April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Heerlijk zo n weekend nikske, hadden jullie vast evrn nodig na zo n tijd! Fijn dat je je beter voelt.

Ik moet vandaag wedstrijden spelen van onderwaterhockey dus breng Liv straks naar mijn moeder. Baal ervan, manlief is wel thuis maar zijn zoons zijn er en de oudste is de laatste tijd weer flink op dreef dus durf Liv niet thuis te laten. Maar vind het wel sneu, breng haar al vier dagen per week weg omdat ik werk en wil dat in het weekend niet ook moeten doen. Maar voor haar veiligheid is het beter en ik sport maar vijf zondagen per jaar...mag wel iets voor mezelf toch? Gelukkig is Liv gek op oma en andersom, dat scheelt.

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Sorry even ego maar ben echt een beetje overstuur

Waarom denkt iedereen toch rond de feestdagen recht te hebben op mijn kind.. Iedereen wil sinterklaas vieren met hun kleinkind/neefje maar het is om de een of andere reden geen mogelijkheid om allemaal bij elkaar te komen!!

Nu moeten we dus 1dec naar mijn zusje in zeeland, 2dec naar mijn ouders en 5dec naar mijn schoonouders.. Ondertussen is de een geirriteerd omdat het niet precies gaat zoals hij/zij in gedachten had en is de ander koppig om niets te willen aanpassen! Nu heb ik dus serieus ruzie met mijn moeder over een dom sinterklaasfeest..

En het ergste van alles, we hebben niet eens tijd om het zelf met ons ventje te vieren!! Bah ben klaar met die decembermaand :( :( :( en dan is het nog niet eens begonnen..

3. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Nikske, je geeft ze teveel macht...jou kind, jou keus. Wij hebben gezegd dat we het vieren op 5 december bij ons thuis, beide oma's dit meegedeelt ze zijn welkom maar verder vieren we het nergens. Ik wil mijn kind er niet aan wennen dat er meer dan 1 pakjesavond is. ooms en tantes hebben zelf kids en die doen het t zelfde. Mijn moeder wisselt t dus af, ene jaar bij mijn broers/zus andere jaar weer bij een ander. Tenzij zij het op een andere dag vieren, dan gaan ze naar meerdere.
    Maar ik vier t voor liv alleen 5dec en gewoon thuis.

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Cvm: je hebt opzich gelijk, maar zo zijn de neefjes/nichtjes dus nooit bij elkaar met sinterklaas?

Pff het enige wat ik nu weet is dat me dit volgend jaar echt niet meer gaat gebeuren! Ben er klaar mee.. Zit al de hele ochtend te huilen..

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Kun je geen gezamelijk feest voorstellen.
    Wij doen ¹ december bij vrienden vieren dan komt Sinterklaas en verder gewoon overal de schoen en klaar.....
    Thuis zelf dus niks bijzonders maar wel schoen zetten...

Kerstmis is 22 december bij schoonfamilie. Kerstavond bij ons thuis maar niets bijzonders en 1e of 2e kerstdag bij mijn familie de kado's.....

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nou het probleem is dat familie en schoonfamilie niet super goed liggen dus dat moet dan sowieso in 2x .. Maar goed volgend jaar komen mijn zusje en mijn ouders maar naar mij en dan gaan we wel gewoon een extra dag naar schoonfamilie

Kerst is hier kerstavond thuis en 1e en 2e kerstdag wordt om het jaar gewisseld! Vriendlief moet het ene jaar met kerst werken en het andere jaar met O&N dus daar moeten we ons sowieso al naar aanpassen..

Pfff ben ik nou de enige die niet staat te springen om de decembermaand :(:)?!

7. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ik sta ook niet te springen om die feestdagen hoor.
    al dat gedoe om de kadootjes enzo... kinderen weten niet waar ze het zoeken moeten...

de verjaardagen vd kids vind ik echter nog erger.
    sem 16 maart, iedereen uitgenodigd voor zijn feest. schoonfamilie kijkt of ze ook komen.
    pasen 29 maart, gaan we waarschijnlijk daarheen
    alina 5 april, iedereen uitgenodigd voor haar feest maar schoonfam zal dan niet komen.
    Ik denk ook niet dat ze met sems verjaardag komen omdat we met pasen die kant op gaan.
    ze komen niet graag want
    * ze hebben niet veel vd kids
    * niemand praat duits
    Pfff zeik niet zo, die ene dag in ht jaar dat de kids zien dat je op HUN feestje komt zeg.... maar goed is nog ver weg dus we zien wel....

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Meiden, check de club please! Misschien kunnen jullie mij helpen :) hihi......

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik zie het nu inderdaad ook vooral als "gedoe om cadeautjes" .. Naud heeft straks in totaal 4x sinterklaas!!! (tante, 2x opa&oma, werk papa).. Alsof hij dan nog snapt waar het om draait :( :(

Vanaf volgend jaar organiseer ik gewoon een Sint feest bij ons thuis en iedereen die wil komen mag komen (dat kunnen hooguit 14volw en 6kids zijn) en die niet komt heeft pech........

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey dames,

Mijn andere acount is geblokkeerd omdat dat emailadres niet meer werkt. Dus maar weer met deze verder.

@Feestdagen, ik wil er niet echt over nadenken. Vorig jaar was ik met oud en nieuw niet eens welkom omdat ze dat maar lastig vonden met de kids.

11. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Feestdagen, hier juist andersom.. Mijn schoonouders zijn schatten als we ze eenmaal zien, maar ze doen 0,0 moeite om tradities zoals feestdagen en verjaardagen met ons te vieren. Ik heb vorig jaar ons zon beetje opgedrongen om met Sinterklaas naar hun af te reizen ..er komt echt niets van hun uit. Ook met K's verjaardag was niemand aanwezig, alleen mijn ouders. Ik vind famillie en feestdagen tradities juist heel erg belangrijk en mijn mooiste herinneringen uit mijn jeugd zijn juist dit soort vieringen met familie. Dit jaar doe ik het niet meer.. Als zij ons willen zien mogen ze het zelf voorstellen en hier naartoe komen. 3,5 uur in de trein met een dreumes heb ik ook geen zin in. We zullen het wel zien.

Lastig Nikske, ik zou er ook harder in zijn en loslaten dat iedereen elkaar kan zien en het samen vieren(neefjes en nichtjes). Het moet ook leuk blijven voor jullie en voor Naud is dagen lang drukte ook niet ideaal lijkt me. Persoonlijk zou ik idd je idee van gewoon één feest, graag of niet doen. Sterkte met al het gedoe nog dit jaar! Vergeet niet om tussendoor er toch nog wel van te genieten!!

egO: Meiden, ik ga morgen naar PARIJS!!!!!!!!!!!!!!!!! Vriendin van mij heeft een all inclusieve trip gewonnen en naar concert van no doubt, en ik mag mee!!! Morgen heen, woensdag avond weer terug! Ik ben echt mega blij!

12. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Titania; tsoo leuk!!! Veel plezier!!

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Feestdagen: Hier redelijk makkelijk altijd. Sinterklaas vieren we nog niet echt, dus dat is gewoon met zn 3-en thuis. Met kerst gaan we op kerstavond altijd naar mn schoonouders (zussen incl aanhang komen dan ook). Op 1e of 2e kerstdag gaan we naar mijn ouders of zij bij ons. Als we naar hun toe gaan, komen mn zus en zwager ook vaak. En dan nog een kerstdag over voor ons 3-en gezellig thuis:D

@Titania: Supergaaf zeg! FIjn zo'n vriendin :D

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Vica: oeh word wennen aan je naam, haha

Titania: super gaaf zeg!!! Geniet ervan :)

Feestdagen: kerst is nooit zo moeilijk maar hier dus vooral problemen met sinterklaas..
    Nu gaan we zat.1 dec op&neer naar Zeeland (niet ideaal maargoed) en dan zon.2 dec komen mijn ouders en broertje naar ons en organiseer ik bij ons thuis een sintfeest en woensd.5 dec gaan we naar schoonouders want dan komen schoonbroers ook met aanhang en kids! Ruzie met mijn moeder is bijgelegd dus dat zit wel weer goed :) we hebben alleen besproken volgend jaar niet meer appart naar mijn zusje te gaan.. Thuis+schoonouders is genoeg voor de kleine man!!

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
  16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
  17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nee zij wil dus alleen een heel goed apparaat kopen, toen ik zei dat die al snel €150 kosten en ik €75 per koppel mooi vond toen zei ze..
    "Wij hebben geen budget en ik let niet op de prijs, ik zie het wel als ik het koop"

Dus met andere woorden, zij doet het alleen (met haar man dan) en wij moeten iets anders verzinnen.. Pffff

18. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    eerste reactie was een of ander groot (niet te) groot vat kopen, daar een mosterdpot van maken met een gaaf cadeau erin.
    misschien mooie foto van jullie als gezin op canvas..... of een dinerbon of bon weekendje weg ofzo

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    dat ze dan lekker allemaal op 5 dec bij jullie thuis komen, t is toch te gekke van worden zo, zitten jullie compleet in de stress en racen tegen de klok zo terwijl het jullie kleine manneke en zijn sinterklaas is

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @nikske: wij gaan 1dec ook naar Zeeland. Schoonzusje woont daar.
    Kunnen we naar elkaar zwaaien op de snelweg:)

Deel Deze Pagina