April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Het heerst echt vreselijk erg op dit moment, het is top drukte op mijn werk..

Goed opletten dat ze niet uitdroogt verder kun je niet veel.. Je zou eraan kunnen denken om een antibiotica te vragen bij je huisarts, maar als het een virus is dan tast je het immuumsysteem van de kleine meid voor niets aan

Moeilijk!!

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    #4622 Nikske89, 2 feb 2013
    Laatst bewerkt: 2 feb 2013
    Nog geen 11 uur en al een hele ochtend achter de rug...

Roel is werken en naud + mama hebben al de eendjes gevoerd, zijn naar het kruidvat geweest voor teletubbie tandpasta, naar de bibliotheek voor nieuwe boekjes en ons toen bij de bakker getrakteerd op een nonnevot.. Mmmmm!

Heerlijk zo'n zaterdag met mijn kleine boefje

Als naud straks wakker wordt zal roel ook thuis zijn van zijn dienst en dan gaan we naar vrienden om een zomervakantie uit twee zoeken en uiteten :)

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Leuk zomervakantie uitzoeken!!!!

4. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Wij zijn ook al naar de stad geweest en troela ligt nu heerlijk te slapen. Wij hebben ook afgelopen week vakantie geboekt, in Juli 12 dagen kamperen in Luxemburg. Camping met groot zwembad en glijbanen enz dus perfect voor de kids. We gaan met mijn ouders.

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hier echt maat 92 boven en onder maar eigenlijk is dat in de taille te wijd voor Guus maar qua lengte heeft hij het wel nodig. Ik koop wel veel merk maar vaak tweede hands op Ebay. Vaak id het dan nog bij a nieuw en Guus krijgt natuurlijk weer alles van JP. Zou mooi zijn als we nu weer een meid zouden krijgen, kan alles van Fee ook nog een ronde mee. Anders geef ik het aan mijn zus met de tweeling meisjes. De kleding van JP en Guus kunnen ook nog best een keer hahaha

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    kleding: rompertjes 80-86, truitjes 86 (sommige 80 passen nog en sommige 92 passen al), broekjes 80/86 en jurkjes kan ook al 92

Hier heeft Sem sinds vrijdag koorts. vandaag gaat het wel maar net steeg hij weer tot 39.4.
    Morgen maar een binnen hang dagje in plannen (vandaag alleen naar mijn vader geweest voor de verjaardag)
    Maandag "mag" hij nog ziek zijn, moeder kan dan opvangen maar dinsdag "moet" ik echt werken dus hopelijk is hij dan weer de oude.
    Vanaf deze week ook 6 tot 12 weken 5 uur per week extra werken dus ben ik wel even blij mee.
    Even wennen want nu dan wel 5 ochtenden werken en de maandag tot 15 uur, maar extra centjes..... moet maar even.
    Het is veel te krap aan nu en ik merk dat ik echt een gat in de hand heb ontwikkeld.
    Rekeningen zijn we ook onder de loep het nemen, zo hebben we pluspakket en bel onbeperkt al geschrapt bij KPN (hebben nu kpn compleet en daar krijg je plus pakket gratis bij), scheelt toch weer 25 euro per maand!!!
    Maar hopelijk gaat de auto vd zaak gauw door, scheelt weer 1 auto aan kosten per maand....

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nieuwe buikfoto op fb
    Zal kijken of ik m hier ook kan zetten

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Morgen 20 weken

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Keurig buikje FB!!

10. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Prachtige buik en mooie kleding

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hoi hoi dames!

Ff wat ik nu nog weet.

@Foeske, van harte gefeliciteerd met je zoontje! Leuke naam ook! Geniet ervan.

@FB, leuk dat je een meisje krijgt. Superbuikje zeg!

@Slapen overdag, bij Vince heel verschillend. Hij kan zonder, maar ik leg hem altijd nog op bed. Hij slaapt lang niet altijd meer. Soms slaapt hij nog wel 2 uur. Langzaamaan ga ik het afbouwen naar een uurtje spelen op de kamer zoals Rebecca nu ook doet. En als Rebecca moe is gaat ze toch nog ff slapen.

@Slapen snachts, Vince slaapt de hele nacht door. En joehoe!! Rebecca ook sinds kort.

@Kledingmaat, Vince heeft maat 86 in broekjes, maat 92 past ook al wel. Shirts maat 92.

Hier...

Uhm.. tja.. back to single again. Was een leuke tijd met ook minder leuke dingen. Om een lang verhaal kort te maken was hij te dominant voor ons. Ook werdt zijn eigen zoontje vele malen voorgetrokken terwijl hij juist aangepakt zou moeten worden omdat hij altijd alles afpakte, schopte, sloeg, beet enz enz..
    Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het beter is voor mij en de kinderen om ermee te stoppen.
    Voorlopig ook geen man voor mij haha. Na de vakantie gaat Rebecca naar school en dat is al verandering genoeg na deze ervaring. Nu lekker huisje op orde maken en genieten van de kids.

Vince krijgt 1 maart een 1 persoonsbed. Superspannend! Rebecca kreeg ook een nieuwe en die van Vince maar gelijk erbij besteld. Matras e.d. al in huis dus laat dat bed maar komen.

Ik ga proberen het weer bij te houden :) Nu toch tijd zat.

12. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Fb... mooi buikje....

Via... helaas single maar lievet dit dan onderdanig moeten leven...

Hier... sem heeft keelontsteking en lekker egoïstisch... komt heel slecht uit. Net nu ik tijdelijk meer kan werken....
    Gelukkig heb ik een achter ban die oplet zodat ik toch kan werken...

Verder gaat het redelijk hier

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Luckey, logisch toch dat je daarvan baalt. Beterschap met Sem.

Idd een onderdanig leven heb ik lang zat gehad. Dat ga ik echt niet weer toelaten.

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Heyy Vica, welcome back!

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Fb: wauw wat een prachtige buik!

Vica: jammer dat het niets geworden is.. Misschien is het inderdaad goed om je nu lekker op je 2 kids te richten zoals je zelf inderdaad al schreef.. Wel gezellig dat je hier weer komt kletsen :)

Hier: alles gaat z'n gangetje dus niet zoveel te melden

16. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Hey ladies.

@Kledingmaat: Daimen heeft bovenkleding 92 en broeken 86.

@Vica: Leuk dat je er weer bent :).

@FB: mooie buikfoto.

@Vakantie: Wij gaan dit jaar niet op vakantie. We gaan iets anders doen, maar dat houden we nog even geheim.

@Tandenpoetsen: D wil dat ook alleen maar zelf doen, maar hij zuigt en bijt alleemaar op de tandenborstel. Nagels knippen vind hij trouwens ook maar niks. Ik moet hem dan echt afleiden met bv tv. Hebben jullie dat ook?

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Trouwen??? Brusje??? verbouwen???

Oeh ik ben nieuwsgierig Haha

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik ben ook nieuwsgierig, haha
    Dacht ook meteen aan trouwen :p

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Mir, spannend.. ben ook wel nieuwsgierig haha.

@Tandenpoetsen, Vince wil het ook graag zelf doen en poetst dan ook echt en probeert alle kanten te pakken. Maar gelukkig mag ik ook nog wat helpen. Niet altijd, maar dan laat ik het maar. Ga er geen strijd van maken nu hij het nog leuk vindt.

@Nagels knippen, vindt Vince verschrikkelijk! Wat een drama! Afleiden werkt ook niet van harte maar ja, moet wat he haha.

20. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Mir... spannend hoor.. je maakt ons erg nieuwsgierig!!!

Deel Deze Pagina