April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Nikske: Ik heb 1400 foto's van Robin (ook slechte al gelijk gedelete), en ik ben nu bij maand 2...heb nog wel wat te doen dus;)

Ik heb ook het 9-maanden dagboek trouw bijgehouden (moet alleen de foto;s van mn buik er nog in plakken) en heb ook het Kraambezoekboek van Pauline Oud. Erg leuk!
    Zou ik bij een tweede allemaal weer doen! Mijn moeder heeft namelijk bij mn zus wel vanalles opgeschreven en bij mij had ze geen zin meer (of te druk) en staat er dus nauwelijks iets in het boek:(
    Vind ik wel jammer.

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mijn moeder heeft gelukkig van ons alle drie alles trouw bijgehouden, fotoboeken incl verhaaltjes en dagboeken van haar zwangerschap.. Ook heeft ze veel bewaard zoals eerste jurkje, eerste schoentjes, eerste knuffel, enz enz

Ik vond dat echt fijn om allemaal terug te zien!!

Vriendlief kreeg een plastic zak met foto's mee toen we gingen samenwonen, ik heb ze toen op datum gelegd en in mapjes gedaan.. Maar wel ontzettend zonde want je kunt je zelf natuurlijk nog weinig herinneren

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Uitnodiging naud voorkant

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Uitnodiging naud achterkant

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nikske: leuke kaart!! Waar heb je die gemaakt? :)
    Ik ga morgen beginnen

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    www.fotokaarten.nl

Kun je echt alle kanten mee op, veel verschillende kaders en versieringen... En nog goedkoop ook!!!

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier: strontchagerijnig! Word gek van mezelf.
    Net 4 dagen ongi geweest, door mn pil heen.
    Nu 2 dagen weg, en ik voel me weer zo kut! Dat ik bang ben dat ik weer ongi word!
    Word gek van de pil! Na mn bevalling merk ik heeel goed wanneer ik ongi moet worden, en vaak door mn pil heen! Al paar keer bij HA geweest hiervoor.

Ik wil geen spiraal, of iets anders wat ingebracht moet worden.
    Iemand ervaring met iets anders???
    Het liefst dat ik niet elke maand ongi ben.

Voel me nu gewoon zwaar depri :(
    Kan wel janken! En zit op mn werk ook nog...

8. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Nikske: Mooie kaart zeg!
    Wij hebben besloten toch een feestje te houden, maar dan een week na zn verjaardag (op zn verjaardag zijn we op vakantie). Ik zal zo de kaart even spammen.

@FB: Knuffel voor jou! Wat naar dat je je zo ellendig voelt. Als de pil dat met jou doet, kun je beter voor iets anders kiezen. Heb je het daar al met de HA over gehad, wat andere mogelijkheden zijn?
    Ik heb zelf de pil, en voor mij werkt dat prima (alhoewel ik wel sterk het idee heb dat mn libido lager is...toen ik gestopt was, was het een wereld van verschil)

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
  10. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Financiële dienstverlening en kinderen
    Zuid Holland
    Rive is opgenomen met uitdroging. Ze bleef spugen en diaree. Ligt nu aan een sonde met ors. Moet een nachtje bljiven
    Sorry ff ego

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Och, Rive ook al! Arm meisje!
    Wist niet dat ze zo ziek was:(
    Veel beterschap voor haar, hopelijk snel weer wat beter! Sterkte voor jou!

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jeetje rive, arm meisje!! Beterschap!!

13. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Ojee rive ook al. Heel veel sterke het is echt en rot virus met lange nasleep.liv knapte wel snel op van de sonde met ors maar eet nu nog steeds zo goed als niet. Drinkt gelukkig wel weer flesjes van honderd cc elke vier uur. In ieder geval sterke!

14. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Zuid Holland

Bedankt allemaal voor de lieve woorden.

Cvm wil je nog vragen hoe het nu met Liv gaat.
    Rive heeft tot nu toe nog maar 1 x gespuugd sinds de sonde. En ze slaapt nu al dik een uur. Zo lang heeft ze de afgelopen 48 uur nog niet achter elkaar geslapen. Hoop dat ze daar ook van op knapt.

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Beterschap voor Rive!!

16. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Zuid Holland
    Thnxx

17. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    aaahhh kever...dat zijn berichten die ik niet wil lezen......beterschap daar he!

18. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ladies ik spring er weer in....

KC... beterschap voor Rive zeg, balen dat ze ook in het ziekenhuis ligt. Hopelijk is ze weer gauw thuis.

Uitnodigingen... wat een gave zeg. ga meteen op die site kijken.

HHB... geweldig haha... Veel kleine (eet)aanbiedingen gescoord (maggi, autodrop, dettol, coca cola, olvarit pakket, tondeuse vd man) en verder natuurlijk nog de nodige reclame haha....
    Niet zo mega veel dus maar wel veel gezien en vooral mensen... Pfff wat een mensenmassa zeg.
    parkeren was van de zotte, we stonden dan wel in P2 maar moesten wel even 20 euro betalen voor het uitrijden....

Kids hebben het super gedaan bij oma.
    A. heeft 2x geslapen. half 10 tot half 11 en van 12 tot 2.
    Gedronken maar minimaal 30 cc en 60 cc.
    Om 19 uur waren we thuis en toen heeft ze mij leeggetankt maar ik verwacht dus een bijtanknacht dus ga ook lekker vroeg naar bed vandaag.
    Ik heb in de auto gekolfd bij aankomst (leve het batterypack bij de pisa) en daarna niet meer. Had niet veel stuwing dus leg bij "angst" morgen wel wat vaker aan.....

Meelezers.... witt127 en miep1 zijn weer regelmatig van de party en en ook duma zie ik er weer af en toe bijstaan (let er niet altijd op).... irritant dames!!!!!!!!!!!!!!

19. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    KC: Hebben ze al bekeken wat Rive heeft waardoor ze zo ziek is? Bij Liv was het 't rota virus. Liv knapte ook heel snel op na de eerste toeding van ors via de sonde, het spugen stopte meteen. De diarree heeft nog wel aangehouden tot vandaag maar ze dronk voldoende om niet opnieuw uit te drogen. Vandaag voor het eerst een beetje vastere ontlasting. Eten is nog drama, vandaag alleen 60cc pap, een babykoekje, een halve boterham en een beetje wortelpuree naast de flesjes nutrilon. Slapen en de rest overdag is nog drama, huilen, huilen, huilen de hele dag. Maar ik denk dat dat ook een stukje verwerken is want leuk is natuurlijk anders. Ze heeft de sonde er een paar keer uitgetrokken en die inbrengen is echt geen feestje, om over bloedprikken enz maar niet te spreken. Maar goed, belangrijkste is dat ze lichamelijk enorm is opgeknapt van de toediening van de sonde. Ik hoop dat Rive dat ook doet!!!

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ach Rive ook al!! Heel veel beterschap!!

Deel Deze Pagina