April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Musty: hoe is het gegaan vandaag??

2. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Luckey, fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt!

Ik ben trouwens toch nog even naar de huisarts geweest, het is goed dat ik toch gegaan ben want ik heb een voorhoofdsholtje, bijholte én oorontsteking. Nu een antibioticakuur van een week dus hopelijk ben ik er snel vanaf.

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    even teken van leven, ik ben thuis
    was effe twijfel, mn saturatie was te laag en kregen ze niet omhoog ondanks extra zuurstof.

t is achter de rug, zo in eertste instantie geen gekke dingen, en waarschijnlijk waren we gewoon te laat met de 1ste ingreep en was de woekering al te ver/erg

5mrt controle en de orgametril door blijven slikken
    heb t nog benauwd en buikpijn maar goed te doen

verder is beremans nog steeds ziek en zit zowat aan me vastgelijmt

dikke knuffs allen ik ga mn bedje opzoeken

4. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Been al uren wakker kan niet slapen dus heb maar een uitnodiging gemaakt!
    Foto is slechte kwaliteit maar wil toch even spammen

5. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    hmmm de tekst is onleesbaar zie ik haha:

"Hoera! Op 3 april ben ik geen baby meer! Om dit te vieren wil ik graag samen met jullie mijn eerste taartje eten, en wel op zondag 1 April 2012 van 13-16 uur.
    Dikke knuffel, Liv"

Heb er maar 10 besteld want wil het bij enkel familie houden, dus o'pa/oma (x2) en de ooms en tantes (4x) met alle neefjes en nichtjes. Dan zitten we al op 20 mensen en met onszelf erbij op 25. Lijkt me druk genoeg voor een eerste verjaardag!

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ik heb ook even een uitnodiging gemaakt daar.
    Heb er 10 nodig maar wil zelf ook eentje houden dus toch maar 20 besteld haha.... Zodra ze binnen zijn zal ik eentje posten...

Vannacht zoals verwacht elke 1,5 uur wakker maar wel zonder protest weer naar bed (nouja bijna zonder protest).
    Om 5.40 was ze wel klaar wakker, nog even bij ons in bed geprobeerd maar nee hoor.... hele verhalen...
    Manlief is met haar naar onder gegaan en sinds 15 minuten ligt ze weer in bed. Voeding ging er maar lastig in....

Weet nu niet of het langzaam gewoonte is het worden of gewoon sprongklachten.....

musty... knufl!

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Musty: Knuff voor jou, ik hoop dat het nu snel eens beter mag gaan met je!

CVM: Goed dat je toch even gegaan bent, beterschap!
    Leuke uitnodiging :)

Luckey: Heftige nacht dus :(

Hier: Volgens mij kan ik heel voorzichtig zeggen dat de sprong langzaam minder begint te worden.. Wel heeel voorzichtig want ben veel te bang dat het terug komt :) .. De afgelopen 2 nachten zijn goed gegaan, gisternacht geslapen van 23-6 & afgelopen nacht alleen om 2uur kort wakker geweest en om 7.30 heb ik hem wakker moeten maken omdat ik moest gaan werken!
    Gister overdag was hij ook onwijs vrolijk en heeft amper gehuild (ondanks zijn vaccinaties) .. Maar volgende week moet ik extra werken ivm vakantie periode en moet Naud dus extra naar oma, ben benieuwd hoe het dan weer gaat :)

8. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Nikske... jij geeft de burger moed....
    ik ga dus maar gewoon naar haar toe.... blijft het zo aanhouden dan ga ik wel maatregelen nemen...
    och ja deze nacht viel niet zo zwaar als wanneer ze er ook nog bij huilt....
    fijn dat het beter gaat... (in fluistermodus)

9. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Financiële dienstverlening en kinderen
    Zuid Holland
    Cvm Ik heb nog niet gehoord welk virus het is maar de zuster dacht niet aan het rota virus omdat haar diaree niet zo stonk als bij dat virus. Ik wacht op de kinderarts en dan hoop ik meer te horen.

Het spijt me dat ik op het moment niet mee klets.

10. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Financiële dienstverlening en kinderen
    Zuid Holland
    Mutsy beterschap en hoop dat je snel je weer beterder voelt

11. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Goeiemorgen dames,

@KC: balen dat Rive in het ziekenhuis ligt. Hoop dat ze er snel achter komen wat het is. Dit is echt niet wat je wilt nu, maar ze is in goede handen. Heel veel beterschap voor Rive en sterkte!

@Musty: knuf! Duimen op een goed herstel.

@Uitnodigingen: hele leuke voorbij zien komen. Wat zijn we toch lekker creatief he als t op de kleintjes aan komt ;).

@HHB: gister-avond geweest. Gelukkig niet zo spectaculair druk. Waarschijnlijk omdat het do-avond was. Ben eigenlijk alleen in de culinaire hal en de 9 maanden beurs geweest. Heb lekker kunnen smikkelen en smullen van al het lekkers. De rijen vielen mee, dus bijna alles geproefd :). Had niks gegeten van te voren haha (SCHAAM). Was met m'n zwangere vriendin, dus was de 9 maanden beurs ook erg leuk.

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    #492 Me2, 24 feb 2012
    Laatst bewerkt: 24 feb 2012
    Mir: klinkt als een goede avond op de HHB

CVM: leuke uitnodiging!

Nikske: ik fluister ook dat het fijn is dat de sprong voorbij lijkt! Naud heeft er wel steeds echt mega last van he!

Musty: dikke knuf! Hoop dat alles nu snel gaat herstellen!

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pfff te vroeg geweest! Het is weer drama boven..
    Ik heb een idee dat hij ons op werkdagen mist en dan 's avonds niet bij ons wegwil ofzo?! Want afgelopen 2dagen is hij bij mij of vriendlief geweest en ging alles goed 's avonds en 's nachts..

Me2: naud heeft van 6, 9 en 11maanden echt last van zijn sprong!! :(

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Nikske: Sterkte ermee. En maar blijven denken dat het tijdelijk is, en dit ook weer over gaat...:(

@Hier: Robin heeft zo goed geslapen vannacht (van 20.00-07.00 zonder een keer wakker te worden) dat ik bijna bang was om te gaan kijken vanochtend. Ben zo gewend dat hij minstens 1x wakker wordt 's nachts, dat ik me af vroeg of alles nog wel goed ging....
    maar ons prinsje lag nog heerlijk te slapen!
    Hopelijk vannacht weer zo goed, maar we wachten af.

Morgen naar de 9-maanden-beurs, zo wel gigadruk zijn, maar heb er toch zin in:D Hopelijk ook nog even langs de HHB, want vorig jaar heb ik goede aanbiedingen van chips en chocola gescoord hihi
    Wil ik dus weer;)

15. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ff update......sinds een week kruipt mevrouw hier vrolijk rond, was eerst nog wat waggelend vooruit komen maar nu al een week echt kruipen!!
    En vanmorgen stond ze in de box !!!!!

16. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @Niske: te vroeg gejuicht dus. Balen! Helaas heeft de ene baby er meer last van dan de ander. Daimen had ook erg last van de 9 maanden sprong. Tot nu toe lijkt de 11 maanden wel mee te vallen. Heel veel sterkte!

@Mini: veel plezier morgen, ik hoop dat je wel even je chocolade en chips kunt scoren ;).

@MiKiJa: wat knap van Lisa zeg. Nu gaat ze lekker alles ontdekken en bekijken. Komen we ogen en oren te kort haha.

17. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ik vindt het allemaal wel ineens erg snel gaan hoor snik snik

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Mikija: Ja echt veeeel te snel he.. Het lijkt nog maar zo kort geleden dat hij zo'n ienieminie mannetje van 48 cm was. Soo cute!
    En nu nog steeds cute natuurlijk, maar hij wordt al zo'n stoer jongetje! Wist niet dat het ZO snel zou gaan...maar we hebben mooie herinneringen he, en elke leeftijd heeft zn leuke dingen:D Nu worden ze lekker ondeugend!!

19. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    KC: Ben benieuwd hoe het met Rive is...

Tijd: Het gaat mij ook veel te snel, waar is mijn kleine hulpeloze vrouwtje nou gebleven?

Hier: Durf het bijna niet te zeggen maar Liv begint echt een kleine bitch te worden...snik snik. Elke kans die ze krijgt pakt ze aan om in je gezicht te meppen en ze kijkt er ook nog eens heel narrig bij. Ook als er andere kindjes zijn kruipt ze daarheen en slaat ze in het gezicht. We zeggen elk telkens NEE en zetten haar dan meteen van schoot, maar ze is natuurlijk nog te klein om te luisteren. Gaat overigens meteen brullen als je NEE zegt...
    Het woord nee begrijpt ze dus wel, en ze vind het duidelijk geen leuk woord, maar vervolgens doet ze het gewoon weer.
    Uiteraard is ze ook heel lief hoor ;) Mama krjgt ook om de haveklap kusjes ;)

20. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    dat bedoel ik.......toevallig van de week naar de dvd gekeken die me vader had gemaakt met zijn camera.....daar werd ze bij me gelegd (toen ik dus terug kwam van de operatiekamer)....heb zitten janken joh...en Lisa maar kijken hahahaha

Deel Deze Pagina