Pffff moeilijk zeg. Wat zegt je gevoel..... Ik zou wel gaan maar gezien het hele verhaal eromheen..... oh ik weet het niet hoor. Knuf in elk geval
Cvm: wat heerlijk dat jullie zo'n fijne avond hebben gehad als naud logeren is geweest en wij halen hem op dan wil hij ook altijd alleen mij in het begin en hoeft dan even niets te weten van papa, gelukkig trekt dat altijd weer bij na een paar minuten Musty: moeilijk maar ik denk dat ik wel zou gaan met naud, het is toch de aller aller laatste keer en dat komt nooit meer terug.. Ik zou naud in zo'n geval gewoon goed voorbereiden in kindertaal als hij de leeftijd van L-F zou hebben.. Wat betreft M-D die zal natuurlijk wel de emoties meekrijgen maar dat kun je niet tegen gaan.. Maar het aller belangrijkste is dat jij en jouw man en keuze maken waar jullie zelf helemaal achter staan! Sterkte!
@musty: Heftig weer zeg! Mijn eerste gevoel zegt: wel gaan. Wat Nikske ook zegt: dit is je laatste kans, en ik denk dat je dat wat er in het verleden is gebeurt, nu even moet 'vergeten'. Maar uiteindelijk blijft het jullie keuze. Sterkte!
nou meiden de keus is al voor ons gemaakt, net telefoon gehad van het ziekenhuis, stieffamilie wordt nu weggestuurd wij worden gebeld zodra ze weg zijn dat we kunnen komen en dan pas na onze toestemming wordt de pomp aangezet maar t gaat vanavond wel echt gebeuren het gaat te slecht, zij geeft aan(zuster) dat hij er te slecht uit ziet voor de kinderen.... wij gaan ons nu maar klaar maken
Heel veel sterkte. Brgrjp ik het nu goed dat stieffamile weggedtuurd wordt en jullie alleen zijn als die pomp wordt aangezet? Zij zijn er dus niet bij as hij sterft... (misschien domme overbodige vragen excuses)
de morfine is verhoogd en dormicon gestart, hij heeft dusdanig erg slaapapneu dat ze even aankijken hoe dit loopt en of zn lichaam t zelf op geeft, hij is totaal niet meer aanspreekbaar en nu in coma. Hij zag er ook dusdanig slecht uit dat ik 'blij' ben dat de kids er niet bij waren....Manlief is in janken uigebarsten van kwaadheid dat ie daar helemaal alleen stond (op mij na dan) dat er geen broer of zussen aanwezig was of tantes en ooms.... zo sneu.... hij heeft alles eruit gegooit en gvraagd waarom ie zon zak moest zijn de laatste tijd (jaar) en afscheid genomen.... en nu komen er steeds meer vragen bij hm waar niemand nog antwoord op kan geven @luckey nee hoor vraag maar raak, ja de stieffamilie is allemaal weggestuurd geworden. 2 probeerden voet bij stuk te houden, maar aangezien ze dusdanig bijna letterlijk aan t feesten waren met 30 man eerder die avond dat manlief even snel van hun afscheid mocht nemen, heeft deze bitch even de touwtjes in eigen handen genomen :x het is nu afwachten.... en mn man die al een puzzle was bijeen houden zodat ie niet in nog meer stukjes valt tja en ik sja, was er eigenlijk al beetje klaar mee ik wist van de gesprekken met de chirurg van het umc hoe en wat en dat het een tikkende tijdbom was, maar dat werd allemaal weggewuifd en werden we door stieffamilie besodemieterd aan alle kanten (let wel deze stieffamilie dat ze al meer dan 7 jr gescheiden waren dus dat geeft ons weer meer 'rechten')
Musty: wat naar voor je man! Fijn dat de natuur z'n keus heeft gemaakt wat betreft de kinderen nog meenemen. Veel sterkte. Het is niet niks voor je man, zeker na alles! Cvm: lekker hoor even avondje met z'n twee! Doen wij ook regelmatig! Haha ik ben gesnapt geloof ik! Wilde nog even niets zeggen omdat we het zelf eerst allemaal even wilden laten bezinken. Nu zijn we heel enthousiast maar dat was ruim een week geleden iets anders. laten we het er op houden dat we een goede match zijn want bij ons piepen ze er zo tussen hahaha ik had al dat baby gedoe afgesloten. Ik heb een prachtig gezin, een goed huwelijk en een mooi leven. Een kind erbij verstoord de harmonie weer, maar we staan er nu 200% achter en het wordt vast heeeeel gezellig (en druk) bij ons thuis hahaha Mijn man heeft er weer helemaal zin in en is druk op zoek naar andere auto haha
Musty: pfoe wat moet dat heftig zijn voor je man zeg! nogmaals sterkte Me2: Sorry ik ben dat schuld, ik miste je in dit topic en wou even op je profiel kijken of je nog wel actief was en toen zag ik jouw berichtje dat je opnieuw zwanger was. Kan me voorstellen dat het even moest bezinken.. Maar GEFELICITEERD!!
Me2: gefeliciteerd!! Musty: sterkte! CVM: wij brengen Lars nooit zomaar een nachtje weg om zelf lol te kunnen hebben, wel willen we binnenkort een keertje naar de bios, dan mag hij s avonds bij oma slapen en waarschijnlijk nemen we m dan s avonds weer mee naar huis (bios is bij oma in t dorp en wij wonen wat verderop). Wel slaapt Lars regelmatig bij oma als hubbie de vroege dienst (start 4.30u) heeft en ik ook moet werken, dan hoef ik niet in de spits heen en weer te rijden. ** Enne wij hebben besloten dat een 2e kindje hier erg welkom is, we gaan er (nog) niet voor dokteren, we laten eerst de natuur een tijdje zijn gang gaan. We willen proberen er niet al te bewust mee bezig te zijn, hoewel ik afgelopen weekend mn eisprong had en heb ik wel ff gezorgd dat er flink geklust werd Situatie is hier nu ook gunstiger, mijn cyclussen zijn regelmatig (in tegenstelling tot voor de zwangerschap) en hubbie is geen chauffeur meer, doet nu loodswerk en dat is ook beter voor de zaadkwaliteit Ik ben ook niet meer aan de pil gegaan (we waren gewoon erg voorzichtig rond ei) en dat geeft ons de hoop dat het spontaan zal gaan lukken! Wij hebben er alle vertrouwen in **
@ me2... Whahaha! proficiat!! gaat vast allemaal goed komen @ jorietje... spannnend! hoop dat het zonder MMM mag lukken! wij moesten vanochtend zoiezo in het ziekenhuis zijn voor ons mannetje, na overleg met onze huisarts (ik moest voor mezelf naar ha en haar gevraagd hoe en wat) zijn we toch met de kinderen gaan kijken bij hun opa. Hij lag nu eens tuk rustiger dan gisteravond en manlief is eertst geweest, toen hebben ze hm beetje opgepept zeg maar en lag hij er echt slapend bij. In die tijd heb ik verteld aan louise-faye en aan mathieu-dareau voor t zover mogelijk is wat we daar gingen doen. De laatste keer dat ze hm zag lag hij ook in het ziekenhuis vlak voor hij kritiek kwam te liggen. Nu heel duidelijk gezegd dat opa echt heel heel erg ziek is en dat opa geen energie meer heeft.En dat opa dood gaat en dat hm dan hier echt niet meer zal zien en dat hij dan een ster naast de maan word, net zoals laura's ster (tekenfilmpje) dat heeft ze zich even laten bezinken mij aankijkend toen kwam manlief ons halen en zijn we alleen met ons 4tjes bij hm geweest, mathieu-dareau die was aan t zingen en louise-faye die heeft eertst rustig staan kijken, en zei tegen mij, ja opa is heel ziek mama ik zie t. en toen gedag gezegt en slaaplekker opa uitzichzelf en ook mathieu-dareau zei doei opa slaaplekkuh opa, en toen was t goed en zijn we gegaan Daarna merkte we dat ie wel onrustiger werd, hij probeert er echt tegen te knokken, en hebben we ook aangegeven aan verpleging en ze gingen overleggen en waarschijnlijk gaat de pomp een stand hoger...
Geeft niet hoor Nikske! Ik las wel mee Jullie mogen het best weten, maar wilde zelf even eerste alles laten inwerken hahahaha! Musty: och fijn voor jullie gemoedsrust dat jullie nog even zijn gaan kijken bij opa....wat een verdrietige situatie! Heel evel sterkte voor jullie! Jorietje: spannend!! Hoop dat het snel lukt en dat dokteren achterwege kan blijven!
@Musty: 'fijn' dat de kinderen toch nog even bij opa geweest zijn, geeft je waarschijnlijk een rustiger gevoel dan dat ze hem helemaal niet meer gezien zouden hebben.. @Me2: wanneer ben je uitgerekend? Of heb ik er overheen gelezen? @Hier: Stom is dat eigenlijk, een paar weken geleden had ik echt nog zoiets van voor mij voorlopig geen 2e, maar nu hoop ik toch stiekem dat het snel raak mag zijn. Ik wilde wel altijd nog een kindje maar moest er nog ff niet aan denken en nu zie ik soms foto's van baby's en dan denk ik: ik wil er ook nog zo eentje
@me2: van harte gefeliciteerd! Het zal weer flink wennen zijn, maar straks ook ontzettend gezellig! @jorietje: spannend! Veel klusplezier en hopelijk is het snel raak Musty: fijn dat de kinderen toch nog afscheid hebben kunnen nemen. Sterkte voor jullie!
Overdag slapen: slapen die van jullie overdag nog? Jesley dus niet meer! Uit het niets! Van 3/4 uur elke middag naar niet meer... Alleen rond 17 word hij wel effe moe... Maar nu dus het probleem! Hij gaat rond 19uur naar bed, en slaapt tot de volgende ochtend 8/9 uur. Heerlijk. Maar snachts word hij sindsdien elke keer rond 4 uur wakker, klaar wakker!! Hij ligt dan zo 2 uur wakker in zn bedje... Brabbelen, roepen, beetje huilen. Nu heb ik paar dingen al geprobeerd! Het beste werkt om hem een schone luier en fles pap te geven en weer terug te leggen... Zonder te huilen gaat hij weer lekker slapen! Maar ja! Gaat hij hier aan wennen?? Heeft hij gewoon honger? Als ik niet naar m toe gaat, gaat hij uiteindelijk ook weer slapen, na ruim 2 uur meestal pas weer... Ik lig dan ook al die tijd wakker
Naud slaapt wel nog overdag, van 12 tot 2.. Maar ook naud wordt sinds vrijdag weer wakker 's nachts (meestal rond 3 uur)! Wij pakken hem tussen ons in omdat we zelf inderdaad ook al die tijd wakker liggen als we hem laten spelen in zijn bed.. Tot nu toe hebben we naud altijd tussen ons ingepakt als hij weer een fase had van slecht slapen maar hij is daar nooit aan gewend want van het een op het andere moment slaapt hij ook weer gewoon door in zijn eigen bedje!
Liv heeft haar slaapje echt nog wel nodig, die slaapt van ongeveer 1300/1630!!! En 's avonds van 1930-0730 de nacht door. Ik denk wel dat hij gaat wennen aan die papfles en daardoor erom blijft komen in de toekomst. Maar twee uur wakker liggen is ook niet ideaal. En als je hem nou.alleen een slokje water geeft en dan weer terug legt? E Wat eten jullie kindjes op een dag? Hier smorgens pap of cornflakes met warme melk, tussen de middag 1 boterham met karnemelk, s avonds warm eten (vlees wil ze niet)met toetje, en tussendoor wat fruit/koekje/thee of limo. Voor het slapen een klein beetje warme melk met honing. Vind het best weinig eigenlijk!!!