Jorietje... topventje zeg!!! Leuke fotos'... Waterpokken/KDV... wat ben ik blij met ons kdv zeg. Hier mogen ze nl gewoon komen met de waterpokken (tenzij ze er echt ziek van zijn). Als de waterpokken komen is de grootste gevaar toch al geschied haha... Tijd terug had bijna elk kind daar de waterpokken (allemaal tegelijk) en maar 1 of 2 niet (waaronder alina)
Waterpokken: het is al besmettelijk als je nog niet eens bultjes ziet, dus het is onzin dat kids met bultjes niet naar kdv/school mogen.. Ik ben echt eens benieuwd wanneer naud ze krijgt!!
@Waterpokken, hier mogen ze dus niet komen als er blaasjes in het gezicht en op de handen zitten. Het vocht wat erin zit is natuurlijk ook mega besmettelijk. Maar ja.. ergens vind ik het ook niet erg. Had niet echt behoefte aan het werk (veel schijnheilig gedoe op dit moment) en ik heb gelukkig ook nog geen echte baan he. Bij een echte baan zou ik niet zo makkelijk zijn. @Schoenen, ik heb een maand of 2 geleden nikes gekocht voor Vince die ruimte over hadden en nu zijn ze echt te klein. Heb gelijk 2 paar besteld maat 21 en 22. Heb ik wat achter de hand liggen voor als het weer zo snel gaat.
kdv mag hier wel, school mag hier niet...... maar ja sem heeft ze gehad en Alina nog niet... ben benieuwd wanneer zij ze krijgt.... werk.... baal nog steeds want mijn maandagen blijven leeg. 9.15 uur per week werken is toch echt te weinig maar heb al 4x gemaild/gebeld.....
@Waterpokken: Robin mocht gewoon naar het KDV. Als je de bultjes ziet is het inderdaad toch al te laat. @Schoenen: Robin heeft nu maat 20. Hij heeft nu sandaaltjes, witte schoentjes en Adidasjes. Die Adidasjes vallen groot uit, dus die kan hij nog wel een tijdje aan. Voor de winter heb ik al bruine schoentjes ook maat 20, en die vallen ook groot uit. Grote kans dat ik deze winter nog andere grotere schoentjes moet kopen. Die voetjes groeien snel inderdaad!
Ja ik ook en Den Bosch vind ik prima. Minime kon waarschijnlijk niet toch? Weer even en rijtje: Luckey FB
De 16e kan ik waarschijnlijk helaas niet meer. Dus dan zal ik de volgende keer weer komen. Mocht die vriend van manlief niet meer komen dan kan ik uiteraard wel!
Ik kan er de 16e gewoon bij zijn, gezellig! Maar als we naar de binnenspeeltuin gaan dan laat ik Naud wel eerst slapen.. Anders is die niet te genieten hoor
Wat is het stil hier zeg.... Nikske... hoelaat zou voor jou (en Naud) dan het fijnste zijn om af te spreken?? Hier zal Alina gewoon onderweg slapen (denk ik) Bult... gisteren kwam ik de woonkamer in gelopen en mevrouw bleek pal achter de deur te staan. Hoppa een mega bult en een streep waar de zijkant vd deur is..... Gelukkig is de bult inmiddels weer weg maar pfff wat waren we geschrokken zeg. Fietsen... vandaan met Sem op de fiets naar school, nu is het maar 10 minuutjes (sems tempo) en het ging best goed. Paar keer moeten zeggen dathij niet zo abrupt moest remmen en dat hij rechts vd weg moest blijven maar verder deed mijn ventje het toppie. Compenseert weer het feit dat het deze week weer 2 dagen mis is gegaan (poepen)..... normaal bij spanningen maar volgens de juf is het rustig op school.... Vandaag afgesproken een frisse start te maken.. Morgen gaat hij vissen met papa....
**ff ego** Vanmiddag weer thuis gekomen van een topvakantie! Op de terugweg nog snel ff bij shoe discount gestopt want Jelte is in de vakantie ineens uit zn schoenen gegroeid We hebben op vakantie heerlijk weer gehad en wat een geluk dat we bij thuiskomst hetzelfde hebben! Kheb lekker nog een weekje vakantie aan huis. Mister foeske is helaas alweer getrasseerd door zn werk en meteen ingezet L Hij is veels te braaf dus heeft geen nee gezegd Vanmiddag al druk bezig geweest met het wassen van alle spullen (wat een karwei) Morgen helemaal niks, we zijn uitgenodigd voor een bbq (en maar klagen)
Hier idd ook lekker weer. Tja, hier stil want heb weinig te vertellen. @Foeske, wat fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad.
@FB: wat vond Jesley van de glijbaan in het zwembad op de camping ? Robin vond het allemaal eerst maar een beetje eng, maar vanmiddag is hij voor het eerst zelf van de kleine glijbaan (die gele) gegaan. Morgen weer zwemmen
Mini: Jesley vond t ook eng de eerste dagen. Daarna was onze rust weg helaas. Want waar we ook gingen zitten, hij wilde alleen maar glijen! Hihi! Zelfs samen met ons van de grote glijbanen. En de grote blijbaan in t kinderbad is ook geweldig om samen vanaf te gaan Wel glad he, bij t kleine glijbaantje. Zijn bij ons zoveel kinderen plat op hun achterhoofd gevallen. Hoop dat dit ondertussen verholpen is. Hebben jullie die show savonds al gezien met al die dieren? Die uit de doos komen?? GEWELDIG!