ooohhh Luckey......jij heb ook zo'n driftkikker??? kolere zeg......ik blijf spullen afpakken......heb d'r vanavond ook boos naar bed gedaan...was het ff zat
Hier ook een driftkikker af en toe! Pffff, handen vol aan hoor! Als hij zn zin niet krijgt, gaat hij echt drammen en zeuren. En als ik hem gewoon negeer is het vaak ook zo over, en dan zoekt hij wel iets anders om te doen/spelen (gelukkig). Maar hij kan echt dwingend zijn als hij iets wil!
ze is dan echt met dingen aan het smijten....en een knuffel ofzo komt niet zo hard aan....maar ze was nu met harde dingen aan het gooien
Nou ik heb hier een dramaqueen hoor. Als hij zijn zin niet krijgt gaat hij slaan, slaan, slaan.. op de grond liggen, gillen, trappen, stampen, slaan op de grond, overstrekken... Het liefst allemaal tegelijk. Helaas heeft hij dit al vanaf het begin. Hij gaat musicalster worden later, want naast deze drama zingt en danst hij heeeel graag
@Demaco/FB: Welk spel doen jullie? Ik heb sinds kort een tablet en ben op zoek naar leuke spelletjes Ik speel al Ruzzle, wie ook?
Ruzzle heb ik ook! Leuk! Ik speel ook wordfeud en mindfeud. Heb sindskort een iphone, dus leuk die spelletjes. Je kan me toevoegen, mn naam is fab0307 bij de spellen
Wij zijn een aantal keer op Camping Rubicone geweest, dat is in de buurt van Rimini. Vinden wij een mooie camping, alleen vragen wij ons wel af hoe het er aan toe gaat in het hoogseizoen. Wij waren er toen in mei/juni, dat was goed te doen en niet overdreven druk. We denken dat het in het hoogseizoen echt een megadrukke camping is. Er is veel animatie. Je loopt vanaf de camping zo het strand op en je kan parasols van de camping gebruiken en je loopt ook zo het dorpje in vanaf de camping, niet echt een groot dorp, maar een gezellig straatje zeg maar... Ik wil er best nog ns naar toe, maar dan wel voordat Lars naar school gaat. In het hoogseizoen gaan we de wat kleinere campings opzoeken, die massale campings is niks voor ons, veel te druk, teveel herrie en wachtrijen bij de douches, moet er niet aan denken ================================================================ @Eten: ik heb Lars toevallig gister blokjes gekookte aardappel en sperzieboontjes gegeven. Aardappel at ie op en boontjes liet ie mooi liggen.. Hebben jullie nog een bepaalde tactiek? Bijv eerst groente opscheppen en laten eten, dan aardappels, dan vlees? Probleem zou daar alleen mee zijn dat hij bij ons alles op het bord ziet liggen en dan wil hij dat ook... Denk dus dat ik het vanavond maar weer door elkaar prak, dan eet hij wel alles.. Alleen het vlees krijgt hij als hij de rest (bijna) op heeft. Tis wel een echt vleesetertje, net als zijn papa en mama Dus als we het vlees er gelijk bijleggen, eet hij de rest niet op.. En als ik hem een boontje uit mijn bord en van mijn vork geef, dan eet hij het wel op haha.. @Driftkikker: Lars heeft nu een paar keer gehad dat hij met iets gaat gooien als hij zijn zin niet krijgt. Eerst ff piepen en nephuilen en dan iets pakken en echt boos weggooien.. Gister kreeg ik dus een duplosteen naar mij hoofd geslingerd (ik zat overigens bij hem op de grond en er lukte bij hem even iets niet en dan smijt ie t weg)
@FB:ik heb je uitgenodigd op Ruzzle. Ik ben minime811. @Jorietje:ik ga eens kijken naar die camping. Ik houd juist wel van grotere campings omdat er dan veel te doen is, voornamelijk voor Robin. Wij gaan sowieso ook niet in het hoogseizoen, zal wel weer september worden.
Ruzzle... JA JAJAJAJAJ virgenie31 speel momenteel 8 spelletjes whahahahaha echt verslavend. Eten... mevrouw eet hier dus liefst de groente en daarna pas de aardappelen.... laat maar gaan haha.... driftkikkertje... och duurt op zich nooit lang en zodra ze me slaat dan zet ik haar neer en loop ik weg.... (op deze leeftijd kan ik dat nog heel goed)..... campings.... ik wil ook haha.... maar dan frankrijk. misschien midden frankrijk ivm rijafstand maar wil wel graag gegarandeerd zon hebben.... woonkamer moet ook gebeuren en gisteren berekend met baas manlief dat we ongeveer 1000 euro kwijt zijn als manlief zelf mee aanpakt dus even kijken of er geld oveblijft voor vakantie..... KDV.... nu ik (vertrouwelijk) wat prijzen heb gehoord van ons kdv hoop ik gewoon ten zeerste dat de kot niet minder wordt. Kan er niet echt om lachen... Begin oktober is de vergadering en wordt als definitief dus afwachten nog even.... bah
Ja in het voor en naseizoen vinden wij een grote camping ook leuk, dan is er wat meer te beleven dat op zo'n kleine camping, maar in het hoogseizoen lijkt het mij 3x niks zo'n massale camping
Hey ladies even advies nodig...ik heb voor Liv een splinternieuwe winterjas mt 86 gekregen via via. Helemaal mijn smaak maar mijn minimeis is net 75cm dus jas is te groot...toch vind ik m niet echt gek staan...en om nu een andere jas maat 80 te gaan kopen vind ik zo zonde, kan dat geld goed gebruiken. Wat vinden jullie? heb bij h&m een gewekdige muts gekocht, knalroze pilotenmuts. handschoenen heb ik nog en heb voor 25 euro laarsjes gekocht voor de winter afgeprijsd van 95!!! dus dan ben ik wat grote kledingaankopen klaar....
@Cvm, gaan voor die jas! Ik heb de zomerjas van Vince ook mouwtjes omgeslagen omdat hij voor die tijd erg snel groeide. Tja.. ik heb geen budget om elke keer nieuwe jassen te kopen. Vorig jaar had Vince een jas maat 86 ipv 80 en die past hij nu nog makkelijk.
CVM... doen hoor!!!!! Hier is begin oktober een kinderkledingbeurs en schijn je goed t ekunnen slagen voor weinig geld (2ehands wel maar goed) dus ik wil daar voor sem inslaan. Winterjasjes heb ik hier 3 liggen plus nog eens 2 skipakken voor alina whahahahahah
Soww nu word er weer ineens wat afgekletst Even kijken wat is blijven hangen Eten: overdag gaat dat prima, brood fruit koekjes geen punt maar het avondeten is een ander verhaal! Vaak heeft hij geen zin, nu hebben we wel uitgevonden dat het bij Naud veel scheelt als we eerder eten.. Normaal eten we rond 18uur (na mijn werk) en dat gaat meestal gepaard met 4-5 happen en meneer is klaar als hij om 16.30uur eet dan gaat het beter.. Dus nu probeer ik hem altijd eerder eten te geven! Driftbuien: hier wel een periode erg gehad, nu stuk minder alleen als hij moe is Vakantie: wij gaan in november MISSCHIEN een midweekje naar frankrijk (centerparcs) *duimen duimen dat het doorgaat* Cvm: het jasje staat opzich niet slecht, zelf vind ik het wel altijd belangrijk dat de mouwen goed passen zodat de handjes vrij zijn en ze zich kunnen opvangen als ze vallen.. Dat zie ik niet zo goed op de foto! Ik zou het gewoon doen Winterjas: ik had vorig jaar een jas van noppies gekocht mt80 maar die viel erg groot en heeft hij dus nooit aangehad.. Nu past hij wel daarbij heb ik bij de Wibra nog een ontzettend leuk jasje gekocht om te kunnen afwisselen Baalmoment: vorige week nieuwe adidas schoenen voor naud gekocht en nou heeft hij er vandaag bij mijn schoonouders lampenolie overheen geknoeit (kaars omver getrokken, niet brandend!).. Door de olie is de donkerblauwe kleur van de schoen uitgelopen over het wit ik baal echt vreselijk!! Verder was hier een aantal dagen geleden het wasmiddel op en kreeg de kans niet om naar de winkel te gaan.. Gister toch even nieuw gehaald met als gevolg dat vriendlief vandaag 7machines was heeft gedraaid en ik zojuist ruim 3kwartier ben bezig geweest om het allemaal te vouwen en in te ruimen.. Nu is de wasmand leeg (voor hoelang?!) Ooooh trouwens er waren nog veel mooie nieuwe foto's bijgekomen van Naud's reportage (Jose Goossens - Fotografie Jose).. Nu wordt het kiezen ECHT moeilijk ** ik duik de bank op **
Eten: Jesley heeft periodes. De ene dag eet hij goed, de andere dag bijna niks. Savonds eten wij meestal rond 18uur, en tegenwoordig aan de grote eettafel... Voorheen vaak op de bank met tafeltjes erbij en Jes in zn eetstoel erbij. Maar hij was steeds sneller klaar met eten en wilde eruit. Op ten duur al na 2 minuten. Nu eten we elke avond aan de eettafel en dit gaat veeel beter! Van de week at het buurmeisje van 8 mee. Nou Jes heeft nog nooit zoveel gegeten!! Uitsluiver!$ Ze mocht hem zelfs voeren hihi... Winterjas: cvm; gewoon doen!! Ik heb nu 2jasjes gekocht beide maat 92 Zijn nog iets te groot, maar beter iets te groot!
@CVM: Kan prima die jas! Helemaal niet gek! Ik heb ook al een winterjas voor Robin, maat 86. Ik heb hem nog niet gepast, maar hij oogt ook wat groot. Maar ja, ze moeten hem waarschijnlijk t/m maart aan, dus tegen die tijd zijn ze alweer wat gegroeid natuurlijk! MIsschien dat ik er net als Nikske nog een goedkoop jasje bij haal, voor als deze in de was zit. Die ik nu heb gekocht was trouwens supergoedkoop. Is van Dirkje, en was maar 14,95! Heb ik gekocht toen het nog hoogzomer was, maar voor die prijs kon ik hem echt niet laten liggen @Eten: Robin eet ook veel beter als hij met ons mee eet aan tafel. Soms krijgt hij apart te eten, en dan is hij vaak al na een paar happen klaar. Manlief maakt tegenwoordig wel vaker omelet met verse groenten erin, en dat vindt Robin heerlijk! Dan is hij echt aan het smikkelen/smakken en kan er geen genoeg van krijgen. Net als couscous en nasi.
Mini: goed idee dat ei! Ga ik eens proberen. Nasi hier geen suc6$ Favoriet hier: pompoen en peentjes! Dat eet hij het liefst elke avond