je mag het eertste jaar gewoon aan de slag je krijg van kvk 1 jr de tijd om te 'proberen' en dan lig het er nog aan hoever je ga met reclame maken en hoeveel klanten/je verdient
hier heeft de kleine man me aangestoken overal spierpijn, mn oren en bijholte zitten tegen ontsteking aan. gelukkig manlief en lf nog niets
Pfoe ik zwaai even maar ben zooo moe Vrijdag na het werk gingen we met alle collega's naar Brugge, onze baas had een huisje gehuurd.. We kwamen er om 20.15uur aan, wat een prachtige huisje!!! (Pijpeweg 71 - Vakantiewoning in Brugge) De vrouwelijke arts zou koken, en HOE.. Jeetje zo uitgebreid dat we pas om 00.45uur aan het dessert zaten.. Uiteindelijk lagen we om 6.00uur in bed en om 9.30uur zaten we weer met z'n allen aan het ontbijt! Gistermiddag een stadwandeling gemaakt door Brugge waar we bij verschillende zaakjes stopte om typische belgische dingen te proeven zoals chocolade en jenever, was erg leuk maar wat was ik gesloopt aan het eind van de dag!! 19.00uur was ik thuis, 21.00uur lag ik in bed en om 8.00uur vanochtend schrok ik wakken *naud had heeeerlijk doorgeslapen EN uitgeslapen*
Klinkt geweldig Nikske. Ik ben dol op Brugge, het is zo mooi daar! Lekker ook dat Naud ook meewerkte en lekker heeft uitgeslapen. Heerlijk, van dit dingen laad je jezelf echt op vind ik! Musty, beterschap. Hier, Krystian heeft deze week het woord "nee" ontdekt(ofja eigenlijk het woord "nje"=nee in het Pools) and he's not afraid to use it! Eerst deed hij alleen "mag niet" en vingertje erbij..ook bij dingen die hij zelf niet mocht enz. Maar echt alles is nee nu en hoofdje schudden, ook de dingen die hij wel wil uhh, ok. We moeten telkens een omweg bedenken om dingen gedaan te krijgen..keuzes geven en dan heeft ie het idee dat hij een beetje in controle is. Wat Me2's vader ook zegt.. Groot worden is inderdaad erg moeilijk.....
Klinkt lekker nikske!!! Titania, nu begint het echte onderhandelen met je kind haha. Hier een klein meisje die ook heel goed weet wat ze wil en precies ja of nee kan zeggen (en dat dan ook echt bedoelt) ...Livje wil jij een peer? JAAA En wil jij in de kinderstoel? NEE!!! Soms heel vermoeiend want nee is bij haar ook echt nee, maar helaas voor haar is bij mama nee ook echt nee hahaha. Even ego hoor, zo blij! Mijn souders hebben vier musicalkaarten voor Shrek gewonnen en wij mogen ze hebben! Dus meteen geboekt en 30-12 gaan we erheen met de jongens, kaarten twv 240 euro totaal!!! Zitten bijna vooraan volgens de plattegrond...
Nee-woordje: oeff vermoeiend.. Naud kan er ook wat van! Maar ach ik zeg ook nee als ik iets niet wil dus waarom zou hij dat recht niet hebben? Als het redelijk is accepteer ik zijn nee en als het onredelijk is heeft hij pech haha Cvm: wauw wat lief van je schoonouders! Echt ontzettend leuk geniet alvast van de voorpret..
Cvm: super zeg die kaarten! Echt lief...! Nee: hier ook overduidelijk hoor! Zelfs de hond corrigeert hij heel serieus door nee te zeggen met zn vingertje erbij! O ze worden ineens zo groot! Gister met vriend zn verjaardagsfeest was het een grote uitslover tegenover iedereen! En heeft super gespeeld met alle kinderen. 7, 9 en 9 jaar oud. Hij had me niet nodig hoor, heb m niet gezien of gehoord! Ja toen die om 23.20 uur toch echt naar bed moest
FB: haha grappig he, Naud is ook zo'n uitslover.. Afgelopen dinsdag ging ik naar de intratuin met hem.. Zit daar een meisje met haar oma aan een tafeltje en hij gaat dat meisje gewoon aan een handje halen en springt heel uitsloverig in de ballenbak
Hihi grappig, Robin is ook zo'n uitslover als er andere mensen bij zijn. Vanmiddag hadden we visite (met kindje) en Robin was superdruk! Wel lekker aan het spelen en gek aan het doen, dus leuk druk Maar als mensen om hem moeten lachen, gaat hij nog gekker doen.
Wat een performers hahhaha... Zo herkenbaar! Gisteren was schoonmoeder en zwager op bezoek en K moest en zou dat we hem zijn konijnen pak aantrokken, kaboutermuts erbij aan ..echt de hele tijd lopen keten. Heeft veel leuke fotos opgeleverd. Leuke leeftijd dit, de dwarsheid is pittig, maar het zijn echt al heerlijke mini mensjes met grote persoonlijkheden. Corrigeren de katten wordt hier ook regelmatig de les gelezen..ook met de vinger, ik vraag me dan af of ik dat ook doe! Wel grappig want hij zegt altijd "nee nee nee" (bij "mag niet") en ik doe dat wel weer altijd, ook een paar keer achter elkaar. Vandaag een enorme "nee" dag. We waren gaan kijken bij papa op het voetbalveld(staat op doel).. Hij wou eerst niet naar het veld lopen, daarna niet in de wagen, niet naar de speeltuin, niet op de fiets, bij mama nee, bij papa nee. Op een gegeven moment weer drama met zichzelf op de grond gooien. Dan sta je ook weer met je handen in het haar. Echt van "ik wil je best helpen, maar ik weet het zelf ook niet meer". Hij heeft weer een nieuwe kies die doorkomt en volgens mij erg veel last ervan, ook dunne poep..dus zit gewoon niet lekker in z'n vel denk ik. Ligt nu al sinds 17u te slapen, dus gewoon zwaar oververmoeid. Verklaart een hoop. Hij is altijd ook extra moeilijk in het weekend als papa er is. Ik heb soms het idee dat hij niks wil missen van m, slaapt dan ook nauwelijks overdag en als ik naar beneden kom denkt hij steeds dat papa weg gaat om te werken CVM, wat ontzettend lief van de tickets!
@CVM: Super van die musical! Gaaf @Titania: Op de dagen dat ik thuis ben en manlief werken is, roept Robin ook de hele dag door 'papa'. En steeds moet ik dan zeggen dat papa werken is en straks weer thuis komt. Gisteren was hij toevallig ook op zaterdag de hele dag weg, dus best sneu. Maar ik hoor dat het andersom ook zo is, als ik weg ben. Gelukkig is manlief 's avonds altijd rond 18.00 uur thuis, dus dan heeft hij nog anderhalf uur met Robin om lekker te spelen en te knuffelen.
Driftbuien: Naud gooit zich nooit op de grond ofzo, maar kan wel hard gillen.. Meestal tel ik dan tot 3 en bij 3 wordt hij appart gezet.. Dat helpt bijna altijd goed Papa vragen: hier eigenlijk nooit als ik alleen ben met Naud, mja hij is dan ook gewend dat papa heel onregelmatig thuis is.. Roel gaat niet standaard 's ochtends werken maar ook regelmatig 's middags en ik ben standaard 2weekenden in de maand alleen met Naud dus dat is hij ook gewend, ik eet een paar avonden per week alleen met Naud en ik ga en ik ga geregeld alleen met Naud naar verjaardagen etc! Het is voor Naud dus super als papa thuis is, maar als hij er niet is dan is hij het gewend..
God meiden zit flink in de stress, vandaag om 1 uur gesprek met de directeur waarin ik hoor of ik mag blijven of niet...we zitten in een reorganisatie door crisis in de sector en er moeten maarliefst 32 van de 150 medewerkers weg...
cvm... ik ga duimen.... hier... totaal geen zin om te werken. echt tijd voor andere baan. *gisteravond van 18.49 tot 20.30 stroomuitval gehad. *alina heeft vrijdag en zaterdagnacht geslapen van 19 tot 8 uur!!!. Vannacht helaas weer 2x wakker (denk door verwerking stroomuitval) *Moeder van vriendin is overleden. Kreeg maandag te horen dat ze opgegeven is (kanker) en donderdag naar huis gekomen, zaterdagavond overleden... Pfffff k** ziekte zeg.... Had nog langs willen gaan (ken haar al bijna mijn hele leven) maar gaat nu niet meer. :'-) Nee... valt wel mee. nog niet het fase-spel (ik ben (bijna)2 en ik zeg nee. Zo dat was het even in vogelvlucht.... Ben er vandoor....
Haaaaaaii @Cvm, veel succes! Mijn duimen draaien voor je! @Luckey, lastig die stroomuitval zeg. Wat verschrikkelijk van die moeder van je vriendin. Sterkte ermee. Het is idd gewoon een verschrikkelijke rotziekte! Bah! @Papa vragen, hier nooit gelukkig. Al wil Vince mij nog wel eens papa noemen, maar hij laat wel duidelijk zien dat hij mij bedoeld. @Nee, ik zal jullie zeggen dat ik hem vanmorgen dit woordje geleerd heb. Hij praatte nog altijd niet tot nauwelijks. Denk dat hij een jongen is die 1 op 1 gestimuleerd moet worden en op het kdv gebeurd dat natuurlijk niet (logisch ook). Vanaf vandaag zijn ze weer fulltime thuis en ik ga mij veel richten op woordjes bij Vince. Vanmorgen heeft hij Ja en Nee geleerd. En Poe (poep). Genoeg voor vandaag haha. Hij is ook niet echt driftig meer de laatste tijd. Lekker rustig en knuffelig. Hier gaat alles goed. Allemaal weer beter en vanaf vandaag dus weer fulltime thuis met de kinderen. Geen kinderopvang meer en geen trajecten meer. Aan de ene kant jammer want ik vond het leuk om te doen. Maar aan de andere kant heerlijk omdat het mij toch geld koste voor de kinderopvang terwijl die trajecten gewoon onbetaald waren. @Feestdagen, gaat hier nog heel wat worden denk ik. Krijg al gedonder omdat ik samen met mijn nieuwe vriend en onze kids zaterdag ergens gaan kijken bij een intocht van sinterklaas. Ik vertelde dit aan mijn moeder en die bleek al vanalles geregeld te hebben samen met mijn zus en zwager voor de intocht. Zonder enig overleg met mij hebben ze mijn kinderen al gereserveerd. Ik heb mijn zus dus laten weten dat ik andere plannen heb maar mijn moeder gaat daar echt boos om worden. Bah ik heb al geeneens zin om er over te beginnen. Iemand een idee waar het dit jaar erg leuk is om de intocht te kijken?