het geheel ziet er erg leuk uit Nikske... zal straks ook even de foto's posten van mijn gebakjes.... kreeg een aanvraag voor communie taart in het dorp van schoonouders.... helaas is alina dag ervoor jarig dus red ik het allemaal.... zo balen....
luckey stoere taart! jammer van de opdracht, heb je nog veel in de planning staan? ik moet vrijdag een bobo taart afhebben voor een manneke, dan 31maart en 1april paastaarten, dan nog een "nieuwe woning" half april en 20 April een woezel&pip opdracht
Haha ziet er goed uit allemaal! Als we toch aan t dpammen zijn...hier mijn taart van vandaag. Met foto op ouwel maar dat doe ik niet meer, pokkeduur en word niet mooi (en dat eetpapier is ook niet lekker) Volgende week thomas de trein taart voor neefje die 3 word en dorataart voor zijn zusje die 2 word (1 dag na Liv. geboren).
Mooie taarten / cakejes hoor! Leuk om ze zo zelf te maken @Nikske: Naud is toch nog niet echt jarig geweest? Wij vieren Robin's verjaardag op de dag zelf (is een zaterdag). Mn schoonzusje gaat een Bob de Bouwer taart maken, daar is hij nu helemaal fan van Ik geloof dat mn schoonouders een Bob de Bouwer dekbed voor hem gaan kopen haha. Vandaag ging het al wat beter met Robin, wel nog koorts en een beetje hangerig. Hopelijk slaapt hij vannacht goed en is hij morgen weer helemaal fit. Hij moet eigenlijk namelijk wel naar het kdv, want mn man en ik kunnen allebei heel moeilijk vrij nemen (we zitten al onderbezet bij ons ). MAar goed, als Robintje ziek is gaat hij uiteraard voor! Het voordeel van als hij ziek is, dat hij lekker knuffelig is Is ook wel eens gezellig. Lekker saampjes tv kijken en spelletjes op de tablet spelen
mini: nee naud is dinsdag echt jarig, maar dan werkt natuurlijk iedereen dus vandaar gister gevierd wel fijn dat het iets beter gaat met robin, hopen dat hij morgen weer fit is! naud wordt ook knuffelig als hij ziek is, hoe zielig ook maar van die knuffels kan deze mama geen genoeg krijgen
Lars is ziekjes. Hij heeft gister een aantal keer overgegeven en had nergens zin in.. Hij zat als een zielig vogeltje op de bank. Hij is nu bij mijn schoonmoeder, die stuurde net een smsje dat ie op schoot in slaap was gevallen.. Nou dat zegt genoeg, normaal zit hij maar amper op schoot en slapen buiten zijn bed dat gebeurt al helemaal nooit... Hij ligt inmiddels weer op bed en slaapt. Hij is in goede handen bij oma! Dit is de eerste keer dat hij ziekjes is (buiten wat verkoudheidjes om), dus alles is compleet nieuw voor ons. Ik vind t wel heel zielig, moet ik zeggen..
En uiteraard nog even wat over zijn verjaardagsfeest van afgelopen zaterdag. Dat was erg geslaag, de cupcakes vielen in de smaak, hij heeft mooie cadeaus gekregen: Duplo trein Duplo Cars raceset Houten kogelbaan met autootjes Gitaar Maya de bij Speeltuin (is te combineren met Duplo als het goed is), Kruiwagen + bezem Grote kiep vrachtauto voor buiten Kleurboek Telraam Geld Puzzel en volgens mij ben ik nog wat kleine dingen vergeten, ow ja en van ons een konijnenhok, het konijn dat komt nog Hier poseert hij met de cadeaus
peek a boo voor alle jarige peuters! want dat zijn ze nu alweer *snik* Proficiat!! zag heel veel foto's voorbij komen, heerlijk die koppies ze hebben t nu ook echt wel in de gaten dat het helemaal voor hun is @ FB gelukkig dat de mri goed is, maar blijft rot dat t probleem niet opgelost is en super dat de echo goed is! @ alle zieken... beterschap! hier zelf nu de pineut yagg echt een rot griep @ vica wat een schatje @me2... wauwie mooie echo! en fijn dat alles goed is! @ mir... proficiat met de verloving! @ titania... aww rot kiezen! hier zit beer ook in een heerlijke sprong/fase en wat een temperament (kon ook niet missen natuurlijk maar) merkt ook echt dat de 2 bengels enorm naar elkaar toe trekken nu hij meer praat en doet.... het is echt samen spannen!! hij moet nog 4 kiezen krijgen... ze zijn hier laat met tandjes Bv loopt nog steeds goed, wel afgebouwd zitten nu op 3x (smiddags drinkt ie maar 1 kant) op 24 uur en zo laten we t effe tot we bij gyn zijn geweest kijken wat die zegt, of ik echt echt moet stoppen of dat we t zo natuurlijke beloop kunnen laten gaan verder in t gips, door me vader aangestoken met de griep kids snotteren erop los, maar die lijken t ergste gehad te hebben ik zeg je tijd voor zomer!! nog een paar weekjes en ons nichtje word geboren leuk! mn beste dinnetje is inmiddels doorgestuurd naar utrecht voor ivf alle (6) iui pogingen mislukt verder nieuwe camera, *yay* erg blij mee kom alleen niet ver met die poot in t gips geduld! spammetje van mn bengels
Musty: die 2 gaan steeds meer op elkaar lijken zeg! Niet normaal. Echt leuk! Jorietje: wow leuke kado's, en beterschap met lars! Zielig he?! Gelukkig kunnen ze ook zo weer opgeknapt zijn!!
cvm... leuke taart zeg en top dat je ook taarten in de planning hebt staan. nikske... jij ook al zo druk.... ga je alles boetseren of puzzelen? jorietje.... goed verwend zeg!!! en idd goed gelukt die cupcakes!!! Musty.... 3x bv... hier eigelijk alleen maar de nachten nog. Heel vaak om 19 uur en dan 2 uur en dan niet meer, maar er zijn ook nachten van 19, 23, 2 en 5 uur... pfff Ben er zo klaar mee he, bv weigeren heeft geen zin want ze gilt de hele buurt bij elkaar en met bv lig ik binnen 5 minuten weer in bed. Maar toch... dit weekend laten we de babyfoon uit snachts, kijken hoe het gaat. Taarten maken... vragen jullie hier geld voor (zo ja hoeveel) of doen jullie dit geven als kado"s???? Ik heb nu een opdracht staan voor 1e paasdag (chocobom met paashaasjes/kuikentjes in de modder), "3e" paasdag (logotaart voor bedrijf schoonvader) en 13/14 april voor iemand van het kdv. Preciese gegevens hoor ik nog. Uiteraard nog 6 april alinas taart. Maak een minnie mouse taart (heb 1 zelf "ontworpen" maar ook een hele gave andere gezien dus moet nog kiezen) en dan ook cakepops en koekjes erbij. Verder nog even niets in de planning....
Maat kleding: truitjes 86 (sommige nog 80 en sommige al 92), jurkjes 86 en 92, broeken 80 en 86. Romperts heeft ze nu 86/92 aan maar sommige zitten echt strak. Vreselijk die wisselende maten/merken zeg.... Zag nu de aanbieding 2 +1 bij de zeeman voor leggings dus ik ga morgen even inslaan na het werk.... Altijd fijn om te hebben he!!!
Ik vraag alleen de kosten voor de ingredienten, en vaak sponsort mijn moeder de marsepein dus dan vallen de kosten mee, maar maak ook alleen.voor de directe familie. Merk wel dat zo'n taart al gauw op 20 euro (incl marsepein) komt alleen de ingredienten dus...vind t moeilijk om te bepalen wat ik moet vragen als iemand buiten mijn familie een taart wil, ben zo een.paar uur bezig met een taart dus wil er dan wel iets aan overhouden...Maar heb altijd het idee dat als het mensen te duur word ze liever naar de hema gaan (terwijl zelfgenaakt toch echt veel lekkerder is...) Wat vraag jij ervoor dan? Kleding: 80/86 rompers nu 86/92 maar is wel te wijd en te lang...maar goed madame wilde vandaag steeds geen luier om, ze wil op t potje....Waar ze tot vier keer toe braaf opzat totdat de plas kwam....dan.ging ze opstaan en plaste op de grond!!! Pfff lekker handig. Maar goed, ze snapt dus heel goed waar de plasjes vandaan komen en dat ze niet in de luier horen. Misschien maar eens wat onderbroekjes kopen en haar thuis in een onderbroek laten lopen, met regelmatig op het potje zetten.