April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Minime, schrikken zeg! Gelukkig doet je meisje het goed. Goed luisteren naar je lichaam en de gyn...Het kost je werkgever niets als jij gedeeltelijk stopt met werken...

Ach die kiesjes ook, arme Krystian! Liv heeft er nooit veel last van. Stopt alleen met eten als er weer een kies doorkomt.

Hier de hele nacht opgeweest met een radeloos meisje, hoge koorts en benauwd van snot en slijm. Volgens mij ook weer last van haar oortjes dus even aankijken. Heb serieus maar twee uur slaap gehad dus we zijn allemaal gesloopt.

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@MiniMe, goed aan jezelf denken he. Op je werk komt het echt wel goed als jij minder gaat werken.

@FB, succes met de MRI morgen. Mooi wiegje trouwens!

@Jorietje, nog gefeliciteerd met de kleine man!

@Titania, sterkte met de doorkomende kiesjes. Hier ook geen last van gehad bij Vince, maar hij moet er nog 2 geloof ik.

Hier, Bentley is er!! En net of je een kleine baby hebt.. Om de 2 uur eruit snachts. Pfff... Maar goed, het is voor een goed doel. En hij geeft het zelf aan. Ik ben gelukkig ook niet 1 keer voor niks naar buiten gegaan vannacht. En de bench was schoon gebleven :)
    Vince is helemaal weg van hem. Echt niet normaal. Nu al 2 handen op 1 buik. En dat terwijl hij normaal enkel aandacht heeft voor het in een rij zetten van autotjes en bassie en adriaan op dvd. Denk dat het hem erg goed gaat doen dat Bentley er is.

Bijgevoegde bestanden:

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nog een spam.. Hij is ook zo schattig hahaha

Bijgevoegde bestanden:

4. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Oh wat een dotjr zeg...

Meeting.... geen idee... hadden we nog andere data-opties???

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Meeting: kies maar een datum, ik pas me wel aan :)
    Mocht ik niet op t laatst lopen hihi

6. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Meeting: ik ben tm 14 april volgeboekt met verjaardagen. Zondag nichtje 9, week erop neefje 3 en nichtje 2, week daarna pasen en week daarna Liv dr feestje en week daarna gaan mn zwager en broers samen met hubby onze tuin aanpakken....Vanaf 21 april ben ik weer beschikbaar haha

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Vica: Aaaaah wat een superschatje zeg! En leuk voor de kids inderdaad! :)

@Meeting: Eind april komt voor mij ook goed uit. Maart is al zo druk en begin april gaan we een weekje naar Duitsland, dus liever eind april. Dan heb ik de weekenden ook nog niets gepland staan zover ik weet.

@Titania: Misschien heb je wel gelijk, en ga ik me nu meer focussen op niet stressen doordat de gyn het gezegd heeft, waardoor ik juist meer stress krijg....;)
    Maar ze zei het niet in zn algemeenheid, was wel specifiek op mijn situatie gericht, omdat Robin zo klein was bij de geboorte. Het is nu belangrijk dat dit kindje wel met een normaal gewicht ter wereld komt, dus vandaar de situatie tijdens deze zwangerschap zo optimaal mogelijk maken en dus geen stress etc. Maar goed.....dat gaat natuurlijk niet helemaal lukken met een peuter en als je ook nog 4 dagen werkt...
    Volgende week heb ik een gesprek met mn manager over mn verlof en vakantiedagen etc, en dan wil ik ook aangeven wat de gyn heeft gezegd. Misschien heeft zij nog een oplossing, en anders weet ze er alvast van, mocht het over een paar weken niet meer gaan.

@Hier: Mn man is nu bezig om het jeep-bed voor Robin in elkaar te zetten. Hebben we net opgehaald. Ben echt heel benieuwd, en vooral hoe Robin gaat slapen....Ik wilde hem eigenlijk pas morgen in zn nieuwe bed laten slapen, want dan is het toch weekend. Maar goed, we hebben het ledikantje er nog gewoon naast staan, voor het geval dat het niet gaat.

8. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Robin ligt inmiddels in bed, en het was gelijk stil.
    Ben benieuwd hoe het vanavond / vannacht gaat.
    Zou toch bizar zijn als hij gelijk goed gaat slapen, terwijl hij de afgelopen weken juist veel slechte nachten gehad heeft:$
    Maar goed, hij ligt er nog maar net een uurtje in.....
    Aan de andere kant heb ik wel echt het idee dat hij toe is aan een groot bed. De laatste tijd wil hij vaker uit zn ledikantje klimmen en trekt zelf zn slaapzak uit en hangt die over de rand van zn bedje (doet mama 's ochtends ook altijd;)).
    Nu ligt hij voor het eerst in zn grote bed, zonder slaapzak, onder een dekbed.

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mini: spannend!!

Wij durven het nog niet aan....

10. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @Groter bed: durf ik ook nog niet aan. Daimen is ook nog niet bezig met uit bed klimmen ed. Wel slaapt hij nog op/met aerosleep. Weten jullie tot welke leeftijd dit aangeraden wordt?

@Vica: wat een super schattige foto's. Leuk dat Vince gelijk gek op hem is.

@Jorietje: alsnog van harte!!!

@Meeting: ik pas me aan. Verjaardag van de kleine achter de rug, dus heb nu wat meer tijd!

@FB: Ik werk nu 32 uur.
    Sterkte met de MRI. Lijkt me wel spannend. Hopelijk is alles goed.

@Driftbuien: Pffff hou op schei uit. Heeeeeel herkenbaar. Soms geen land mee te bezeilen. :$:$:$

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @FB: Veel succes/sterkte morgen!

@Bed: Net nog even gecheckt bij Robin, maar hij ligt heerlijk te slapen. Zo leuk! Hopen dat het vannacht goed blijft gaan....;)
    Hij was in ieder geval superblij met zn nieuwe bed! Dolenthousiast heen en weer aan het rennen over het bed toen het net stond, en vanavond ging hij zelf voor de deur staan omdat hij naar zn autobed wilde haha. Dus lekker op tijd gaan slapen:)

@Driftbuien: Ik kom een beetje terug op dat Robin er nog geen last van heeft. Althans, een echte 'bui' kan ik het niet noemen, als hij driftig is duurt het maar heel kort; het is zo weer over. Maar soms vraag ik me wel af waar hij zich zo druk over maakt of waarom hij zo driftig is. Maar hij is nog heel gemakkelijk af te leiden en aan het lachen te maken:)

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Wow, zondag ben ik alweer op de helft van mn zwangerschap! Gaat zo snel, het is bijna ENG:$
    Aangezien het mn laatste keer is, moet ik er steeds bij stil staan om heel bewust te genieten, maar dat doe ik wel hoor, ik vind het heerlijk:)

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Robin in zn nieuwe bed:D (beetje slechte foto, rare kleuren)

2013-03-14 18.56.25.jpg

Zo is mn mannetje toch wel heel klein in zo'n groot bed;)

14. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Leuk bedje hoor!!! Wij wachten nog een jaar en dan krijgt ze een eenpersoonsbed.

Fb succes vandaag!!

Nu op.naar Harderwijk, mijn zus (fotografe) gaat een fotoshoorlt doen van Liv...wil een mooie foto voor op haar taart :) En als mijn nichtje uit school is ga ik cakepops met haar maken, ze geeft morgen een disco voor haar negende verjaardag...mijn mimi alweer negen, time flies!!!

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mini: hoe is t slapen gegaan? En wat deed hij toen hij wakker werd? :)

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mri: alles zag er op t 1e gezicht goed uit.
    Word nog uitgebreid naar gekeken, en over 1.5 week de uitslag

Groeiecho: baby girl was goed gegroeid! Hoofdje was nu zelfs groter dan gemiddeld.... Vaaag he!?

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @FB: Wat fijn dat de MRI er goed uit zag, toch een hele opluchting toch! Komt de migraine dan gewoon van de zwangerschapshormonen? Of gaan ze nog ander onderzoek doen?
    Ook fijn dat jullie meisje zo goed gegroeid was. Nu helemaal op schema?

@Bed: Robin heeft donderdagavond echt heeerlijk geslapen! Hij was gelijk stil en we hebben hem de hele nacht niet meer gehoord. ' s Ochtends om 7 uur heb ik hem wakker moeten maken, hij lag nog zo lekker te pitten!

@Hier: Vandaag een dagje aan de bank gekluisterd geweest want Robin was/is ziek. Gisteravond had hij 3x gespuugd en vanochtend ook nog een keer. De rest van de dag niet meer overgegeven gelukkig, ook geen diarree gehad, maar wel 40 graden koorts :( Een zetpil helpt wel heel goed.
    Hij heeft wel wat gedronken en gegeten (cracker / boterham / halve peer) vandaag gelukkig. Hij ligt nu weer in bed, ik ben benieuwd hoe de nacht gaat.....
    Misschien straks om 22.00 / 23.00 uur nog een nieuwe zetpil anders.

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    hey meiden,

sorry afgelopen dagen zo druk geweest dat ik niet heb gereageerd..
    wat is blijven hangen

vica: ooh wat is hij schattig!!

fb: gelukkig dat de kleine meid goed gegroeid is :)
    hoe was jesleys verjaardag vandaag?

mini: arme robin, beterschap..

hier: vandaag naud zijn verjaardag gevierd, het was behoorlijk druk maar erg geslaagd.. hij is onwijs verwend en heeft genoten van de aandacht..
    hij vond het alleen een beetje moeilijk om zijn nieuwe speelgoed met 10 andere kindjes te delen, maar ach dat is ook niet zo vreemd..
    nu de bendd opruimen en naar bed want ik ben gesloopt!

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mini: ach beterschap!
    Wel super dat hij zo goed geslapen heeft in zn nieuwe bed!
    Goed hoor!

Nikske: jes is volgende week vrijdag jarig (22e) en dan vieren we t ook;)
    Gelukkig was t een geslaagd feestje! Ik zag al wat foto's op je fb.
    Leuke taart zeg!
    En wat een grote mooie tuin hebben jullie (achtergrond taart) hihi

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    oh sorry fb, weekje vergist..
    foto's van naud spam ik deze week even want die staan op de gewone camera.. wel even een spam van het lekkers dat ik zelf gemaakt had :).

Deel Deze Pagina