk echt eens een schema maken voor huishoudelijke taken maar ook dat komt er maar niet van.
    En zo zijn er wel meer dingen waar ik me (niet altijd) gruwelijk aan erger maar eigenlijk ook niks aan doe om het te verhelpen.
    Weet ook niet goed hoe een psych me daarbij kan helpen....
    Misschien toch die cursus mindfulness doen... oktober begint er weer eentje hier...

16. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    en titania... drukke weken zeg....
    ook al zijn het maar elke dag een paar uurtjes, toch ben je elke dag op pad.... Zou niet weten of zoiets hierook is en indien ja, wanneer ik er naar toe zou moeten.
    Eigenlijk doen we in de weekenden veel te weinig met de kids (boswandeling, dierentuin, speeltuin oid)... en daar voel ik me geregeld ook wel rot om....

17. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #3117 titania, 27 aug 2012
    Laatst bewerkt: 27 aug 2012
    Alleen even kort ego... K is mega chagerijnig ut bed gekomen en wil alleen maar knuffelen en niet los. Hij voelde iets warmpjes en heb ik m maar getempt.; 39,8!!!! Het gaat bij hem altijd zo snel. Ik was er nooit zo van, maar sinds de koortsstuip/ flauwvallen een paar maanden terug wil ik maar liever preventief wat geven.. dus gelijk paracetamol zetpil gegeven, hopelijk zakt het snel. Arme lieverd..hij ligt nu met zn koppie op mijn schoot Nijntje te kijken.. Ik had al gehoord dat de snij tanden het ergste leed kunnen veroorzaken! Ik wou dan ik het van m kon overnemen :(:(

18. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Titania, hier zeggen de artsen vanaf 38,6 zetpil geven. Zelf doe ik dit vanaf die temp als er daadwerkelijk vervelend gedrag plaats vind (niet lekker voelen of pijn, dus dan zeuren). Beterschap! Wel goed dat je op die manier structuur gaat aanbrengen. Die verlatingsangst herken ik niet. Wel heeft Vince het bij het kinderdagverblijf de laatste tijd weer, maar dat is ook zo weer over.

@Luckey, fijn dat het in ieder geval al beter gaat. Hier dezelfde problemen. Doe te weinig met ze in het weekend en ik moet echt een dagschema maken maar ik stel het vaak uit.

@Foeske, jeeeh wat gaat de tijd hard zeg! Veel plezier met spieken!

@FB, pff heftig! Paniekaanvallen kunnen ook zomaar voorkomen als je ze eenmaal hebt gehad. Bij de kleinste dingen. Ik ben erg benieuwd wat er uit de testen komt.

Hier vandaag Rebecca voor de 2e keer de oogtest moeten doen. De 1e keer kwam ze een rij tekort. Dit keer weer, maar nu kreeg ze een kaartje in haar hand waar ze de plaatjes op kon aanwijzen als ze ze herkende en dat deed ze vloeiend. Kwestie van faalangst dus denk ik. Als ze iets niet 100% zeker weet geeft ze geen antwoord. Herkenbaar want dat heb ik ook.

Verder een sollicitatiegesprek gehad vandaag. Bij een 100% biologische slager. De ene week 2 donderdag en vrijdag en de andere week donderdag, vrijdag en zaterdag. Gem 20 uur per week dus. Wel wat weinig, maar wel echt vast. Welliswaar eerst een half jaar, maar het is wel de bedoeling dat je vast in het team komt. Dat zie je tegenwoordig niet zoveel meer! Ik vond het een positief gesprek! Die man leek mij ook erg positief en vroeg of ik donderdag een dagje mee zou willen lopen. Ik ben er superblij mee en hoop van harte dat dat wat gaat worden. Dan blijf ik wel aanvullend een uitkering houden, maar liever dat dan dat ik in onzekerheid blijf.

@Iedereen die ik vergeet sorry!

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik hoop dat ik niets ga vergeten :)

Verlatingsangst: naud heeft dat ook, alles en altijd is het "mama mama mama", als ik naar de wc moet staat hij gewoon voor de wc deur te wachten want hij wil echt niet te ver bij me uit de buurt.. Ik probeer er zelf niet steeds aan toe te geven want dan wil hij straks helemaal niet meer naar iemand anders

Weekschema: ik heb op vaste dagen bepaalde taken voor mezelf en probeer me daar zoveel mogelijk aan te houden! Zal dalijk mijn weekschema eens plaatsen..

Foeske: je bent alweer bijna op de helft! Soms mis ik het zwanger zijn echt.. Heerlijk zo'n wondertje in je buik..

Weekenden: vriendlief werkt om het weekend, en in zijn vrije weekenden gaan we er altijd op uit: fietsen, boswandeling, dierenpark, binnenspeeltuin.. In zijn werkweekenden ga ik er ook altijd op uit met naud maar dan is het meestal naar de stad ofzo..

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Titania: beterschap voor de kleine man!

Demaco: spannend.. Hoop dat het sollicitatiegesprek goed uitpakt :)

Deel Deze Pagina