April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @CVM:en??? Hoop zo dat het goed is afgelopen voor je!

@sinterklaas: Wij willen zaterdag toch naar de intocht in Roermond gaan kijken. WIe gaat er nog meer? Ik hoop dat het niet TE druk voor Robin wordt, aangezien we zondag ook al de babymeeting hebben. Maar de intocht duurt maar een uurtje, dus we zijn ook zo weer thuis.

@Nikske en Luckey: Gaan jullie ook zaterdag?

2. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Ik ben mijn baan kwijt dames. Ik blijf nog vijf maanden aan middels een sociaal plan en daarna ga ik de ww in tenzij ik dan een andere baan gevonden heb. Baal enorm!!!

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Neee echt? Wat verschrikkelijk zeg! Pffoe... even een dikke digitale knuffel!

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Cvm; dat is k*t zeg!!!!!

5. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #3945 titania, 12 nov 2012
    Laatst bewerkt: 12 nov 2012
    Shit CVM, echt balen. Dikke knuffel, dit moet een zware dag voor je zijn geweest.

De branche gaat echt naar de .....
    Nu ook nog hoger kind/leidster ratio in 2013, gisteren op het nieuws. Schandalig vind ik het! Op de locatie waar ik vervangend lg ben geweest zijn op dezelfde basis(last in, first out) ontslagen gevallen..nou geloof mij die oude rotten met vaste contracten die ze daar niet weg kunnen krijgen zou ik mijn kind nog geen uur mijn kind bij willen achterlaten..alle top presterende, gemotiveerde schatten van een meiden liggen er bijna allemaal uit. Alles draait om geld en in een branche waar kwaliteit zo belangrijk is! Geen woorden voor.
    Sterke met het laten bezinken, het is gewoon k*t en ik hoop dat je een oplossing kunt vinden.
    BSO's hebben in de kinderopvang branche nog wel veel vacatures, maar daar kom je ook moeilijk aan je uren, misschien een combi van BSO, onderwijs assistent /tso coördinator/psz leidster. Ik ken pmw'ers die het zo doen.

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ahh nee cvm :( wat ongelooflijk kl*te! knuffs

7. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Cvm nee k*t zeg..... hopelijk vind je gauw iets anders.

Intocht... had willen gaan maar schoonouders komen.....
    Baal wel een beetje maar goed het bezoek is ook gezellig

8. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Ladies graag wat meeting info...ik kan misschien toch! Wat zijn de kosten, eten/drinken enz...

9. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Entree is €9,50 en onze kindjes gratis.
    Ik vind het op de site onduidelijk of je eigen eten mag mee mag nemen.. Ik was van plan wel wat mee te nemen. Zou leuk zijn alsje toch kon CVM!!

10. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Mss moeten we daarheen bellen en checken? Vaak mag het niet ivm warenwet. Ja ben zo benieuwd naar jullie kindjes! En Alina kan niet altijd de enige dame zijn...;)

11. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Mee eens!! Yay, gezellig! ik ben ook benieuwd naar die leuke meid van jou!

Ik ben daar persoonlijk heel makkelijk in. Zelf hoef ik vaak niet perse wat behalve koffie ofzo, maar K krijgt overal z'n eigen eten. In KidzCity ben ik nooit geweest maar bij tunfun en balorig vind ik de hygiëne ver te zoeken bij hun bar. Ik heb daar wel eens gezegd dat hij een "speciaal" dieet heeft(oftewel niet hun troep ;) ) Limo neem ik wel meestal een kan, dan doen ze vaak niet meer moeilijk.
    Ik zal vanmiddag ff bellen, dan weten we hoe en wat..

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @CVM: echt flink k*t van je baan zeg! Je had het natuurlijk al een beetje zien aankomen, maar het maakt het niet minder erg . Succes met het zoeken van iets anders meid!

Wel super gezellig dat je naar de meeting wilt komen! Ben ook heel benieuwd naar Liv , en naar jou natuurlijk:)

Ik denk eigenlijk niet dat we eten mogen meenemen, maar ik zal straks even bellen (om 10.00uur open). Zou ook zonde zijn als we het moeten afgeven daar.

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Oh ik zie nu dat Titania al gaat bellen ;). Dan wacht ik even af wat ze jou vertellen

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Voor robin neem ik overigens altijd wel eigen eten en drinken mee als we naar zoiets gaan. Dat lijkt me geen probleem.

15. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @CVM: balen dat je je baan kwijt bent zeg..

@Sinterklaas: wij kijken a.s. zaterdag op tv en de 24e komt ie bij ons aan en dan gaan we voor t eerst met Lars kijken.. Ben nu alleen nog op zoek naar een goedkoop leuk zwarte pieten petje..

16. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Wow, nou je mag bij KidzCity gewoon je eigen eten meenemen!

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    oh super! Nemen we allemaal weer wat lekkers mee dan? :)

18. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Leuk! Alleen ff vraagje...is 1230 wel een handige tijd? Liv slaapt dan altijd...En die gaat echt niet in de auto slapen. Kunnen we niet beter rond half elf afspreken dat alle kindjes nog fit zijn?

19. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Ik vind het prima, nou slaapt Krystian wel tot 11u of iets later maar die is een geval apart met z'n dutjes en aangezien we er 5min vandaan zitten maakt het voor ons niets heel veel uit, dan komen wij gewoon later! De zuiderlingse dames zouden dan wel erg vroeg weg moeten dus het is aan hun denk ik.

20. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Slaapt K nog twee keer per dag dan? Kan me voorstellen dat de dames die langer dan een uur in de auto zitten juist rond slaaptijd wel lekker vinden omdat de kleintjes dan wel in de auto tukken. In mijn geval is het nog net geen half uur rijden en áls Liv dus in slaap valt moet ik haar heel snel wakker maken. En na een te kort slaapje is ze niet in haar beste doen hahaha

Deel Deze Pagina