@ cvm.... wat fijn dat ze wat drinkt en 'eet' hopelijk blijft t zo doorzetten! knuffs hopelijk blijft opname bespaart, hoe gaat t met jou? @ luckey.... das nog een best endje rijden hopelijk is ie helemaal zoals verwacht @ FB... eeks wat een nacht hopelijk heb je wat ij kunnen tanken, hoe is t met je kies? lijkt er echt op dat je manetje flink eenkennig is/verlatingsangst heeft op t moment @ demaco... geef je groot gelijk 1 dag voor jezelf (julliezelf) te willen houden! @ nikske... ai ai ai naud ook al zo heftig! knuffs, hopelijk is ie weer snel in zn hum enw at super van t lopen!! @ minime... wat super van robin! whahaha hij heeft toch ook een kracht in zn benen @ titania.... aww, jeetje wat typish, hopelijk trekt t snel weg! @ Me2... wat fijn dat jp t zo goed naar zn zin heeft, en fee en guus lekker bij jou... jullie reizen toch een hoop af zo @ nikske... spannend!! duim voor je heel hard dat je lichaam t zelf goed oppakt! @ luckey... kan je een beetjegenieten van je vakantie ? @ 2bg.... sjeetje... tja maar ja dat je hubby kop in t zand steekt maar t zijn wel zn kids! moeilijk heh @luckey... had de foto gezien mooi hoor! ik zwem nu weg in mn trouwjurk whaahha @ jorietje,... hoe is het gegaan met de verjaardag? en leuke verassing van je hubby ______________________________________________________ hi all, ben bij geloof ik! hier druk druk maar dat hadden jullie vast al door op fb heb een drukker gevonden gister afspraak en proefdrukken ect en zooooooooo gaaf! ben zo blij met mn foto's whahaha er is trouwens een bewerking+afdruk te winnen op fb gister alles was goed op CB qua ontwikkeling ligt ie weer mooi op de lijn hij heeft alles retesnel ingehaald de kanjer!, de hypermobiliteit kan nog wel een frustratie punt gaan worden mbt staan en lopen..... hij is druk bezig met zichzelf op te trekken, kleine stukjes kruipen nu druk bezig met zn spraak hele week horen we al uit doen uit doen uit doen, nu kreeg hij t koud in zn blote billen ...toen was t AN DOEN! lol! ja en vliegensvlug met blokjes en vormpjes.... onze beer is weer door de keuring! en 10100 gr en 78 cm en dat nog steeds op mama melk! prikjes gehad, ging allemaal goed tot gisteravond een uur of half10 hij was beetje aan t ijlen leek t wel niet echt wakker maar ook weer wel maar wilde helemaal niets, alleen maar met rust gelaten worden vanaf een uur of 1 40 koorts en krijsen en krijsen niets wilde hij uiteindelijk beetje rustig gekregen met hm op zn buik op mijn buik/borst te laten liggen en wiegen ondanks pcm 240 vanochtend begonnen met 39 koorts.... bha bha hij reageert er dus erg heftig op cb effe op de hoogte gebracht en de ha en even goed in de gaten houden
Musty: gaaf dat de foto's zo mooi zijn! Sterkte met Beremans...fijn dat hij weer helemaal op de lijn zit!
Hier alles prima, als het zonnetje blijft schijnen, ga ik straks met Lars een stukje fietsen, maar nu slaapt hij nog.. Gaan staan is hier ook alles (zelfs in bad ) of mama daar nu zo blij mee is....? Als hij weer terug wil gaan zitten laat hij zich gewoon vallen haha, ik zeg dan boem! Hij lachen, gaat weer staan en laat zich express weer vallen Hij maakt er een spelletje van @cvm, hopelijk geen ziekenhuisopname voor Liv, hopelijk zet het drinken en plassen goed door!
Lijkt nu echt wel beter te gaan! Liv heeft twee uurtjes terug een half wit broodje op en weer wat gedronken. En ze houd het binnen!!! Ze voelt zich nog wel heel ellendig, doordat ze 48 uur niets gegeten heeft moeten haar darmpjes weer gaan werken met net hele heftige krampjes als gevolg. Meisjelief wist echt niet waar ze het moest zoeken. Daarna meteen een dunne poepluier, maar dat zal wel normaal zijn als je lege darmen had?
Oei arme Livje! Gelukkig drinkt en eet ze weer voorzichtigjes wat. Ik hoop dat ze snel wat opknapt! En Naud heeft het dus ook flink te stellen met z'n elf-maanden-sprong (of misschien vooral mama en papa ). Ik wist niet meer dat die zo heftig kon zijn, ben benieuwd hoe Nathan het gaat doen. Die begint wel langzaamaan wat eenkenniger te worden en wat sneller te gaan huilen als ik wegloop. Demaco, wanneer gaat je werk beginnen? Wel meteen volle bak hoor, vier dagen werken. Ben je dan die vijfde dag thuis met of zonder kinderen? Pittig hoor!
@Nikske: Wow, wat een knapperd zeg! Gaat wel heel snel zo ineens! @CVM: Jeeh wat een dag heb jij er op zitten met Livje zeg! Maar ik begrijp dat het inmiddels iets beter gaat? Hopelijk houdt ze alles binnen, en gaat het morgen weer een stuk beter. En hoe is het met jou? Ook geen tijd gehad om op te knappen he? @Luckey: Fijn dat je de Tobi hebt kunnen kopen! @Musty: Pff ja die kracht in zn benen....soms echt een worsteling hier! Wat gaat het goed met je foto's/bewerkingen zeg! Je zal wel veel aanvragen krijgen En kleine beer is nu officieel grote beer! WAAH 10 KG! Balen dat hij zo'n last van zn prikjes heeft. Als het goed is duurt het max. een etmaal toch, dus vannacht zou weer beter moeten gaan. @Hier: Kwam er vanochtend achter dat Robin maandag verkleed naar het KDV mag komen (carnaval hier he). Ik heb dus geen pakje, en geen tijd om nog een pakje te halen. Morgen gaan we naar mn ouders, en in Drenthe is waarschijnlijk niks van dat spul te krijgen. Robin heeft wel een heel gaaf Teigetje badjasje, dus ik denk dat we die maar aandoen. Krijgt hij volgend jaar een echt pakje, als we ook naar de optocht gaan kijken EN hij er zelf ook wat van mee krijgt
Ze wil sinds 17 uur weer niets drinken, is wel vrolijk en alert, Heb een beetje rijst met broccoli geprobeert (licht verteerbaar) maar na 2 hapjes ging ze flink spugen . Gelukkig alles bij elkaar wel 340cc ORS en 120 cc roosvicee op vandaag. En daarnaast een halve boterham en 1.5 bakje (zelfgemaakte) appelmoes. Maak me wel zorgen om haar gewicht, het is duidelijk dat ze is afgevallen, bolle wangen zijn weg en dr buikje is ingevallen. En aangezien ze al te licht was voor haar leeftijd ben ik daar niet blij mee. Vind dat ze morgen echt wel meer moet gaan eten. De koorts moeten we nu onderdrukken door een nieuwe pcm te geven voordat de oude is uitgewerkt, zodat ze zich fijner voelt en daardoor beter drinkt. En dat lijkt dus wel te werken gelukkig. Nu ligt ze lekker in bed, maak haar voordat ik zelf naar bed ga wakker voor nog wat drinken en een nieuwe pcm. Hebben gisteren het ledikant naast ons bed gezet zodat ik haar goed in de gaten kan houden. Zelf ben ik nu ook aan het spugen, alleen manlief voelt zich prima (gelukkig!) Morgen een drukke bedoeling hier, mijn familie met alle kids komt hier de carnavalsoptocht bekijken (die gaat voor ons huis langs) en wil het voor de jongens niet afzeggen, die genieten daar zo van en dat kunnen ze wel gebruiken. Heb al met manlief afgesproken dat ik met Livje op de bank duik en dat hij alles verzorgd. Liv is wel vrolijk dus denk dat ze de drukte wel aankan, mocht ik daar morgen anders over denken dan blaas ik alles af maar als het even kan gun ik het de jongens zo! Demaco: Je hebt groot gelijk, die opleiding kan ook nog als R en V op school zitten. Je mag best 1 dagje met ze hebben toch? Zeker in de weekenden dat V bij zijn vader is, anders zie je hem wel heel weinig! Wanneer heb je nou die date? Sprong: Liv is ook erg eenkennig en hangt héél erg aan mij. Als ik niet in de buurt ben zijn papa en oma ook goed genoeg haha. Musty: Hoe is het met M-D?
Hey meiden, @cvm: arme liv. Ben wel blij dat ze iets heeft gegeten en gedronken. En ook niet onbelangrijk dat ze heeft geplast. @nikske: ppffff wist ook niet dat die 11 maanden sprong zoerg is. Kan het me niet meer heugen dat het zo erg was bij Romée. Nou was er bij haar niks erg en mag dus me hart dus vast houden bij Quinte, want wat Romée niet heeft, heeft Quinte 3x zo erg. Maar wel fijn dat je mag gaan ontpillen en mag gaan proberen voor een brusje voor Naud. @de rest: Sorry ben het even kwijt :s. @hier: werd vanmiddag gebelt door de de juf van de basisschool voor Romée in welke klas ze komt . Ze word nu echt groot. Aan de ene kant denk ik wel lekker een beetje tijd voor Quinte (en mezelf ) maar aan de andere kant denk ik ow me kleine meisje word zo groot en wil der nog even lekker thuis houden en genieten van der.
@ minime.... whaha ja ik heb t gemerkt zondag whaha hij gooide al zn spieren in de strijd @cvm... jeetje wat heeft ze t zwaar te pakken!, meteen bellen heh als je je zorgen maakt dikke knuffs! hier hebben ze nu dus beide koorts..... lf 39,9 en md 39..... hoop zoooo dat ze snel zijn opgeknapt voor hun en voor mij want donderdag..... en mn weerstand is al zo... en dan na de ok is je weerstand nog lager..... yaks ze zijn er beide gelukkig niet vervelend van eten en drinken gaat redelijk, md heeft zelfs 2 slaapjes gedaan :O beide lagen naar 5 sec op bed al nock out.... nu hopen dat t vanacht ook slapen word! ja gaat super met de foto's druk met onderhandelen bezig whaha
@Musty: Beterschap met beide kids. Hopelijk steken ze je niet aan. Gelukkig dat ze nog wel redelijk eten en drinken, hoef je je daar geen zorgen over te maken. Hopelijk slapen ze ook lekker vannacht. @Hier: De laatste tijd wordt Robin elke nacht wel een keer of 2 a 3 wakker. Als ik even naar hem toe ga, slaapt hij daarna meestal gelukkig wel weer snel. Vraag me alleen af waarom hij dan wakker wordt. Is dat normaal rond deze tijd? Hij is wel veel verkouden (al sinds hij naar het KDV gaat) en vaak denk ik ook dat hij last van tandjes heeft, maar verder zou ik het niet weten. Of is het misschien normaal dat hij over het algemeen onrustig slaapt? (Vanaf 8 weken heeft hij eigenlijk maandenlang heerlijk doorgeslapen, echt van 's avonds tot 's ochtends vroeg geen kik)
Ooooh Nikske ik leef met je mee! Ik ben nu al heel bang dat Robin er ook veel last van gaat krijgen, bij 9 maanden had hij het ook al...Hopelijk is het heeeel snel voorbij. Sterkte meis
Meiden nog meer kindjes last van de sprong?? * van de 9uur overdag dat hij echt wakker is huilt hij er zeker 5! * 's nachts om de 2uur wakker * 's ochtends om 6uur wakker ipv 7uur * niet alleen kunnen zijn want dan raakt hij in paniek * alleen maar tegen me aan willen hangen Pfoe nu bijna een week erop zitten dat hij zo is, maar ik hoop echt niet dat dit 4 weken aanhoudt Ik weet dat hij het niet met opzet doet en dat het voor hem ook vermoeiend is om niet lekker in z'n vel te zitten.. Maar jeetje wat wil ik graag mijn lieve vrolijke baby terug
Nikske, sterkte, wat moeilijk zeg!!! Geen tips, Liv heeft er nooit heel veel last van, die sprongetjes. Ik zit te twijfelen of ik de hap moet bellen. Liv drinkt inmiddels wel redelijk, heeft vannacht en vanmorgen onder lichte dwang 3x100cc melk op. Wil nu niets anders drinken. Ze heeft nog steeds hoge koorts zodra de pcm begint uit te werken, dit is al dag 5, en ik krijg er nog niets te eten in. Verder gisteren, vannacht en vanmorgen een flinke diarree luier gehad. Zie mijn meisje echt veranderen, haar lekkere bolle wangen zijn weg, ze heeft van die diepe holle ogen en geen spekkies meer op haar handjes en armen.
Of moet ik in ieder geval toch maar nutrilon 3 oid halen want melk is het enige dat er nu een beetje ingaat, en daar zitten toch minder zouten en meer vitamines ed in? Normaal ben ik helemaal niet voor poedermelk va tien maanden omdat ze die vitamines ook voldoende uit hun bijvoeding halen, maar nu ze niets eet....Whaaa wat is mama zijn soms moeilijk!
Hoi dames (flinke zwaai), ik spring vanaf hier weer in. Ben zelf 3 dagen ziek geweest (buikgriep) en heb nu m'n zusje en vriendlief aangestoken . Gister avond ook nog eens voor de zoveelste keer van de trap gevallen. Maar een paar treden maar oh zo'n pijn. Tinteling door heel m'n arm vanaf m'n elleboog. Dat is gelukkig na nachtrust weggetrokken, maar kan m'n arm nog steeds niet helemaal buigen. Afijn! Lees een hele hoop zieke mama's en kindjes. Allemaal beterschap! @CVM: zou toch even de HAP bellen hoor. Heb je verhaal ook een beetje op fb gevolgd, klinkt niet al te best. Sterkte! @Sprong: ja dames het is weer zover, de 11 maanden sprong echt wel de ergste tot nu toe hoor! Daimen ook al de hele week onrustig. Na een week heel weinig slaap overdag heeft hij dat weer ingehaald en slaapt nu soms 4 uur achter elkaar !!! Maar verder is hij wel heel erg hangerig en zoals Niske ook al zei soms kun je je kont niet keren. Als je even de huiskamer uitgaat gelijk brullen. En Daim begint nu echt een beetje eenkennig te worden . En man man wat een poepluiers , nog nooit zulke erge luiers meegemaakt. Mega dun en vreselijke geur BAH BAH! Ik denk tandjes, maar tot nu toe heeft zich dat niet in de luiers geuit. Ben bang dat deze sprong wel even gaat duren meiden . @Verjaardagscadeau: ik heb eindelijk een cadeau voor Daimen gekocht! Het is al bijna zover ( iets meer dan 2 weken ) dus het werd tijd haha. Ik plaats zo even een plaatje van de driewieler die we gekocht hebben. @Musty: goeie zaak van je kaarten ! (duim omhoog) @Titania: happy Bday!!! @Rest die ik vergeten ben: sorry! Hopelijk schiet het straks weer te binnen!
CVM.... hoe is het nu met haar???? hopelijk beter!!!! Nikske... knuffel..... Sprong... hier niet "gek" geworden door haar. Snachts wel vaker opstaan maar niet dat ze de hele dag alleen maar huilt ofzo.... Ben benieuwd of we ook zo door de 11maandensprong heen rollen..... Ze is wel vroeger wakker (vandaag weer 5 uur en dus bij ons in bed gepakt en toch nog geslapen tot 7 uur)