Nikske, CVM, musty en anderen volgende keer zijn jullie er hopelijk gewoon bij! Ik heb een nieuwe datum prikker aangemaakt voor de volgende meeting in 2013; Datumprikker.nl - Snel en eenvoudig een datum prikken! heel heftig weer CVM. ik kan me goed voorstellen dat jullie met je handen in het haar zitten mbt je stiefzoon. Lijkt mij heel eng en onvoorspelbaar ook elke keer dat hij bij jullie komt. Zou hij niet voor extra hulp in aanmerking kunnen komen ook voor als hij bij jullie is? Misschien een vrijwilliger via Home start ofzo? Beterschap voor Liv! Ik heb de groepsfoto's van deze en de vorige meetings in de groep geplaatst voor degene die geen Facebook hebben. Leuk om ze naast elkaar te zien, het waren echt nog ukkies in februari. Het was gezellig meiden! Al het eten was ook heerlijk! Krystian was knock out toen we thuis kwamen en heeft tot bijna 18:30 geslapen, nu ligt hij een uurtje in dromenland.
Ingevuld! Alleen 26/27januari weet ik nog niet, dan is mijn zwager jarig. Andere data kan ik allemaal tot nu toe!
Ingevuld!! Ik kan maar 4 dagen dus als het snel wordt vastgezet dan blokkeer ik die datum in mijn agenda zodat er niets meer bij kan komen..
Ik heb hem net ingevuld.... Idd een groot verschil met de kindjes van februari tot nu he... ongelofelijk hoe snel dat dat gaat....
Is Breda niet makkelijker voor de dames uit Limburg e.o. ?? Die heeft nu alleen speelparadijs Joepie (volwassenen gratis) en binnenkort komt er nog een speelparadijs bij
Als het hier in de buurt is wil ik heeeeel graag mee. Ik zal de datumprikker invullen, maar het is echt onder voorbehoud van locatie. Ben natuurlijk afhankelijk van het openbaar vervoer.
@Cvm, jeetje wat heftig die situatie zeg! Pfff ik kan je geen tips geven, maar hopelijk vinden jullie snel een passende oplossing. Beterschap met Liv! @Meeting, fijn dat jullie het leuk hebben gehad! @All, zwaaaai... meegelezen maar was erg veel. En vooral veel meetingberichten, waardoor de rest niet echt blijven hangen is *schaam*. Hier een weekendje bij mijn lover geweest met de kids. Nu zo richting cardioloog voor een hartecho en afspraak bij de cardioloog zelf. Als de echo goed is dan is dit de laatste afspraak.. Hoop het maar.
Oeh klinkt als een gezellig weekend, het is dus erg serieus als je je kids al meeneemt Succes in het ziekenhuis, houd ons op de hoogte......
Meiden, mogen jullie kids eigenlijk de schoen zetten? Zo ja hoevaak, en wat krijgen ze erin? Ik ben zojuist even bij action geweest en heb een aantal kleine cadeautjes gekocht zodat hij een paar keer de schoen kan zetten: * houten puzzel * kleurboek * dikke stiften * stickervel * chocomuntjes * leesboekje * klein canvasdoekje met sint erop om te schilderen
Hier schoen zetten op woe en zat, niet dat ze het begrijpt maarja grote broers wel. Doe er geen speelgoednoid in alleen wat snoepgoed wat ik vervolgens grotendeels zeld opeet want vind t niet nodig dat ze zoveel zooi binnenkrijgt hahaha. Wil kadootjes voor pakjesavond houden en haar niet leren dat je die ook in de schoen krijgt.
Onder het mom, nu zijn ze blij met een kleurboek maar als ze zeven xijn willrn ze minstens een ds spel...
Maar is dit niet hoe je er zelf mee omgaat? Als jij heel enthousiast op een kleurboek reageert dan wordt jouw kind er toch ook blij van.. Of zie ik dat verkeerd? Wij kregen vroeger thuis altijd kleine pakjes in de schoen (kleurboek, tandenborstel, enz) en ik was nooit teleurgesteld ook niet toen ik ouder werd maar dat kwam vooral omdat mijn moeder altijd zo enthousiast was.. Als Naud snoepgoed in de schoen krijgt dan zijn het 5 pepernoten OF 2 schuimpjes OF 2 chocomuntjes.. en daar is hij voorlopig nog heel blij mee
@Nikske, ja is zeker serieus! Kids kunnen het ook heel erg goed met elkaar vinden. @Schoen zetten, hier hebben ze zaterdag de schoen gezet. Misschien morgen of overmorgen weer. Ik kijk het gewoon even aan. Zaterdag hadden ze snoepgoed erin en ik heb nog wat boekjes liggen voor in de schoenen. Gewoon nuttig en ik heb ze toch nog liggen (hebben ze nog niet gebruikt). Wij vieren sinterklaas 1 december. Dus dat scheelt weer, het zijn maar 2 weken. Ik vind een paar keer zat haha.
Vica: leuk zeg dat het zo serieus is geniet er maar lekker van schoen zetten: ik lees in de lounge echt over kinderen die elke avond de schoen mogen zetten, nou hier niet hoor of is dat vreemd?
Schoen zetten: woensdag en zaterdag en 1x kadootje en andere keer snoep. Kadootje is wel maar iets kleins hoor..... 1 december komt hij bij vriendin van me thuis en krijgen ze elk 2 of 3 kadootjes kleine dingen. Dag erna komt hij langs bij mijn ouders (we missen ons net dus alleen de zak zal er staan) en dan krijgen ze van opa en oma en tante hun kado. Daarna is het op 5 december nog de schoen en klaar..... Kado/snoep. Alina krijg van mij nog geen chocolade dus zij krijgt fruitreep of rozijntjes of nijntje koekje erin oid. Sem pepernoten/chocoladesigaretten/oid. Kados zijn echt maar kleine dingen. Kleurboekje, pietenmuts (die piet vergeten is whahahahaha), mini legodoosje. Grote dingen dus echt alleen op de viering. Hoe de kados zijn als ze ouder worden zie ik dan wel weer. Vanaf 8 jaar geloven ze toch al niet meer (de meeste dan) en dan vallen de ds-spellen toch al af. Het is idd maar net hoe je ermee omgaat denk ik. Ik heb nooit iets gehad vroeger in de schoen op een chocoladeletter na, ... ik was heel blij altijd!!!!!
Ik mocht thuis elke dag mn schoen zetten, dus weet niet beter! Soms zat er niks in, en zat de peen er ook nog in. Soms wat lekkers. Soms kado'tje! En met 5 dec werden we uitgebreid teveel verwend!! Hier wachten we nog een jaartje met schoen zetten
Naud zijn schoentje staat nu met een peen erin, morgenvroeg zal hij er een puzzeltje en een mandarijn in aantreffen Ben benieuwd!! Zal foto spammen morgen