morguh, zijn jullie kids ook weer zo aan t snotteren beertje zit weer compleet vol incl spugen van liters slijm zn oogjes zijn rood echt knal rood als bloeduitstorting en vol snot t si echt e kl*te winter met die virussen dit jaar
Hier ook een snotterend mannetje met waterige oogjes, ik hoop dat hij vrijdag opgeknapt is want dan is hij bruidsjongetje op de bruiloft van mijn zusje.. Zou zonde zijn als hij zo ziekjes op de foto's staat het heerst trouwens echt vreselijk erg, op het werk is het abnormaal druk.. Lijkt wel alsof iedereen ziek is!!
Hier gelukkig (nog) geen last van. Is al tijden geleden dat Robin verkouden was *afkloppen!* Ikzelf heb een heel lichte verkoudheid, en vooral 's nachts heb ik er last van als mn neus dicht zit. Normaal pak ik altijd neusspray, maar dat is nu niet zo goed (heb ik de vorige keer te lang gebruikt ben ik bang.....ik denk nog steeds dat mn hoge bloeddruk daar van is gekomen misschien..). Ik heb de afgelopen 2 nachten wel baby neusspray (zoutoplossing alleen) gebruikt. Dat moet geen kwaad kunnen toch? @FB: Wat gebruik jij als je zo verkouden bent?
Beterschap voor jullie kindjes. Hier gelukkig al 2 weken er vanaf en hoop dat het voorlopig even wegblijft. Hier gaat alles goed. Ik kwam even een heeel schattig nieuwtje vertellen. Vanaf 12 maart zullen wij de eigenaar zijn van deze schattige pup! Hij heet Bentley en is een kruising amerikaanse- en engelse staffordshire bull terrier
@Vica: lief!!! @Straf: hier 2x waarschuwen en gek genoeg doet hij datgene wat hij niet mocht doen ook echt niet meer, wij hebben dus ook nog geen 'strafhoekje' o.i.d. Het is gewoon niet nodig. Alleen als hij moe is is hij wat vaker 'stout' en doet hij dingen die echt niet mogen, maar dat neem ik hem niet kwalijk, want dan weet hij met zichzelf geen raad. Als hij dan 'los loopt' heeft hij teveel bewegingsvrijheid en voor zijn eigen rust zet ik hem dan vaak in de box en zit hij daarin heel lief te spelen. Maar dat is eigenlijk alleen maar als hij s middags om een of andere reden niet geslapen heeft (wel naar bed, niet slapen, dat gebeurt 1x in de zoveel tijd). Ben daarom blij dat we de box nog steeds hebben staan haha, overigens zit hij s morgensvroeg ook altijd nog een tijdje in de box, héérlijk Verder gaat alles hier prima, alleen was Lars gistermiddag echt huilerig. Half uur spelen en dan zomaar ineens uit het niets 10 minuten huilen/brullen... Hij huilt anders echt nooit, dus ik snapte er niet veel van, het leek of hij ineens pijn had, maar kon er niet achter komen waar. Totdat ik gisteravond ineens iets verder nadacht: - paar dagen geleden dunne luiers - vuurrode billen - kwijlen als een gek - bijna niet eten (s avonds) - huilen (of eigenlijk gillen) bij het tandenpoetsen Ik zeg: er komen KIEZEN door... Stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb, ik zag alles als losse 'probleempjes' maar als ik ze bij mekaar zet, lijkt het me duidelijk.. Alleen lijkt dat bekkie compleet zo voor het gezicht, dus ik heb totaal geen erg in het doorkomen van kiezen gehad.. Enne... nog precies 2 weken, dan wordt hij 2!
Ik gebruik ook zoutoplossing neusspray, maar doe meer stomen Helaas gaat t bij mij niet weg Ga er al vanuit dat t blijft rest vd zwangerscha
Schattig die pup Vica! ja behoorlijk wat rotvirussen deze winter. Kinderen hoesten, niezen, snotteren om de haverklap.... Jorietje: arme Lars!! Sta je dan niet meer zo snel bij stil he kiezen!
Jaa dat zal ongelovelijk druk worden. Brengt wel meer structuur met zich mee en dat kan ik wel gebruiken. En de kinderen ook natuurlijk. Het zijn echte buitenkinderen dus lekker veel wandelen vinden ze helemaal geweldig. Maar de eerste periode zindelijkheidstraining gaat heeeel zwaar worden denk ik. Tenminste daar ga ik maar vanuit, dan valt het niet zo tegen.
leuk leuk wat gaat t alweer snel!! weten de kids het al? @nikske... bhaaaaa las dat je nu zelf ook ziek bent beterschap!! hier nog steeds een belabberd manneke en een mama die net een zombie is hier bezig met bv trouwens langzaam af te bouwen zitten nu op 3 voedingen en soms nog een slokje snachts zijn er nog mama's die bv geven?
Vica. Zinderlijk maken is wel pittig, zeker met 2 kids...kan je moeilijk elk half uur/uur mee naar buiten nemen. Een vriendin van mij woonde ook op een appartement/flat en heeft een stuk grasmat gekocht voor op haar balkon! Ideaal zegt zij.
Bv. Hier ook nog.... xr heeft min of meer haar vaste tijd en. 19 uur bij het naar bed gaan en dan 0.30 (ga ik haar binnenkort weigeren). De keer erna wisselt. Soms 5 uur soms ook pas half 7. Komt ze om 5 uur fan krijgt ze daarna niks meer. Ze vraagt er ook niet om. Als ik niet thuis ben, dan krijgt ze niks voor het slapengaan en vaak komt ze dan ook pas om half 1. Nog geen door slapen hier dus maar begin nu pas weer energie he krijgen om eraan te gaan werken.... Vica.... gave pup!!! Ziek.... alleen ik snotter nog maar neem er ook Niets tegen. Gaat vanzelf wel over. Alina heeft wel met komen en gaan uitslag bij de schaamstreek /bovenste gedeelte en krijg het niet weg. Het komt en gaat..... toch maar weer eens terug naar dokter... Verder niks bijzonders hier. Zit in een up fase (mede door de drukte met bakken van taarten....) dus ik hoop dat het zo blijft
Ik kan de vraag hier eigenlijk wel stellen, hier zitten ook wat taartenbakdames geloof ik.. Ik wil Bert & Ernie hoofden op cupcakes gaan doen, wat is het makkelijkste om hun haar van te maken? Ik zelf denk chocostift, want fondant uitsnijden voor die pruikjes is me nogal een werk lijkt me? De hoofden met gezicht erop lukt me wel, alleen zit ik nog even met het haar.. Ik zie op internet prachtige voorbeelden, allemaal van fondant/marsepein, maar dat lijkt me teveel werk eigenlijk.. Dit wordt mijn eerste creatie overigens haha, vandaar niet te ingewikkeld
Kan heel.makkelijk jorietje...een bolletje marsepein door een knoflookpers en je hebt haartjes. Die kun je er dan zo opdrukken.
Leuk hondje vica!!! Lijkt me best pittig zonder man in huis, dwz.als mijn man er een keer niet is snachts dan merk ik echt dat ik er tegenaan loop met de laatste avondronde. Laat Liv liever niet alleen in huis (ook al kan ik het huis zien vanaf de uitlaatstrook) en smorgens is het ook vervelend, kind wil meteen eten en drinken, hond wil meteen plassen. Maar behalve het praktische, wel een verrijking voor je gezinnetje hoor zo'n beestje in huis. Balkonzindelijk zou ik absoluut afraden, leer hem dan maar eens af dat het niet meer mag. Overigens kun je ook mazzel hebben...ik kreeg mijn pupje met acht weken en die was meteen zindelijk, nooit iets in huis gedaan Maar t is nog een gek mormel, die goud gerust haar plas op van 8 uur smorgens tot 8 uur savonds. Laat haar vier keer per dag uit maar meestal dort ze.maar twee keer iets.
Idd knoflookpers... tip:kijk eens tussen de kleispullen van Lars... missvhien zit daar ook een "pers" tussen