April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Luckey, balen zeg dat je door 3 weken "treuzelen" nu bijna 3maanden extra moet wachten! Maar wat een super nieuws zeg over Sem zijn ongelukjes :) ben echt blij voor jullie..

Apparte Facebookpagina is wel erg leuk.. Zou je misschien ook wat foto's in een album hier willen zetten?? Ik heb vandaag deel5 van taarten-decoreren gekregen incl mijn sugercraft gun.. Ik heb nu het een en ander aan gereedschap en wil ook gaan starten met cupcakes/taarten decoreren dus kan wel wat inspiratie gebruiken :D :)

2. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hebben jullie de sintkadoos al binnen? Hier alles in huis, heb voor 14 euro knutselspullen gehaald bij de action (5 kadootjes van gemaakt) en voor 6 euro een nieuwe Nijna (lievelingsknuffel...onafscheidelijk). Dus was klaar voor 20 eueo. Maar Liv is een groot teletubbiefan en er zijn nu pluche teletubbies met gratis dvd bij intertoys voor 8 euro dus die moest ik wel bestellen plus nog een tubbie boekje a 2 euro...Nu dus totaal 9 kadootjes voor 30 euro. Opa en oma doen ook van beide kanten een kadootje in de zak (grote doos duplo en van andere oma geen idee nog) dus maarliefst 11 pakjes uit te pakken...wat ik eigenlijk teveel vind op deze leeftijd zijn ze er zo klaar mee maar goed.

Voor kerst ook al de buit binnen, ze krijgt een inklapbare houten slee met zitje, met korting vorige week 35 euro!
    Maar mocht er eerder sneeuw vallen dan krijgt ze m eerder hoor...zonde anders!

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Hoe is de craftgun? Las zoveel negatieve dingen erover (scheurrn tijdens gebruik) dat ik abo niet heb betaald... haal zo alles wel. Zal de link plaatsen van mijn album.nl daar staat ook alle creatie op maar internet is een fijn wondermiddel hoor hsha. Vooral youtube

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Sintcadeau:
    Bij schoonouders: keukentje met verschillende toebehoren
    Van mijn ouders: V-tech toettoet garage + extra auto
    Thuis schoen: puzzel, bumba boekje en knutsel spulletjes
    Thuis pakjesmiddag: bumba dvd, nijntje verstoppertje spel en kleurboek
    Bij mijn zusje: verschillende kleine pakjes, o.a. Leesboek en kliederschortje

Craftgun: nog niet gebruikt Luckey, heb 'm gister gekregen.....

5. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hier alleen de 10 druppels vit D, als ze fruit ziet gaat ze al zitten.....die kan vreten !!!!

ik heb helemaal nog geen oproep gehad voor de 18 maanden afspraak.......

Sinterklaas: heb 2 poppen, van die stoffen (is een echt poppenmoedertje) en een paardenstal van Fisher Price geloof ik (ze is ook gek van dieren)
    helaas zijn die poppenmeubeltjes enzo zo prijzig, had het liefst daar ook iets voor gekocht

6. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Bij bol.com heb je een heel set met buggy, kinderstoel, bedje enz en niet zo duur! Zal de link eens opzoeken...

7. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hmm kan de link niet kopieren, anyway t hoeft niet zo duur te zijn. Liv heeft het houten poppenbedje van ikea ( voor een paar euro via mp maar nieuw ook maar n tientje) en die heb ik zelf roze geverfd en bekleed met een oude fleecedeken die ik nog had. Ze is er helemaal weg van, hij staat in haar jamertje en voor ze naar bed gaat stopt ze eerst zelf uitgebreid haar eigen pop in bed waarbij ze precies hetzelfde ritueel uitvoert als wij bij haar...te cute!

8. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    oh zal eens kijken bij Ikea!

Ja hou mp ook steeds in de gaten hoor, en heb bij de kringloop een echte Babyborn badje en een maxicosi voor de pop gekocht

9. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Hier: Gisteravond en vannacht geen last meer gehad van poepluiers, hij is nu bij mijn ouders. Ik heb ze gewaarschuwd haha en ik heb gevraagd of ze hem vandaag even geen snoep/chips willen geven. Alleen vanmorgen een koekje en vanmiddag een banaan en daar moet hij het maar even mee doen (en uiteraard een boterham en drinken)

@Sintkado: wij hebben een pratende brandweerauto gekocht en aangezien we nu kortingsbonnen hebben van Intertoys denk ik dat we het Sesamstraat Kegelspel ook nog gaan kopen, hij is gek van Sesamstraat. Eerst twijfelde ik nog of dat wel nodig is haha, maar nu met die korting ga ik het toch kopen (denk ik) en kan hij gelijk leren mikken. Kortom leuk en leerzaam

@Extra vitamines: hier alleen extra vitamine D (die met anijssmaak) is hij helemaal dol op. Soms wil hij s morgens de laatste happen Bambix niet meer en als ik dat flesje dan tevoorschijn haal, wil hij ineens weer verder eten :D

10. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    nikske... heb even een linkje van mijnalbum neer gezet. hier staan ook al mijn creaties in.....

taarten-decoreren... ik had ook een abo afgesloten maar na zoveel negatieve reacties me toch bedankt.
    bovendien vind ik de boekjes wel interessant maar koop liever voor 5.95 elke 3 maanden de MJAM taart, daar staan ook veel mooie taarten en tips enzo in.
    Spulletjes koop ik met en met mee, vraag ook veel voor mijn verjaardag en kerst... verder heb ik me voorgenomen van elke opdracht die ik krijg de helft apart te leggen voor "grotere" aankopen.
    Heb nu eind november een babytaartje voor de buren en een voor iemand die met zwangerschapsverlof gaat, sint cupcakes (cadeau), kerst cupcakes en april bedrijfslogotaart.
    Verder natuurlijk nog een eigen taart voor sint, kerst, verjaardagen van mezelf en kids en valentijn haha
    Och en ik verzin nog wel wat excuses om extra te bakken.

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Meeting: die gaat nog gewoon door toch?? :D
    Wie komen er nou??
    En mag jedaar eigen eten/ drinken meenemen?
    Kunnen we allemaal weer wat lekkers maken hihi

12. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Luckey; leuk je foto-album

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ja meeting gaat door zover ik weet toch????

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Jahoor , meeting gaat gewoon door wat mij betreft ook.
    Ik geloof alleen dat we niet met veel zijn weer :(

CVM en vica konden niet meer?

En verder wel: titania alleen of nog meer?

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Welke maat slaapzak dragen jullie kiddies... hier een 90 maar veel ruimte is er niet bij de voeten...

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Slaapzak 90 cm ook net aan hier, gebruik ik als reserve.
    Hij draagt 110, wel lekker ruim

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Luckey: wat een leuke taarten maak jij!! Mijn eerste project worden sinterklaascupcakes, daarna een taart voor Roel (29) en mijn moeder (46), dan kerstcupcakes en ik HOOP dat ik dan ik maart goed genoeg ben om een eigen taart voor Naud te maken....

Meeting: vind het nog steeds jammer dat ik er niet bij kan zijn

Slaapzak: Naud heeft van de HEMA maat 86/104 , hij heeft wel nog steeds de zomerslaapzak aan & jullie kindjes?

Hier: vandaag een drukke dag, ik ga morgen een nachtje met collega's naar Brugge en maandag vertrekken we naar frankrijk.. Dus moet vandaag alle boodschappen in huis halen, alle was wegwerken, al wat dingen inpakken en tussendoor ook nog naar de tandarts!

Trouwensss, over mijn vermoeidheid: Geen wonder dat ik me al zo lang slecht voel.. Heb een obstructie (vernauwing) in mijn bovenste luchtwegen met beginnende COPD, logisch dat ik zo moe ben, kort van adem en hartkloppingen! Vanaf vandaag starten met medicatie, binnenkort starten met sporten en dan over 3maanden controle longfunctietest! Ik loop hier al zo lang mee maar het werd steeds erger en de laatste week zelfs zo erg dat ik na een telefoongesprek op mijn werk gewoon buiten adem was :) :(

18. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    wanneer is meeting ook alweer en waar?

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0