April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Super foeske, geniet ervan!!

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Gefeliciteerd foeske!! Wat een mooi nieuws.. Geniet er lekker van :)

3. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Fijn dat Naud weer helemaal opgeknapt is en dat het met Alina ook de goede kant op gaat.

Nu hier een ziek meisje, koorts, niet eten en spugen. Gelukkig drinkt ze wel goed.

4. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @Foeske: geniet lekker van je mannen meid.

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Foeske: Van harte gefeliciteerd met je kleine mannetje!
    Wat heerlijk 2 van die ventjes :D
    Lekker genieten, en hopelijk werkt je lichaam ook weer snel een beetje mee. Laat je lekker verwennen:)

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Beterschap voor alle zieke kindjes! :(

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jeehh wij hebben de naam voor ons meisje :) !!!!

8. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Fb: vertel!!! ;) hihi. Ben erg benieuwd, Jesley hoor je niet vaak dus is vast niet makkelijk geweest om daar iets bij te zoeken? Wanneer heb je de 20weken echo?

Minime, gaan jullie.nog voor een geslachtsbepaling of wacht je de 20weken af?

Hier weer een beroerde nacht, Liv hogenkoorts, vannacht 39.9 met pcm! Nu 38.9.Speelt wel een beetje maar huilen om alles :( Moet zeggen dat werkloos zijn wel een voordeel is als de kleine ziek is, scheelt een hoop geregel!

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Cvm: die houden we geheim! Hihi!
    We hadden de naam al een tijdje, nu officieel hihi :)
    Wel erg moeilijk weer voor een 2e!
    Maar ben er super blij mee

O 7febr de 20 weken echo!! :)

10. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Koop ik vandaag de vriendin en staat er op de voorpagina een tekst dat Heleen al 9 miskramen had maar nu eidnelijk mama is geworden.

Jaren geleden heb ik geschreven met ene Heleen op het 9maand forum maar uit het oog verloren na een tijd.

Blijkt het dus gewoon dezelfde te zijn..... ben nog blijer nu haha....

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @FB: Oeh leuk, DE naam, wordt het weer wat echter he! Wij hebben ook al een meisjesnaam, maar als het een jongen wordt hebben we een ' probleem' , want daar lijken we (nog) niet uit te komen. Ik heb alle lijsten van internet al doorlopen, maar DE naam zit er nog niet bij. Maar we hebben nog even....;)

Heb je al veel spulletjes gekocht voor de kleine meid?:)

@CVM: Wij hebben volgende week zaterdag, 9 feb, een pretecho voor het geslacht:) Kan niet wachten!! En dan mag ook iedereen het weten hoor. Ik zet het wel op FB denk ik, dan weet ook gelijk iedereen dat ik zwanger ben (voor wie het nog niet weet)

Sterkte met Livje. Ze zag er wel erg zielig uit op die foto op FB.
    Slaapt ze wel goed?

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Foeske: van harte! Hopelijk knap je snel weer op!

Beterschap voor Liv!

13. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    met 15 weken al? Lekker snel!

Nee Liv gaat niet lekker, al sinds maandag letterlijk niets gegeten en vandaag krijg ik drinken er ook maar moeizaam in :(
    Koorts rond de 40 als de pcm uitwerkt en kreunen, rillen en steeds au zeggen. Slapen drama, alleen in mijn armen en op de bank.
    Gekke is, ze is.niet heel erg verkouden, geen diarree of spugen...Ben dus bang dat er een buisje uit is en ze weer oorontsteking heeft. Morgen maar huisarts bellen voor de zekerheid!

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Beterschap voor alle zieke kindjes!!

Minime: spannend! Nog even geduld! Hopen op eenmeisje, hoef je niet verder te verzinnen voor een jongensnaam ;) haha
    Wel snel idd met 15 weken! Durf je dat aan?? Ik vond met 16,5 wk al eng en onzeker....

Ik heb al aardig wat geshopt voor de kleine meid!:D maar ook al heel veel gekregen van vriendinnen/ kenissen die al dochters hebben!
    Van 1 iemand kreeg ik zelfs 6 tassen vol!!!
    De helft maar aan me schoonzusje gegeven, anders was ik al klaar!
    Hihi maar wil zelf ook nog wat kopen hoor...

We hebben de babykamer al 3 muren geverfd, alleen nog laatste randjes afwerken (hadden een rotkwast!)
    En dan 1 muur mog behangem. Behang van lief! Zo schattig!
    Meubeltjes staan ook al in het kamertje.

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Zag bij de wibra leuke spulletjes voor aan de muur. Stickers met tekst en houten bordjes met verschillende ttekst en... zo mooi dus vrijdag of zaterxag even shoppen.....
    Kan niet wachten om alinas kamer te her decoreren.... maar dat doen we pas als ze nieuw bed krijgt (man wil alleen bed nieuw terwijl ik de babykamer zijn geheel wil verkopen....)

16. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    ooo leuk ja kamertje verbouwen! Hier wachten we nog een jaar en dan krijgt ze de grote kamer waar de jongens nu slapen. Maar zij zijn er maar om het weekend en hebben nu de grootste kamer in het huis en Liv een iniminie kamertje waar niet meer dan een bed, kast en commode inpassen. Dus dat gaan we omgooien zodat Liv lekker boven kan spelen volgend jaar. Prinsessenbed hebben we al via mp en de kast/commode houden we gewoon. Onder de commode staan twee grote speelgoedmanden dus dat is ideaal...

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Zieke kindjes: beterschap! ik voel me dan zo machteloos als moeder..

Slaapkamer: ik zou graag na naud zijn 2e verjaardag zijn kamer veranderen in een stoere jongenskamer, maar waarschijnlijk wachten we even op de belasting teruggave

Hier: naud is echt opeens de lengte ingeschoten dus veel kleding was te kort geworden.. Goede reden om te shoppen :)

Spam (1 van zijn nieuwe outfits)

18. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    O Nikske echt al een peutertje om te zien!!! En leuke kleertjes :)

Ik shop niet vaak voor Liv, krijg zoveel tweedehans kleertjes en het geld kunnen we goed gebruiken. Alleen schoentjes koop ik altijd nieuw en daar bespaar ik echt niet op. En af en toe koop ik een jurkje. Ook gezegend met trotse opa's en oma's die me af en toe mee uit shoppen nemen en dan mag ik zelf uitkiezen wat ik voor dr wil.

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Leuke setje van Naud!!
    Wij hadden dat pas ook, jesley heeft maar paar weken 80 aangehad, eb toen ineens 92!! Dus ook veel moeten shoppen ;) nooit erg!

Jesley zn kamer is al helemaal in t nieuw!
    Alleen wachten we nog met een ander bed.
    Zal binnenkort is fotos plaatsen!

20. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Cvm: ja zo kan t ook toch!!
    Ik heb nu al heel veel voor babygirl gekregen van vrienden en kenissen (2ehands) ook erg leuk om zoveel te krijgen hoor!!

Deel Deze Pagina