April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Ik weet het even niet meer. Sinds 17 uur niets meer gedronken, ook theelepeltjes weigert ze! Wel rond die tijd een half boterhammetje op die erin bleef, maar net spuugde ze weer behoorlijk wat helder vocht. Ze is overduidelijk misselijk en heeft last van haar maag, die trekt echt samen. Maar ze blijft wel alert dus naar de hap heeft ook geen zin, als je kind ook maar enig teken van levendigheid vertoont sturen ze je weg.

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Als je twijfelt! Gewoon bellen!
    Als ze tegen uitdroging aanzitten gaan ze echt geen risico nemen!

Meid ik weet precies hoe je je voelt.
    Jesley had dit een aantal weken geleden!
    Ors wilde hij op ten duur ook niet meer!
    Sterkte! X

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Bellen meis!!! ze moet toch vocht binnen krijgen!!!!!!

4. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ik zou ook gewoon bellen!!

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    CVM: met kleintjes en uitdroging zijn ze meestal heel erg voorzichtig! Gaat veel sneller dan bij volwassenen. Bellen dus als het je niet lekker zit.

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden

Ik ga proberen vanaf hier weer in te springen, anders mis ik echt veeeeel te veel!!

CVM: Ik zou gewoon bellen hoor als jij je er niet lekker bij voelt.. Zou zelf geen risico nemen..

Sorry de rest niet bijgelezen, sprong van Naud lijkt echt met het uur erger te worden :(
    Als ik niet in de buurt ben dan is er niets aan de hand, maar zodra hij mij ziet klampt hij zich vast en laat niet meer los! Schreeuwt alles bij elkaar als ik mijn kont keer en raakt helemaal in paniek als ik hem in bedje leg.. Geen gezellige boel dus hier!!
    Hij is nu bij mijn moeder logeren omdat ik hem morgenvroeg anders al om 7.15 moest brengen en zo kan ik ook even een nachtje doorslapen :) :) :)

Filmpje van zijn lopen:
    Aanmelden | Facebook
    (hoop dat jullie het kunnen zien!)

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nikske: ik merk wel dat Jesley er ook een beetje last van heeft de laatste week!
    Alleen niet zo erg als Naud hoor.
    Ook erg plakken aan mij, mag niet uit zijn buurt.
    Ook huilen met naar bed gaan, maar van de week was ik het zat,
    En heb ik m laten huilen. Is heel moeilijk,mar na 20 min was het klaar er gaf hij het op.
    Paar avonden achter elkaar volgehouden, en nu gaat hij zonderr huilen zijn bed in.

Wel zette k de babyfoon zacht en ging ik iets doen.
    Keuken, vaatwasser opruimen enzo!
    Anders word ik gek en lukt me het niet hoor

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hier werd Naud afgelopen nacht om 1.00uur krijsend wakker en was niet stil te krijgen, heb hem bij me in bed gepakt en vanochtend werd hij in dezelfde houding tegen me aangeklampt wakker..
    Hij lijkt gewoon echt bang te zijn dat ik wegga!!

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ach zielig he! Je weet soms niet wat je er mee moet he!
    Slaap lekker vanacht!

Jesley word nu ook gillend wakker:(
    Hopelijk word hy stil ...

10. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Nikske.... wat goed van naud zeg!!!!!!

Cvm... hoe is het nu met Liv (en jou) ????

11. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    nikske....heb me bij jou aangemeld op fb

12. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Nikske, superknap zeg! Stertke met de sprong.

@Cvm, hier helaas andere ervaringen. Mijn dochter zat tegen uitdrogen aan. Er werd letterlijk gezegd, normaal zouden we haar opnemen, maar ze is nog zo alert. Dus naar huis gestuurd met een spuitje om het zo te proberen. Toen was ze net zo oud als onze kindjes nu. Maar goed, volgens mij is de HAP hier gewoon zwaar waardeloos.

@All, sorry ben erg druk dus niet echt bijgelezen *schaam*.

Vandaag intakegesprek bij het werk. Ook heb ik besloten niet die opleiding te doen. Via het re-integratieproject helpen ze je ook aan het werk. Door de depressie kan ik denk ik die ene vrije dag beter gebruiken voor mezelf en huishouden om zo het weekend helemaal voor de kids te houden. Ook omdat ik Vince natuurlijk om het weekend ook al niet zie.

13. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hoi meiden,

even ego, als het beter gaat met Liv reageer ik weer hoor.

Sinds gisteren 17 uur niets willen drinken. Om 23 uur 40 graden koors. Om 0400 70cc sterk verdunde melk binnengehouden, om 0700 niets willen drinken. Net uit bed om 0800 een hele droge luiers sinds gisteravond 19 uur. Om 0830 80 cc roosvicee op en tot nu toe binnengehouden. Over een kwartier weer naar de huisarts. Ben er niet gerust op.

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gelukkig gaat het drinken de goeie kant op!!
    Dat is positief!
    Suc6 bij huisarts!

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Demaco: ik zou die ene dag ook zekerr voor jezelf en de kinderen houden! Word anders teveel van t goeie denk ik!
    Suc6 met je gesprek zo, en gelukkig heb je oppas weten te regelen:)

Hier: drama nacht! Alleen maar gillen en krijsen, zodra wij in de buurt waren was alles goed.
    Nog een tijd bij ons in bed gelegen, maar ging niet slapen.
    Terug gelegd in bed rond half3, en even laten gillen.
    Want er was niks aan de hand, en toen is hij in slaap gevallen tot 8.30 uur! Gelukkig!
    Vriend moest er 5u weeer uit om te werken,dus kort nachtje.
    Jesley gaat zo nog even terug naar bed, en ik dan ook even ;) hihi

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Demaco: zou idd die dag voor jezelf houden....

Nikske: bravo Naud!!! Wel balen dat Naud zo onrtustig is. Meestal zijn ze dat voordat z eiets nieuws kunnen dus hij zal hierna wrs nog meer kunnen!

FB: ook al een onrsutige Jesley! Zeker kort nachtje voor je vriend...hoop dat de rust snel terugkeert...Als Guus wel een swakker is snachts en heb alles gedaan, schone luier etc en blijft hij dan nog krijsen dan laat ik hem ook gewoon gillen en ze vallen meestal wel weer in slaap hahahaha.

CVM: sterkte. Goed dat je naar de HA gaat!

Hier lekker geslapen. Kids waren rond 8 uur wakker., Heb even lekker rustig aan gedaan vanmorgen (normaal brengt mijn man de kids weg). Heb ze rodn 9.15 uur bij de oppasmama gebracht en ben nu aan het werk. Fee vraagt wel steeds wanneer papa en JP weer thuis komen, maar verder vindt ze het wel prima zo met mij en Guus. Wel lekker rustig zo alleen met 2 kids hahahaha Jp belde gisterenavond en had allemaal verhalen over zijn avonturen bij Oma hahahaha.

17. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Liv is licht uitgedroogd en krijgt tot 15 uur de kans om meer te gaan drinken en weer te gaan plassen (Nu al 16 uur niet geplast). Als ze dat niet gaat doen moeten we naar het ziekenhuis :(

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    CVM: boehoe, sterkte...hoop dat ze nu het drinken doorzet...

19. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    CVM... dikke knuf hoor... hoop dat ze gaat drinken/plassen....

hier... krijgen die weekend (nou ja tot morgen) mijn schoonzusjes/broer op bezoek dus ik moet eigenlijk nog even door het huis flitsen en opruimen....

Nikske... lukt het nog allemaal met dat ladyfly gebeuren????

Demaco... zou ook die ene dag voor jezelf houden hoor anders ren je jezelf echt voorbij.

Tobi... heb een maxi cosi tobi op de kop kunnen tikken. Manlief haalt hem straks op of we maken er een dag uitstapje van as maandag. Het is in bovenlimburg dus 45 minuutjes rijden toch wel.... hopelijk rijden we niet voor niks en is hij zoals op de foto.... ME IS HAPPY!!!!

20. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Ze heeft wat gedronken!!! 70cc ORS en een half gekookt appeltje met 20cc water opgelepeld. Ook geplast, ik ben de luiers maar gaan wegen om het bij te houden, 1x 79 gram geplast en 1x 60 gram. Beter dan niets....Nu hopen dat het doorzet want wil haar liever niet zo'n ziekenhuisavontuur aan doen!

Deel Deze Pagina