Ik zou je gevoel volgen. Uit je post lees ik een dat je bezorgd bent dus ik zeg doen. Toen ik met K van de trap was gevallen en hij alleen een hele kleine schram op z'n oor had(geen harde klap gehad) zeiden ze op de HAP dat bij enig twijfel bij hoofdletsel altijd de eerste 24 uur allert blijven. We moesten hem toen elke 3 uur even kort wakker maken, slokje laten drinken en kijken of hij normaal reageerde. Ik denk niet dat dat hier nodig is, maar zou idd wel sowieso een keer vannacht even checken.
Ben/was een beetje bezorgd ja, komt puur doordat we dit nog niet eerder meegemaakt hebben en ik schrok enorm van die mega grote bult (half ei) die zo snel tevoorschijn kwam. Maar inmiddels ben ik ook al wel wat gerustgesteld want ik heb ff zitten googlen en lees overal dat als hij gelijk huilde en snel weer vrolijk was en als hij niet overgegeven heeft dat er niks aan de hand zal zijn.. En dat lees ik hier nu ook weer, thnx! Het gebeurd vrij regelmatig dat hij even wakker wordt als wij naar bed gaan en nog even bij hem kijken, dus we kijken straks nog wel even bij hem, maar ik geloof nu wel dat het wel mee zal vallen gelukkig! Trekt zo'n bult snel weer weg eigenlijk?
Gelukkis is Liv niet het enige driftkikkertje...ik negeer het inderdaad en geef haar echt niet haar zin. Jorietje, hier ook een meisje met voorvt eerst een grote bult. Ze was aan het spelen met haar broer en viel op haar speelhuis, recht op dr hoofd. Meteen brullen en grote rode plek die snel een bult werd. Verder heel alert dus ik maak haar niet wakker. Is op haar voorhoofd. Achterhoofd had ik haar wel wakker gemaakt.
Jorietje, Naud loopt meestal een dag of 5 met zo'n bult (als het echt zo'n grote is).. Gelukkig ben je weer een beetje gerust gesteld
jorietje... zou hem zeker even wakker maken en goed naar zijn pupillen kijken. die tip gaven ze mij toen sem van de trap was gevallen. zijn ze even groot is er "niks" aan de hand maar zijn ze verschillend in grootte moest ik meteen bellen..... Is me altijd bij gebleven... Verder smeer ik direkt het wonderpotje(dat kleine rose potje) van oriflame erop en bulten trekken vrijwel direkt weg!!!!
Ik heb de VSM vallen en stotegel .. Die zit standaard in de luiertas (is wel nodig met naud zijn stunts) en die werkt ook goed! Ik word soms echt niet goed van de dingen die naud uitvreet: * Op zijn pip-loopfiets gaan staan * trui over het gezicht trekken en gaan rondrennen * op de speelgoedkist klimmen * achterstevoren van de glijbaan af En alles uit zichzelf en helemaal alleen.. Pfff ik krijg echt nog eens een hartstilstand Zijn jullie kindjes ook van die avontuurzoekers? Het is hier niet vreemd want zijn papa is helemaal into extreme sports en zat vroeger elke week bij de HA met wonden en dergelijke
@Driftig: Jahoor, hier nog eentje. Op zich valt het wel mee vind ik, maar hij kan heeeel goed duidelijk maken wat hij wil, en soms als hij niet genoeg aandacht krijgt, dan gaat hij met spullen gooien. Gelukkig komt dat niet heel vaak voor, maar laatst kreeg hij niet gelijk aandacht en gooide hij zonder pardon een glas (wat op tafel stond) keihard op de grond! Duizend stukjes natuurlijk. Toen was ik wel echt boos op hem. Ik heb hem laatst even op de gang gezet, maar bij ons heeft dat weinig zin. Wij hebben namelijk glazen ruitjes in de deur, dus hij kan gewoon naar ons kijken.. En in de gang ging hij gelijk met de bak met kattenbrokjes spelen, en er lagen nog wat visspullen van papa...dus ja hij vond het niet echt een straf.... Negeren werkt nog het beste hier, dan geeft hij snel op. @Luckey: Wat fijn dat je zo snel met Sem terecht kunt! Hopelijk heb je er wat aan. Wij zijn een tijdje geleden ook in Plopsa Hasselt geweest. Ik vond het voor Robin een beetje tegen vallen, is leuker voor iets oudere kindjes (denk dat Sem het geweldig gaat vinden!). Robin kon toen ook nog niet lopen, dat scheelt ook al veel denk ik. Verder gaat veel op lengte, en vanaf 82 cm (uit mn hoofd) mogen ze ineens in veel meer attracties....maar ja dat was Robin toen ook nog niet. @Titania: Sterkte voor jullie thuis! Zwaar hoor! Bij Robin werkte een gesneden ui ook heel goed! Stinkt alleen zo als je 's ochtends op het kamertje komt... @Jorietje: Wat Titania ook zegt, ik zou het voor de zekerheid doen. Beter een keertje extra checken. @Nikske: Haha die Naud van jullie kan er wat van zeg! Robin is ook wel een stuntmannetje af en toe. Klimmen vind hij geweldig! Gaat inderdaad ook op zn loopauto staan. Op vakantie klom hij op de ladder van een grote glijbaan (voor kindjes vanaf 7 jaar ofzo). Die ladder was veel te groot, maar hij probeerde het toch. Ik moet hem wel goed in de gaten houden, want soms lijkt het alsof hij geen angst kent. Aan de andere kant, van de miniglijbaan in het zwembad durfde hij eerst niet.... Manlief hier deed vroeger aan inline skaten inclusief trucjes, en inclusief ongelukken... Zal wel een jongens ding zijn. Soms is Robin zo lomp, dan vraag ik me af of meisjes van zijn leeftijd ook zo doen
Lars is niet echt een avonturiertje. Klimmen en klauteren doet hij helemaal nog niet. Toevallig dat hij sinds een paar dagen met een beetje geluk net op de bank kan klimmen, maar meer klimmen doet ie (nog) niet.. Hij is momenteel gek van auto's (brrrrr) en bussen (bi zoals hij ze noemt) daar kan ie heel lang mee spelen en het boek van Intertoys zit ie ook van voor tot achter door te bladeren.. Hij is dus vrij rustig Straks even bij hem kijken..
hou op schei uit over bulten...pppfff...en wat kunnen ze soms lelijk terecht komen....ben wel blij dat ik de vallen stoten gel van vsm heb gehaald......heerlijk spul!
Stunten: haha ja naud kan er inderdaad wat van, mijn moeder belde gister om 16uur dat ze blij was dat de dag er weer bijna opzat en hij weer zonder ongelukken overgedragen kon worden aan ons haha Droom: bah ik heb afgelopen nacht zo eng gedroomd.. Naud was aan 1 oogje blind geworden en dat kwam door een tumor in zijn hoofd, moest hij in een scan dat duurde 12uur.. Hij kreeg in het begin een roesje maar toen dat uitgewerkt was raakte hij in paniek doordat hij vastgebonden lag en alleen was! Ik mocht niet naar hem toe.. Het leek zo echt, ik had echt het idee dat alles echt gebeurde! Zo eng pfff
Jorietje, hoe gaat het nu met hem? Nog gewekt vannacht? Vallen en stootgel hier ook altijd in de aanslag De plavuizen veren n.l. nog steeds niet mee O en jelte loopt nog steeds niet dus dat scheelt ook nog vele bulten denk ik Dromen, Hier ook verschrikkelijk maar dit komt door de zwangerschap haha
Met Lars is niks aan de hand Toen wij naar bed gingen werd hij zelf even wakker, we merkten niks geks aan hem en hij is weer lekker gaan slapen en wij ook. Om 6 uur begon ie te huilen, maar was ie zijn speen en kroel kwijt.. Dat heb ik m gegeven en hij heeft daarna nog geslapen tot bijna 9 uur! En de bult is al verdwenen, ongelofelijk hoe snel dat ei weg is.. Er zit nu wel een flinke blauw/rood/paarsige plek.. Moet alleen ook dat smeerseltje tegen vallen en stoten ns gaan halen geloof ik Hij zit nu heerlijk te spelen met een bak megablocks, die heeft hij gekregen bij zijn geboorte maar had ik hem nog niet gegeven en hij is er heel zoet mee
Nikske... brrrr wat een enge droom zeg... hier gelukkig geen last van. Wat een kl*** weer zeg. Binnen hangen hebben we allemaal geen zin in maar je bent doorweekt nog voor je ergens bent... MIsschien maar even door de ikea dalijk maar daar zal het ook wel afgeladen vol zijn. Bah waarom hebben we hier in de buurt niet zo'n groot winkelcentrum als Alexandrium (Rotterdam) of Centro (oberhausen) ofzo.... Morgen komt een vriendinnetje van een ander forum, Maart 2007 mamas.... gezellig....
had ik dat eerder gelezen nikske... was ik ook gekomen... hier toch maar gewoon op de bank gehangen, michael en sem waren in het bos wandelen en in een plas water ondergedoken haha dus ik heb hir maar wat opgeruimd....
Vandaag supercoole regenlaarjes voor Robin gehaald. Morgen gaan we een boswandeling maken, kan hij lekker in de plassen stampen
Hier ook een stunter. Doet ook alles na van zijn broer en zus dus ook op het klimtoestel voor grote kinderen.... Hij kan ook alles maar als hij zijn evenwicht zou verliezen moet er niet aan denken.... Ik sta er dus altijd bovenop maar moet met die drie wel ogen in mijn rug hebben..... Hier altijd arnigel erop en bult komt niet of trekt snel weg. Enge droom zeg Nikske.... Bezweren van je angsten in je slaap denk ik! Jorietje: fijn dat Lars ok was!
Mini: kan robin erop lopen? Naud vorige week regenlaarsjes aangedaan bij HEMA maar hij kiepte er steeds op om.. En dat terwijl hij toch al bijna 8maanden los loopt.. Heel vreemd!
@Nikske: Ja Robin kan er wel op lopen. Niet zo soepel als met zn gewone schoentjes, maar gaat prima. Hij heeft vanmiddag even een stukje door de woonkamer gewandeld met zn laarsjes, dus ben benieuwd hoe het morgen gaat. Dan is het natuurlijk wat langer. MIsschien neem ik voor de zekerheid ook nog maar gewone schoentjes meer (en de buggy uiteraard)