April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ik denk persoonlijk wel dat ik dan oppas zoek voor Rebecca. Want dat is erg groot en Rebecca gaat natuurlijk niet accepteren als we vooral bij de dingen blijven voor kleine kinderen. En ik kan maar op 1 plek zijn natuurlijk.

2. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Als minime en ik samen rijden kan ik sem toch niet meenemen.... even kijken wat we doen. Vindt het rot als minime altijd rijdt... ik durf dat echt niet....

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @luckey: ik vind het geen probleem om te rijden hoor, en juist gezellig als je meerijdt. Kunnen we samen de weg zoeken;)
    maar dan kan Sem inderdaad niet mee...

4. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #3584 titania, 10 okt 2012
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
    KidZcity is idd waar ik het over had..ligt pal aan het spoor naast station Utrecht Zuilen en er is plenty gratis parkeerplek. Het is nog geen 10min fietsen een bij mij vandaan..dus jullie zijn al in de buurt geweest mini en luckey!
    Ik ben er nooit geweest, maar ik ga toevallig zometeen bij een andere mama wat drinken die een kindje heeft van Krystians leeftijd en een van 3, die er naast woont en regelmatig heen gaat..meen wel ergens te hebben gelezen dat ze een apart peuter gedeelte hebben. Is vast helemaal leuk! Gezellig meiden, leuk dat er een datum vast staat.. Alleen wel jammer dat jij niet kan Nikske! Wat fb al zei, niet een kansje dat je je afspraak nog kan verzetten :(

Ik zal het ff op Facebook zetten, misschien dat er meer meiden meekomen.

5. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wat vinden jullie een fijne slaapzak voor de herfst/winter?
    Lars slaapt nu nog in de zomerslaapzak, maar het wordt wel tijd voor de winterslaapzak, maar die moet ik nog aanschaffen :D
    Ik wil er eentje met afritsbare mouwen, dat lijkt me wel handig, kan hij eerst nog een tijdje zonder mouwen en als het echt koud wordt kunnen de mouwen eraan.. Iemand tips welke erg fijn en warm is?

6. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #3586 titania, 10 okt 2012
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
    Wij hebben hier de flanellen gevoerde slaapzak van de Hema! Heeft afritsbare mouwen en is lekker zacht en warm.
    Ruitjes slaapzak)

Over hema gesproken. Ik heb hier laarsjes liggen maat 21, die K 1 x heeft aangehad. Ze bleken toch te klein en ik had de bon al weggegooid. Ik hoeft er alleen verzendkosten voor..pakketpost. Op de meeting kan ik ze gratis meegeven, maar kans is dat de kleine voetjes dan al zijn gegroeid.
    Iemand van jullie interesse? Kan voor zowel jongens als meiden. Ze vallen wel erg klein.
    helicopter regenlaars)

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Titania, zou ik ze mogen hebben??

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Thnx Titania, die had ik op internet idd ook gezien, zaterdag gaan we shoppen, dus gelijk maar even bij de Hema binnenlopen :D

9. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Als jij niet kunt Nikske kan ik ze wel voor je meenemen en treffen we ons een keer in avonturenland???

Maar zou leuk zijn als je toch je afspraak om kunt zetten!!!

Minime... als je het niet erg vindt om te rijden.... graag....

Ik ga eens kijken bij dat kidzcity

10. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ziet er leuk uit maar wel een pittige entreeprijs vind ik hoor.
    niet iets wat je wekelijks gaat doen.....

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij hebben ook winterslaapzak va hema met afritsbare mouw, ideaal!
    Ben nu bij ikea voor dekbedje voor m

12. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Nikske, ze zijn van jou! Zal ik ze even opmeten voor je voor de zekerheid? Of heb je ze bij de hema al gezien? Ze vallen namelijk echt een cm kleiner dan de mt 21 die K hier heeft liggen.

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Oh als je ze dan even wil opmeten, heel graag! Bij de hema in ons dorp hadden ze geen maat 21, alleen 20 maar die waren veel te klein.. Dus nu weet ik niet of 21 net past of ook nog wat klein is..

14. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Leg je hem dan in zijn slaapzak onder het dekbed? Of dan juist niet meer in de slaapzak?

Probleem hier is dat Lars de dekens wegtrapt en door het bed kronkelt. Als ik s avonds bij hem ga kijken ligt ie meestal bij het voeteneind.. Inmiddels ligt er dus helemaal geen deken meer in zijn bed, maar misschien moet ik dat gewoon weer ns gaan proberen en dat hij wel blijft liggen, maar ik betwijfel het haha

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Vanacht is Jesley wakker geworden van de kou.
    Hij sliep eerst altijd alleen met slaapzak.
    Ook omdat hij dus heel zn bed doordraait!
    Sinds 2 weken geleden heeft hij zn dekentje weer over m heen!
    En blijft hij gewoon liggen aan 1 kant.
    Nu wil ik eerst gaan proberen met dunne slaapzak onder dekbed.
    Zodat hij toch nog warmte heeft als hij eronder uit kruipt.
    Gaat dit goed, dan alleen nog onder dekbed...

16. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Aha ik snap het ;).. Dat ga ik als het nog kouder wordt dan ook maar weer proberen, maar eerst lijkt mij alleen een winterslaapzak voldoende, Lars heeft niet gauw kou en s morgens voelt hij ook niet koud aan en hij wordt er ook niet wakker van, zelfs nu met zijn zomerslaapzak niet..

Dat is het lastige van deze leeftijd vind ik, hij snapt heel veel en meer dan wij denken, maar hij snapt niet dat het juist lekker warm is als hij onder de deken blijft liggen.. Ik kan nog wel altijd als hij eenmaal slaapt de deken over hem heen leggen..

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Zo vandaag voor Naud een dekbedje gekocht bij ikea en hij heeft zelf een overtrek mogen uitzoeken, bij thuiskomst mocht hij helpen het bed op te maken en uitgelegd dat hij nu een groot jongensbed heeft.... Benieuwd of hij nu beter slaapt!

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Slaapzak: Ik had er vorige winter eentje van Hema gekocht, maar was maat 104 geloof en was dus veel te groot (mouwen superlang). Hopelijk past hij dit jaar, want hij is wel heerlijk warm voor de winter. BInnenkort eens proberen.

@Laarsjes: De regenlaarsjes die ik afgelopen weekend heb gekocht bij Hema zijn ook maat 21. Robin past die nog prima. In andere schoentjes heeft hij maat 20/21.

@Meeting: Ik ga 18 november noteren in mn agenda. Heb er zin in!
    Inderdaad wel redelijk hoge entreeprijs voor zoiets, maar geeft niet. Benzine is gratis dus dat scheelt hihi

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Meeting: Misschien kunnen we kijken of je eigen eten en drinken mee mag nemen?
    Dan maken/kopen we allemaal weer iets!
    Altyd wel gezellig!

20. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Meeting, ik heb er wel zin in! 18 nov kan ik noteren?

@Deken, hier ligt vince onder een dun dekbedje en een winterslaapzak. De winterslaapzak hou ik er bewust onder omdat Vince de deken gelijk af heeft door het vele schoppen en draaien. Maar hij vindt het wel fijn om ff ingestopt te worden.

Vince vandaag van het kdv gehaald met een behoorlijke bult op zijn hoofd. Precies tussen zijn voorhoofd en zijn slaap. Hij is gevallen en met zijn hoofd op een stoeltje terecht gekomen. Het leek niet hard te gaan maar hij gilde vollop en ze zagen direct een ei verschijnen. Gekoeld en zalf erop en nu is het alleen nog een bult (geen ei meer, maar minder) en blauw. Arm ventje, maar hij lijkt er geen last meer van te hebben.

Morgen mag ik naar de orthopeed. Spannend! Nu eerst snel mijn werkkleding strijken en mijn bedje in. Ben moe, kapot, gebroken. Vrijdag lekker een nachtje weg. Heeeerlijk! Ben er echt aan toe!

Deel Deze Pagina