April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
  2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Die is leuk!!!

3. 2babygirls

2babygirls Actief lid

7 dec 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    @cvm: hoe is het Liv? Bij twijfele altijd bellen en vertrouw op je gevoel!
    @nikske: hoe is het met Naud en met jou? Hoop voor jullie dat DE sprong snel voorbij is.
    @mir: die driewieler is echt heel erg gaaf voor een knulletje:D
    @Titania: Gefeliciteerd met je verjaardag

4. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Financiële dienstverlening en kinderen
    Zuid Holland
    meiden ik spring hier weer in?

ik heb het druk slaap niet goed en de "vrije" tijd die ik heb zijn om te leren.

ik hoop dat ik binnen kort weer wat actiever ben op zp.
    Op mijn werk ook geen tijd om ff te lezen hier...

5. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Zuid Holland
    pfff hier nog zo'n draak.
    slecht eten,slapen en gezellig doen
    alleen maar jengelen zeuren achter me aan kruipen dingen doen die niet mogen en dan erg beledigd zijn als ze weggehaald wordt.
    Tijdens het slapen snachts vaak huilen jengelen in dr slaap of in eens hysterisch wakker worden en overdag bijna niet slapen.
    ik heb het gevoel dat de 9 mnd sprong samen gevoegd is met de 11 mnd sprong :x:$

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Dames heel veel sterkte met jullie "lastige" kids op het moment.
    Hopelijk zijn de sprongen gauw voorbij...

Hier is ze over het algemeen nog heel vrolijk en gemakkelijk. Soms wat lastiger slapen en de nachten wat vaker eruit en om 5 uur klaar wakker maar absoluut niet in vergelijking wat sommige van jullie moeten doorstaan.....

Manlief is morgenvroeg om 10 uur de hort op... carnaval. Hij loopt mee in een optocht dus die zie ik pas savonds laat terug. Maandag nieuwe kinderstoel ophalen en dinsdag zelf weer een optocht kijken, MAAR alleen als het droog is hoor.....

CVM... gaat het al beter met livje?... ik mis de updates op fb over hoe het nu gaat????????

Driewieler... gaaf ding.... Hier wens ik me (uiteraard) een leuke roze.. denk van schoonfamilie want mijn ouders hebben al kados gekocht voor de kids..... Voor S. doe ik het maar gewoon makkelijk... kadobonnen ofzo... hij wil nl graag een huis van lego, anders kunnen de mensen nergens slapen.....
    Kinderfeestje van S is ook gepland. 5 vriendjes zijn uitgenodigd... heb er zin in....

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @sprong: Hier nog niets aan de hand...maar zal maar niet te hard roepen. Ik geniet nog even van de vrolijke Robin zoals we hem normaal gesproken kennen;)
    Sterkte voor de mama's die er middenin zitten!

@Mir: Superleuke driewieler!

@Hier: Weer een dagje Drenthe gehad vandaag. Bij mn ouders geweest. Was erg gezellig en ze vonden het natuurlijk superleuk om Robin weer te zien.
    Mn ouders hebben 2 katten, al sinds ik 13 was, dus die zijn nu al 17 jaar oud. Helaas gaat het met beiden de laatste tijd erg slecht, ze zijn echt 'op'. Mn ouders hebben dus besloten om ze te laten inslapen:(
    Ook al woon ik allang niet meer thuis, het raakte me toch wel. Heb nog even afscheid van ze genomen, en er een paar traantjes om gelaten...Ik had verwacht dat het makkelijker zou zijn nu wel zelf onze eigen katten hebben, maar viel dus tegen:(

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mini: blijft naar! Een huisdier is gewoon echt vaak net een gezinslid!

Sterkte iedereen met de 11 mond sprong! Weet niet hoe lang die duurt. Onze andere twee hadden nooit echte last van sprongetjes. Bij Guus was de 9 maanden wel heftig dus we shall see....

Mir: mooie driewieler!

Hier vandaag hele middag op EHBO gezeten. Fee wilde over traphekje klimmen beneden en is er overheen gevallen op d'r bolletje en met haar vinger ergens achter blijven haken. Enorme winkelhaak in d'r vinger en dacht bijna tot het bot. Bult op d'r koppie en bloedneus. Ze heeft 4 hechtingen in d'r vingertje maar viel gelukkig allemaal reuze mee. Ze huilde meteen en was goed alert. Guus lag net in bed voor zijn middagdutje dus die moest ik er weer uitplukken omdat mijn man nog in NL is, maar hij heeft zich geweldig gehouden ondanks al het wachten (totaal daar ongeveer 4 uur geweest!) en ga hem niet laten kruipen over die vieze ziekenhuis vloer....iedereen lag om 19.00 uur heerlijk te tukken.

9. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Me2: Arme Fee, sneu zeg. Gebeurd ook zo snel die dingen!

Hier: Liv is sinds gisteren opgenomen in het ziekenhuis, ben toch even naar de hap gegaan en die stuurde haar meteen door naar de spoedeisende hulp.
    Ze is uitgedroogd, heeft een buikvirus (zeer waarschijnlijk het rotavirus maar dat word nog onderzocht) en een luchtweginfectie. Ze krijgt ORS via een sonde maar helaas is de diarree zo heftig dat het er net zo hard weer uitkomt. Als dat zo blijft krijgt ze het via een infuus, dan kunnen ze kleinere hoeveelheden constant geven in de hoop dat haar buikje dat wel aankan. Gelukkig mag ik 24 uur per dag bij haar blijven.
    Een uurtje geleden mocht ze een beetje melk drinken uit de fles maar dat spuugde ze er meteen allemaal uit. Houd dus niet over.

10. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh wat naar. En ik maar klagen dat Rive nu lastig is.
    Ontzettend veel sterkte om deze periode door te komen. Gelukkig ligt ze nu in goede handen. Je kind zo ziek zien is zo erg....

11. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Zuid Holland
    me2 zo das schrikken van Fee.
    Duurt altijd lang he zon EHBO bezoek. Gelukkig valt de schade mee.
    Beterschap

Mini wat naar om afscheid te moeten nemen. 17 jaar je huisdier is lang. 6 jaar geleden heb ik mijn konijntje in moeten laten slapen. Hij was 9 jaar bij mij. ik had hem gekocht direct na de dood van mijn vader. Ik heb behoorlijk staan huilen bij de dierenarts....

Hier Rive om half 12 vannacht een fles gegeven en om half 7 een bord pap. Helaas is viggo ook weer wakker dus ben nu beneden. Hij is tv aant kijken en ik ben maar aant leren. Je moet wat zo vroeg in de ochtend :p

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Me: Schrikken van Fee zeg! Helaas is een ongelukje snel gebeurd.

@CVM: Ach arme Livje! Wat sneu zeg, dus het werd toch niet beter:( Heel veel sterkte en hopelijk knapt ze snel op in het ziekenhuis! Dikke knuffel voor jou!

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    me2... zo dat is schrikken zeg..... arme fee
    maar het is idd erg snel gebeurd allemaal......

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Cvm: Heel veel sterkte voor Livje! Ze ligt in goede handen! Been je in Gooi Noord?

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Kc: succes met leren en met de kleintjes!

16. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Pffff wat een weer zeg... Alles is gewoon weer wit. Vreselijk.
    Zoonlief het huilen omdat hij perse de optocht wil zien, maar ik niet zeiknat wil worden. Vervolgens zijn kleren gepakt en na het aankleden bedacht hij zich ineens dat hij toch liever met de nieuwe boot in bad wilt.... Geen optocht vandaag dus....

Super grote witte vlokken sneeuw vallen naar beneden, alles was binnen 15 minuten bedekt met een dikke laag sneeuw.... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

17. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @All, sorry dat ik er niet zoveel ben.

@Cvm, beterschap voor Liv! Hopelijk mag ze snel weer naar huis.

@Me2, oh dat is schrikken zeg! Ook beterschap voor Fee.

Hier vrijdag naar het cafe geweest. Was carnavalviering. Supergezellig. Kwam de volgende ochtend pas thuis :).
    Nu nog moe. Wou vandaag met Rebecca wat fietsen maar vind het weer zo raar. Ineens is het heel donker, dan schijnt de zon weer en zo wisselt het elke paar minuten. Blijf dus maar lekker binnen denk ik.

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Rustig hier vandaag, iedereen aan het carnavallen?
    Wij doen er niet aan, maar ik ga zo wel de optocht op TV kijken, aangezien die van Weert op de NOS komt, toch wel leuk;)
    Volgend jaar gaan we wel met Robin 'live' kijken.

@CVM: Nogmaals heeeel veel beterschap met Liv!
    Ben je zelf trouwens al wel helemaal beter?

@Demaco: Leuk dat je vrijdag zo'n gezellige avond hebt gehad! Zal je goed doen, toch? En wanneer is de date?

19. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Date is einde verhaal haha. Vertrouw die gast niet :p Hier verder ook geen carnaval hoor. Het is dat het toevallig gevierd werd daar op mijn vrije avond.

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Oh jammer dat het niet doorgaat. Maar als je hem niet vertrouwt, kun je er beter niet aan beginnen. Intuitie heb je niet voor niks. Er komt wel weer iemand anders op je pad:)

Deel Deze Pagina