April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Oh zeker wel!

2. 2babygirls

2babygirls Actief lid

7 dec 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    @cvm: ach arme Liv. Gelukkig is ze nu in goede handen en word ze in de gaten gehouden. Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je/jullie.
    @nikske: hoe is het met de kleine man?
    @hier: we wilde vanmiddag erg sportief op de fiets naar de dierentuin, want de zon scheen zo lekker. Manlief de fietskar gehaald, kindjes in de jassen gehesen, en we wilde naar buiten gaan gaat eht toch sneeuwen. Bah ben er nu toch wel een beetje klaar mee. R toch ook wel want ze wilde gaan fietsen naar de dierentuin, want dat had je toch belooft mam. Ja sorry schatje mama gaat toch echt niet met dit rotweer op de fiets, Zijn we toch maar met de auto gegaan. Heerlijk middagje gehad. Zelfs Q vond het erg leuk bij de visjes:D

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Vorig jaar half maart was het echt lekker weer! Dat was toen de eerste week van mn verlof, en heb ik heerlijk in de tuin liggen zonnen! Kan me niet voorstellen dat het over 3 weken weer zo'n weer is.....maar we houden hoop;) (tegen beter weten in...)

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ben trouwens begonnen aan het fotoboek van Robin's eerste jaar. Pfff wat een werk. Ik heb 1400 foto's waaruit ik nu een keuze moet gaan maken. Ben bij de eerste week...dus heb nog heeeel veel werk te doen. PLUS de foto's die er de komende maand nog bijkomen uiteraard...Maar wel leuk hoor:D
    Als ik die foto's van de eerste week zie, zou ik zo weer terug willen! Ondanks de keizersnee en de eerste dagen in het ziekenhuis. Ik vond het afgelopen jaar GEWELDIG! :D

5. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    nou meiden....ik spring hier weer in hoor......kreeg weer geen melding van nieuwe reacties.....

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Wat een ongelofelijk eerste jaar he.....
    Gisteren nog met de (nieuwe) vriendin van schoonbroer naar de fotos van de eerste dagen gekeken en dat was toch wel even slikken hoor...
    Wat een gevoelens kwamen er weer boven.....
    Er zijn dingen die zo direct zou willen herhalen, maar tegelijkertijd ook weer niet.....

Net manlief toch maar gehaald, niemand durfde hem naar huis te brengen ivm gladheid. Dus babyfoon naar de buren en in de auto gestapt... niets van de gladheid gemerkt..........
    Nu naar bed....

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Girlssss

Ben echt zoveel aan het missen van jullie maar heb echt handen te kort voor Naud nu..

Hij loopt al aardige stukken los en soms ook zonder dat iemand in de buurt is dus dat heeft al de nodige valpartijen en blauwe bulten opgeleverd..

Verder slaapt hij echt nog vreselijk slecht :( Hij lag er om half 8 in vandaag, maar om 21.05 en 22.15 heb ik hem alweer kunnen troosten omdat hij totaal in paniek was (inclusief dikke tranen en kokhalzen)

Verder heeft vriendlief echt horrordagen op zijn werk en sta ik er echt helemaal alleen voor thuis..

Hoop snel weer alles te kunnen volgen hier :)

SORRY !!!!!!

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mini: er zijn sommige dingen die ik graag weer zou meemaken maar ook veel dingen waarvan ik blij ben dat we ze weer hebben gehad......misschien komt dat omdat ik dit trucje voor de derde keer doe en telkens denk ach het viel best mee en dan is de baby er weer en dan weet je weer dat het helemaal niet meeviel...de natuur haalt gekke dingen met je uit hahahaha

Nikske: sterkte!

Demaco: klinkt als een topavondje! Wellicht ontmoet je daar nog iemand?!

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Weekend is helaas weer voorbij!
    Was weer erg druk, dus weinig kunnen reageren.
    Wel alles bijgelezen!

Nikske: drama zeg! Hoop dat t snel beter gaat!
    Heb je hem al een keer goed laten huilen in bed?
    (Wat heel moeilijk is...) Hier helpt dat wel.

Alleen gister bij mn ouder helaas niet!
    Toen wilde hij daar ook niet slapen.
    (Mn vader was jarigg) maar wilde ook niet om 21u al naar huis.
    Dus toch op bed gelegd, gillen krijsen.
    Ik op de gang blijven staan. Hij gign ineens hoesten en was helemaal stil. Dus ik meteen de kamer binnen. Had hij heel de boel ondergespuggd.
    Ja, toen kon hy niet meer terug, want geen reserve hoeslaken.
    Vandaag meteen gekocht voor daar!
    Op ten duur is hij is de volle woonkamer op schoot in slaap gevallen.

Vandaag heel liedf geweest, savond op bed drama!
    Van 7 tot 9 huilen,krijsen,slapen...
    Even laten gaan, en daarna stil!
    Ga nu slapen (hopelijk hele nacht;)

Liv: hoe gaat t met haar? Zie ook geen update meer of fb? :(

Demaco: jammer dat je date niet doorgaat!
    Maar als je m nu al niet vertrouwd. Kan je het beter meteen maar afkappen ja!!

Me2: hoe gaat t met Fee dr handje?
    Veel last van de hechtingen?

10. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Goeiemorgen,

Liv heeft haar laatste drie flessen van 70cc leegedronken, goed teken! Ik hoop dat ze de flessen vandaag wat gaan ophogen want zelf vind ik niet dat ze hier genoeg aan heeft, ze heeft de afgelopen 12 uur maar 1 iniminie plasje gedaan van 20 gram.
    Eten doet ze nog steeds helemaal niet maar dat vinden ze hier niet interresant, zolang ze maar drinkt. Zelf ben ik het er niet mee eens aangezien ze flink is afgevallen, ze zit nu weer op het gewicht wat ze 6 weken geleden op het cb had!!!
    Ze krijgt nu trouwens nutrilon2 omdat me dat beter leek dan gewone melk nu ze niets anders eet ivm toegevoegde vitamientjes, en daar ga ik thuis ook maar even mee door (2 of 3, wat is het verschil???).
    Liv heeft nog steeds diarree, maar het word minder vliebaar dan eerst, het was echt waterdun en nu is het gewoon heel dun haha.
    De nachten hier zijn onrustig maar Liv doet het super, is wel zeker elke 1.5 uur verschrikt wakker maar het is ook niet niks voor zo'n hummel, al die indrukken.
    Zelf ben ik helemaal nog niet opgeknapt, leef hier op pcm en neusspray. Heb nog niet even kunnen bijkomen de laatste dagen, maar geeft ook niets. Komt thuis wel weer goed. Laat eerst Livje maar opknappen!

11. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    @cvm......begrijp dat de kleine in ziekenhuis ligt ofzo??
    beterschap!!

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Me2: Ik denk inderdaad dat het de natuur is die dat met je doet, ik heb alle mindere dingen van afgelopen jaar verdrongen. Slapeloze nachten ben ik alweer bijna vergeten. Ik denk alleen maar aan die lieve schattige baby, en zn lieve lach en hoe geweldig het is om mama te zijn :D

@Nikske: Sterkte met Naud! Niet zo gek dat hij zo'n last heeft van zn sprong, want hij gaat letterlijk in sprongen vooruit!

@FB: En hoe heeft Jesley geslapen vannacht?

@CVM: Gelukkig dat het weer wat beter gaat met Livje! Wel vervelend dat ze zoveel is afgevallen, maar komt er vast snel weer bij als ze weer helemaal beter is (bij ons toch (helaas) ook zo)

@Hier: Robin heeft goed geslapen vannacht. Hij was ook supermoe van al dat geklim en geklauter de hele dag. Wel even net voor middernacht wakker geweest, maar daarna lekker geslapen tot 6 uur. Toen nog even een half uurtje bij papa en mama in bed gelegen, en toen was het alweer tijd om op te staan.
    Vandaag is hij verkleed als Teigetje naar het KDV :D

13. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jesley heeft gelukkig goed geslapen!
    Tussen 19 en 21 uur heel onrustig, en veel huilen.
    Maar daarna geslapen tot 08.30 uur! :D

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    #374 Me2, 20 feb 2012
    Laatst bewerkt: 20 feb 2012
    CVM: Fee had ditzelfde als Liv vorig jaar om deze tijd en zij is (toen bijna 2 en nu bijna 3 jaar) normaal maar rond en kilo of 11, je begrijpt dus dat ze na die ellende ook echt vel over been was en ik heb mijn zorg daarover uitgesproken. De Kinderarts drukte me echter op het hart dat het er ook net zo snel weer aankomt bij deze kleintjes als ze zijn opgeknapt. Maak je daar dus maar geen zorgen om. Ze is in goede handen.
    Heel veel sterkte ook voor jezelf!

FB: hier helpt even laten huilen ook doorgaans hahaha
    Wel balen zeg dat het dan weer zo'n gevecht is...Fijn dat de nacht is goedgegaan.
    Met Fee d'r handje gaat het goed. Lijkt weinig last te hebben van de hechtingen. Ze vindt het nu voornamelijk stoer om te vertellen.....

Mini: maak je geen zorgen, het is de tweede/derde keer nét zo erg als de eerste keer, zo niet erger omdat je dan al een/twee andere hebt rondlopen die ook nog het nodige moeten hahahahahahahahaha
    Leuk als Tijgetje!! Zal wel schattig staan!

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Nikske...pfff wat een heftige sprongen maken jullie mee zeg. Volgens mij heb jij zo ongeveer last van de sprongen van alle kids hier, want bj ons valt het in elk geval heel erg mee.

Stoel... we hebben hem!!!!! Mooi mooi mooi.
    De maxi cosi tobi staat nu zowel in manliefs auto als in die van mij. Op de beurs wil ik donderdag nog kijken of het daar een aanbieding geeft voor een hoes voor erom heen......

Zoon... hij heeft weer zijn kuren..... commandeert alleen maar: ik wil een boterham, ik wil tv enz.
    Morgen ben ik weer met hem alleen dus even kijken wat we gaan doen, thuis zitten bevordert onze sfeer niet echt.

Manlief is gisteren wezen vieren en ik stond op met een kater. PFff wat voel ik me brak zeg. Ben tussen 1 en 2 uur 3x bij alina geweest maar verder erg vast geslapen, denk gewoon te vast.
    Straks worden mijn haren geverfd en woensdagmorgen staat de kapper op de planning, maar even kijken of dit uitgevoerd kan worden haha
    Smiddags ga ik bij een vriendin op bezoek, 35 weken zwanger....

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Luckey: heerlijk haar verven, knippen, dat is wel echt jouw tijd dus van genieten he!
    Top dat de Tobi is gelukt. Wij hebben hem ook in beide auto's en Guus zit sinds hij daarin zit nooit meer te mekkeren (was bij zijn broer ook). Kunnne ze alles goed zien!

Oh en succes met S.

17. 2babygirls

2babygirls Actief lid

7 dec 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    @sprongen: heftig allemaal zeg. Hoop zo dat wij er een beetje rustig doorheen gaan. Heb me portie wel gehad met huilen vind ik eigenlijk na 4 maanden onafgebroken huilen :D.
    @zwanger zijn en de eerste tijd: deze zwangerschap zou ik niet over willen doen, maar mocht het ooit weer zover zijn komen we die 9 maanden ook wel door. Alleen de periode erna zou ik nooooooooit meer willen. Dat valt/viel me erg zwaar al zijn we nu op de goede weg en gaat het nu eindelijk goed maar dan zijn we wel 9 maanden verder.
    @smoeder: gister gesprek gehad met der. Ze gaat woensdag hier thuis oppassen. Heb net wel me wijn uit de koelkast weggegooit uit voorzorg :S. Erg eigenlijk maar wil geen risico lopen. Ben blij dat ze hier oppast voelt toch wat beter en Romée moet naar de psz dus dat was wel een goede reden vond ik.

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    2bg: die eerste 1 a 2 jaar houden ons vooralsnog ook tegen om er nog een laatste keer voor te gaan....het is gewoon echt elke keer lastiger omdat er dan ook nog andere kindjes zijn die aandacht en zorg nodig hebben....En dan heb je het nog niet eens over ze echt groot brengen hahahaha
    Ben benieuwd hoe het met smoeder gaat. Lijkt me ook prettiger dat ze bij jullie is. Bedenk wel dat ze ookd reank kan meenemen van thuis....

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @FB: Fijn dat Jesley goed geslapen heeft, kun je zelf ook een beetje uitrusten. Een paar van die drama nachten achter elkaar, breekt je echt snel op!

@Eerste jaar: De zwangerschap vond ik heerlijk, zou ik zo weer overdoen, zou van mij zelfs langer dan 9 maanden mogen duren (maar ik heb gewoon veel geluk gehad geloof ik). De eerste maanden na de bevalling vond ik ook wel heel zwaar. Echt heel erg wennen! Maar als ik nu die foto's zie van toen, heb ik alleen maar goede herinneringen. Wat was het heerlijk om met dat superkleine baby'tje de hele middag op je borst op de bank te hangen:)
    En ik heb zoveel gewandeld tijdens mn verlof, heerlijk!
    Het enige wat ik erg zwaar vond waren de nachten in het begin, en de nachten tijdens de 9 maanden sprong:(
    Ik geloof wel dat het bij een tweede allemaal nog vermoeiender is, aangezien je dan nog een andere kleine hebt die ook je aandacht vraagt. Aan de andere kant lijkt het me ook wel relaxter, omdat je weet wat er gaat komen en het niet allemaal exact volgens de regeltjes / volgens het boekje hoeft te gaan.

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mini: hahahaha dat vind ik nu juist zo vreselijk van vooral de eerste 4/6 maanden dat je hele leven om dat kleintje draait in plaats van dat het kleintje met jouw leven meedraait hahaha
    Ik vond het de 2de en 3de keer niet heel veel relaxter worden, wel dat je weet dat het weer even bikkelen is, maar elk kind is anders en reageert dus ook anders. Je moet dus elke keer het kindje helemaal opnieuw leren kennen, zijn grillen, zijn huiltjes, wat hij fijn vindt en wat niet.....(en dat terwijl je denkt dat je het nu toch wel moet begrijpen na een eerste). Ik vond het vaak toch weer echt zoeken.

Zwanger zijn en bevallen vind ik geweldig, echt heerlijk! Zou ik zo nog een keer doen!!

Deel Deze Pagina