April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    O heb t gezien!!! ;) hihi

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    DAnk CVM, Ik hewb het zaterdag gevierd met vrienden en vanavond ga ik met mijn man ergens eten! Voel me echt jarig!

3. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Happy birthday Me2!!!!!! 🎉🎈🎁

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hey meiden, zag dat fb het al gezien had

t is hier stil vanwege drukte en om elke keer inte springen lijkt me irritant voor jullie! (had al een lief pbtje van nikse gehad en haar beantwoord)

maar het grote nieuws, whahaha nee ben niet zwanger :)

manlief heeft me afgelopen zaterdag in alle vroegte opnieuw tenhuwelijk gevraagd (om onze trouwbelofte te hernieuwen):):D

5. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Heel bijzonder Musty, Ik ben blij voor je! Er bestaat in Nl niet echt een traditie om huwelijksbelofte te hernieuwen, maar ik denk dat het juist meer trendy zou mogen worden, ik vind het prachtig!!
    Jullie zijn trouwens echt een leuk stel en heel inspirerend na alles wat jullie al hebben meegemaakt samen!

Ik kan niet namens iedereen spreken maar ik denk dat de meesten hier totaal niet irritant vinden als je sporadisch meeschrijft en inspringt wanneer je tijd hebt. Zo zijn er wel meer..vind het echt totaal geen probleem..hoe meer er meeschrijven, hoe veel of hoe weinig dan ook, des te gezelliger!!

6. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    nou we horen wel wat de datum word he......want daar horen wij ook allemaal bij !!! hihihihi

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Me2: Gefeliciteerd! :D

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wauw musty wat een super nieuws :D wat lief zeg van je man!! Heerlijk vooruitzicht.. En meis van mij mag je gerust hier in en uitspringen hoor, ik mis jouw creatieve ideetjes enzo soms echt wel dus wat mij betreft kom je lekker meekletsen wanneer het je uitkomt

Me2 gefeliciteerd!! Geniet van het uiteten vanavond..

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Fb ik zag jouw topic in de lounge over knutsel ideetjes of tips om binnenshuis te doen... Morgen ga ik een herfstmobiel met naud maken! Ik zal daarna eens een foto plaatsen ;)

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    O leuk!!

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ nikske whahaha thnx :)

Wat ik echt iedereen kan aanraden om 1 x te doen is pompoenen snijden T is niet heel moeilijk t neemt wel even wat tijd maar echt lachen om samen te doen (zonder kids ivm met messen ect)

mijn allereertste pompoen :D vrijdagavond ga ik er nog 1 maken

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wat een gave pompoen Musty!! Super mooi gedaan..

13. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Musty: Leuk zeg, opnieuw 'trouwen'...! Hopelijk hebben jullie een fijne dag! Enne wat mij betreft mag je hier gewoon af en toe inspringen, doe ik zelf ook hihi! Hoewel ik zelf wel vaak mee lees, alleen reageren lukt me niet altijd.. En wat een gave pompoen!!

@Me2: Nog gefeliciteerd

@Hier: Weinig te melden, het gaat allemaal prima..

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Musty: Van harte met dit geweldige nieuws!
    Pompoen had ik al op FB gezien, maar echt supermooi gedaan!
    En ook wat mij betreft kun je gewoon meekletsen wanneer je zin hebt hoor. Kom je ook naar de meeting op 18 nov?

15. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #3675 titania, 16 okt 2012
    Laatst bewerkt: 16 okt 2012
    Geweldig Musty! Ook leuk dat je man ook crea is net als jij!
    Was het een gewone pompoen waarmee je hebt gewerkt..die ik van de AH heb zijn echt mega hard.

Ik haal de meeste knutsel ideeën van pinterest, ik ben er echt verslaafd aan
    kid crafts/games etc.
    Pinterest / Search results for Toddler crafts
    Herfst knutsels;
    Pinterest / Search results for Autumn crafts

We komen net van het consultatie bureau vandaan en meneer is weer helemaal goedgekeurd. Hij zit met z'n gewicht en lengte precies op de gemiddelde lijn! 11kg en 83cm geloof ik!
    Nieuwe arts ook, echt een schat van een mens. Krystian was helemaal op z'n gemak bij d'r, terwijl hij de laatste tijd wat verlegener was geworden naar vreemden. kinderen voelen het echt aan als iemand oprecht lief is of nep..iig zie vaak dat hij met sommige mensen die echt overdreven doen tegen hem helemaal niets heeft Hahha

16. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Top dat Krystian 'goedgekeurd' is!

Wij mogen a.s. maandag weer, moet er om 8.15u al zijn, moet een km lopen van de parkeergarage naar de huisartsenpost (waar het nazorgbureau zit) dus dat wordt extra vroeg op staan op mn vrije dag. Ben benieuwd of we na deze keer naar het reguliere cb mogen.. Dat hebben ze ooit ns gezegd dat als hij los loopt, dat hij dan over mag.. Hij loopt inmiddels los :) Maar ik heb ook een keer gehoord dat hij over mag als hij praat.. Tja hij praat wel, maar voor een ander is het niet verstaanbaar ;). Het maakt mij op zich niet uit waar we heen moeten, voordeel nu is dat de dokters en therapeuten hem en ons kennen en wij hen.. Voordeel van het reguliere cb is dat er parkeerplek voor de deur is, maar ja dan moeten we wel weer wennen aan de nieuwe mensen. Ach we horen het maandag wel!

17. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #3677 titania, 16 okt 2012
    Laatst bewerkt: 16 okt 2012
    Ff een spammetje..mijn lieverd aan het poetsen op de Montessori playgroup waar ik elke week met hem heen ga. Alles is op kindhoogte en ze moeten zelf allemaal klusjes doen(banaantje snijden, sinaasappel persen) en daarna zelf afwassen..het speelgoed ook heel mooi en educatief. Helaas wel in Amsterdam, maar reizen vindt hij gelukkig leuk.
    Ramen lappen gaan we binnenkort thuis ook n's doen aangezien hij alle ramen op zijn hoogte met vieze vingertjes en kwijl regelmatig vies maakt ;) en ik heb echt en hekel aan die klus:p:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,5 KB
      Weergaven:
      2
  18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Super leuk!! Dat is hier helaas niet

19. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hihi echt leuk!!

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Titania: wat cute die foto!

Dames dank voor de felicitaties!! was een leuke dag!

Musty, het is toch helemaal niet erg om af en toe in te springen! Juist leuk!

Deel Deze Pagina