April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Achw Jes 39.4 gr koorts :(

Merk helemaal niks aan m.
    Is t zelfde als altijd.

Hij voelde alleen heel warm aan, dus ging meten :(

Tips??

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Minime: Lars heeft dezelfde regenlaarsjes, ideaal voor bij de deur met al die nattigheid en ze zijn ook zo lekker stoer!

3. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Stunten, hier ook een stunter. Hij kent totaaaal geen angst! Rebecca 1 keer een flinke klap gemaakt waarbei ze direct een ei op haar hoofd had. Opperhuid had niks, maar onderhuids zit nu wel littekenweefsel. Ziet er best vreemd uit als ze fronst want het zit op haar voorhoofd.

@Regenlaarsjes, ik heb ze nog niet kunnen vinden voor een fatsoenlijke prijs, dus gisteren online ergens besteld. Hopelijk gaan ze passen.

@FB, beterschap! Ik zou eerst gewoon kijken of hij de koorts eruit slaapt. Als hij er last van krijgt een pcm geven.

@Dirftbuien, ohh hier al vanaf dag 1 een driftkikker geweest. Alss hij zijn zin niet krijgt gaat hij liggen, slaan en schoppen op de grond, mij slaan, kop tegen de muur of tegen de grond en ENORM overstrekken. Ik geef er maar geen aandacht aan, behalve als hij mij slaat, of Rebecca ofzo.

Hier merk ik dat Vince steeds slechter gaat lopen. De o-benen worden naar mijn idee veeel erger! Zijn voetjes gaan steeds verder naar binnen staan tijdens het lopen en hij is steeds onstabieler. De 15e mogen we naar het cb, dus daar gelijk aangeven.

Vandaag naar de julianatoren geweest. Was geweldig! Vince vond het helemaal top! Rebecca ook voor het eerst haha, dat is nogal een angsthaas.

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Koorts gelukkig weer weg!!
    En uitgeslapen tot 10.15 uur :)
    Altijd lekker

5. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @FB, fijn dat hij geen koorts meer heeft.

@Meeting, wie moeten er allemaal met het openbaar vervoer?
    Ik heb namelijk gekeken een Den Bosch is opzich wel redelijk centraal maar ik moet hier de bus pakken naar het station, dan de trein naar utrecht, vervolgens de trein naar den bosch, dan de bus richting avonturenland en dan ook nog 10 minuten (volwassen tempo en Rebecca moet zelf lopen dus duurt veel langer) lopen op onbekend terrein. Totaal minimaal 2,5 uur reizen. Als het tijdstip ongunstig is zit er in amersfoort ook nog een overstap voor mij. Ik denk dat mijn kids compleet gebroken zouden zijn eer ze daar aankomen. Dan zijn ze daar strontvervelend en moeten we ook nog naar huis.
    Ik vind dat persoonlijk echt geen doen. Utrecht wel weer want dat scheelt alweer een treinrit.

Er zijn treinkaartjes bij de kruidvat voor 13 euro dus financieel kan ik mee. Maar het moet wel haalbaar zijn voor de kids. Ze zullen echt niet slapen tijdens een rit met het openbaar vervoer en zoveel overstappen.

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    FB: fijn dat de koorts weg is bijn Jesley, en wat hebben jullie heerlijk kunnen uitslapen zeg :)

Regenlaarsjes: ik vind het echt jammer dat Naud omkiept als hij ze aanheeft want ik vind ze echt stoer

Meeting: 18nov vervalt voor mij helaas, aangezien er nog geen datum vast stond is daar iets tussen gekomen.. Welke datum$ gaat het worden meiden?? Want als het last minute besloten wordt heb ik vast iets anders :) :)

7. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #3547 titania, 7 okt 2012
    Laatst bewerkt: 7 okt 2012
    Misschien de 18e in kidz city in Utrecht doen, dan kunnen iig Demaco en CVM(wel toch?) en de rest die op die datum kon.
    Op Facebook weinig respons, dus ik denk dat het alleen dit kleine clubje is van degenen die nog meeschrijven..al is iedereen wat mij betreft welkom!
    Als het gaat om OV., ik heb een kortingskaart dus wie wil meereizen vanuit Utrecht is welkom. Ik reis best vaak met het OV, maar ik kan me heel goed voorstellen dat er met twee kindjes tegenop ziet demaco!

De datum prikker gaat tot 25nov, dan konden de meesten die ingevuld hebben ook(zijn er niet veel), in Avonturenland of bij iemand thuis, zodat we ook kunnen kletsen?
    Is er niet misschien ergens een kortingsactie voor de winter efteling bijvoorbeeld? Minime, hoe bereikbaar ben jij met het Ov? Voor mij is het een uurtje met de trein geloof ik en zoals ik zei kan wie wil ook meereizen.(al moet je gewoon eerlijk zeggen als je geen zin hebt in een halve crèche over je vloer!)

Musty? Mir? Iets bij jullie in de buurt is ook wel centraal.. Lezen jullie nog mee??

We zitten daarna al in december en dat wordt volgens mij niet te doen.:x

8. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    December gaat hem hier niet worden. 18 nov is dan nog steeds de dag dat de meeste kunnen. Voor mijn part is het in Rotterdam of Den Haag (bij wijze van) want dan hoef ik niet ook nog met de trein over te stappen. Utrecht is voor mij het meest ideaal en misschien voor Cvm ook nog gunstig?

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    25 november kan ik wel nog gewoon! Eerst eens een datum vast zetten en dan naar locatie kijken? December lijkt me inderdaad geen goed plan..

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @meeting: uiteraard zijn jullie van harte welkom bij mij, gezellig! :D
    weert heeft een intercity station (rechtstreeks vanaf Utrecht), alleen woon ik niet echt op loopafstand van het station. Ik wil best jullie ophalen op het station (5 min met auto). alleen is dat nogal lastig omdat ik maar 1 autstoeltje heb natuurlijk, dus dan ben ik meer op en neer aan het rijden dan wat anders. Bus naar ons huis weet ik eerlijk gezegd niet, maar zal ik straks even uitzoeken.

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Meeting: mij maakt t niet uit waar?
    Zondag kan ik (bijna) altijd wel...

We kunnen t beste een datum vastzetten, zodat iedereen die ook vrij kan houden!

Ga binnenkort ook een weekend wegboeken in november denk ik.

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja wij gaan op vakantie in november en ik heb een weekend weg met het werk ivm teambuilding.. Dus iets vastzetten lijkt me wel handig!

Wie kan:
    18 nov:

25 nov:
    Nikske89

13. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wie kan:
    18 nov:
    FB1984

25 nov:
    Nikske89
    FB1984

14. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Wie kan:
    18 nov:
    FB1984
    Demaco

25 nov:
    Nikske89
    FB1984

Ik heb de 25e geen kids.

15. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Wie kan:
    18 nov:
    FB1984
    Demaco
    Titania

25 nov:
    Nikske89
    FB1984
    Titania

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wie kan:
    18 nov:
    FB1984
    Demaco
    Titania

25 nov:
    Nikske89
    FB1984 (twijfel, uitgenodigd op cp door vrienden)
    Titania

17. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Wie kan:
    18 nov:
    FB1984
    Demaco
    Titania
    Cvm1985

25 nov:
    Nikske89
    FB1984 (twijfel, uitgenodigd op cp door vrienden)
    Titania
    Cvm1985 (twijfel, misschien sportwedstrijden maar schema nog niet bekend)

Al ligt het voor mij nog aan de locatie ;) Word het weert dan? Zie het eerlijk gezegd niet echt zitten om in tig bussen en treinen te zitten dus dan word t m niet.

18. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Mijn voorkeur heeft dus de 18e want dan kan ik zeker weten, en Utrecht heeft ook mijn voorkeur haha want dat is voor mij wel te doen qua financien/bereikbaarheid. OV is een hoop gedoe hier (en dat in het gooi ja...) Treinstation is 20 minuten fietsen (geen bussen in mijn buurt naar station) en heb dan geen buggy dus wil het liefst met de auto.

19. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    FB: Verder niets geks vandaag met Jesley? wel gek die koorts ineens. Gelukkig heeft hij er geen last van.

Demaco: Leuk he, Julianatoren. Wij zijn er in de vakantie geweest en zelfs de jongens vonden het nog leuk.
    Wel even een aadachtspuntje idd die benen van Vince!

Regenlaarsjes: Hier ook al in gebruik, paarse met roze bloemetjes van de hema. Staat zoooo schattig en ze loopt er ook goed op.

Stunten: Ja hoor, een echte stuntvrouw hier. Ze rent het liefst full speed over de bank en valt er dus regelmatig af. Verder zit ze graag op de tafels, stoelen enz wat uiteraard niet mag maar ja...Gelukkig nog nooit verkeerd terecht gekomen.

Hier: Alles lekker met de kleine. Vandaag weer in het bos geweest, een speelbos met klimbomen, boombruggen, een parcours met afgezaagde bomen, waterpomp en dammen enz. Groot succes bij de jongens maar Liv vond het ook geweldig!
    Tis zo'n buitenkind, heerlijk!

Spam :p

20. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Cvm, mooie foto! Ja julianatoren is super! Ik dacht alleen niet dat Vince het al zo leuk zou vinden, al durft hij wel meer dan Rebecca. Dat is een kleine angsthaas hahaha.

@Regenlaarsjes, ik verwacht ze maandag of dinsdag binnen te krijgen. Weet niet of Vince er veel op zal lopen. Hij loopt al steeds moeilijker met die o-benen en struikeld vaak over zijn eigen voeten. Bij echt noodweer zal hij ze wel aanhebben. Verder eerst maar eens zien hoe hij erop gaat lopen.

Hier een rustige dag gehad. Zuurkool gemaakt voor 3 dagen (in de vriezer), vandaag lekker spruitjes en beenham en dit heb ik ook nog een dag over. En alvast wat gehaktballen gemaakt en in de vriezer gedaan. Toch wel makkelijk voor de werkdagen.

Ik werk nu op een nieuwe locatie en dat is ongeveer 40-45 minuten fietsen. Wel een heel eind zeg! Helemaal van de week met de regen. Maar ach, het werk is erg leuk dus we hebben het er maar voor over ;)
    Nu werken op maandag en donderdag en een ander traject erbij op de dinsdag en vrijdag. Sporten. Ergo-control. Superleuk en heeeel fijn om zo aan je beweging te komen. Traject duurt 3 maanden. Superleuke sportbegeleider ook whahaha.

Donderdag rontgenfoto's maken van mijn knieen en dan door naar de orthopeed. Ben benieuwd!

Vrijdag ga ik zowaar een nachtje naar een hotel! Met een goede vriend van mij. Had in juni al een bon gewonnen bij vakantieveilingen en ik vond het wel tijd voor een beetje ontspanning. Vandaag geboekt. We gaan naar fletcher hotel in beuningen (ov) Heb er zoveel zin in!

Heb trouwens ook al het hartfilmpje gehad die ik moest laten maken. Niet aankomende week maar die week erop de uitslag. Als hij goed is dan krijg ik een hartkastje ofzo mee voor een dag geloof ik. Zal mij benieuwen.

Deel Deze Pagina