Ik vind 1 commode een beetje onhandig... Want dan ligt 1 vd 2 te slapen en moet je gaan verschonen Maar ja in principe kan je overal luier verschonen Ik ben er nog niet helemaal overuit hoe of wat haha
Bij ons gaan Robin's meubels naar de nieuwe babykamer, en als Robin twee is krijgt hij een peuterbed, en een nieuwe kast. 1 commode is voldoende. Overdag verschoon ik Robin altijd beneden, dus dat zal straks ook weer/nog zo zijn. Ik denk wel dat we de muur weer moeten verven in Robin's kamer. Boven de lambrisering is het nu blauw met witte wolkjes (plafond ook blauw), en ik wil straks wat stoers voor hem. Ach, als we toch bezig zijn met de babykamer is zijn kamer ook snel er even bij gedaan
Ik verschoon Liv ook meestal beneden op de bank. Alleen als we opstaan en naar bed gaan boven op de commode...Liv heeft trouwens geen echte complete babykamer, de commode is van mijn neefje geweest (roze geschildert) wit ledikantje van ander neefje en roze/witte kast zelf samengesyeld van ikea...
Even een vraagje vooral aan de jongensmama's, hebben jullie de toettoet autogarage en toebehoren en is het wat? Ik zit al een beetje verder te denken voor Lars' 2e verjaardag (nog 3 maandjes) en dat ding lijkt me best leuk. Ik heb al vaker gelezen dat het een groot succes is, dus ik dacht misschien is het wat Ik heb nog wel even de tijd, maar toch ben ik er al een beetje over aan het nadenken @verschonen, normaal gesproken altijd boven alleen als hij in bad geweest is beneden (op de tafel) want dan heeft hij het altijd koud en op zijn kamertje is het ook zo fris en in de kamer is het lekker warm (badkamer zit bij ons beneden) Ik zou ook geen 2e commode kopen voor een 2e kindje, commode op de babykamer en de oudste ergens anders verschonen als de baby slaapt.. t Begint hier trouwens ook wel steeds meer te kriebelen voor een 2e kindje, als ik een baby'tje zie (reallife, op een foto of op tv) dan denk ik echt van oooooh wat lief en zo klein, zo wil ik er ook wel eentje Maar we wachten nog maar even, laat Lars eerst maar 2 jaar worden, dan gaan we verder denken
Guus heeft de toet toet gekregen voor Sinterklaas, maar hij is nogal op dingen met geluid. De andere twee vinden hem ook leuk hahaha. Hier nooit een echte babykamer gehad. Ook maar 1 commode. Met een beetje gelukt zijn jullie oudsten straks al bijna zindelijk als de baby er is. Op hun kamers hebben ze altijd al een kledingmaat gehad die voor jong en oud is.
Naud heeft de toettoet garage en twee auto's.. Hier is het echt en hit! Zeker een leuk idee voor laars zijn verjaardag.. Vanmiddag even de stad in geweest en nog en tweede paar schoenen voor naud gekocht... vanavond taart bakken want morgen wordt roel 29
Niksle....wat voor taart ga je maken??? Had je nog desserts gevonden waar je naar op zoek was??? Hier een leuk sneeuwpoptaart gezien die ik wil maken met kokos ipv fondanttopping..... 1e kerstdag maak ik diner en lijkt me wel lekker als toetje al zag ik in de allerhande een lekker snickers ijstoetje....
Luckey, Hey word mijn eerste taart dus ik hou het simpel.. Chocolade cake gevuld met fruitjam. Alleen nog verzinnen hoe ik hem ga decoreren Dessert: ik moet eerste kerstdag het dessert verzorgen en ik denk dat dat de taart word die op het kerst magazine staat van taarten decoreren Oud en nieuw: dan komen mijn ouders, broertje & zusje + verloofde en wil ik een 4 gangen menu koken, iemand ideeën?
Nikske, mijn schoonmoeder heeft me hun engelse familierecept gegeven, roast patatoes met rollade of rosbief en gravy...Lekker met sla en gekookte broccoli of worteltjes. Hier een enorme hit en kids vinden het ook heel lekker!
Nikske... ik heb de taarten decoreren reeks niet maar zal eens in de winkel kijken. Kerstmenu.. Kerstavond maakt manlief zijn rollade en doe ik daarbij pommes duchesse met een salade ofzo... Toetje wil ik iets van een appel crumble maken, genoeg recepten gevonden hiervoor dus even kiezen nog. 1e kerstdag wil ik een 3 gang diner maken, mijn ouders komen dan eten. Voorgerecht... kippepasteitje en tomatensoep (mijn vader eet geen pasteitje Hoofdgerecht... tja.... iets makkelijks want plannen en koken is niet mijn sterkste punt..... Denk iets van schnitzel of zo met saus. Niet teveel poespas, makkelijk houden... Nagerecht... Denk uit de allerhande Jamies Snickers gerecht, weet even niet hoe het precies eet....
wij eten eerste kerstdag bij mijn ouders ik denk gourmet, tweede kerstdag zorg ik voor het voorgerecht, denk carpaccio, schoonmoeder maakt haar roast patatoes met rosbief en rollade, worteltjes, broccoli en sla en schoonzus maakt het nagerecht. Voor de kids patat met frikandellen.
Wij doen kerstavond bij ons of bij mijn ouders. We doen dan allemaal lekkere warme en koude hapjes. Of misschien eten bestellen 1e kerstdag bij vrienden. Hun koken uitgebreid 2e uiteten met schoonvader + vrouw, en zwager en schoonzusje
Kerstmenu, eerste kerstdag bij ons, schoonma en zwager komen dan ook en we eten: - soep (weet nog niet welke) en wat stokbrood met kruidenboter - vlees (weet ook nog niet precies wat, ik denk varkenshaasje met champignonsaus en champignons of een mals biefstukje) met salade en gebakken aardappeltjes - ijs met warme chocoladesaus en slagroom En 2e kerstdag zijn we bij mijn ouders en zou ik niet weten wat we eten
O meiden, kwam net op het brilliante idee om de foto's rondom de geboorte van Liv terug te kijken...nooit doen, gegarandeerde tranentrekker hahaha. Anyway, mijn meisje verandert zo snel, dus heb even een collage gemaakt van elke maand....spam
Jorietje: de schoenen zijn maat 22 maar vallen wat ruimer, ik zal straks eens en foto maken als hij ze aanheeft Eten: mmm ik krijg honger als ik die ideeën hier lees Cvm: wat een mooie collage, de tijd gaat echt snel hé! Ik kijk echt regelmatig alle foto boeken van naud door, maar iedere keer verbaasd i me weer hoe klein hij was...
Pfff ja ik wil er echt binnenkort mee verder gaan! Ben begonnen aan fotoboek/plakbloek... Die wil ik afmaken tot 1 jr en vanaf dan van elke (half)jaar een digitaal fotoboek laten maken, en op laten sturen