Mijn moeder komt ook vaak met iets aanzetten voor jesley! Vestje ofzo wel nieuw! Wat ze houd niet van 2e hands haha
Ik ben afgestapt van de dure kleding kopen, voorheen had hij altijd merk aan maar ze groeien zo snel en soms had hij de kleding maar 3x aangehad.. Dit vestje is van de wibra en de broek van de hema! Ik vind het een super leuke set en maakt me niet eens uit waar het vandaan komt 2e hands heeft naud eigenlijk nooit aan..
Ik ben fan van bakkaboe, dus als ik een jurkje oid zoek ga ik daar altijd heen. Verder zijn broeken een ramp voor Liv, zelfs verstelbare broeken zijn veel te wijd. Veel rokjes, jurken enz aan dus. Wibra en zeeman haal ik niet meer, na een paar keer wassen vind ik het niet meer mooi. Hema wel altijd fijn voor wat basics zoals tshirt en leggings.
als het goed is gebruik ik ook 2dehands hoor, niks mis mee.....zou wel gek wezen om alleen maar nieuw te kopen, bespaar me veel zo! merk het ook in me shoppie dat 2dehands gewild is hoor! vanmorgen met me chickie naar de dokter geweest, ze heeft pseudo kroep....heb ik vroeger ook gehad
Ik koop zelden dure kleding, vind het zo zonde! Wibra heeft vaak leuke kleding voor ze, en blijft netjs
2e hands: weer is zeker niets mis mee, zo bedoelde ik het ook niet.. Wij hebben in onze omgeving niemand met een zoontje net iets ouder dan naud dus er wordt niets doorgegeven, kopen zal ik het gewoon niet omdat ik het geld dan liever uitgeef aan iets nieuws.. Zeeman/wibra, ik heb er geen last van dat het niet mooi blijft (gelukkig).. Ik heb er nog niet zoveel kleding vandaan gehad dus misschien heb ik mazzel tot nu toe?!
Name it valt inderdaad smal, helaas te smal voor naud want die heeft echt de bouw van zijn vader (flinke korte pootjes, smalle taille en brede nek en schouders)
@Nikske: Leuk setje zeg! Ik koop ook nooit dure kleding voor Robin, behalve zn winterjasje, die is van Lief! (Stoer), maar die moet hij ook elke dag aan, en moet wel goed zitten en warm zijn. Verder koop ik bij HEMA, Jola Mode, Wibra (Zeeman toen hij kleiner was, maar vind ik nu niet meer leuk), V&D, H&M, en nu hij maat 92 heeft ook bij WE en Bristol. Ik heb echt een superleuke trui gehaald bij Bristol, echt stoer! Dus daar wil ik wel vaker naartoe. Tweedehands heeft hij in het begin wel wat aangehad, toen kreeg ik nog vaak wat van mn nicht. Nu altijd nieuw. Ik koop wel graag in de aanbieding Welke maat hebben jullie ' kleintjes' nu? Robin heeft maat 92 in truitjes en nu nog maat 80 in broekjes (korte beentjes), maar binnenkort 86 denk ik. De broekjes gaan nu vaker bij zn buik open....(want qua buik mag hij wel 86/92 hebben denk ik haha)
Truitjes 86/92 en broekjes 86 (tenzij het h&m is, dan 80) Als ik truitjes 92 aandoe dan zit het toch nog wat ruim en dat vind ik niet zo mooi hou ervan als kleding echt past dus niet op de groei
Robin heeft voor truitjes wel echt maat 92 nodig, maat 86 zit strak bij zn buik, dat vind ik niet mooi. H&M is inderdaad een uitzondering, daar past hij nog wel 86. Ik heb gisteren trouwens een heel leuk Robin Hood-pakje gekocht voor Robin voor de carnaval. Doen wij niet aan, maar dan kan Robin wel verkleed naar het kdv op maandag en dinsdag Net even gepast, en staat superstoer! Incl Robin Hood petje!
Naud heeft echt totaal geen buikje meer, hij is echt smal geworden.. Mja dat kan ook niet anders aangezien hij veranderd is van een alles eter naar een extreem moeilijke eter
Hopelijk komt dat vanzelf weer. Robin eet de laatste tijd bijna alleen het vlees 's avonds, ben ik ook niet zo blij mee. Vanavond nasi, hopelijk eet hij dan wel als alles door elkaar zit. Oh en tanden poetsen! Wat een drama! Ik mag echt niet helpen Maar Robin bijt voornamelijk op zn tandenborstel. Hij krijgt in ieder geval wel fluoride binnen, maar echt poetsen is het niet. En ik vind schone tanden juist zo belangrijk..... Hoe gaat dat bij jullie?
Maten; Jesley heeft shirts maat 92. Maat 86 is net aan, en zijn de mouwen te kort. Broeken maat 86 (name it) Sommige andere passen 80 nog, maar zitten niet mooi Tanden poetsen: jesley doet het in de ochtend zelf . Savonds als hij in bad gaat doet hij het ook zelf, en daarna ik nog extra goed! Maak er een spelletje van... Een tijdje terug was ook drama en mocht ik niet doen. Tot dat ik zag dat zn voortanden vies bleven, heb ik t gedaan met een tegensputterende jesley. Nu vond hij het geluidje leuk en dat t kriebelt hihi, dus gaat goed! Eten: jesley eet sinds een paar maanden supergoed Maar wissel heel veel af
Maat: Liv zit op 80/86. Rompers zitten 74/80 nog prima. Wel heeft ze lange benen dus qua leggings, maillots en broeken moet ze echt 86 maar t slobbert wel om haar heen. Hoewel de koorts een stuk minder is en ze weer lekker speelt heeft ze nog wel dr traantjes hoog zitten. Ze drinkt wel weer goed maar heeft sinds maandag helemaal NIETS gegeten!!! Zie haar dus ook echt afvallen nu, ingevallen buikje smorgens en dunne billetjes. Hopelijk voelt ze zich snel weer lekker genoeg om te eten. Als ze in het weekend niet gaat eten ga ik maandag naar de huisarts.
@maat: Lars heeft voor broeken maat 80 en bovenstukken maat 80 of 86.. En wij kopen ook geen dure dingen, meestal alles bij Hema, C&A, V&D, Jola. Zeeman ook veel gekocht maar vind ik nu niet zo leuk meer.. @tanden poetsen: als papa en mama allebei bij hem zijn en aaaa zeggen dan zegt hij ook aaaa en kan ik zonder problemen poetsen, als we dat niet doen is het wat dramatischer @hier: van de week ongi geworden, dus nieuwe ronden nieuwe kansen alleen zal het deze maand ook niks worden, hubbie is geopereerd aan liesbreuk en klussen gaat m nog ff niet worden denk ik Maar ja we hebben geen haast
Nee ze weigert echt...vandaag letterlijk twee happen pap, 1/4 broodje en 3/4 knijpfruitje. Thats it... Koekjes voert ze aan de hond, ze heeft wel 1 klein spekje op. Drinken geef ik nu maar calorie rijke drankjes zoals dubbeldrank en puur fruitsap. Melk wil ze ook amper helaas