Eten: Ontbijt - 1 snee brood (met geluk) Rond 11 - fruit en koekje na zijn dutje - broodje / eierkoek S middags - snoepje / koekje Avondeten - meestal maar 3 happen, behalve pasta of bami dat vind hij heerlijk Voor het slapen - fles 120+4
@Middagdutje: Heeft Robin ook nog wel echt nodig (gelukkig). Hij slaapt meestal van 11.00-13.00/14.00. Meestal zo'n 2 a 3 uur dus. En dan 's avonds van 19.30/20.00 - 07.30 uur (of eerder als ik moet werken). Helaas slaapt hij de laatste nachten weer niet zo lekker. Vannacht was echt een horrornacht! Alleen maar gillen en krijsen, ik wist echt niet meer wat ik met hem aan moest. Meestal pak ik hem bij ons in bed als hij niet kan slapen, en dan werkt dat wel, maar vannacht ging dat ook niet. Uiteindelijk om 4 uur gewoon in zn eigen bedje gelegd en maar laten huilen. Ik weet niet wanneer hij uiteindelijk in slaap is gevallen, maar we werden wel in ieder geval pas om 9 uur wakker Misschien dat hij last had van zn verkoudheid, maar misschien dat hij ook last had van zn buikje (we hadden redelijk pittig eten gisteravond..) Hopelijk gaat vannacht beter. @Eten: Ontbijt: Pap (150ml melk + pap) Lunch: 1 a 2 boterhammen + 200ml melk Avondeten: klein bordje/kommetje...gaat meestal niet helemaal leeg. Soms eet hij bijna meer dan ik eet! Dan blijft hij maar gaan... Robin vindt juist vlees erg lekker! Groenten eet hij minder helaas (behalve worteltjes - daar is hij dol op!) Vaak hebben we pasta of rijst o.i.d. en dan zitten de groenten er gewoon doorheen, dus dan eet hij het wel. Tussendoor: 's ochtends fruit en 's middags een koekje of beetje nibbits (in het weekend). De hele dag door drinkt hij roosvicee (sterk aangelengd) Voor het slapen gaan krijgt hij ook nog zo'n 200ml melk. Niet dat het nodig is, maar hij vindt het heerlijk.
Jesley slaapt (helaas) alleen in zn eige bedje.... Dus tussenin nemen heeft geen nut. Ben bang dat hij honger heeft, vandaar de pap. Ga de volgende keer water/siroopje proberen..
Als ik m smiddags op bed legt wilt hij écht niet!! Helemaal drama en overstuur zodra ik al beneden zeg dat we gaan slapen...
Middags slaapt ze met gemak nog 3 uur maar meestal maken we haar na 2 uur ongeveer wakker. in de hoop sar ze snachts beter slaapt maar helaas. Soms wel (19.30-5 en door tot 7.30) soms ook niet (19.30-0.00 en dan weer tot 3.00 en dam tot 7.00)...... Eten: Smorgens als ik geluk heb 1 snee brood of ppak peperkoek. Soms eet ze wel veel. Tussen door fruit 11.30 2 sneden brood plus sap Na middagslaap wisselend koekje broodje peperkoek fruit Avondeten... redelijke porties soms meer soms minder Daarna nog bekertje joghurt. Verder nog 3 a 5 bv per 24 uur. Hangt van de nacht af... Drinken is ook heel wisselend. er zijn dagen dat ze 3 of meer rietjrsbekers grenadine leeg drinkt soms ook maar 1...
Eten: Ochtend fles pap 230 cc + halve boterham of fruit Kaakje/snoepje ofzo tussendoor Smiddags 1a2 boterhammen Tussendoor kaakie/chippie/rozijntjes ofzo Avondeten + fruit + yogurt Moe? Fles vla 200 cc of pyamapapje
Slapen overdag: meestal van ca 12.30-15.00u maar soms slaapt hij ook niet, maar eigenlijk houdt hij dat niet vol want hij is dan strontvervelend en dan s avonds rond 19.30/19.45u naar bed tot volgende ochtend ca 8.30u (tenzij ik moet werken dan tot 7.00/7.30u) Gaat s nachts eigenlijk altijd wel door en als ie huilt is ie zn speen of kroel kwijt, die geven we dan gelijk ff en hij gaat weer door Eten: onbijt: bambix ontbijtgranen pap van ca 130 ml melk tussen middag: 1 boterham en regelmatig een banaan of appel erna avond: warm eten + toetje, meestal bordje leeg, soms ook maar 2 happen tussendoor: 3 of 4 bekers drinken, snoepje, koekje, fruit enz enz wisselend per dag wat hij krijgt
@Slaapje: Daimen heeft z'n slaapje nog echt nodig, maar laatste dagen slaapt hij slecht overdag. Maar komt waarschijnlijk door koorts wat hij sinds zondag heeft. Meestal slaapt hij gemiddeld 2u overdag en s'avonds van 20.00 tot 8-9 uur.
Hey dames, Ff een zwaai vanaf hier. Ik heb te weinig de laptop bij mij om echt mee te kletseb. op de telefoon vind ik maar lastig. Maar ik ben julie nog niet vergeten hoor
Jesley nog steeds de nachten wakker en vraagt om drinken/pap Ga m toch weer proberen smiddags te laten slapen. Misschien helpt het. Nu slaapt hij... Gister bij mn moeder ook. Alleen naar bed brengen is drama, misschien even doorheen
Heeft Liv een paar weken terug ook gehad niet willen slapen overdag. Was t na een paar dagen zat, laten brullen en sindsdien gaat ze weer gewoon slapen.
Naud is sinds woensdagmiddag flink ziek, hoge koorts en niets willen eten of drinken.. Stinkt gigantisch uit zijn mondje dus denk dat hij iets van keelontsteking heeft! Hoop dat hij het weekend beetje opknapt want de nachten zijn echt NIET TE DOEN!!! (zit al 2 ochtenden vanaf kwart over 5 beneden met hem en voor die tijd wordt hij ook 2-4x wakker) VICA: alleen een zwaai Klets ons eens even bij ...... Hoe is het met je kids, de liefde, etc?
Beterschap voor Naud en sterkte met de nachten! Liv heeft tegenwoordig steeds vaker een weerwoord en alles is NEE! Dacht dat dit pas met twee kwam....
@Nikske: Beterschap met Naud! Hopeljk gaat het snel beter, want die nachten zijn verschrikkelijk, dat houd je niet lang vol Vannacht was er hier ook weer eentje from hell! Robin wilde absoluut niet slapen en was alleen maar aan het huilen/krijsen. Bij ons in bed wilde hij ook niet. Uiteindelijk was ik het zat (na zelf ook al hebben te zitten janken - zullen de hormonen wel zijn...) en heb ik hem in zn eigen bed gelegd. Toen zijn we allemaal in slaap gevallen, voor de laatste paar uurtjes. @Nee: Robin kan er ook wat van. Af en toe heeft hij een bui dat alles ' nee ' is. Dan zegt hij al nee voordat ik het uberhaupt gevraagd heb zeg maar. Soms zegt hij te snel nee, en dan realiseert hij zich dat ik hem een koekje of wat yoghurt wil geven, en dan trekt hij toch snel bj
@VIca: Ben ook wel heel benieuwd hoe het met jou en de kids gaat! @All: Hebben jullie meegekregen dat Foeske is bevallen? Ze heeft een zoontje gekregen (Tymo)