Ik ben nu ook aan de pil. Maar ook hier libido drastisch tot -10 gedaald. En als ik wel wilde (lekker plastisch) raakte ik zwanger (heb in jan miskraam gehad). En constant doorbraakbloedingen. Heel irri. Dus daarom dacht ik die ring. Maar twijfel heel erg. Condooms vinden we geen optie en me man wilde zich wel laten helpen maar mag niet van mij .
2Bg... afgelopen januari??? Wist ik helemaal niet....sorry meiss. S. Ja ging wel hij kan er ook niks aan doen dat ik hoofdpijn heb en minder kan verdragen dus morgen zoeken we de intratuin of avonturenland op. Even goedmaken met hem. Moettoch echt eens gaan leren om soms anders te gaan reageren hoor of in elk geval leren te beoordelen hoe het het beste opgelost kan worden. Soms moet je praten en soms kun je het beter laten...... Me2 hoe reageer jij in "stoute" situaties???? Of ben je van nature uit een geduldig persoon.. Wat mij mateloos irriteert is dat ik hem soms zeg dat hij iets niet mag omdat ik bv zo eten ga koken en hij dan direkt daarna om een boterham vraagt.. mijn reactie is dus meestal : wat zei ik nou net, heb je me niet gehoord? hoe zou ik dit anders kunnen doen.....
Ja afgelopen januari. Maar geeft niet hoor. Ben er zelf vrij rustig onder. En voor de rest wist niemand het behalve dan me man
Zwaai ook even hoor haha. @Nikske, leuke foto's! @Luckey, stoere kleur! @Anticonceptie, ik was tevreden over de nuvaring. Maar heb het idee dat de boel een beetje verzakt is daar binnen en de ring zat dan ook niet echt lekker. Geen libidoverschil gemerkt haha. Maar goed, was wel alleen dus libidoverschil met jullie is er zowiezo hahaha. Nu de mirena en heb wel constant spotting, maar schijnt normaal te zijn geloof ik. Heb verder nergens geen last van. @1e jaar, pfoe.. Vince heeft natuurlijk een moeilijke start gehad. Maar ik vond het zeker een groot voordeel dat ik al ervaring had. En natuurlijk is elk kind anders (Vince en Rebecca zijn heeeel anders) maar bepaalde dingen zullen zooo van pas komen. Ik vind het vooral heel zwaar omdat planning voor mij moeilijk is. Het is dus snel 1 chaotische bende. Hier druk druk druk! Sinds gisteren weer aan de chat Superleuk haha. Morgen gaan de kids voor het eerst wennen bij het kinderdagverblijf. Super super spannend! Nadat ik hun heb weggebracht mag ik langs de stadsbank. Verder nog geen plannen, ja zowiezo chatten haha.
hoi hoi, doe een poging mezelf een beetje bezig te houden tot 2330, dan krijgt dametje weer een flesje en kan ik ook slapen. Lijkt wel of ik weer een pasgeboren baby in huis heb, ze slaapt alleen maar, drinkt miniflesjes om de 3 uur en moet voor elke voeding getempd en verschoont worden. Brengt me meteen op het onderwerp tweede kindje: Nog even niet hoor!!!! hahaha. Maar is hier financieel nu geen optie, hopelijk over een jaar of 2 wel! Nikske, leuke foto zeg in dat speelland. Luckey, gaaf je haar! Heb het ook wel eens zo rood gehad maar doe het nooit meer, vind de kleur leuk maar een drama om het weer een andere kleur te krijgen. Heb ook wel eens aubergine gedaan maar dat werd zwart bij mij Demaco: Spannend morgen, eerste keer kdv! Vince heeft wel een moeilijke leeftijd om te wennen, ben benieuwd! Me2: Fijn dat ze in ieder geval een roesje gehad heeft, is ook niet niks voor die kleintjes. Hadden ze wat mij betreft bij Liv ook wel mogen doen met het bloedprikken en sonde inbrengen, wat is dat zielig!!! Bloedprikken lukte niet dus na een paar keer misprikken (kon ze wel wat doen!) hebben ze gewoon een holle naald in de bovenkant van haar handje gedaan en toen het bloed eruit spoot opgevangen met een open flesje. Echt niet normaal vond ik het, weet niet wie er harder huilde, Liv, oma of ik. En die sonde was ook drama, ze bleef kokken en snikken, arm arm meisje. En Liv heeft er maar 2 dagen gelegen, moet er niet aan denken hoe het is als je kindje écht een ernstige ziekte heeft en er weken of maanden ligt. Maar goed, ik dwaal af haha. Anticonceptie: Hier sinds kort weer aan de pil, maar idd, wat een libidokiller. Na kindje nr 2 mag man zich laten helpen hoor! Heb mezelf net getrakteerd op een samsung galaxy s2 (abbo verlengen). Kon een heel goede deal maken want wilde eigenlijk sim only nemen voor de kosten maar nu ben ik niet veel meer kwijt dan voorheen terwijl ik nu wel (eindelijk hahaha) een smartphone met internet heb, ipv de simpelste nokia zonder internet. Iemand ervaringen met deze telefoon?
Samsung galaxy s2: mn moeder heeft hem, en is er helemaal happy mee! Heel veel collegas van mij hebben m ook!
Gaaaaap.. Naud werd om 00.00uur wakker.. Speen erin en verder slapen.. Om 1.30uur totaal in paniek wakker, met geen mogelijkheid terug te krijgen en uiteindelijk beneden op de bank tegen mij aan in slaap gevallen dus toen heb ik hem terug naar zijn bedje gedragen.. Om 5.00uur ging de wekker van vriendlief af dus was ik weer wakker.. Om 5.30uur werd naud weer huilend wakker en nu is het 5.45uur en kan ik echt niet meer slapen Pfffff.... Later op de dag zal ik even terug lezen en reageren
Ik heb zooo genoeg van de eeuwigdurende verkoudheid bij A. Vannacht elke 1.5 uur eruit geweest omdat ze wakker schrok en haar hele mond bedekt was met snot. tenminste ik denk dan dat dit telkens de oorzaak was. Om 5 uur begon ze vrolijk te vertellen maar toch nog iets gaan slapen en nu ligt ze weer vertellen in bed.... Heb al gekeken of laten huilen werkt maar na 10 min breekt de hel los. ik kies zelfs altijd voor de makkelijkste weg (voeden) want anders zit ik volgens mij echt uren op want papa wijst ze letterlijk de deur.... Of zou de sprong bezig zijn!?????
Hier nog eens bij daglicht.... Beetje lastig te fotograferen want als het licht erop schijnt is het echt een mooie rode kersenkleur.... Bekijk bijlage 225204 A is al beneden sinds 6.40 uur dus die wil ik zo (tussen 10 en half 11) weer in bed leggen. Lijkt nog niet moe maar als je haar oppakt legt ze haar hoofdje tegen ej aan met duim in de mond. Ik ga dan strijken en zet voor S. Cars2 op ofzo... Daarna ga ik naar Intratuin denk ik, heb een nieuw idee voor raamdeko dus kan ik daar gelijk voor kijken... We zullen zien wat de dag ons brengt.
CVM: ja vreselijk he dat ze dan zo aan je kind frutten en het allemala niet lukt.... Luckey: ik ben van nature vrij opvliegend (helaaas) dus kan na 2x aardig en rustig vragen soms ook even uit mijn vel springen. Zeker omdat nu met 3 dan echt iedereen door elkaar heen zit te mekkeren. Ik ben iemand die heel erg van structuur houdt dus dan kan word ik snel kribbig als iedereen staat te treuzelen en de zeuren. Het irritante is ook dat ze altijd als ik met de een bezig ben opeens iets moeten.....en dan maar blijven herhalen "mama, mama, mama mag ik, ik wil, kan je me helpen" etc ookal zeg je steeds: "even wachten mama komt zo". Ik ga meestal door mijn knieen voor het kind hurken en rustig tegen hem/haar praten waarom iets niet mag of kan. Als ze na de 3de keer nog niet luisteren krijgen ze straf en dat is vaak op de kamer blijven. Nikske: wat balen zeg weer. Hoop dat jullie nu snel weer eens een goede nacht hebben!
De sprong lijkt hier ineens ook zn intrede te doen. Vannacht wou Robin maar niet slapen. Om 20.00 uur naar bed gegaan, en tot net voor middernacht heeft hij heerlijk geslapen. Daarna steeds huilen. Laten huilen werkte ook niet. Dus na een uur heen en weer lopen naar zn kamertje, heb ik hem maar bij ons in bed gelegd. Daar viel hij gelukkig wel in slaap. Wel nog een paar keer even wakker geweest, maar verder wel goed geslapen. Vanochtend tijdens het spelen was hij ook steeds aan het zeuren. Hij trekt zich nu overal op en gaat dan staan (bank, tafel, tvkast etc) maar weet niet hoe hij terug moet, en dan vindt hij het niet meer leuk. Maar als ik hem dan weer op de grond zet, staat hij een paar seconden later weer....ja, weet het ook niet dan haha Misschien was hij ook gewoon nog moe. Hij ligt nu sinds een uurtje weer lekker te slapen. Ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat. Ben wel van plan nog even een stukje te wandelen, het is zo'n mooi weer!! @Nikske: Sterkte meid. Maar het duurt nu al bijna 2 weken toch? Het einde van de sprong komt iedere dag iets dichterbij
@Mir: Mooie driewieler hoor! Wij gaan binnenkort er ook 1 aanschaffen, hier is het over 3 weken zover Hier wordt het waarschijnlijk de Smart Trike Cookie blauw/groen o.a. bij Intertoys. Zo'n zelfde soort staat ook op driewielers.nl (de Smoby Fun Comfort) maar die is net wat duurder en daar zit een tas bij en die tas heb ik niet nodig.. @11 maanden sprong: hier nergens last van. Als ie wat zeurderig is, link ik het niet aan een sprong, maar dan is ie gewoon moe en wil tie aandacht (meestal aan het einde van de middag als ik moet koken, ook zo handig gaat ie precies op mn voeten liggen of pal achter me zitten of aan mijn benen zichzelf optrekken haha) @anticonceptie: Hier geen pil o.i.d. Ik wil het bewust niet. Ik heb hem ruim 10 jaar geslikt (ben eraan begonnen ivm om de andere week bloedverlies). Toen ik ermee stopte waren mijn cyclussen dramatisch (varierend van 18 tot 95 dagen) en nu na Lars' geboorte zijn mijn cyclussen weer mooi op orde en aangezien we echt nog wel graag een 2e kind willen, wil ik mijn cyclussen niet in de war schoppen, in de hoop op een spontane zwangerschap (en geen ziekenhuisgedoe meer). Gyn zegt wel dat ik gewoon weer aan de pil kan, cyclus komt gewoon weer op gang na het stoppen, dat heeft wel tijd nodig, maar mijn gevoel zegt me dat ik het niet moet doen..
Weet iemand eigenlijk of er in Zuid Frankrijk gewone melk te krijgen is zoals hier in NL? Wij mogen binnenkort overstappen op halfvolle melk voor Lars, maar ik bedenk me dat wij in mei op vakantie gaan en is het misschien wel handiger om pas na de vakantie over te stappen, zodat hij in de vakantie nog opvolgmelk krijgt.. Wat zouden jullie doen? Eigenlijk denk ik dat ik het al wel weet, water opwarmen (met waterkoker) is makkelijker dan melk opwarmen (zonder magnetron en dus op gas).. Die 2 maanden langer opvolgmelk gebruiken maakt me dan ook weer niet uit In die megagrote supermarkten is het wel te krijgen, maar hoe dat in de kleine buurtsupers zit, weet ik eigenlijk niet eens.. Wij drinken in onze vakantie eigenlijk geen gewone melk haha, slecht he...
Jorietje, gewone melk is er wel te krijgen hoor, maar vaak is het van die houdbare en dat smaakt toch heel anders. Demaco: Hoe is het met het afscheid en wennen gegaan? Komen broer en zus op dezelfde groep? Hier: Druk in de weer met Liv. Ze begint haar eetlust terug te krijgen, hoera!!! Vanmorgen een bordje pap van 80cc opvolgmelk bijna op en net een half boterhammetje gegeten. Haar buikje kan het eten alleen nog niet zo goed aan dus de diarree zit letterlijk tot in haar nek, vanmorgen al 3 x! Maar goed, geeft niet, ik ben allang blij dat ze weer wat vast voedsel wil eten. Verder speelt ze af en toe weer wat en is ze vandaag langer wakker na het slapen, van 8-930 en 12.00-1330 wakker geweest! Ben dus heel tevreden over het verloop van haar herstel so far. Net wel manlief naar de winkel gestuurd voor pampers new baby want de pampers en kruidvat luiers die ik in huis had houden de dunne ontlasting echt helemaal niet en alle pyama's die ik gisteren schoon in de kast heb gelegd zitten nu alweer in de was.
@CVM: Blij dat het weer de goede kant op gaat met Liv! Hopelijk houdt de diarree ook snel op. Maar het gaat in ieder geval de goede kant op!
ik ben thuis hahaha, verveel me rot hier. Liv slaapt veel en manlief is carnavallen, was helemaal blij dat ie nog 1 dagje kon meepakken. Maar dinsdags is het rond 20 uur altijd afgelopen dus die zal zo wel lallend thuiskomen. Livje gaat qua humeur enorm vooruit, heerlijk om te zien! D'r oogjes staan weer blij en niet meer wantrouwend. Nog wel enorme spuitluiers maar gelukkig lekt ze minder snel door nu met de newbaby pampers. Eten is nog niet om over naar huis te schrijven, fruit en groente wilde ze niet maar danoontje ging er wel in . Ik maak nu flesjes van 90cc met 3 scheppen (maakt 100cc) en daar drinkt ze elke 3 uur zo'n 70-90 van op. Wil zo haar verjaardagskado gaan bestellen, een watertafel van step2. Bestel er meteen 2 van mijn neefje en nichtje zijn gelijk met Liv jarig (broer en zus, worden 1 en 2) en vind het voor hen ook een enorm leuk ding. Dus die krijgen ze samen van mij en mn zus. Wat geven jullie eigenlijk uit aan kadootjes voor neefjes en nichtjes? Hier zo rond de 15 euro per kind, voorheen deed ik veel meer maar inmiddels heb ik 9 neefjes en nichtjes en vind ik het wel genoeg zo!